Ik wilde helemaal geen topic aanmaken, maar na een minuut was er nog niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de TT niet "waar dromenvangertje onze dromen vangt"
Je bent een Ajacied en dan durft het nog net aan om een ander een faler te noemen?quote:
Ik heb binnen 10 minuten weer meer indruk gemaakt dan die dromenvangertje van je.. toch respect.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de TT niet "waar dromenvangertje onze dromen vangt"
Net een meisje waar we het 2 dagen geleden ff over hadden, omdat ze pix had ofzo. en vorig topic kwam ze verhaal halenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hele dromenvangerdiscussie gemistWie is dat? Die kerel op die foto net?
Die kerel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hele dromenvangerdiscussie gemistWie is dat? Die kerel op die foto net?
Hé jou ken ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
Vroeger was alles beter. Toen bestond dit topic louter uit Feijenoorders.
Ik eet echt nooit chipsquote:
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef De_kromme het volgende:
Ik faalde ook wel. Maar die kutmod had weer een editbui.
Je bent niet serieus dat jij dat bent toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kerel...Ik post nog eens een foto van mezelf, maar kijk eens terug op pagina 1 van het vorige topic.
En 's avonds bijvoorbeeld tijdens CLwedstrijden? Eet je dan helemaal niks?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit chips. Ik snoep eigenlijk ook gwn nooit, alleen volle maaltijden
.
Echt een voorzet voor open doel met als bonus een ban hierzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.
Ok sorry. Maar jij begon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |