Je gaat uit van een besmettingsrisico bij een verwonding door een kat die (dacht ik) niet buiten komt, als de kat niet besmet is, en huisdieren worden gewoonlijk gevaccineerd, zal het met het risico ook wel loslopen. In theorie kan je uiteraard overal door besmet raken maar dan is het weer onzinnig om specifiek op deze verwonding te reageren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mis ik iets? Het is een bacterie die voorkomt in grond e.d.
Of ben je bang dat die kat tetanus krijgt door deze actie?
en terechtquote:
Ik ben gek op ananas. Ik haat warme ananasquote:
Deze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en terecht
maar Nem, het komt uit een heel oude en matige mop
quote:Er gaan 3 boeren naar de landbouwrai, krijgen zakgeld mee van hun vrouw, een 15 de andere 20 en 50 piek. Na de rai niks meer te doen dus naar de wallen. Zien ze een bloedmooie hoer en vragen wat ze kost, 100 piek. Ze baalen en lopen door. Na een tijdje lopen zien ze een bordje staan FRUITPIJPEN NU VANAF 15,-. Dit lijkt ze wel dus de eerste met 15 piek naar binnen komt 5 minuten laterbuiten en zegt: "Dat was lekker man!" Vragen de andere 2: "Wat gebeurde er binnen?" "Nou ze schoof een schijf ananas over mijn lul en zoog hem er zo af." Nr. 2 komt na 10 minuten naar buiten met het zweet op zijn voorhoofd. "En hoe was het?" "Nou ze schoof twee schijven ananas over mijn lul en zoog ze er zo af." Nr. 3 komt na 50 minuten naar buiten en loopt totaal haaks maar heeft een vette grijns op zijn bek. Vragen de anderen: "En hoe was het?" "Zalig man." "Maar wat gebeurde er binnen?" "Nou ze schoof drie schijven ananas over mijn lul, legde er een aardbei op en spoot er een toet slagroom op, het zag er zo lekker uit ik heb alles zelf opgegeten."
Ik wist dat je dit ging zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben gek op ananas. Ik haat warme ananas
Hij bedoelt dat zelfs als je een kat zou vaccineren tegen tetanus, dat beestje het nog steeds aan de poten op kan pikken en je ermee besmetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je gaat uit van een besmettingsrisico bij een verwonding door een kat die (dacht ik) niet buiten komt, als de kat niet besmet is, en huisdieren worden gewoonlijk gevaccineerd, zal het met het risico ook wel loslopen. In theorie kan je uiteraard overal door besmet raken maar dan is het weer onzinnig om specifiek op deze verwonding te reageren.
Hoe vaak hebben we het hier nou eigenlijk over gehad? 10x ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging zeggenAnanas uit blik en warme ananas dan
nee, dezequote:
datquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat zelfs als je een kat zou vaccineren tegen tetanus, dat beestje het nog steeds aan de poten op kan pikken en je ermee besmetten.
Ik zou voor deze kleine verwonging trouwens ook niet een prik gaan halen.
Daarom ging ik ervan uit dat je wel snapte wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we het hier nou eigenlijk over gehad? 10x ofzo?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, deze
Op een dag belt een jongen zijn vriendin op om te vragen of ze hem wil komen pijpen. Het meisje vol zenuwen naar haar moeder en zegt: "Moeder, hoe moet ik pijpen?" Haar moeder antwoordt:" Je steekt z'n spel in je mond en je zegt dan pompelmoes." Zo gezegd, zo gedaan. Ze gaat naar haar vriend. Na een uur komt ze al thuis. "En", vraagt haar moeder? "Het is af", zegt het meisje, "want ik was vergeten welke vrucht het was maar ik wist wel dat het een exotische vrucht was dus ik zei maar ananas!"
Ik dacht dat je het alweer vergeten wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom ging ik ervan uit dat je wel snapte wat ik bedoel
Nee dit is inmiddels wel een heel afgebakend gespreksonderwerpquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het alweer vergeten was
Ja leek me eigenlijk ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dit is inmiddels wel een heel afgebakend gespreksonderwerp
En toch hebben we het er steeds weer overquote:
Mochten er ooit Sinterklaasgedichten gemaakt moeten worden, dan moet je het woord ananas erin stoppen. Dan weet ik dat het van jou is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch hebben we het er steeds weer over
Maak open en je weet hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nem? Special belgian ale, satan. van brouwerij de block, een jaar over datum. Is dat nog te drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |