ik zei het trouwens nog verkeerd ook: normaal zet je ze in de koeling om te zorgen dat ze niet te warm worden, nu moet je 't inde koeling zetten omdat het anders bevriest!quote:
neem 'n hete douche!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:35 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb echt ontzettend koude voetenIk sta nu op het punt om te gaan slapen, of wakker te blijven tot 3 uur, ik moet mijn zus en broertje ophalen van schiphol. Hmm
Niet miepen! Inpakken en gaan.....quote:
ja baasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet miepen! Inpakken en gaan.....
what's app up?quote:
Er gaat weer eens e.e.a. fout aan mijn project en de projectleider is een lamlul zonder ruggengraat.quote:
*hug*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er gaat weer eens e.e.a. fout aan mijn project en de projectleider is een lamlul zonder ruggengraat.
Even in een teleconference gaat foeteren...quote:
lucht et op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Even in een teleconference gaat foeteren...
Ik wacht nog op de rest...quote:
dus nu ben je vrij?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Merlijn het volgende:
zo. Project met onmiddelijke ingang stilgelegd. Ze gaan eerst maar eens fatsoenlijk alle punten oplossen alvorens er verder wordt gebouwd....
Ik doe meerdere projecten tegelijk, maar vandaag gebeurt er inderdaad nog weinig.quote:
* wafels neerzetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef DJMO het volgende:
*zet een dienblad met koffie, suiker, melk, en een pot thee en een kan warme chocomel en een bus slagroom neer in de SC.
help yourself!
* snel gordijnen dicht doet... Ik heb geen zin in sneeuw *quote:
Dan neem ik die wel mee maar dat wordt wel aan het eind vd middag.quote:
valt ansich mee, normaal is 't een lekker loopje, maar met die kou is zelfs de afstand naar de buurvrouw me eigenlijk te verquote:
hier ligt er al wel iets meer sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Straks de auto weer uitgraven
[ afbeelding ]
zuid-holland, ten westen (?) ) van rotterdamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:59 schreef Egberts het volgende:
even google erbij rapen
Het klinkt als noord holland
je moet denken in de richting van poortugaal, rhoon, hoogvliet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef Egberts het volgende:
Ik ken daar alleen plaatsen die aangegeven staan op de borden langs de snelweg.
Kom de laatste tijd wat meer aan die kant van het land, mijn kennis van steden in gelderland en consorte is nog slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |