Ik heb voor de gein gezegd dat ik wel verwachtte dat er min 75 km op de teller moet staan wanneer ze stopt. Als ze dat in 5 min kan vind ik het prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het om
Dat is balen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:44 schreef DJMO het volgende:
net 't noodnummer van de woningbouw gebeld. waarschijnlijk is onze koudwaterleiding in de keuken bevroreren vannacht
't warme water doet 't wel gewoon, en boven hebben we ook koud water, alleen in de keuken niet.quote:
Van die shirts moet je juist hopen dat we dat wel hebben, want er schijnen honderden mensen aan mee te doen.. Als iedereen dan een ander shirt aan heeft kan je me alsnog niet vinden :p dus beter tussen 25 oranje shirts zoeken dan 200 verschillende shirtsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein gezegd dat ik wel verwachtte dat er min 75 km op de teller moet staan wanneer ze stopt. Als ze dat in 5 min kan vind ik het prima.
En ik ga JaleesaJoia straks controleren aanmoedigen maar nu hoop ik wel dat ze niet allemaal hetzelfde shirt aanhebben.![]()
Nu eerst koffie.
Ik ben vannacht op de bank voor de kachel gaan liggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:37 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik heb liever dat hij eventueel bij hen uit elkaar klapt dan wanneer ik zelf sta te kloten. *christ, ik bevries hier zowat, éven de voordeur opgengehad*
Maar jij bent ook een baas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik slaap gewoon met het raampje opennergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |