Maar die hebben natuurlijk zo hun afspraken. En als ze niet goedkoper zouden zijn, zou iedereen online boeken, dan heeft een reisbureau nog maar weinig nut.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stomste is, 't lokale reisbureau waar ik via geboekt heb, is goedkoper dan de meeste online aanbieders
[..]
Lulle smulle hea
Heel erg jammer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:12 schreef x3ro het volgende:
Jeuuj post van 't CBR. Heb nog 'geluk', kom de lichte variant van de cursus te doen. Oftewel 'slechts 380 ipv 810 euro betalen
Nu ben ik klaar met in totaal een dikke 700 euro, nog altijd beter dan 1200
Leuk en aardig kerel, maar je weet 't verhaal niet(niks met drank nl)quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heel erg jammer.had gehoopt op de uitgebreide cursus.
Oooh het was dus onterecht?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk en aardig kerel, maar je weet 't verhaal niet(niks met drank nl)
Ik lig niet wakker van het geld, meer vanwege het feit dat je op cursus moet puur omdat meneer agent je ervoor op heeft gegeven.
De cursus? Ja, de 400nog wat die intussen al betaald is voor de 2 boetes was volledig gegrond.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oooh het was dus onterecht?
Iets voor jou?quote:
Wat 'n heldquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)chel_in_Volvo__.html
geheel terecht dus die cursusquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
De cursus? Ja, de 400nog wat die intussen al betaald is voor de 2 boetes was volledig gegrond.
Ik doe die dingen bewust(cruisecontrol op 'n 140 bijv), dus zeur ook niet wanneer ik moet betalen. Maar verplicht worden tot een cursus ,omdat meneer agent niet kon verkroppen dat ik zoiets had van 'schrijf die boetes uit, kan ik ook verder', vind ik nogal onzinnig ja.
Nee, om die reden kreeg ie geen cursus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geheel terecht dus die cursus
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geheel terecht dus die cursus
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Iets voor jou?
http://link.marktplaats.nl/527882732
Druk weekend voor de boeg met veel pendelen tussen Breda en Maastricht, verjaardagen en zulks ongein
Is makkelijk te verhelpenquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, om die reden kreeg ie geen cursus.
Dan zou ik het zelf ook tig keer gehad moeten hebben
Betekend ook andere motorkap.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is makkelijk te verhelpen
[..]
Dit dus.
Didn't gnowquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Didn't gnow
Ik heb het gisteren whilst bit drunk het in mijn hoofd gehaald een maatje op te tillen. Mijn rugklachten zijn weer terug bij af
Niks mis mee, De 2.0T is een simpelere uitvoering van het blok in de Impreza GTT.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]..
Wat weet jij van een Subaru Forester?
Klinkt goedquote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef Hyman het volgende:
Zo, een burritoschotel ontbijt met ijskoud bier.
Kwam gisteravond zo'n S-Turbo tegen uit '98 ofzo op mijn marktplaatsavonturen. T ziet er niet echt uit, maar wel ruim en vlot. Dus niet echt tunebaar zeg jij?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niks mis mee, De 2.0T is een simpelere uitvoering van het blok in de Impreza GTT.
Word pas 'onbetrouwbaar' wanneer er met meer druk gereden gaat worden. Dan vliegen je de versnellingsbakken en drijfstangen om de oren. Ook gaan ze dan last hebben van de typische Subaru problemen met de lagers. Vanwaar de interesse in een Forester?
Zeer zekers wel tunebaar, ook gewoon veilig te doen. Maar de marge die je op de drijfstangen en lagers etc hebt is niet zoals bij lets say een Evo of een Nissan met SR20DET blok. Maar een 250pk moet zeer zekers relatief makkelijk en veilig te doen zijn bij een Forester.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kwam gisteravond zo'n S-Turbo tegen uit '98 ofzo op mijn marktplaatsavonturen. T ziet er niet echt uit, maar wel ruim en vlot. Dus niet echt tunebaar zeg jij?
Oh dat moet ook wel genoeg zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 15:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeer zekers wel tunebaar, ook gewoon veilig te doen. Maar de marge die je op de drijfstangen en lagers etc hebt is niet zoals bij lets say een Evo of een Nissan met SR20DET blok. Maar een 250pk moet zeer zekers relatief makkelijk en veilig te doen zijn bij een Forester.
Men had veel eerder tot deze conclusie moeten komen. Zo say voor er miljarden in die put geflikkerd werden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Hyman het volgende:
VVD: Banken veilig, Griekenland mag vallen
Ik ben volgens mij de enige FOK!ker die het hier mee eens is.
Al ben ik dan wel wat nuchterder en rechtser dan de gemiddelde mens denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |