abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108516285
Waar ik zojuist verrast ben door mijn O+ om samen dit weekend naar een wellness centrum in het zuiden des lands te gaan...

Natuurlijk gaan we naar de sauna, laten we een hotstone massage doen, en diverse ontspanningsmassages...
Dussssss.... Lekker relaxen en laten verwennen.... :D

( Foto's volgen! 6.gif )
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 20:44:23 #27
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_108517286
Uhm...
Dat zeg ik liever niet, want anders zit dadelijk heel fok/99 daar om mijn goddelijke lichaam te bewonderen...

Heel toepasselijk staat het mp3tje van "LMFO -I'm sexy and I know it" door de kamer te dreunen!
Hehehe
pi_108518947
Ff serieus, we zitten niet bij 2000, maar bij een kleinere sfeervollere "club".
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 21:42:19 #30
92034 crew  Vonkenboer
pi_108519653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef BJDD het volgende:
Ff serieus, we zitten niet bij 2000, maar bij een kleinere sfeervollere "club".
Ach er zijn daar in limburg en brabant volgens mij honderden van die kleinere wellness dingen :P
Veel plezier in ieder geval !
pi_108536826
Dat gaat ons zeker lukken...verslag komt later
pi_108672636
We zijn bij termaalbad Arcen en camping Klein Vink geweest.
Waar we heerlijk hebben genoten van massages, sauna, warme en ijskoude baden...

Is een aanrader en voor herhaling vatbaar!
pi_108684781
http://imageshack.us/f/27/badkamer.jpg (copy/paste deze link)

Heb een vraag, ben zelf geen loodgieter. Heb wel een idee maar vraag het de expert zodat ik uiteindelijk wel de beste oplossing kan toepassen :)

We hebben een huis gekocht en zijn aan het verbouwen, momenteel geeft het plaatje weer hoe de huidige situatie in de badkamer is, gezien er nu een bad in zit en we daar een hekel aan hebben omdat het gewoon niet fijn douched gaat de hele badkamer op de schop.

Momenteel is de waterleiding allemaal opbouw met koperbuis (15mm) dit loopt rondom in de badkamer, uiteraard wordt het allemaal inbouw maar als ik alles loshaal heb ik geen wateraanvoer naar de CV, gezien die hier langsgaat.

Uiteindelijk gaat de wasmachineaansluiting eruit, komt er links in de hoek een douche.
Wastafel gaat eruit voor een meubel met dubbele wasbak.
Radiator gaat weg voor een designradiator of elektrische vloerverwarming (alleen weet ik het laatste nog niet zeker, ik weet bijna zeker dat het niet warm genoeg is om de badkamer te verwarmen maar alleen de tegels maar dat moet ik nog even uitzoeken. (met buizen vloerverwarming is dat uiteraard wel het geval maar dat behoord niet tot de mogelijkheden.)
Plafond word verlaagt met inbouwspots en een inbouwradio .

Nou het probleem, wat is de beste oplossing om tijdelijk die waterleiding af te koppelen, de CV ketel zit erachter, warm en koud water gaat onder de CV ketel op 10cm hoogt te wand in met een gesoldeerd/gelast T-stuk.
Ik zou beide leidingen aan de kant van de badkamer af kunnen flexxen en er een afsluitdop op kunnen zetten, en tijdelijk een koudwateraanvoer om kunnen leggen maar heeft iemand misschien een beter optie?
We kunnen ook eerst alles voorbereiden en dan als we er aan toe zijn klaar maken, maar dan moet alles wel in 1 keer af anders heb ik geen water ;)
pi_108765757
Zo... Waar we net ons tv debuut hebben gehad op pownews... Welk cijfer geef je je vrouw in bed... Hahaha
pi_108766017
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:49 schreef Wrijfhout het volgende:
[ http://imageshack.us/f/27/badkamer.jpg (copy/paste deze link) ]

-veel tekst-
open een topic :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 18:05:51 #36
92034 crew  Vonkenboer
pi_108789459
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:49 schreef Wrijfhout het volgende:
[ http://imageshack.us/f/27/badkamer.jpg (copy/paste deze link) ]

Heb een vraag, ben zelf geen loodgieter. Heb wel een idee maar vraag het de expert zodat ik uiteindelijk wel de beste oplossing kan toepassen :)

We hebben een huis gekocht en zijn aan het verbouwen, momenteel geeft het plaatje weer hoe de huidige situatie in de badkamer is, gezien er nu een bad in zit en we daar een hekel aan hebben omdat het gewoon niet fijn douched gaat de hele badkamer op de schop.

Momenteel is de waterleiding allemaal opbouw met koperbuis (15mm) dit loopt rondom in de badkamer, uiteraard wordt het allemaal inbouw maar als ik alles loshaal heb ik geen wateraanvoer naar de CV, gezien die hier langsgaat.

Uiteindelijk gaat de wasmachineaansluiting eruit, komt er links in de hoek een douche.
Wastafel gaat eruit voor een meubel met dubbele wasbak.
Radiator gaat weg voor een designradiator of elektrische vloerverwarming (alleen weet ik het laatste nog niet zeker, ik weet bijna zeker dat het niet warm genoeg is om de badkamer te verwarmen maar alleen de tegels maar dat moet ik nog even uitzoeken. (met buizen vloerverwarming is dat uiteraard wel het geval maar dat behoord niet tot de mogelijkheden.)
Plafond word verlaagt met inbouwspots en een inbouwradio .

Nou het probleem, wat is de beste oplossing om tijdelijk die waterleiding af te koppelen, de CV ketel zit erachter, warm en koud water gaat onder de CV ketel op 10cm hoogt te wand in met een gesoldeerd/gelast T-stuk.
Ik zou beide leidingen aan de kant van de badkamer af kunnen flexxen en er een afsluitdop op kunnen zetten, en tijdelijk een koudwateraanvoer om kunnen leggen maar heeft iemand misschien een beter optie?
We kunnen ook eerst alles voorbereiden en dan als we er aan toe zijn klaar maken, maar dan moet alles wel in 1 keer af anders heb ik geen water ;)
Gewoon even een eigen topic openen, dan krijg je veel meer en inhoudelijke reacties ^O^
pi_108923813
Waar we vanmiddag bij de tatoeëerder zijn geweest om de trouwdatum op mijn hand te laten zetten:

Voor:

Na:

Bij de volgende afspraak wordt de bloem en koi tot 1 sleeve getatoeëerd.
  zondag 11 maart 2012 @ 15:05:34 #38
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_108970469
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:27 schreef BJDD het volgende:
Waar we vanmiddag bij de tatoeëerder zijn geweest om de trouwdatum op mijn hand te laten zetten:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Bij de volgende afspraak wordt de bloem en koi tot 1 sleeve getatoeëerd.
Zo, das een beste tattoo!! Mooi!
Vind alleen t jaartal niet zo duidelijk, 07 moet t zijn toch? Ik zou met deze foto '01 gokken..
Ik moet ook weer eens wat ontwerpjes laten uitwerken... Als ik verse inkt zie gaat t weer kriebelen...
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_109045401
Gaat het hier ook nog over klussen?

ik ben bezig met een tvmeubel van mdf.
heb nu een simpele sketchup tekening van hoe het er ongeveer uit moet komen te zien.
maar nu moet ik de afmetingen van alle platen bepalen. hoe ga ik hiermee logisch te werk, rekening houdend met de standaard mdf platen, zaagverlies enz?
pi_109045908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:37 schreef loecje het volgende:
Gaat het hier ook nog over klussen?

ik ben bezig met een tvmeubel van mdf.
heb nu een simpele sketchup tekening van hoe het er ongeveer uit moet komen te zien.
maar nu moet ik de afmetingen van alle platen bepalen. hoe ga ik hiermee logisch te werk, rekening houdend met de standaard mdf platen, zaagverlies enz?
Je begint bij het grootste paneel. Even al je lengte en breedte maten invoeren in Excel. Door een formule er in te zetten weet je wat het grootste paneel is. Daarna paneel voor paneel schematich in je platen tekenen. Uiteindelijk hou je restjes over waaruit de kleinere paneeltjes gezaagd kunnen worden. Wel even rekening houden dat je het ook nog uit moet zagen. Een zaag gaat niet graag haaks de hoek om
Jeroentje.
pi_109217167
Ja hoi; hier een klusn00bje die aan het verhuizen is, kom op het funda-topic na vrijwel nooit in K&W maar de afgelopen weken al aardig wat gelezen hier en veel aan tips in oude topics gehad :)

Voor nu spierpijn, morgen weer verder in mn appartementje :s). Huur het via de woningbouw, er staat voor de komende maanden het een en ander aan renovatiewerkzaamheden in mijn wijk op de planning waar ze deels in mijn appartementje al klaar mee zijn omdat de vorige bewoner het flink had laten verwaarlozen (ik heb al een nieuwe badkamer, keuken en wc). In ieder geval gaat het enkelglas in de badkamer, keuken en kleine slaapkamer eruit en worden de balkons nog opgeknapt, dus ik vermoed dat ik de houten kozijnen in de desbetreffende kamers maar even laat voor wat het nu -aan lelijke kleurtjes- is. Kleine sfeerimpressie van de stand van zaken onder de spoiler, dit is de 3e week dat ik bezig ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, inmiddels heb ik ook een grafhekel gekregen aan oudrozeoranje. Wat een rotkleur om overheen te moeten schilderen :X
pi_109537873
Hehe maandag EINDELIJK de sleutel ! *O*
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 22:43:29 #43
92034 crew  Vonkenboer
  maandag 4 juni 2012 @ 22:03:35 #44
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_112448417
Sinds wanneer heeft K&W een SC? :o
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 4 juni 2012 @ 22:06:10 #45
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_112448665
Ik ga binnenkort maar eens beginnen om de buitenkant op te knappen :)
Want ik woon nu inmiddels bijna een half jaar, maar alles mag nog geschilderd worden buitenom en ik moet de windveren vervangen...
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')