Ik heb voor de gein gezegd dat ik wel verwachtte dat er min 75 km op de teller moet staan wanneer ze stopt. Als ze dat in 5 min kan vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het om
Dat is balen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:44 schreef DJMO het volgende:
net 't noodnummer van de woningbouw gebeld. waarschijnlijk is onze koudwaterleiding in de keuken bevroreren vannacht
't warme water doet 't wel gewoon, en boven hebben we ook koud water, alleen in de keuken niet.quote:
Van die shirts moet je juist hopen dat we dat wel hebben, want er schijnen honderden mensen aan mee te doen.. Als iedereen dan een ander shirt aan heeft kan je me alsnog niet vinden :p dus beter tussen 25 oranje shirts zoeken dan 200 verschillende shirtsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein gezegd dat ik wel verwachtte dat er min 75 km op de teller moet staan wanneer ze stopt. Als ze dat in 5 min kan vind ik het prima.
En ik ga JaleesaJoia straks controleren aanmoedigen maar nu hoop ik wel dat ze niet allemaal hetzelfde shirt aanhebben.![]()
Nu eerst koffie.
Ik ben vannacht op de bank voor de kachel gaan liggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:37 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik heb liever dat hij eventueel bij hen uit elkaar klapt dan wanneer ik zelf sta te kloten. *christ, ik bevries hier zowat, éven de voordeur opgengehad*
Maar jij bent ook een baas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik slaap gewoon met het raampje opennergens last van
gisteren hadden we nog water, 't is afgelopen nacht min16 geweest hierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me net af te vragen hoe het met de leiding van mijn wasmachine zit? Heb de wasmachine de afgelopen 2 dagen niet aangehad.. maar hij moet zo wel. Ben heel benieuwd of ik water krijg
Hier vast ook, maar wil eigenlijk gewoon de deur niet uit...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef The_Dean het volgende:
Hier in Friesland is het overal nog te koop
Oh ja, dat moest ik vandaag nog doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:33 schreef DJMO het volgende:
echt he .. ik was blij dat er geen voetbal was vandaag, zodat we even samen een flinke berg wasgoed konden wegwerken. nu kan ik dus niet wassen
* DJMO brengt vier wasmanden vol naar Merlijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik vandaag nog doen
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO brengt vier wasmanden vol naar Merlijn
zou jij even zuur kijken als ik echt met de was voor je deur sta vanmiddagquote:
Lieve schat, als jij per se moet wassen vandaag, kom je langs. Geen probleemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou jij even zuur kijken als ik echt met de was voor je deur sta vanmiddag
Oh jee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef DJMO het volgende:
ik heb iig wel een leuke TT in gedachten nu
Die valt me dan nog mee...quote:
* alvast wasmachine aanzet voordat DJMO komtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef The_Dean het volgende:
Ook net was gedraaid. Zo in de droger en dan straks nog een lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |