Mijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nog steeds niks gegeten....schiet niet op....
![]()
HONGER!!!!!!!!
Pffffrt dat is best lang rijden nog!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijnstapt net in de auto!
in zeist
Dat gaat nog wel even duren dan...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zeist
Ik had hem gisteren niet gezien trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in zeist
Goeien vergelijking !quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.temptalia.com/(...)-comparison-swatches
Jawel, want ik at vandaag om kwart voor 12 2 boterhammen en dat was hetquote:
hij was het vergeten, met z'n hoofdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren niet gezien trouwens
is dat alles wat je gegeten hebt vandaag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, want ik at vandaag om kwart voor 12 2 boterhammen en dat was het
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij was het vergeten, met z'n hoofd
Ja.... ik had ineens allemaal college en mijn planning was niet zo goed geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat alles wat je gegeten hebt vandaag?
Zoya heeft een ORLYtje gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT
zoya fleck 12 euro per flesje?!
Ja ik hoef ze ook nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoya heeft een ORLYtje gedaan
Tip: golden rose flakies
Niet mijn idee hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik hoef ze ook nietIk verwonderde mij erover
Ik zat al dafuq, bubs de afzetterquote:
Fixed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
Contact in Engeland heeft Fantasy Fire voor me gevonden.Vandaag is een goede dag!
Nou nog wachten tot ze er nog meer kan vinden voor mensjes hier
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat al dafuq, bubs de afzetter![]()
WIJ ZIJN SINTERSIK NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest jij nog geld hebben als voorschot?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga alle Fantasy Fires opkopen in Croydon, Surrey en London
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga alle Fantasy Fires opkopen in Croydon, Surrey en London
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]OMG IK GA ZOOJA MEELENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wil ik er eigenlijk MOAR omdat geld verdienen op ebayquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
die krengen staan al voor 20 euro op ebay
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, bubs moet toch alle gratisch nagellakrekken die ze mij ter revieuw stuurt terugverdienen *insert talk to the hand smiley*
Ik heb nog Black Magic Mountain staan, en Mad as a Hatter, en die rooie Essie..quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu wil ik er eigenlijk MOAR omdat geld verdienen op ebay
Nieuw?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog Black Magic Mountain staan, en Mad as a Hatter, en die rooie Essie...
Ik ga vrijdag al shoppen, dus zal wel kijken bij een Superdrug of Boots of ze er uberhaubt zijn, als ik dat weet, dan stuur ik dezelfde dag nog even een berichtje hier op forum en 's avonds een bericht met rekeninggevens enzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moest jij nog geld hebben als voorschot?
Ik dacht meer ooit voor een swap. Ik maak toch nooit een potje op. Ik ben niet The Swatchaholic die van elke flesje friggin' 10 back-ups heeft en huilt als ze geen 11e kan vindenquote:
Gelukkig, ik werd al bang. Wat een hoarder is dat zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht meer ooit voor een swap. Ik maak toch nooit een potje op. Ik ben niet The Swatchaholic die van elke flesje friggin' 10 back-ups heeft en huilt als ze geen 11e kan vinden.
Ja dat is wel een klein beetje kansloos ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bang. Wat een hoarder is dat zeg
Yepquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, bubs moet toch alle gratisch nagellakrekken die ze mij ter revieuw stuurt terugverdienen *insert talk to the hand smiley*
Pics pleasequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vanmiddag echt de perfecte lipstick gekocht
Yesquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep![]()
Debs heb jij een backup MAAH? Cool
Goeden dealquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Op de kop getikt samen met AA en Russian Navy suede toen voor 25 euro
.
De naam staat op het flesje hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou ben ik stiekem heel bang dat ze per ongeluk toch de verkeerde heeft.Zal wel niet, maarja.
Lol, ik wiltypen op facebook, ipv <3. Faal.
IK WAS EERSTquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook Essie Ruby Red Slippers
ik heb op die blog het woord backup opgezocht en die koopt idd bijna alles in twee- of drievoud, wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is wel een klein beetje kansloos ja.
Haha ja ik heb hem eerlijk gezegd wel een beetje aan de kant gezet voor als een dwaas iets als uh, OPI La Boheme ofzo ervoor wil swappenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je ervoor wilt hebben lol.
Dit, ik had hem al een tijd staan en toen bleef het potje maar slinken terwijl ik hem nog nooit gelakt hadquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb maah ook, dat is nu denk ik een dikke glittersteen. Wat een kutlak
En ik heb lekker alle suedes, lijken wassen
Dan moet je hem houdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja ik heb hem eerlijk gezegd wel een beetje aan de kant gezet voor als een dwaas iets als uh, OPI La Boheme ofzo ervoor wil swappen.
mongolquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB MIJN SUEDES WEGGEDAAN
* SpaceInvaders schiet zichzelf door hoofd
Is dit duur? Of normale prijs?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want
http://www.ebay.com/itm/O(...)&hash=item53eb00c1a5
WANTZquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb die Ruby Red Slippers ook maar vindt hem niet zo
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB MIJN SUEDES WEGGEDAAN
* SpaceInvaders schiet zichzelf door hoofd
Als ik me ooit bedenk of geen geld meer heb hoor je van mequote:
Allang gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
bubs hoor jij niet in de nagelkoffer aan t grabbelen te zijn?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een paar hele precioussss lakjes en die doe ik lekker niet weg, omdat het kan!
Ink is iets minder blauw... maar ze lijken wel behoorlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
lijken russian navy suede en ink suede veel op elkaar?
Dan ga ik alleen lincoln park en suzy nemen, ink is al onderwegquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ink is iets minder blauw... maar ze lijken wel behoorlijk.
quote:
Wel goeden excuus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALLEMAAL
je mag niet eens lakken
en je mocht niets kopen
faalhaas
Troostaankoop waarschijnlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALLEMAAL
je mag niet eens lakken
en je mocht niets kopen
faalhaas
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALLEMAAL
je mag niet eens lakken
en je mocht niets kopen
faalhaas
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
25 euro voor 2 suedes incl shipping is wel OK toch?
IKquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil z eeigenlijk allemaal, wie wil dan mijn ink?![]()
![]()
Welkequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een paar hele precioussss lakjes en die doe ik lekker niet weg, omdat het kan!
Kost dat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil z eeigenlijk allemaal, wie wil dan mijn ink?![]()
![]()
Gek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je krijgt m wel omdat je me helpt dan
Hele mooie !quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke?
Mijn meest preciousss uit mijn hoofd:
a england Tristam, Galahad, Perceval, St. George
OPI MAAH, AA, Suedes, DS Original, Tease-y Does It
China Glaze Party Hearty, 4 Kaleidoscopes, 1 OMG (DV8)
Essie Ruby Red Slippers
Er zijn er vast meer, zoals Chanel Péridot bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hele mooie !
Ik weet eigenlijk niet zo welke mijn most precious zijn...
quote:
Ik heb dat met GOSH Holographic (+ backupquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
77 euro... iets...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
priem wat heb je in euro's betaald?
ja ik bedoelde HTF/VHTF's, dat staat los van mijn favorieten uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke?
Mijn meest preciousss uit mijn hoofd:
a england Tristam, Galahad, Perceval, St. George
OPI MAAH, AA, Suedes, DS Original, Tease-y Does It
China Glaze Party Hearty, 4 Kaleidoscopes, 1 OMG (DV8)
Essie Ruby Red Slippers
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB HOLOGRAPHIC VERKOCHJT
IK BEN EEN MONGOL
ik wil jouw tronica'squote:Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn lovely's:
OPI AA, DS Original, Glamour
SOPI Hell To The No
China Glaze OMG's Kaleidoscopes, Strawberry Fields
Mijn Tronica's ben ik niet heel gek op maar wil zo ook niet wegdoen
ja, ach, voor een schatje zoals jij is dat niet ergquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Waarbij je 1 nog voor een prikkie aan mij hebt verkocht
![]()
Waar? ebay is 15-20 euro inclusiefquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
maar die suedes zijn toch wel wat goedkoper te krijgen? ik had er laatst nog een voor 7 euro gehaald?
Awwwquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ach, voor een schatje zoals jij is dat niet erg
Kan best. Maar ik zie de link. Ik zie suedes. Ik denk wantz !!! En dan koop ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef Sharana_LV het volgende:
maar die suedes zijn toch wel wat goedkoper te krijgen? ik had er laatst nog een voor 7 euro gehaald?
Welke heeft ze gekocht dan? Ben nieuwsgierig!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ach, voor een schatje zoals jij is dat niet erg
Neeeeheeeee! Ik kan toch niet zorgen dat je niet faalt als je zo doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
BUY IT NOW CARE
* SpaceInvaders klikt
NEE MAAR IK HEB AL ZO LANG SPIJTquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neeeeheeeee! Ik kan toch niet zorgen dat je niet faalt als je zo doet.
Denk aan je spaargeld! Heb je ze echt nodig?
ik faalquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neeeeheeeee! Ik kan toch niet zorgen dat je niet faalt als je zo doet.
Denk aan je spaargeld! Heb je ze echt nodig?
Ik 3.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb er 4 van de OMGen ben ook heel blij met m'n Nfu Oh holo's
en m'n AA
LOLquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke heeft ze gekocht dan? Ben nieuwsgierig!
spees ga sparen, het is ook nooit goed bij jouquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE MAAR IK HEB AL ZO LANG SPIJT![]()
Nagellak heb je nooit nodig
DAN KAN JE NOG WEL WAT LANGER SPIJT HEBBEN!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE MAAR IK HEB AL ZO LANG SPIJT![]()
Nagellak heb je nooit nodig
En nu is het klaar met schooienquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
en je faalt niet, je bent mijn lieven enabler
en dan worden ze steeds duurderquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
DAN KAN JE NOG WEL WAT LANGER SPIJT HEBBEN!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu is het klaar met schooien
Nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb 7 OMG 8 Kaleidoscopes en 7 Tronica's
Doe maar smoesjes verzinnen. Je wilt gewoon falen, die spaarrekening interesseert je niks. Nou, dan loop je vanzelf tegen de consequenties aan!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan worden ze steeds duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar jij bent ook een schatjequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik kreeg gewoon Merry Midnight van jou.
die ik met Dico geruild had tegen 2 china glazesquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik kreeg gewoon Merry Midnight van jou.
Baasquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb 5 kaleidoscopes, 7 omg's, MPJ, DS Glamour, alle suedes, MAAH, AA, Limonyte, die Essie, Black Magic Mountain, gosh holo, ehhh ohja, 2 opi's uit een kerstcollectie...
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe maar smoesjes verzinnen. Je wilt gewoon falen, die spaarrekening interesseert je niks. Nou, dan loop je vanzelf tegen de consequenties aan!
Nu ga ik echt sparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die van Orly is een dupe jonge!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
merry midnight zou ik nog wel graag willen
Jup want ik vind em niet mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ik met Dico geruild had tegen 2 china glazes
Dat! Ik heb Orly Fowl Play, goed genoeg voor mij. Schijnt zelfs wat beter te dekken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van Orly is een dupe jonge!
die collectie waar merry midnight ook in zat. Crimson Carol en Holiday Glow.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Baas.
Uit een kerstcollectie als in die Broadway collectie?
Holiday Wishes?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die collectie waar merry midnight ook in zat. Crimson Carol en Holiday Glow.
BeYu 209 is redelijk HTFquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1NTFaOVh6cXZ2b2NjRWc
Zoek de HTF's naast AA, MAAH en Merry midnight
ik heb namelijk geen idee wat meer HTF is![]()
Nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die collectie waar merry midnight ook in zat. Crimson Carol en Holiday Glow.
Dat dacht ik eerst ook maar sowieso dan 2 TD'tjes = keiduur qua shipping, en sommige kleuren draag ik waarschijnlijk toch niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu zit ik te denken of ik wel alle 12 de hollands ga nemen![]()
![]()
Ik wil ze alleen allemaal omdat collectie compleet![]()
![]()
![]()
Ik heb wel al met mensen afgesproken om mee te bestellen voor die 2e bestelling. lolzquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar sowieso dan 2 TD'tjes = keiduur qua shipping, en sommige kleuren draag ik waarschijnlijk toch niet.
Nee joh grapjas, zag hem hier vorige week nog bij Douglas staanquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
I'm sowwy... I'm an easy target atmquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef milka82 het volgende:
ik neem ze soberso niet alle twaalf....
En nu wil ik ook falen met dit faalpraat hier, maar ik moet sparen voor mijn kinlipo!
Die gaf je toch aan ijs?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoeveel bieden jullie voor Ink suede?
ALLEMAAL !! Buy ALL the hollandsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Als je ze nou op 1 na echt wilt hebben, vooruit. Maar daar geloof ik niks van. Kijk er eens kritisch naar, stel dat ze vaste collectie waren, welke zou je dan willen?
9 dollar incl shippingquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even tellen hoeveel i kdan kwijt ben6.80 voor 1 OPI toch?
je hebt daar nu zoeen dupe van he, van orly?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
merry midnight zou ik nog wel graag willen
De goede? En dat hij op 1 plek staat wil niet zeggen dat hij niet htf kan zijn hè.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee joh grapjas, zag hem hier vorige week nog bij Douglas staan
Kusjekroel voor jou...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I'm sowwy... I'm an easy target atm
niet doen dan, damn ga eens sparen ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALLEMAAL !! Buy ALL the hollands
Nee toch niet.. ik doe het niet... 4 of 5...![]()
+1quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet doen dan, damn ga eens sparen ofzo
omdat opi mijn liefde isquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt daar nu zoeen dupe van he, van orly?
of wil je gewoon merry midnight omdat htf?
Ik had gewoon het tweede flesje mee moeten nemen vorig jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat opi mijn liefde ismaar ik ga hem ook niet voor de volle mep kopen hoor, ik heb genoeg lakjes, ik heb met de holland lakjes die dupe van orly er ook al bij stana om te nemen
dus dat is genoeg dan
ik heb 'm wel, ruilen voor MPJ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat opi mijn liefde ismaar ik ga hem ook niet voor de volle mep kopen hoor, ik heb genoeg lakjes, ik heb met de holland lakjes die dupe van orly er ook al bij stana om te nemen
dus dat is genoeg dan
quote:
Spin Me Roundquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
welke?
en doe je tronica's eens weg![]()
sssstquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Stiekem ben jij ook een trutje
Ja, maar de rest van de wereld heeft geen Douglasquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee joh grapjas, zag hem hier vorige week nog bij Douglas staan
Ik ga ervan uit dat ie niet HTF omdat 'mijn' Douglas hem steeds bij kan bestellen, en ik dus aanneem dat iedere Douglas hem bij kan bestellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De goede? En dat hij op 1 plek staat wil niet zeggen dat hij niet htf kan zijn hè.
Pedal Faster Suzi is die roze met shimmer toch? Schijnt het slechtst te dekken van de hele collectie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Cannot decide about:
Pedal Faster Suzi!
Gouda Gouda Two Shoes
Voor de rest:
HOT
Dutch ‘Ya Love OPI
Vampsterdam
Thanks WindMillion
I have a Herring Problem
I don’t give a Rotterdam!
NOT
A Roll in The Hague
Red lights Ahead… Where?
Did you ‘ear about Van Gogh?
Wooden Shoe like to Know?
OK op de NOT dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pedal Faster Suzi is die roze met shimmer toch? Schijnt het slechtst te dekken van de hele collectie.
Kiss my on my Tulipsquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke vergeet ik dan nog? Ik heb er pas 11 nu
Die tulp is niet echt boeiend te noemen. Goudablabla is m'n kleur sowieso niet, dus advies daarover heb je weinig aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus cannot decide is nu
Kiss my on my Tulips
en Gouda bladiebla
Kiss me on my tulips is niet zo heel boeiend toch? Gewoon roze creme, daar heb je er vast al wel een paar van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus cannot decide is nu
Kiss my on my Tulips
en Gouda bladiebla
Fast chat it izzquote:
Die heb ik voor een normale prijs kunnen kopenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bubs, had jij nou al wat geregeld voor Whimsical? Er wil iemand swappen voor CG lakjes die jij nog wel hebt liggen voor NPF volgens mij.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met die gouda heb ik de halve collectie, is wel een verbetering toch?
Ah, mooi zo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die heb ik voor een normale prijs kunnen kopen
Ik vind m mooi door deze swatch:quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar is dat een kleur die je zou dragen dan?
Andere kleur maar wel behoorlijk the same ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
I don't give a rotterdam en die herring problem zijn wel heul gelijk he?
Dat telt niet idd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef Debsterr het volgende:
Ja maar bij Fashionpolish staat echt alles mooi.
Die ! En ook vampsterdam (en eigenlijk ook i don't give a rotterdam)quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil juist gouda gouda 2 shoes, wooden shoe like to know, dutch ya just love opi en i have a herring problem
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Herring en Rotterdam zijn kleuren waar ik een zwak voor heb, geloof ik.
Ja hier ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Herring en Rotterdam zijn kleuren waar ik een zwak voor heb, geloof ik.
Nopequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rotterdam er nog uitgooien of niet?
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm... Let's do it in 3D voor $ 16,95?
Ook echt alleen een conclusie schrijven nog en dan ben ik vrij om te doen wat ik wil.quote:
Net waren het nog 6, met Gouda erbij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu is het lijstje:
Dutch ‘Ya Love OPI
Vampsterdam
Thanks WindMillion
I have a Herring Problem
I don’t give a Rotterdam!
Gouda Gouda Two Shoes
Wooden Shoe like to Know?
Goeden faalert ben jijquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo nog 2 kaleidoscopies gefaald. Nu compleet
. Ik ga ook niet alle Holland lakjes kopen
Ik moet vquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook echt alleen een conclusie schrijven nog en dan ben ik vrij om te doen wat ik wil.
Maar ik wil wooden shoe ook nog. En 7 is beter dan 12 tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Net waren het nog 6, met Gouda erbij.
Waar haal je het allemaal vandaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo nog 2 kaleidoscopies gefaald. Nu compleet
. Ik ga ook niet alle Holland lakjes kopen
die is mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfelll over Let's do it in 3D.
hij is het wel echt waardquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfelll over Let's do it in 3D.
ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
hij is het wel echt waardmaar ik heb makkelijk praten, ik hem em
Ik zou het trotst zijn als je het terugbracht tot de helft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet v
[..]
Maar ik wil wooden shoe ook nog. En 7 is beter dan 12 toch![]()
STFUquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Okay iemand uit deze omgeving meefalen dan voor ongeveer 12 euro?
Dan gooi ik rotterdam er nog uit denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zou het trotst zijn als je het terugbracht tot de helft.
7, 8, 10 en 18 $ op ebayquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar haal je het allemaal vandaan?.
Of betaal je gewoon heul veul?
Ik mag echt niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan gooi ik rotterdam er nog uit denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan dat enge nieuwe kwoot-ding ook uit?
WELK WAT WAAR !quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
Love youquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Instellingen -> Overig -> oude quote-stijl (oid).
Neee niet doen, je bent juist zo heel goed bezig!quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ga ik echt sparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat welke en hoe duurquote:
Ongeveer 12 euro voor CG Let's do it in 3Dquote:
Grijs-achtigen holo toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ongeveer 12 euro voor CG Let's do it in 3D.
Ja hij ziet er wel erg streaky uit... hij zou zo mooi kunnen zijn.. daarom denk ik dat ik em toch wel (waar ik wellicht spijt zal van hebben... danquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil alle shimmers van de holland collectieen thanks a windmillion
Alleen over vampsterdam twijfel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |