dat wil ook makkelijk, met zijn auto...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is bijna de helft waard van je hele auto!
Auto's en elektronica...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef Marco001 het volgende:
Toffe bak dan!
@Do, vermoedde dat het een dure beurt zou worden, motormanagement lampje brand namelijk en ik heb een OIL melding in de boordcomputer.. Maar lees net dat OIL inhoud dat mijn auto heen moet voor een kleine beurt...
Maar goed, laatste keer dat de Seat is uitgelezen, gaf hij zelfs een foutmelding in het portiervergrendelsysteem van de deur linksachter.. Erg leuk, als je een 3-deurs hebt..
Tja, 1 keer gehad met de auto van mijn pa, die gaat dus ook nooit meer naar de merk-dealer(door een ander falen van hun).. Met de Opel moet dat wel, maar die heeft da weer 5 jaar gratis onderhoud..(nouja, alleen onderdelen hoeven we te betalen)quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Auto's en elektronica...
Het beste kun je hem meestal resetten en dan kijken welke melding er terug komt.
Het is belachelijk dat ze zelfs een hoofdprijs durven te vragen om een auto uit te lezen in een garage.
lagquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar ik lag me met mijn goedkope auto nog wel steeds dood wat ik aan kosten heb in vergelijking met jullie hokken
Mwah, qua onderhoud in 1.5 jaar "slechts" 1200,- ofzo kwijt(mede dankzij zeer slecht onderhoud door vorige eigenaar)quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar ik lag me met mijn goedkope auto nog wel steeds dood wat ik aan kosten heb in vergelijking met jullie hokken
Je kan ook voor dat geld zelf een simpele uitlezer kopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, 1 keer gehad met de auto van mijn pa, die gaat dus ook nooit meer naar de merk-dealer(door een ander falen van hun).. Met de Opel moet dat wel, maar die heeft da weer 5 jaar gratis onderhoud..(nouja, alleen onderdelen hoeven we te betalen)
Bleef na de vakantie en na in DE gas te hebben getankt het lampje van de luchtuitstoot(ofzoiets) branden... Wij ermee naar de garage: "We kunnen hem wel uitlezen, maar dat kost 30,-... "
Maar niet gedaan dus. Op het moment dat wij bij de garage wegreden ging het lampje uit....
Bij mijn Seat brand nu continu het motormanagement lampje, waarschijnlijk door de lpg installatie, want uitlezen geeft een inspuitfout in cilinder 3..
Ik denk dat een AX meer on-sexy is dan een S40.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef Hyman het volgende:
"volvos are to girls what garlic is to vampires"
[ afbeelding ]
Algemene blokken, niet de wat nieuwere.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat een AX meer on-sexy is dan een S40.
Maar je hebt ook zat bitches die t geen bal uitmaaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat een AX meer on-sexy is dan een S40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |