Die wind maakt 't zo vreselijk koud.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind je?
Valt hier best mee, -5 ofzo..
mwah, kan het altijd weer omzetten, maar voor die 20 euro... plus, op een Ibiza lijkt het best ok..quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Bwuh, embleemloze grilles.. Vind t altijd maar zo kaal.
Tegen 22:00 was 't hier al -7.5quote:
De mijne date iemand met een interieur-loze Peugeotquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar je hebt ook zat bitches die t geen bal uitmaakt
Ik date al tijden niks.. Word weer tijdquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tegen 22:00 was 't hier al -7.5
[..]
De mijne date iemand met een interieur-loze Peugeot
ken dat, hier helaas hetzelfde...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik date al tijden niks.. Word weer tijd
Gisteren ook weze doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Marco001 het volgende:
Yes, sneeuw! Net even heerlijk wezen spelen @ een verlaten parkeerplaats, filmpjes volgen...
Met naar huis rijden afgelopen nacht stond de teller op -12quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind je?
Valt hier best mee, -5 ofzo..
quote:
Ffffuuuu ik wil oooookk.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Arretjescake eten onder het genot van een potje Black Label Society
Laat je zusje het makenquote:
Al verdachte geluiden gehoord 's nachts?quote:
Nee geen seks voor het huwelijk, anders ga je branden in de hellllquote:Op zondag 5 februari 2012 19:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Al verdachte geluiden gehoord 's nachts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
De mac heeft dan ook een zeer geschikte ambiance daarvoor..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:59 schreef Hyman het volgende:
Oh Sjoegwoeg, volgende week is volgens mij valentijnsavond in de mac.
Gaan we kips versieren, jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |