Er werd geen nieuwe geopend (vorige is al anderhalf uur dicht...) dus heb ik hem maar geopend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef HenkXL het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)i_is_zwanger___.html
Dat komt dus nog welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Lolque het volgende:
Ik vind het maar saai als Mike niet de zooi een beetje op stelten zet.
Spam!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben lekker vrij dus ik kan episode 5 eerder zien![]()
Jersey Shore Season 5 Episode 5: http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-5.html
Hebben ze een paar keer vermeld in de afleveringenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:27 schreef Sasman het volgende:
Tevens is het hier al vermeld dat Jionni ook al in seizoen 3 was? Zie het net in episode 8...Hij was ook die gast die Vinny cock blokte doordat hij zijn nicht moest komen halen..En toen Snooki binnendeed.
Is de eerste keer dat me dit opvalt...
Aah was me nog niet opgevallen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:29 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hebben ze een paar keer vermeld in de afleveringen
Was hij datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:27 schreef Sasman het volgende:
Tevens is het hier al vermeld dat Jionni ook al in seizoen 3 was? Zie het net in episode 8...Hij was ook die gast die Vinny cock blokte doordat hij zijn nicht moest komen halen..En toen Snooki binnendeed.
Is de eerste keer dat me dit opvalt...
Dat is al zo lang geleden..ik kijk al vanaf ep 1 iedere week. Alleen mensen die later zijn ingehaakt weten dat nogquote:
Typisch FOK!kers, alles omdraaien zodat het positief voor jezelf overkomtquote:Op zondag 5 februari 2012 16:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op zulke details letten alleen maar vrouwen
Ik ben een man en ik herkende hem meteen van een eerder seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op zulke details letten alleen maar vrouwen
)': tmokrevo flezej roov fietisop teh tadoz neiaardmo sella ,srek!KOF hcsipyTquote:Op zondag 5 februari 2012 17:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Typisch FOK!kers, alles omdraaien zodat het positief voor jezelf overkomt
Eerste aflevering dat ze niet cockblockt en je vindt haar gelijk een goede wingwoman? Wa hedde gij gebruikt?quote:
Ging het niet over squirten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Deena's sister is a ***
Wat is ze, ik kan er niets van maken?
Aaah, that'll make sensequote:
keihard neggen swa, dat helpt sowieso.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind het echt genant hoe makkelijk sommige vrouwen zijndat meisje loopt de hele tijd achter vinny aan, hij negeert haar compleet en dan gaat ze met hem naar bed
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef madsaus het volgende:
Poll: Wie heeft gelijk? Jenny of Roger?
• Jenny
• Roger
• Waar de f*ck gaat dit over, ik snap t nooit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat doen ze wel vaker, en dan laten ze niks zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef BasvB het volgende:
Echt hé, Roger is een dikke beer en dan ga je hem duwen. In de tussen promo kreeg ik wel het gevoel dat ze deze aflevering gingen vechten
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja is al een paar keer voorbij gekomen hier
haha creepyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef .C het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)356.798252866&type=3!
Damn, zij is echt creepy.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef .C het volgende:
http://www.facebook.com/m(...)356.798252866&type=3!
Ronnie focking hard lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef BazzieK het volgende:
Dat gezicht van Sam als Ronnie dat grapje maakt over zijn telefoon kwijt raken.
Was een goede stoot die Roger gaf volgensmij. Je moet trouwens ook wel een enorme idioot als je problemen met Roger gaat zoeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef Eva4Evah het volgende:
Whaha dat stuk met dat vissen en die bootjammer dat het gevecht van Roger zo'n anticlimax was. Maar verder was het wel weer vermakelijk
Daar leek echt wat kracht achter te zitten ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Was een goede stoot die Roger gaf volgensmij. Je moet trouwens ook wel een enorme idioot als je problemen met Roger gaat zoeken.
Ja hij is misselijk en wilt slapen en zij denkt alleen maar aan neukenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand een .gif maken van die stoot van Roger?
Verder was Snooki echt dom toen Jionni dronken was. Irriteerde me er hard aan.
En voor de rest echt een leuke ep.
Ik erger me aan je taalgebruik, het is om hen te filmen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:32 schreef THEFXR het volgende:
ik ergerde mij aan alle cops in the shots, gewoon heavy beveiliging om hun te filmen!
quote:Op zondag 26 februari 2012 09:09 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Ik erger me aan je taalgebruik, het is om hen te filmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |