abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107487014

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 01-02-2012 18:46:32 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:26:05 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107487041
Jemig Prrsj! Ben je wel heel zelf?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107487045
Ha ik heb de titel maar half gedelete :D

Maar goed niet alleen IRL ga ik op m'n kanus (auw), hier dus ook :D
pi_107487080
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig Prrsj! Ben je wel heel zelf?
O+ de liefde!
Ja ik schaamde me kapot! Echt zo stom! Echt maar eens snel platte schoenen vinden voor werkgerelateerde uitstapjes :'). Maar verder wel prima, alleen die enkel begint nu meer pijn te doen, kweenie of ik nu moet gaan sporten! Nog 10 minuten om het te bedenken :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:28:06 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107487115
Ik vind het wel een toffe TT eiks :').

En zou ff niet sporten :*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107487117
Ah, perr! -O- :*

Ik zou niet gaan sporten als ik jou was, even kijken hoe je lichaam gaat reageren op je val.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107487123
Doe maar voorzichtig Perr, beter een keertje overslaan dan!
En :*!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107487133
Perruche auw ;( :*

en ik zou je enkel echt even rust gunnen en niet gaan sporten.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107487156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+ de liefde!
Ja ik schaamde me kapot! Echt zo stom! Echt maar eens snel platte schoenen vinden voor werkgerelateerde uitstapjes :'). Maar verder wel prima, alleen die enkel begint nu meer pijn te doen, kweenie of ik nu moet gaan sporten! Nog 10 minuten om het te bedenken :')
Ik ging twee weken geleden op t station onderuit :') nog steeds een blauwe heup!
Doe voorzichtig met die enkel!! Dus voetje omhoog op de bank en echt niet pumpen!
Be someone that makes you happy
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:29:29 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107487164
En ik erger(de) me net enorm aan 2Vandaag :'). We moeten mutsen op, tig lagen aan, gevoerde schoenen ( :') ), gemberthee gaan drinken, want anders gaan we eraaaaaan!

Loop nog gewoon rond met mn laarzen met hak, panty en jurkje. Heb alleen een sjaal om nu en als ik moet fietsen handschoenen aan. Dunne :').
pi_107487192
Maar maar neinz! Dan wordt ik nooit slim ende sexy! Hm dan doe ik wat kleine dingetjes thuis. Vind het zo suf, want dit weekend ben ik waarschijnlijk ook niet thuis = weinig tijd om te sporten, morgen naar de combat eventueel... hm..
pi_107487218
Nou, als ik in de wind loop, vind ik het toch wel erg koud! :o

Maar ik had vandaag nog gewoon een jurkje (wel een warme) met een (dikke) panty aan. Geen handschoenen, maar dat ga ik vanaf morgen wel doen. Handen gaan stuk anders. ;(
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107487225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik erger(de) me net enorm aan 2Vandaag :'). We moeten mutsen op, tig lagen aan, gevoerde schoenen ( :') ), gemberthee gaan drinken, want anders gaan we eraaaaaan!

Loop nog gewoon rond met mn laarzen met hak, panty en jurkje. Heb alleen een sjaal om nu en als ik moet fietsen handschoenen aan. Dunne :').
Ja haha, holland in de bocht! In het noorden (baltics enzo, zweden), dragen de jonge deernes gewoon minirokjes hoor mt uitgaan, met een dunne panty! Ookal is het -25. Maar wij zijn van suiker, smelten bij + 30 en bevriezen bij -10 :P

edit; er staan op groupon ook allemaal winteraanbiedingen :D
pi_107487242
Perruche: wow klinkt niet alsof het soepel gaat. Hopelijk valt het mee! En beter voorkom je een lange blessure. Beter 1 keer niet dan een maand niet kunnen sporten..

Om nog even terug te komen op krachttraining: blijkbaar is het niks voor jullie. Maar ik denk dat dat hele 'ik word veel te snel te breed' vooral tussen de oren zit.. Ik ken maar 1 meisje die ik te breed vind. Maar die heeft dan ook waterpolo gedaan.
pi_107487267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef the85mc het volgende:
Perruche: wow klinkt niet alsof het soepel gaat. Hopelijk valt het mee! En beter voorkom je een lange blessure. Beter 1 keer niet dan een maand niet kunnen sporten..

Om nog even terug te komen op krachttraining: blijkbaar is het niks voor jullie. Maar ik denk dat dat hele 'ik word veel te snel te breed' vooral tussen de oren zit.. Ik ken maar 1 meisje die ik te breed vind. Maar die heeft dan ook waterpolo gedaan.
Ja zeg, de enige reden dat ik niet ga pumpen is omdat het niet mag van jullie! Ik vind KT wel leuk, aurum doet het ook. Alleen om het "zelf" te doen heb ik te weinig motivatie, moet echt een compagnon hebben of een groepsles.

het was echt zo suf, ik kan er niet over uit. In mijn business look compleet met koffertje BAM, op de grond... :D
pi_107487276
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef the85mc het volgende:

Veel van ons doen ook wel krachttraining hoor, ik doe het sowieso 1x in de week, naast mijn andere sporten!

En nu koken... nog steeds niet opgewarmd! Zit al een half uur met jas nog aan op de bank :')
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 18:33:04 #17
70532 loveli
N
pi_107487289
Perr O+
crap in = crap out
pi_107487308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:33 schreef loveli het volgende:
Perr O+
:D
O+

edit: Is het te merken dat ik nog een beetje moet bijkomen van de schrik? Ga inderdaad maar niet, het begint nu stijf te worden hurray *O*. Ga zo een soepie maken en dan pootje omhoog O+.
pi_107487312
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Veel van ons doen ook wel krachttraining hoor, ik doe het sowieso 1x in de week, naast mijn andere sporten!
En jij ziet er ook niet uit als anabolen annie toch? Want dat is volgens mij het schrikbeeld wat hier heerst over KT..
pi_107487318
Hier ook alleen een dikke jas en handschoenen op de fiets. Vandaag twijfelde ik of ik niet toch een muts moet kopen, da's het verste dat ik ooit gekomen ben qua inpakneigingen. :+
Everything has changed
pi_107487356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

En jij ziet er ook niet uit als annebolen annie toch? Want dat is volgens mij het schrikbeeld wat hier heerst over KT..
Haha nee hoor ;) maar ik doe ook aan boksen, merk wel dat ik daar gespierde armen/schouders/rug van heb, dus richt me met KT meer op de andere spiergroepen!
pi_107487371
Oh wacht ik ga ff het plaatje in de OP aanpassen...
pi_107487386
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha nee hoor ;) maar ik doe ook aan boksen, merk wel dat ik daar gespierde armen/schouders/rug van heb, dus richt me met KT meer op de andere spiergroepen!
Boksen lijkt me zo kick! Doe jij dat in amsterdam? Zo ja, doe eens wat meer info :P
pi_107487398
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

Boksen lijkt me zo kick! Doe jij dat in amsterdam? Zo ja, doe eens wat meer info :P
In Amsterdam yes, al drie jaar! Ik PM je ff!
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:38:06 #25
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107487445
Hier in Vlaanderen valt het wel mee van de kou. Mijn lijstje is helemaal verstoord, treinvertraging en dan nog even bij het vriendje in bed gekropen in plaats van te koken. En nu geen zin om voor mezelf te koken...

Xm ik wil ook wel een PM, als dat ok is?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107487465
* bijlezende
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Laureline het volgende:
Hee sigme, welke kleur pluim had jij? Ik heb er hier nog 2 liggen, vind het vreselijke dingen, want alles wat ik wil doen (lekker eten!) kan helemaal niet in de buurt hier, dan moet je naar Wageningen ofzo :'( Verder zit ik niet te wachten op ervaringen, belevingen of creatieve spirituele workshops :') En toen ik eens een hotel in België nodig had mocht dat van de pluim weer net niet/wel in het weekeinde. Handig!
Paarse pluim! Wat ik ook wel een aardige optie vond was gerookte vis laten thuisbezorgen: http://www.pluimen.nl/bel(...)-volendam/?O=PBI0118
quote:
Wat krijg je met de Paarse Pluim
Ontvang 2 maanden lang eens per maand een luxe geschenkverpakking met daarin 500 gram ambachtelijk gerookte Noorse zalmfilet, 100 gram ambachtelijk gerookte IJsselmeerpalingfilet, 100 gram ambachtelijk gerookte heilbotfilet, 125 - 140 gram makreelfilet bruschetta en 100 gram ambachtelijk gerookte forelfilet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 18:40:25 #27
70532 loveli
N
pi_107487529
Heeft het spugen geholpen?
crap in = crap out
pi_107487739
he bah, Perruche! Schrikken.

Ik gooi er maar eens een (vrij goed, denk ik) lijstje in:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: 2 knackebrod met kaas
L: 400 gram tuinbonen, stukje varkensvlees
T: bakje yoghurt
T: 2 knackebrod, 1 met kaas 1 met hagelslag
T: paar plkajes schwarzwalderschinken
D: reibekuechen (soort rösti) met zelfgemaakte appelmoes
T: koekje.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:48:18 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107487852
Ik zou kip kerrie eten, maar ben blijkbaar de kip vergeten mee te nemen, dus nu is het ovenchili. Morgen werk ik thuis ivm tandarts en ik mag een halfuurtje langer blijven liggen van mezelf O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_107488007
:* Kusje op je enkel proesj! Rustig aan, meestal doet een enkel de dag later pas echt lastig, hoop dat het meevalt voor je!
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:52:45 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107488046
Oh Perruche! :o. Idd rustig aan doen hoor!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:53:40 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107488088
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef Mini. het volgende:
Hier ook alleen een dikke jas en handschoenen op de fiets. Vandaag twijfelde ik of ik niet toch een muts moet kopen, da's het verste dat ik ooit gekomen ben qua inpakneigingen. :+
Of zo'n band voor om je oren, die heb ik :). Vind ik ook nooit nodig, maar vandaag toch echt wel :'). Ga hem morgenochtend ook omdoen tijdens het hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:53:48 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107488101
Ik heb een Peruaans mutsje en die doe ik alleen op nu als ik met nat haar naar buiten ga. Heb geen föhn.
pi_107488163
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:03:06 #35
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107488540
Ik had mijn eerste werkdag vandaag en alles was leuk en gezellig zelfs toen ik erachter kwam dat ik mijn deo was vergeten zo halverwege de dag :')
Het werk verzorgt lunch en de niet zo slanke tussendoortjes, daar had ik wel redelijk op geanticipeerd, maar toch kwam ik met de tussendoortjes een beetje in de problemen. Wel mezelf goed ingehouden en niets uit de gezamelijke snoeppot genomen! *O*

Mijn lijstje:

O: 200 gr. kwark, mineola, 50 gr. amandelen
B: 15 min. lopen
L: 2 speltboterhammen met wasabihumus met kaas, 1 speltboterham met truffelmayonaise en kaas
T: drie trostomaten :{
T: half bolletje mozzarella
D: gebakken aardappels in schil, vega-unit, appelmoes (er was geen groente meer o|O )
T: esspresso, scholiertje

Wat heel fijn is, is dat de man eerder thuis is gekomen om voor mij te koken O+
En ze leefden nog lang en gelukkig
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:05:04 #36
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107488636
En omdat je nooit genoeg smileys kan hebben:

Agos, Perruche oO< , rustig aan dan maar!
pi_107488721
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef Ewelina het volgende:
O: boterham worst, yoghurt
T: boterham worst, banaan
L: soep, 2 boterhammen worst
D: boerenkoolstamppot met gebakken ui en kippenpootjes
T: paar cherrytomaatjes
T: banaan of peer (mits ze rijp zijn)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107488773
Ja ewelina, is het nou een banaan of peer geworden? :P
pi_107488774

:7
pi_107488868
* nog steeds bijlezende (en etende)
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:
Weissman is BBer. Of eigenlijk: hij post veel in het BB topic.
De manier waarop hij hier binnenkomt rammen is niet echt handig te noemen.. Toch heeft hij wel een punt. Van krachttraining word je echt niet snel breed, zeker vrouwen niet. Door een laag testosteron niveau bij vrouwen is het onmogelijk om een gespierd uiterlijk te krijgen. Je wordt er wel veel strakker van :9~

Daarnaast wordt je rustverbranding hoger, dus het is makkelijker om af te vallen of slank te blijven.

En echt waar, je wordt als vrouw geen hulk, genetisch is dat vrijwel onmogelijk. Ik heb jarenlang krachttraining gedaan en ik moet mijn spieren echt aanspannen wil je ze zien. En aangezien vrouwen een hoger vetpercentage hebben ga je echt geen spierdefinitie zien..
:W

En ik deed niet eens aan krachtsport.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107488918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef Perruche het volgende:
Is nog onbekend :P
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 19:11:46 #42
70532 loveli
N
pi_107488928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef Perruche het volgende:
Who cares, er staat geen hagelslag op de lijst.
crap in = crap out
pi_107489278
o haiz!

:* voor Per! Kans is groot dat je enkel morgen stijf is en je niet zo lekker loopt... Hopelijk valt het mee :) Kan je je pantalon nu weggooien of is ie nog te fixen?

ik ben niet gaan trainen vandaag, ben een beetje uit mijn hum dus dekentje, Deus Ex3 en ik vermaak me wel :7

Lijstje dan maar:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoen
L: rijst, kip en groente
T: kwark, havermout, bessen en noten
D: kip, zoete aardappel en 1/2 avocado
T: kwark

Vanaaf op tijd naar bed en hopelijk voel ik me morgen beter :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107489308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef loveli het volgende:
Heeft het spugen geholpen?
Ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107489418
Lijst
• Yoghurt met havermout
• Beesten in de donkere kou
• 4 roggebrood pindakaas
• 1 gebakje
• 3 boterhammen vlees
• 1 boterham zoet
• 1,6 kg groente/fruit
• 3 appels
• 1 peer
• 1 hollandse nieuwe
• 1 kruiwagen hout hakken
• 1 glas wijn
• avondeten: ui, prei, paprika, beetje witvis, beetje zalm
pi_107489477
Morgen streef ik naar geen koekjes en geen gebakjes!
pi_107489556
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef sigme het volgende:
Morgen streef ik naar geen koekjes en geen gebakjes!
*O*

Ik doe met je mee! Geen zoet voor mij morgen.
pi_107489682
Mijn lijstje:
O: croissant, 200 yoghurt met fruit (beetje ananas/sinaasappel/grapefruit)
T: appel
L: baguette brie
T: 200 yoghurt met 5 plakjes banaan en wat muesli
B: rondlopen en vallen O+
D: klein bakje kerriesoep met kip erin.

Ok, D is niet genoeg. Ik heb genoeg yoghurt, fruit en kaas erop en mis duidelijk groente, heb ik alleen niet echt in huis, alleen nog wat bospeen, wat komkommer en tomaten. Zal ik daar een salade'tje van maken?
pi_107489689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Principessa het volgende:
Ik had mijn eerste werkdag vandaag en alles was leuk en gezellig zelfs toen ik erachter kwam dat ik mijn deo was vergeten zo halverwege de dag :')
Het werk verzorgt lunch en de niet zo slanke tussendoortjes, daar had ik wel redelijk op geanticipeerd, maar toch kwam ik met de tussendoortjes een beetje in de problemen. Wel mezelf goed ingehouden en niets uit de gezamelijke snoeppot genomen! *O*

Mijn lijstje:

O: 200 gr. kwark, mineola, 50 gr. amandelen
B: 15 min. lopen
L: 2 speltboterhammen met wasabihumus met kaas, 1 speltboterham met truffelmayonaise en kaas
T: drie trostomaten :{
T: half bolletje mozzarella
D: gebakken aardappels in schil, vega-unit, appelmoes (er was geen groente meer o|O )
T: esspresso, scholiertje

Wat heel fijn is, is dat de man eerder thuis is gekomen om voor mij te koken O+
waar is dat slechte tussendoortje?
pi_107489761
Thuis! Superdrukke dag gehad.
Het wordt weer andijviestamp vanavond en ik heb een gevulde koek op en een knackebrod met hagelslag.
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:35:37 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107490132
Mijn lijstje is ook belabberd, want zowat hele dag in de auto gezeten. Voor de lol, post ze verder niet meer hoor :')

O: ca. 200 gr. magere kwark met 1 lepel jam
L: ciabatta met eiersalade + soort bacon-achtig iets
D: 1,5 kom erwtensoep uut blik tis struik tis struik tis struik wat ik gebruik :')

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 01-02-2012 19:43:06 ]
pi_107490148
Oeh Proesj! Maar ik heb je niet gezien dus het was niet heeeel Amsterdam /schraalstetroostever

Hopen dat het morgen mee....valt! Muhaha.

Ik heb me tonnetje rond gegeten aan stamppot, mmmmmm. Nu wandelingetje maken.
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:37:03 #53
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107490225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waar is dat slechte tussendoortje?
Die drie tomaten, meer gezonder was er niet. En tomaten vind ik sec. niet zo lekker. Ik bedacht me wel nu dat ik die weer kan dippen met humus, paniek voor niets eigenlijk ;)
pi_107490278
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook belabberd, want zowat hele dag in de auto gezeten. Voor de lol, post ze verder niet meer hoor :')

L: ciabatta met eiersalade en soort bacon-achtig iets
D: 1,5 kom erwtensoep uut blik tis struik tis struik tis struik wat ik gebruik :')
:*
Oh ja, mag ik ook een PM?
pi_107490641
Eindresultaat, ben zelf wel tevreden, maar tips zijn natuurlijk altijd oké!

O: half bakje magere kwark (toen was 't op ;( ) met mijn eigen gemixte muesli O+ :9~
T: boterham met sandwichspread, peer
L: kom uiensoep, 2 boterhammen met filet americain en een gekookt eitje
T: banaan, handje (ongezouten) walnoten, 2 snoepjes
T: stukje gerookte kip met een plakje avocado, handje (ongezouten) cashews
D: tagliatelle met spinazie-ricottasaus, broccoli, courgette en zalm
pi_107490691
Wat heb je voor een muesli gemaakt, GB?
Ik bedenk me net dat ik een restje curry in de vriezer heb, ga dat even in de mag gooien...
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:46:23 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107490709
Gebakjes... Sigme wat doe je!

Volkorenbrood 3 snee
48+ kaas 1 voor 1 snee
Achterham 1 voor 1 snee
Halfvolle melk 1 beker (250ml)
Aardbeien 1 schaaltje (100gr)
Ananas vers 1 schijf (100gr)
Optimel vla 1 schaaltje (150ml)
Druiven 1 trosje (125gr)
Magere kwark 1 schaaltje (150ml)
Spruitjes, gekookt... 10 opscheplepel (70gr)
Tomaat 1 stuks (70gr)
Komkommer 8 schaaltje (115gr)
Champignons, gekookt... 4 opscheplepel (50gr)
Ui, gebakken 4 opscheplepel (25gr)
Wortelen, rauw 4 schaaltje (70gr)
Kipfilet, bereid met zout 1 stukje (100gr)
Zilvervliesrijst,... 2 opscheplepel (60gr)
Goulashsoep 1 bord (250gr)
Cup-a-Soup, diverse... 1 kop (175ml)
Merci 1 staafje (10gr)
Sinaasappel 1 stuks (120gr)
Peer 1 stuks (130gr)
Appel (met schil) 1 stuks (135gr)
Totaal: 2311
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:47:58 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107490777
quote:
RIVM waarschuwt voor onderkoeling
Laatste update: 31 januari 2012 21:23 info
DEN HAAG - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) raadt mensen aan zich goed voor te bereiden op de koude.

Het KNMI waarschuwt deze week voor een gevoelstemperatuur van min 15 of lager. Het RIVM geeft tips om niet onderkoeld te raken.

De eerste is dat mensen weten weten wat de laatste weersverwachting is, de tweede dat ze voldoende (lagen) kleding moeten dragen. Ook zijn hoofdbedekking, handschoenen, das en goede schoenen een vereiste. De kleding moet droog blijven.

Blijf in beweging en probeer uit de wind te blijven. Een zesde advies is: stap nooit in de auto zonder jas en neem altijd een slaapzak mee. Het voertuig moet bestand zijn tegen de omstandigheden. Neem een opgeladen mobieltje mee.

Tot slot: drink warme dranken en vraag u af welke ouderen of zieken in uw omgeving hulp kunnen gebruiken.

_O-
pi_107490862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Wat heb je voor een muesli gemaakt, GB?
Ik bedenk me net dat ik een restje curry in de vriezer heb, ga dat even in de mag gooien...
De ingrediënten van mijn muesli:

volkoren basis, gepofte amaranth, psyllium, vijgen, rozijnen, gojibessen, paranoten, zonnebloempitten :9

Maar je kan ook zelf één mixen of een kant en klare bestellen, dus da's tof
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:49:55 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107490891
Awww parkietje! :*

Today: not a fine day for science }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is mn eten bijna klaar.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107490898
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

_O-
:D :'( :D Een slaapzak mee in de auto!
pi_107490914
Bij mij op het werk is het konijn uit z'n buitenhok gehaald omdat iemand vond dat ie het wel koud zou hebben. :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:50:35 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107490929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En je voertuig moet wel bestand zijn tegen 'de omstandigheden' :')
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 19:51:01 #64
70532 loveli
N
pi_107490954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's toch standaard uitrusting??
crap in = crap out
pi_107490959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij op het werk is het konijn uit z'n buitenhok gehaald omdat iemand vond dat ie het wel koud zou hebben. :')
Oh, ik mijn vader zette het konijnenhok ook altijd in de garage als het stevig vroor. :D
pi_107490982
Ook een lijstje:

Pre-O (om 4.15 uur): beker warme melk met honing, cracker nutella
O: brinta
T: banaan, vruchtenyoghurt, cappuccino
L: boterham met boter en gekookt ei, kom vermicellisoep, chocolademelk uit automaat
T: tomaat, komkommer, milka daim reepje
D: kipfilet, prei en venkel uit de wok met zoute soja en honing, rijst
T: stukje taart met stoofpeertjes (simpele taartbodem met geweckte stoofpeertjes erin gestort)

Ik geloof dat 'ie er best mee door kan :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107491023
Mijn pa heeft wel altijd een fleece of iets anders mee in de auto. Maar die heeft dan ook regelmatig een par uur stilgestaan door een defecte auto :'). Toen ik een tijdje een auto had had ik dat ook achterin, samen met een fles water en een zaklamp. Kweeniem vind auto's maar eng :D
pi_107491034
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww parkietje! :*

Today: not a fine day for science }:|
SPOILER
Gelukkig is mn eten bijna klaar.
Komt wel goed, schatje :*
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:52:32 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107491045
Mijn fiets is niet bestendig tegen de omstandigheden :'(. Misschien moet ik maar in slaapzak op de fiets!
pi_107491066
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef Perruche het volgende:
Maar maar neinz! Dan wordt ik nooit slim ende sexy! Hm dan doe ik wat kleine dingetjes thuis. Vind het zo suf, want dit weekend ben ik waarschijnlijk ook niet thuis = weinig tijd om te sporten, morgen naar de combat eventueel... hm..
Oh hell! Alsof jij nóg slimmer ende sexier moet worden :{w
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:52:59 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107491078
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Komt wel goed, schatje :*
*; Tijd voor een glas sap zo c_/ Roosvicee vind ik viesss :')
pi_107491094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn fiets is niet bestendig tegen de omstandigheden :'(. Misschien moet ik maar in slaapzak op de fiets!
Had die styliste van C&A, Dyanne er laatst niet zo een?
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:53:43 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107491120
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft je fiets zelf wel een slaapzak? Anders istet zielig!
pi_107491180
Ik wil niet zeuren, maar met tegenwind op de fiets vond ik het gemeen koud en toen ik thuis was voelde ik me écht even naar door de kou (beetje misselijk, pijnlijke longen). Al die waarschuwingen zijn wel overdreven, maar ik doe nu geen dunne panty meer aan, no waaaiii :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:55:10 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107491197
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Goeie tip!

En anders rol ik wel gewoon naar het station, ben ik wel iets langer onderweg.

pi_107491214
edit: Link doet 't niet goed. }:|
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 19:55:58 #77
70532 loveli
N
pi_107491241
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

*huil*
crap in = crap out
pi_107491270

O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:57:28 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107491345
quote:
pi_107491364
Awww Maria! :*

Potje Lollen zo anders? :) *;
pi_107491375
quote:
Whoooo!

Edit; restje groentecurry is superlekker en verwarmend, had ik echt even nodig geloof ik!
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:58:09 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107491393
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww Maria! :*

Potje Lollen zo anders? :) *;
Jaaa O+ Maar eerst eten! :Y) :')
pi_107491408
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:59:11 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107491446
SPOILER
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:59:15 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107491449
Vooral die gele op de achtergrond _O-

Ik zie me al gaan op het station :D :'( :D
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 19:59:15 #86
70532 loveli
N
pi_107491450
Zijn die er ook 2-persoons?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 19:59:42 #87
70532 loveli
N
pi_107491479
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Die moet aan krachtsport gaan doen.
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:59:53 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107491493
quote:
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:00:03 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_107491505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef loveli het volgende:
Zijn die er ook 2-persoons?
Nee. Nee. Nee! NEE!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:00:06 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107491509
quote:

[..]

Ze kan gewichtheffen met haar eigen vetkwabben :').
pi_107491523
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar met tegenwind op de fiets vond ik het gemeen koud en toen ik thuis was voelde ik me écht even naar door de kou (beetje misselijk, pijnlijke longen). Al die waarschuwingen zijn wel overdreven, maar ik doe nu geen dunne panty meer aan, no waaaiii :+.
Eens! Ik had dan wel 2 paar handschoenen aan en daardoor niet de neiging te gaan huilen tijdens het fietsen vanwege pijnlijke vingers, maar mijn longen vonden het niet tof. En mijn tanden deden ook pijn?!
Nouja, dankzij kansloos uitlopende overleggen, was ik te laat thuis voor de spinningles. Morgen een nieuwe kans. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107491528
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Maar ze lacht wel :s)
pi_107491536
Oh mijn god dat is echt te ranzig!
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:01:53 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107491610
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eens! Ik had dan wel 2 paar handschoenen aan en daardoor niet de neiging te gaan huilen tijdens het fietsen vanwege pijnlijke vingers, maar mijn longen vonden het niet tof. En mijn tanden deden ook pijn?!
Nouja, dankzij kansloos uitlopende overleggen, was ik te laat thuis voor de spinningles. Morgen een nieuwe kans. :P
Huilen om pijnlijke vingers? Jah! Damn intens zeer doet dat!
pi_107491626
Dat FusionFreak topic :') ;( !
pi_107491665
Pijnlijke vingers, als je lang genoeg wacht worden ze gevoelloos! Alleen het opwarmen doet wel zeer. Ik heb overigens nu mijn 6 jaar oude jas aan die ik voor Estland had gekocht, functioneert nog steeds prima!
pi_107491675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Ewelina het volgende:
Dat FusionFreak topic :') ;( !
Welke? die prob postte?
pi_107491699
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Huilen om pijnlijke vingers? Jah! Damn intens zeer doet dat!
Gister! Deed echt pijn gewoon!
Wilde eigenlijk in een hoekje gaan zitten, maar ik was buiten aan het fietsen, dus dat zou nog kouder zijn. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107491701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Welke? die prob postte?
Ja.
pi_107491710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Perruche het volgende:
Mijn pa heeft wel altijd een fleece of iets anders mee in de auto. Maar die heeft dan ook regelmatig een par uur stilgestaan door een defecte auto :'). Toen ik een tijdje een auto had had ik dat ook achterin, samen met een fles water en een zaklamp. Kweeniem vind auto's maar eng :D
Toen ik in Alaska woonde hadden we ook standaard een slaapzak, water en wat te eten in de auto. Zeker als we lange afstanden gingen rijden door gebieden zonder mobiele telefoonbereik..
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:05:30 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107491789
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Toen ik in Alaska woonde hadden we ook standaard een slaapzak, water en wat te eten in de auto. Zeker als we lange afstanden gingen rijden door gebieden zonder mobiele telefoonbereik..
Maar dáár is dat ook logisch!
pi_107491944
quote:

[..]

Dat moeten sowieso alle vrouwen en homo's die hier posten doen. En niet alleen klooien op apparaten.
pi_107491964
Gummy bear van 2,5kilo :D Vat19 heeft sowieso geweldige filmpjes van achterlijke producten _O-

Of zelfs een dance version :D Met een nóg grote gummy bear :o

woensdag 1 februari 2012 @ 20:09:29 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107492011
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat moeten sowieso alle vrouwen en homo's die hier posten doen. En niet alleen klooien op apparaten.
:{w
pi_107492055
quote:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar jouw goddelijke lichaam nu eigenlijk. Heb evn in je fobo gelurkt maar daar staan alleen je stats :{w
pi_107492061
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar dáár is dat ook logisch!
Nu moet ik toevallig komend weekend een rondje flevoland doen, en ik neem echt wel een deken ofzo mee voor in de auto. Het ding doet het altijd, maar je zult maar ergens langs de weg komen te staan met dit weer.
En was de drukste avondspits ook niet ooit veroorzaakt door heel veel sneeuw en kou?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:11:07 #107
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107492087
quote:
Lekker hoor! Boek erbij, ik zou het wel weten!
pi_107492182
Whoei, er komt hier een soort geluid alsof er iemand over een supergrote fles blaast voorbij, af en toe. Super eng!!
pi_107492198
quote:

[..]

Krachttraining? Getrut met gewichtjes en sprongetjes :D. Gewoon slopen, graven, stenen sjouwen. Watje :{w
pi_107492275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Krachttraining? Getrut met gewichtjes en sprongetjes :D. Gewoon slopen, graven, stenen sjouwen. Watje :{w
Eigenlijk ben ik daar ook een voorstander van maar bij gebrek aan middelen in het stedelijk gebied is KT het beste wat je kan doen als alternatief.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:15:31 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107492287
Weismann... heeft geen dekentje, water en een mobiel nodig in de auto want als alles mis gaat dan stapt hij uit de auto, stapt stoer door de kou en dan.......... struikelt hij.
Einde
pi_107492337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik daar ook een voorstander van maar bij gebrek aan middelen in het stedelijk gebied is KT het beste wat je kan doen als alternatief.
Hey maar kom jij hier maar wat roepen of ben je zelf het levende bewijs van je perfecte schema?
pi_107492373
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Weismann... heeft geen dekentje, water en een mobiel nodig in de auto want als alles mis gaat dan stapt hij uit de auto, stapt stoer door de kou en dan.......... struikelt hij.
Einde
Over een tuinhekje of hij blijft met zijn sneakerhak in de tramrails haken O+.

Nee maar zonder dollen, zo'n man tilt gewoon die auto op en draagt hem op z'n schouder naar het eerstvolgende tankstation.
pi_107492398
quote:
Einde
:') :D :'( :D :'( :D
Ja doei.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:18:03 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107492415
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Over een tuinhekje of hij blijft met zijn sneakerhak in de tramrails haken O+.

Nee maar zonder dollen, zo'n man tilt gewoon die auto op en draagt hem op z'n schouder naar het eerstvolgende tankstation.
Ojah.. boh ben gewoon echte mannen al vergeten!
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:18:43 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107492458
Koud daar? :P

Ik heb ook altijd water en een deken in mijn auto.
Erg handig. Had ik trouwens al verteld dat het hier vandaag 26 graden was?
@uniek: stuur me even een pm, dan kan ik antwoorden. Maar ik zit in een ander hotel dan jij gaat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107492486
Zo, 45 minuutjes krachttraining gedaan, me vergist in de tijd voor spinnen (dacht dat de las 18.15 begon, maar hij begon al 18.00) dus maar 38 minuten gefietst, máár wel extra hard m'n best gedaan en daarna ook nog extra hard naar huis gefietst, maar dat was vooral omdat 't best frisjes was in m'n spinbroek op de fiets _O-

Was fijn O+ sporten O+ vooral omdat ik vandaag niet zo veel gedaan heb :@ was eigenlijk erg moe, lusteloos, geen trek in eten, maar nu na 't sporten weer helemaal *O* en *) en :D
Ja doei.
pi_107492566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Komt omdat je niet genoeg in het krachttrainhonk komt :P

Weissmann reageert niet op mij ;(
pi_107492603
Lijstje van vandaag:

O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd, koekje, banaan
L: kom kippesoep, 2 boterhammen met leverworst
T: 3 groentekoekjes, bio reepje appel/rozijn, 1 dropje
D: beetje pasta, 150 gr champignons, veel spinazie, wat tomatensaus en geraspte geitenkaas
T: die ga ik nu verzinnen... yoghurt is op :( Krijg honger van die kou, kan blijven eten...
pi_107492621
Hier staan vooral sprietjes van 15 ofzo in de sportschool 'bij het ijzer' O+ en ze doen het allemaal verkeerd _O- gelukkig was er vandaag begeleiding in de sportschool aanwezig die ze daar wel op wees O+
Ja doei.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:22:34 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107492666
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Komt omdat je niet genoeg in het krachttrainhonk komt :P

Weissmann reageert niet op mij ;(
Jammer!
Weissmann reageert niet omdat hij is gestruikeld met een auto op zijn rug natuurlijk!

Mo, goed bezig ben jij! Fijn
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:22:58 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107492685
Hier overigens nog iemand met een V-vormig lichaam. Heupen maat 34, schouders maat 38-40. Spieren en geen vet.
pi_107492707
Uniek ben je melig? ;)

En ik ben jaloers op Tink haar 26 graden :{
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:23:39 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107492721
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hey maar kom jij hier maar wat roepen of ben je zelf het levende bewijs van je perfecte schema?
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:24:40 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107492776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hier overigens nog iemand met een V-vormig lichaam. Heupen maat 34, schouders maat 38-40. Spieren en geen vet.
Zelfde!
Zie ze niet zo vaak
pi_107492783
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rrawr, zo'n lekker stuk had ik gisteren in de bar moeten hebben!
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:27:24 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107492896
Ga maar eens douchen en eten. Doei.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:29:00 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107492973
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Rrawr, zo'n lekker stuk had ik gisteren in de bar moeten hebben!

Vermakelijke plaatjes wel als je googled op 'fake muscles' :')
pi_107493172
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar ook in stedelijk gebied kan gewerkt worden.
Wat kom je hier in slank eigenlijk doen? Tips en visies op eten & trainen zijn best welkom, maar de meeste posters hier zijn slank en weten prima hoe hun lichaam en geest reageert op eten en inspanning.
pi_107493543
Ons knijn krijgt gewoon een pak extra stro :P blijft gewoon lekker buiten en hij vindt sneeuw leuk.
Ik heb wintersporthandschoenen voor op de scoot, vingerfreeze is niet handig als je een hendeltje ingeduwt moet houden om vooruit te komen :')

Ik heb iets liefs gedaan vandaag! Ik had kaartjes gewonnen voor de voorpremiere van de muppetfilm en die krijgt mn ex van me. Kan hij er zondagochtend met zijn vriendin en onze dochter naartoe O+

Nu maar weer wachten tot de pijnstillers ingekickt zijn en dan naar bed.. blaat!
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:39:18 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107493559
Ik gooi er maar even een less than perfect lijstje in :+

O: Griekse yoghurt met jam
T: blokje toblerone
L: twee sneetjes met biefstukworst
T: tomaatjes en blokjes kaas
T: plak notenkoek met boter
D: ovenschotel met gehakt en prei
pi_107493965
Lemon Meringue fase 1 staat in de oven :9
Ja doei.
pi_107494020
De koeien vinden het KOUD. Vanochtend moest ik ze wat vroeg voeren, en toen wilden ze hun stalletje niet uitkomen. Ze hebben ook erg last van het lopen over de stukken weiland die erg stukgetrapt zijn, dat is nu een keihard rotslandschap geworden en daar zijn koeien niet op gebouwd.
Water geven is wel een gedoe, emmers heet water aanslepen.

De schapen vinden het wel prima.

De kippen klagen ook niet, maar ook bij hun is het water geven lastig, Volgend jaar moeten we stroom naar hun ren klaar hebben, zodat ze een verwarmde waterbak kunnen krijgen. Normaal komen ze buiten de ren wel aan vanalles, maar maandag liep er hier vlakbij een vos. Met honger, want alle vossen hebben honger. Dus mogen de kippen er niet uit.

Honden klagen ook al niet, al slapen die in de serre waar het 5 graden vriest.
Katten klagen ook niet, want die liggen op de houtkachel te snurken.
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 20:48:11 #134
70532 loveli
N
pi_107494075
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja hoi.
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:58:43 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107494681
Ze hebben vandaag sushi en sashimi in het restaurant! Net nu ik gereserveerd hebt bij de mexicaan..... Nouja, dan eet ik maar allebei.
oh, en ook nog een extra gratis toegangsbewijs voor de spa gekregen. Het is een goede dag vandaag.
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:59:57 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107494752
Ik vind het knap dat je zo alleen op vakantie gaat en durft Tink! Ik voel me al opgelaten als ik - zoals vanmiddag - ergens in mn up een kop koffie / broodje nuttig.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:03:56 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107494980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het knap dat je zo alleen op vakantie gaat en durft Tink! Ik voel me al opgelaten als ik - zoals vanmiddag - ergens in mn up een kop koffie / broodje nuttig.
Je staat er versteld van hoeveel vrouwen alleen ik hier al ben tegengekomen. Als ik zou willen zou ik nooit alleen ergens naar toe hoeven. Echt verrassend. Op Mallorca was ik eerder een uitzondering.
pi_107494983
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, als ik dat doe voel ik me juist stoer en onafhankelijk! Wat op zich ook sneu is, maar wel leuker. :P

Tevens: plaatje. :D :'( :D Uit: http://theoatmeal.com/blog/my_daily_lie

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini. op 01-02-2012 21:05:56 (te veel Engels) ]
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:08:40 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107495251
Het mindere nieuws is: al het eten is op mijn bovenarmen gaan zitten :( En ik heb nieuwe rimpels en grijze haren ontdekt :( Het gaat hard ineens, het ouder worden.
pi_107495365
In m'n eentje Budapest was prima, alleen eten ook, maar ik miste na een paar dagen wel 'normale' communicatie. Denk dat ik reizen met m'n meneer wel leuker vind dan alleen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:10:51 #141
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107495371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef MarMar het volgende:

Ik heb iets liefs gedaan vandaag! Ik had kaartjes gewonnen voor de voorpremiere van de muppetfilm en die krijgt mn ex van me. Kan hij er zondagochtend met zijn vriendin en onze dochter naartoe O+

Karma yoga! Moet ik morgen maar weer eens doen ;)
pi_107495380
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

L: ciabatta met eiersalade + soort bacon-achtig iets
wist je niet dat je heel de dag in de auto zou zitten? Ik ben ook vaak on the road, maar maak mijn eten zo zodat ik tijdens het rijden kan eten; stukje groenten, stukjes vlees etc.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107495566
quote:
Einde
:+
pi_107495698
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ze hebben vandaag sushi en sashimi in het restaurant! Net nu ik gereserveerd hebt bij de mexicaan..... Nouja, dan eet ik maar allebei.
oh, en ook nog een extra gratis toegangsbewijs voor de spa gekregen. Het is een goede dag vandaag.
klinkt goed!! ^O^
pi_107495745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, als ik dat doe voel ik me juist stoer en onafhankelijk! Wat op zich ook sneu is, maar wel leuker. :P

Tevens: plaatje. :D :'( :D Uit: http://theoatmeal.com/blog/my_daily_lie
Sowieso, die hele pagina :D :'( :D
pi_107495911
Ik ga maar in bed liggen, dan stop ik tenminste met eten :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:32:40 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107496571
Potverdorie, de mexicaan is nog beter dan het buffetrestaurant.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:36:35 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107496758
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wist je niet dat je heel de dag in de auto zou zitten? Ik ben ook vaak on the road, maar maak mijn eten zo zodat ik tijdens het rijden kan eten; stukje groenten, stukjes vlees etc.
Ja wist het wel, maar vertrok van m'n ouders. Gister laat terug uit ziekenhuis, snel gegeten en toen ook vertrokken.

Ik merk dat als ik overdag weg ben, het eten er vaak bij inschiet als het niet vanzelf provided is :').
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:39:06 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107496892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Phaidra het volgende:
In m'n eentje Budapest was prima, alleen eten ook, maar ik miste na een paar dagen wel 'normale' communicatie. Denk dat ik reizen met m'n meneer wel leuker vind dan alleen.
Ik zou het niet kunnen. Zat vanmiddag al neurotisch te focussen op m'n foon :').
pi_107497345
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja wist het wel, maar vertrok van m'n ouders. Gister laat terug uit ziekenhuis, snel gegeten en toen ook vertrokken.

Ik merk dat als ik overdag weg ben, het eten er vaak bij inschiet als het niet vanzelf provided is :').
"She who fails to plan, plans to fail"

Dooddoener maar wel waar en ik snap dat je met je zkh shizzle andere dingen aan je hoofd hebt, maar verbaast me eerlijk gezegd dat je niet ff wat bij je ouders uit de koel/kast kan trekken om eten voor jezelf te maken.

Of is het alleen bij mijn ouders dat er altijd wat te eten is ? :?
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:47:55 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107497361
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen. Zat vanmiddag al neurotisch te focussen op m'n foon :').
Ik hebt altijd een boek/puzzelboekje/tablet mee als ik alleen ga eten. Fijn juist. Als mij man mee is mag ik niet lezen tijdens het eten
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 21:49:10 #152
70532 loveli
N
pi_107497427
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Het mindere nieuws is: al het eten is op mijn bovenarmen gaan zitten :( En ik heb nieuwe rimpels en grijze haren ontdekt :( Het gaat hard ineens, het ouder worden.
Is dat niet te wijten aan de koude/droge lucht de afglopen maanden? Mijn huid (die genetisch wat minder is dan de jouwe) lijkt ook een sprint te trekken richting ouder worden.
crap in = crap out
pi_107497442
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik hebt altijd een boek/puzzelboekje/tablet mee als ik alleen ga eten. Fijn juist. Als mij man mee is mag ik niet lezen tijdens het eten
daar herken je ook standaard de alleen eters mee, als ze een boek aan het lezen zijn tijdens het eten :P
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 21:50:39 #154
70532 loveli
N
pi_107497512
En vis bestellen omdat dat een korte bereidingstijd heeft.
* loveli is ook 2 keer alleen op vakantie geweest
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:51:28 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107497557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

"She who fails to plan, plans to fail"

Dooddoener maar wel waar en ik snap dat je met je zkh shizzle andere dingen aan je hoofd hebt, maar verbaast me eerlijk gezegd dat je niet ff wat bij je ouders uit de koel/kast kan trekken om eten voor jezelf te maken.

Of is het alleen bij mijn ouders dat er altijd wat te eten is ? :?
Een snelle blik leverde dit op:

magere kwark (dat heb ik op)
oude kaas (bah)
melk
light sap
koffiemelk
pruimenjam (in de kwark)
paar potjes met div dingen als mayo, pesto, dat soort spul
2 magnetronmaaltijden

en:

Nja, ok, dat stond niet in de koelkast :').
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:51:39 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107497572
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Is dat niet te wijten aan de koude/droge lucht de afglopen maanden? Mijn huid (die genetisch wat minder is dan de jouwe) lijkt ook een sprint te trekken richting ouder worden.
Zou het? Ik vind het niet tof. Net serieus 10 kg extra of botox overwogen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:53:59 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107497705
XM heeft haar eetgewoonten natuurlijk niet vanui een vreemd.

De tortillachips branden mijn bek uit :')
pi_107497735
Men :{ vliegt er even over twitter dat er een oud studiegenoot van me vermist is.. hij is nu politieagent in opleiding...
In geen 9 jaar meer gezien, maar toffe gast, ik schrik ervan.
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 21:55:05 #159
70532 loveli
N
pi_107497763
Cliche, maar hoe mooier je bent, des te moeilijker is ouder worden. Zou er gewoon van genieten dat je er nog steeds beter uitziet dan 95% van de vrouwen van mijn leeftijd.
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:55:24 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107497780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
Men :{ vliegt er even over twitter dat er een oud studiegenoot van me vermist is.. hij is nu politieagent in opleiding...
9 jáár?
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 21:56:21 #161
70532 loveli
N
pi_107497838
Mar heeft 'em 9 jaar niet gezien. Hij is nog geen 9 jaar vermist.
crap in = crap out
pi_107497850
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

9 jáár?
eh ja, ik ben 35.. dan kan je best 9 jaar geleden iets gestudeerd hebben enzo..
pi_107497861
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
Mar heeft 'em 9 jaar niet gezien. Hij is nog geen 9 jaar vermist.
dat, hij is vermist sinds gister.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:59:20 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107497991
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

dat, hij is vermist sinds gister.
Ah, op die fiets. Snapte het al niet helemaal :@. Maar, dat is schrikken!
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 21:59:47 #165
70532 loveli
N
pi_107498016
Marktplaatsfrustratie: technisch boek erop gezet dat alleen in Engels en Spaans wordt uitgegeven (99% van de boeken is in het Engels). Eerste reactie: is het boek Nederlandstalig? Nee. Ok, dan heb ik geen interesse. Tweede reactie: wat is de laagste prijs? Dacht je dat ik er voor jan met de korte achternaam een prijs bij zet? *grmbl*

Advertentie aangepast, vraagprijs met een derde omhoog gedaan :')
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:59:48 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107498019
Hmm, hoofdgerecht is minder. Gelukkig zit ik al vol :`)
pi_107498171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een snelle blik leverde dit op:

magere kwark (dat heb ik op)
oude kaas (bah)
melk
light sap
koffiemelk
pruimenjam (in de kwark)
paar potjes met div dingen als mayo, pesto, dat soort spul
2 magnetronmaaltijden

en:

[ afbeelding ]

Nja, ok, dat stond niet in de koelkast :').
mjaah, dat helpt ook niet echt nee :')

Volgens mij kan je beter in een hotel slapen, heb je iig beter ontbijt :+
pi_107498175
life vanuit de mexicaan, presenteren wij: Tinkepink! *O* *O* *O* *O* *O*
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:03:41 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107498253
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, dat helpt ook niet echt nee :')

Volgens mij kan je beter in een hotel slapen, heb je iig beter ontbijt :+
Nog 3x :P En als we een weekend komen, is er meestal wel iets meer in huis :Y.
pi_107498273
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef loveli het volgende:
Cliche, maar hoe mooier je bent, des te moeilijker is ouder worden. Zou er gewoon van genieten dat je er nog steeds beter uitziet dan 95% van de vrouwen van mijn leeftijd.
ik begin me echt af te vragen hoeveel werk het is voor actrices/ tv persoonlijkheden >35 om er zo jeugdig uit te zien :')

Rimpeltjes boeien me niet zo, maar dat grijs worden :X

I'm to oldyoung for this sh*t }:|
pi_107498315
Op woensdag, na de Spinningles, is er altijd een 'Weight Watchers bijeenkomst' ;(

En dan terwijl ik nog m'n spullen bij elkaar aan het rapen ben wordt er zo'n bord neergezet met daarop

"Please queue!"

"Your WEIGHT here!"

:')

Dat maakt me erg verdrietig ;(
Ja doei.
pi_107498318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef loveli het volgende:
Marktplaatsfrustratie: technisch boek erop gezet dat alleen in Engels en Spaans wordt uitgegeven (99% van de boeken is in het Engels). Eerste reactie: is het boek Nederlandstalig? Nee. Ok, dan heb ik geen interesse. Tweede reactie: wat is de laagste prijs? Dacht je dat ik er voor jan met de korte achternaam een prijs bij zet? *grmbl*

Advertentie aangepast, vraagprijs met een derde omhoog gedaan :')
:') gezellig dat verkopen op Marktplaats :')
pi_107498495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Op woensdag, na de Spinningles, is er altijd een 'Weight Watchers bijeenkomst' ;(

En dan terwijl ik nog m'n spullen bij elkaar aan het rapen ben wordt er zo'n bord neergezet met daarop

"Please queue!"

"Your WEIGHT here!"

Ook met zo iemand?

Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:08:32 #174
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107498520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:

"Please queue!"

"Your WEIGHT here!"

ghihihi :P
pi_107498528
:W geloof dat het tijd wordt dat we naar huis gaan :') mijn lijf protesteert :D
Heel vreemd ook :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107498551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Principessa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ghihihi :P
GMTA...
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:09:39 #177
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107498592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

GMTA...
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:10:51 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107498668
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ook met zo iemand?

[ afbeelding ]
Moet ik die kennen?

Ik kende dr. Cox van gister ook al niet :').
pi_107498731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Weet jij als je boodschappen doet voor de week erna niet of je dan externe afspraken/workshops hebt?
Of ben ik nu weer de planmiep :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:11:59 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107498742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
life vanuit de mexicaan, presenteren wij: Tinkepink! *O* *O* *O* *O* *O*
LOL :')
ik ben trouwens weggegaan. Zit nu achter een espresso en ga zo aan de thee of meer drank. Ben er nog niet helemaal uit.
pi_107498763
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Moet ik die kennen?

http://www.bbc.co.uk/come(...)cters/marjorie.shtml

Little Britain. O+
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:12:41 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107498797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Weet jij als je boodschappen doet voor de week erna niet of je dan externe afspraken/workshops hebt?
Of ben ik nu weer de planmiep :P
Ja en ja :P
pi_107498808
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Moet ik die kennen?

miss Fat fighter ;)
pi_107498825
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja en ja :P
Spookachtige agenda heb jij zeg :+
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:13:37 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107498851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Spookachtige agenda heb jij zeg :+
Oh bedoelde dat ik het wel weet :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:15:38 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107498969
De alcohol slaat aan. Zit nu luidkeels countryroad mee te zingen in de bar. :')
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:15:39 #187
70532 loveli
N
pi_107498971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik begin me echt af te vragen hoeveel werk het is voor actrices/ tv persoonlijkheden >35 om er zo jeugdig uit te zien :')

Rimpeltjes boeien me niet zo, maar dat grijs worden :X

Goldie Hawn in First wives club:

In Hollywood, women only have three ages: babe, district attorney, and 'Driving Miss Daisy'.

crap in = crap out
pi_107499034
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt wel als een leuke vakantie!
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:18:13 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107499146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Rimpeltjes boeien me niet zo,....
Over een paar jaar wel. Ik heb ineens een voorhoofdrimpel :(
pi_107499153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh bedoelde dat ik het wel weet :P
Dan verklaar ik al het bovenstaande tot slecht inkoopbeleid en verdoezelende zwakke smoezen.
pi_107499170
quote:
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:18:58 #192
70532 loveli
N
pi_107499196
quote:
Tof!
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:19:11 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107499208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

Klinkt wel als een leuke vakantie!
Ben dan ook prima gezelschap voor mezelf :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:19:14 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107499213
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan verklaar ik al het bovenstaande tot slecht inkoopbeleid en verdoezelende zwakke smoezen.
O vast, maar ik ga niet met een tas met eten naar m'n ouders :').
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:19:30 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107499233
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De bar is inmiddels leeg? ;)
pi_107499300
quote:

[..]

Veel mensen mochten willen dat ze dat konden zeggen. :)

* Mini. gaat ook maar eens een glaasje wijn inschenken. :9
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:20:38 #197
70532 loveli
N
pi_107499309
Nog sjans gehad of zijn er alleen alleenst(/g)aande vrouwen?
crap in = crap out
pi_107499314
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O vast, maar ik ga niet met een tas met eten naar m'n ouders :').
Why not?
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:21:07 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107499336
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef loveli het volgende:
Kan je ook mee sjansen B-)
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:21:17 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107499348
Morgen wil ik naar de processie van de zwarte madonna. Zal ik een kater riskeren?
pi_107499375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Goldie Hawn in First wives club:

In Hollywood, women only have three ages: babe, district attorney, and 'Driving Miss Daisy'.

pi_107499378
quote:

[..]

Soms is alleen zijn prima, al beland ik dan vaak wel achter een boek/pc/mobiel.

Morgen Paraskieën *O*
pi_107499430
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ach ja, het komt vanzelf. Ik verheug me nu al op de dag dat mijn borsten gaan hangen :'( :D :'(
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:23:48 #204
70532 loveli
N
pi_107499512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ach ja, het komt vanzelf. Ik verheug me nu al op de dag dat mijn borsten gaan hangen :'( :D :'(
Ik verheug me op de dag dat ik ze krijg :')
crap in = crap out
pi_107499543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik verheug me op de dag dat ik ze krijg :')
Zo erg is het vast niet ;)
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:24:18 #206
70532 loveli
N
pi_107499545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Soms is alleen zijn prima, al beland ik dan vaak wel achter een boek/pc/mobiel.

Morgen Paraskieën *O*
Oeh! Live verslag doen?
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:25:18 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107499603
pi_107499612
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh! Live verslag doen?
Kan me er niets bij voorstellen :D
Mijn collega's zijn er inmiddels achter dat het bereik boven de 2000 m nogal slecht is (heb gewoon de hele dag geen bereik).
pi_107499656
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ach, ik doorsta de potloodtest nu al niet. Het is beter om iets moois te verliezen, dan om het nooit te hebben gehad. :')
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:28:07 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107499726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef loveli het volgende:
Bizar weinig deze keer. Alleen wat gestaar van mannen in gezelschap van hun vrouw. Triest volk. Daarentegen wel een middagje opgetrokken met een cubaanse die dacht dat in het land waarom ik vandaan kom de zon erg weinig moest schijnen :'). Ik liep in een zomerjurkje en op blote voeten door Santa Cruz ( vanwege blaren en warm) en dat viel nogal op in een omgeving waarin iedereen gekleed was alsof het 10 graden onder nul was.
pi_107499808
Ik ga zo bijlezen hoor!

Eerst even klagen dat ik nu pas thuis ben (na een leuke dag, dat wel, maar gezeik met treinen). Heb heel weinig gegeten vandaag en veel op de been geweest dus ik heb net nog even een lasagne in elkaar gedraaid, daar had ik al de hele dag zo'n zin in dus dat wil ik mezelf niet echt afnemen. Gisteren een klein jubileum gevierd met Mr. Cookie in Rotterdam, naar een leuke film geweest van IFFR en daarna pizza gegeten O+

Lijstje vandaag (echt slecht):

O: 2 croissantjes met roomboter en jam
T: koffie
T: cappucino
T: mueslikoek/reep achting iets
T: minneola en cappucino
T: glaasje cola zero
D: lasagne met verse tomatensaus, ui, courgette, champignons, reepjes salami, verse spinazie en kaas, met nog een beetje verse sla erbij.

Meh :) Morgen beter.
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:31:26 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107499890
I just call to say i love you
*zingt vals mee

En er wordt gedanst!
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:32:17 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107499942
Goeie dj :')

Enfin, bedtijd voor mij, veel plezier nog Tink :D

woensdag 1 februari 2012 @ 22:35:06 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107500098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeie dj :')

Enfin, bedtijd voor mij, veel plezier nog Tink :D

Livemuziek.

Slaap lekker
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:35:57 #215
70532 loveli
N
pi_107500156
Klinkt als een geweldige vakantie. Winterdip al uitgezwaaid?
crap in = crap out
pi_107500272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ach, ik doorsta de potloodtest nu al niet. Het is beter om iets moois te verliezen, dan om het nooit te hebben gehad. :')
ik moest zoeken wat de potloodtest was _O-
pi_107500282
quote:
Jeetje, heftig :{
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:38:50 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107500323
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef loveli het volgende:
Klinkt als een geweldige vakantie. Winterdip al uitgezwaaid?
Bij vlagen.
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 22:40:21 #219
70532 loveli
N
pi_107500421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef _aurum_ het volgende:
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:40:57 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107500459
quote:
Die agent van 30 waarover een berichtje staat in de telegraaf online?
pi_107500712
Bericht over die agent komt net ook langs op Facebook, vanuit de universiteit.
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:49:45 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107500858
Nu Beatlescoverbandje dat helemaal niet gek klinkt. Soms kan een resort best leuk zijn.
pi_107500891
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dan mag je al helemaal niet klagen. :P
Everything has changed
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:52:17 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107500977
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan mag je al helemaal niet klagen. :P
.Dit
pi_107502209
Ha leuke vakantie Tink en het topic viert mee!

Ouder worden: ik ben nog geen dertig en heb behoorlijk war grijze haartjes en heel veel voorhoofdrpels. Komt omdat mijn hoofd Mijn gesproken woord nogal ondersteunt. Over een paar jaar zet ik er wel een spuitje in, als ik het me kan veroorloven.

Trusten!
pi_107503032
quote:
Einde
Ik train 3 kwart van het jaar buiten, vooral Squats en Pull-ups zijn aan te raden om in vorm te blijven.
Weissman heeft overigens gelijk, KT is goed!

O: Griekse yoghurt met jam (beter magere kwark ALDI)
T: blokje toblerone
L: twee sneetjes met biefstukworst
T: tomaatjes en blokjes kaas
T: plak notenkoek met boter (Koek is snelle suiker=dikmaker)
D: ovenschotel met gehakt en prei

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 00:03:29 ]
pi_107503509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ook met zo iemand?

[ afbeelding ]
Ja, inclusief die make-up ;(

huuuuuu

O+ Mr.Mo is weer veilig thuis, net lekker samen gegeten en zo maar 's richting bed: om een uurtje of 9 staan schoonzus + man + kind voor de deur..
Ja doei.
pi_107503580
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik train 3 kwart van het jaar buiten, vooral Squats en Pull-ups zijn aan te raden om in form te blijven.
Weissman heeft overigens gelijk, KT is goed!
Lucas 23:34.
pi_107503623
Volgens mij was 't eerder ZetaOS 23:39
Ja doei.
pi_107503670
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij was 't eerder ZetaOS 23:39

Veel plezier met de familie morgen! O+
Everything has changed
pi_107503956
Op verzoek van Xcuz:

Bron: http://snelsimpelafvallen.blogspot.com/p/fatburners.html <----Lees deze!

Fatburners
Er zijn vele soorten faburners, de meeste werken niet!
Ik raad je dan ook aan een goed ideet, en lichaamsbeweging te doen om af te vallen.

SPOILER
Echter er is een alternatief...
Sinds 2004 is helaas een verbod op verkoop op Efedrine, maar is nog wel legaal verkrijgbaar in de UK.
Als je wilt afvallen met Efedrine kan de de relatief veilige ECA stack een oplossing voor je zijn.
Het is uiteraard op je eigen risico, maar met een goed dieet en lichaamsbeweging zal je zeer veel vetmassa afvallen en spiermassa sparen.
Ik raad vooral de Diamond Labs ECA 30+ aan.

Waar te koop?

Ok, ik wil dat wel kopen, maar die verkopser bij "De Tuinen" had het niet:-(
Hieronder heb ik wat shops gevonden die het zonder probleem versturen, je hebt Paypal en/of een creditcard hierbij nodig.

Goede betrouwbare shops:
http://www.t5fatburners.co.uk/products/ECA-Roxy-Lean.html
http://www.loseweightfast(...)at-Loss-Formula.html
http://www.loseweightfast(...)id-Fire-90-Caps.html

Liever bestellen op eBay klik dan hier

Shops Onder de 40 euro:

http://www.loseweightfastsite.co.uk/eca-30-diamond-labs/
http://www.loseweightfastsite.co.uk/eca-30-stackers-60-caps/
http://www.ecastacks.co.uk/buy-eca-stacks/

Toch in Nederland bestellen of ophalen?
Deze site kwam ik van de week tegen, maar heb geen ervaringen of reviews hiervan gelezen.

Wat zijn de risico’s van Ephedra, Efedrine.Ephedrine.Er kunnen onplezierige effecten optreden, zoals hartkloppingen, transpiratie, hoofdpijn, duizeligheid, onrust en slapeloosheid. Op den duur kun je er nerveus en onrustig van worden. Als je het te vaak gebruikt kan er gewenning optreden: je hebt dan steeds meer nodig om het zelfde effect te bereiken. Geestelijke afhankelijkheid kan ook optreden. Bij langdurig dansen in een warme, vochtige ruimte kan oververhitting ontstaan. Bij chronisch gebruik van pure ephedrine kunnen ernstige problemen ontstaan. Het kan leiden tot psychose.
Echter in de praktijk voor afval doeleinde heb je hier helemaal geen last van.

Clenburerol ook wel Clen of Thinman genoemd.
(RS)-1-(4-amino-3,5-dichloro-fenyl)-2-(tert-butylamino)ethanol

Een zeer hardcore middel door bodybuilders gebruikt om af te vallen.

Werkt het?
Ja zeker, Clen werkt zeer goed om af te vallen, maar is zeer onveilig en een kleine overdosis kan al tot de dood leiden.
Raar genoeg is ECA niet verkrijgbaar in Nederland maar Clenbuterol wel!
Ik raad Clen dan ook ten zeerste af.

Is het verkrijgbaar?
Via simpele google zoekopdracht kwam ik deze shop tegen waar het te koop is in Nederland.
Nogmaals ik raad het je af. Tevens ben ik niet bekend met de genoemde shop, het kan ook troep zijn.
Bron: http://snelsimpelafvallen.blogspot.com/p/fatburners.html <----Lees deze!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 08:29:46 ]
pi_107504009
Goeie post, eindelijk wat anders dan dat standaard gezeur waarmee ze niks opschieten.
pi_107504563
Klinkt heerlijk Tinkepink, een zomerjurkje kunnen dragen en op blote voeten lopen. Ik ben vandaag bij een gevoelstemperatuur van -10 gaan hardlopen en volgens mij zijn mijn billen nu pas ontdooid.

Over ouder worden: de potloodtest doorsta ik nog met glans, gelukkig. Maar mijn gezicht begint wel echt ouder te worden. Viel me net nog op toen ik een foto zag van 5 jaar terug. Mijn gezicht moet 's ochtends, zeker na weinig slaap, echt even ''opdrogen'' voordat ik er een beetje fris uit zie. De katerverwerking na een nacht stappen verloopt ook al een stuk trager. Toch zit ik nu een stuk beter in mijn vel en ben zelfverzekerder dan toen ik jonger was (en nu ben ik bovendien 7 kilo lichter).

Lijstje;
O; volkoren boterham rosbief
T; 2 mandarijnen
L; 2 volkoren boterhammen rosbief, ijskoffie
T; zelfgemaakte appeltaart met amandelspijs..
S; 4,5 km hard gelopen in de vrieskou. Ik was bijzonder trots op mezelf, want had even tevoren tenminste 5 redenen bedacht om niet te gaan.
D; lasagne met bechamelsaus en kaas
  donderdag 2 februari 2012 @ 03:58:11 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107505947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:10 schreef ZetaOS het volgende:
Op verzoek van Xcuz:
:? :{w
pi_107505957
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef Xennia het volgende:
Klinkt heerlijk Tinkepink, een zomerjurkje kunnen dragen en op blote voeten lopen. Ik ben vandaag bij een gevoelstemperatuur van -10 gaan hardlopen en volgens mij zijn mijn billen nu pas ontdooid.

Over ouder worden: de potloodtest doorsta ik nog met glans, gelukkig. Maar mijn gezicht begint wel echt ouder te worden. Viel me net nog op toen ik een foto zag van 5 jaar terug. Mijn gezicht moet 's ochtends, zeker na weinig slaap, echt even ''opdrogen'' voordat ik er een beetje fris uit zie. De katerverwerking na een nacht stappen verloopt ook al een stuk trager. Toch zit ik nu een stuk beter in mijn vel en ben zelfverzekerder dan toen ik jonger was (en nu ben ik bovendien 7 kilo lichter).

Lijstje;
O; volkoren boterham rosbief
T; 2 mandarijnen
L; 2 volkoren boterhammen rosbief, ijskoffie
T; zelfgemaakte appeltaart met amandelspijs..
S; 4,5 km hard gelopen in de vrieskou. Ik was bijzonder trots op mezelf, want had even tevoren tenminste 5 redenen bedacht om niet te gaan.
D; lasagne met bechamelsaus en kaas
O; volkoren boterham rosbief ok
T; 2 mandarijnen ok neem er een whey shake bij.
L; 2 volkoren boterhammen rosbief, ijskoffie ok
T; zelfgemaakte appeltaart met amandelspijs.. dikmaker Neem magere kwark met noten.
S; 4,5 km hard gelopen in de vrieskou. Ik was bijzonder trots op mezelf, want had even tevoren tenminste 5 redenen bedacht om niet te gaan. Heel goed, maar Mark Rippetoe kan je helpen.
D; lasagne met bechamelsaus en kaas dikmaker

Probeer meer eiwitten tot je te nemen. Eet iets meer en probeer 6 of 7 kleinere maaltijden te nuttigen.
Koop eventueel Whey poeder.. Ga Squatten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 04:17:49 ]
  donderdag 2 februari 2012 @ 05:13:49 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107505996
Wow wat een wijsheid.

Tink :D Je bent geweldig :)
pi_107506355
Leuk, ik ga ook weer beginnen met het ripetoe schema. Volgende week ga ik weer boksen, dan wil ik ook weer met whey beginnen.
Worry is a misuse of imagination
pi_107506383
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik had toen ik 4 was al voorhoofd rimpels :{w familiekwaaltje. :')
Worry is a misuse of imagination
pi_107506459
Zou vik vastgevroren zijn? :o

Waar komt dat verhaal over stackers vandaan trouwens? Geloof niet dat er hier mensen zijn die met dergelijke 'hulpmiddelen' willen afvallen.

Mijn voornemen voor vandaag is om een op tijd thuis te zijn en te gaan sporten vanavond. Lesje spinning ofzo.
Ben niet zo'n bikkel als de Viktator en ga dus mooi niet buiten sporten!
Doe wat je niet durft.
pi_107506632
Van die horizontale voorhoofdsrimpels heb ik ook al ééuwen. Verder valt het gelukkig allemaal wel mee en word ik altijd halverwege de twintig geschat dus mij hoor je niet klagen.

Ik heb nog stackers in huis, die hele slechte die tegenwoordig verboden zijn :o Jááááááren geleden ooit eens een potje gekocht. Merkte er niks van :')
pi_107506740
Oh, ik leer hier weer allemaal nieuwe dingen, stackers, Mark Rippetoe/ripetoe. En nieuw mansvolk, welk een gezelligheid!

Mijn lijstje van vandaag:
B: 3 keer 10 squatten onder de douche in combinatie met scrubben en tandenpoetsen
O: twee volk. boterhammen pindakaas, 1 boterham appelstroop die bedoelt was al T, maar het was koud in de auto en ik had brandstof nodig
T: banaan
L: broodje met ei, maaltijdsalade
T: appeltjes
D: risotto met bleekselderij, paddenstoelen en pancettaaaaaa + rucolasaalde
T: bakje kwark

Goedemorgen!
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:26:39 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107506763
Hoi :W.

Ik werk vandaag thuis, omdat ik straks naar de tandarts moet, maar ik mis m'n tweede monitor :'). En m'n collega zit lolcatplaatjes te sturen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_107506778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:12 schreef Amsel het volgende:
Van die horizontale voorhoofdsrimpels heb ik ook al ééuwen. Verder valt het gelukkig allemaal wel mee en word ik altijd halverwege de twintig geschat dus mij hoor je niet klagen.

Ik heb nog stackers in huis, die hele slechte die tegenwoordig verboden zijn :o Jááááááren geleden ooit eens een potje gekocht. Merkte er niks van :')
Echt slecht of gevaarlijk zijn ECA Stacks (Efedrine, Cafeïne & Aspirine) natuurlijk niet.
Misbruik of mixjes met drugs, of over dosering zijn gevaarlijk.

Nog even over dat gevaar, Legale afslankpillen bevatten vaak DMAA ook wel 1,3-dimethylamylamine, of Geranium olie genoemd.
Dit middel is slechts 2 weken getest op mensen voor dat USP labs het al op de markt bracht als "veilig".
Een ECA stack is veel beter onderzocht en bij gebruik zoals op het potje is beschreven heb je alleen maar voordelen.
Uiteraard moet wel je voeding en beweging inorde zijn anders zijn je vet verliezen maar tijdelijk.
SPOILER
Dat het gebannen werd in Nederland is een combinatie van een Politiek verhaal met de VS...lang lang verhaal.
Komt er op neer dat er Meth van gemaakt kan worden, Ephedrine is een grondstof voor meth)
Tevens misbuik van de pillen door bekende sporter.
En nog wat "Dubbele agenda" dingen.

Stackers die je nog hebt liggen van vroeger, zijn nu waardeloos, de werkzame stof is inmiddels bedorven/vervlogen. Mogelijk gevaarlijk dus. Zie de links op het blog waar je actueel nieuwe kunt kopen.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 08:48:16 ]
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:30:59 #244
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107506803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:24 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik leer hier weer allemaal nieuwe dingen, stackers, Mark Rippetoe/ripetoe. En nieuw mansvolk, welk een gezelligheid!

Mijn lijstje van vandaag:
B: 3 keer 10 squatten onder de douche in combinatie met scrubben en tandenpoetsen
O: twee volk. boterhammen pindakaas, 1 boterham appelstroop die bedoelt was al T, maar het was koud in de auto en ik had brandstof nodig
T: banaan
L: broodje met ei, maaltijdsalade
T: appeltjes
D: risotto met bleekselderij, paddenstoelen en pancettaaaaaa + rucolasaalde
T: bakje kwark

Goedemorgen!
:D For real? Briljant praktisch!
pi_107506830
IK ZAG NET EEN HARDLOPER IN KORTE BROEK!
En ja, dat moet in caps!
Ik stond zelf ook een beetje zo te kijken: :o

[ Bericht 8% gewijzigd door HenkPietKlaasWim op 02-02-2012 08:39:43 (Niet alleen caps, ook bold, onderstreept & schuin!) ]
Doe wat je niet durft.
pi_107506881
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
IK ZAG NET EEN HARDLOPER IN KORTE BROEK!
En ja, dat moet in caps!
Ik stond zelf ook een beetje zo te kijken: :o
Oh my, che freddo! Maar dan voel je je benen toch niet meer?
pi_107506888
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:30 schreef Principessa het volgende:

[..]

:D For real? Briljant praktisch!
Yep, ik ben mijn ochtendritueel aan het optimaliseren!
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:41:14 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107506895
Het stuur was koud vanochtend!
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:41:59 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107506901
Ik heb het hardlopen maar geskipt.
Niet meer actief op Fok!
pi_107506940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh my, che freddo! Maar dan voel je je benen toch niet meer?
Dat lijkt mij ook!
Maar ik ben dan op zich ook wel weer degene die koude voeten krijgt tijdens het hardlopen. -O-

En Vik, ik vind het erg verstandig dat je niet bent gaan hardlopen. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_107506956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Echt slecht of gevaarlijk zijn ECA Stacks (Efedrine, Cafeïne & Aspirine) natuurlijk niet.
Misbruik of mixjes met drugs, of over dosering zijn gevaarlijk.

Gewoon 1 Diamond- ECA 30+ capsule 4 dagen van de week nemen, en je vet zal verdwijnen.
Stackers die je nog hebt liggen van vroeger, zijn nu waardeloos, de werkzame stof is inmiddels bedorven.
Vet verdwijnt echt niet door het innemen van een pilletje. Het verhaal over krachttraining, prima. Meer eiwitten in een eetpatroon (al dan niet in de vorm van whey) kan ook zeker geen kwaad. Maar nu ga je onzin praten... Goed eten en sporten, dat is nog altijd de meest verstandige / duurzame methode.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107507028
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Vet verdwijnt echt niet door het innemen van een pilletje. Het verhaal over krachttraining, prima. Meer eiwitten in een eetpatroon (al dan niet in de vorm van whey) kan ook zeker geen kwaad. Maar nu ga je onzin praten... Goed eten en sporten, dat is nog altijd de meest verstandige / duurzame methode.
Uhm, jawel de vetcel wordt veel sneller geleegd onder de invloed van Efedrine.
Wat Efedrine niet doet is de cel vernietigen (was het maar zo)
Ja, Goed eten en sporten, dat is nog altijd de meest verstandige....helemaal mee eens.
Wat ik al zei, ik raad het jullie niet aan, maar het is wel een alternatief waar we onze ogen niet voor hoeven te sluiten.
Daarbij roept iedereen altijd dat het gevaarlijk is, wat dus niet zo is.
:)
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:53:07 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107507047
Misschien doet de hardloper een kneippkur?

Squatten onder de douche zou thuis niet gaan, maar ik doe altijd been- bil - en buikoefeningen met een elastische band tijdens het tandenpoetsen. Heel effectief.

Het eten viel niet goed vannacht. Geen kater gelukkig, maar wel wat trillerig door het slaapgebrek. Grootste pluspunt van een vakantie als deze: ik verheug mee al op de matigheid thuis.

En efedrine vind ik rommel. Een keer geprobeerd en mijn hoofdhuid ging erg van tintelen. Beter eten, sporten en lichte oefeningen hebben bij mij het beste resultaat.

Oh, en loveli, alsof de duvel erg mee speelt had ik gisteren flinke sjans. Leuke man ook, maar ik heb echt geen interesse.
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:54:06 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107507063
Lekker dan, tandarts ziek :').

Dus ik ga m'n yoghurt maar opeten en dan alsnog naar het werk.
Niet meer actief op Fok!
pi_107507099
Waarom blijf je niet alsnog gewoon thuiswerken Vik? Scheelt je iig een berg reistijd.
Ik ga het binnenkort ook maar eens invoeren, een vaste thuiswerkdag.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:59:39 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107507150
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom blijf je niet alsnog gewoon thuiswerken Vik? Scheelt je iig een berg reistijd.
Omdat ze er een beetje moeilijk over doen bij mij op het werk. Ik overleg even met de collega's. Zit nu wel helemaal in de thuiswerkmodus nml.

Edit: ik blijf thuis, jee :).
Niet meer actief op Fok!
pi_107507295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik zit er ook over na te denken. Ik vind het altijd wel lekker, thuis werken.

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
L: Tagessuppe

Paniertes Kotelett
mit
Rahmsauce, buntem Gemüse
&
Petersilienkartoffeln
T: ?
B: 40 minuten wandelen
D: 3 volkorenbroodjes met ham/kaas/ei/komkommer
t: koekje.
pi_107507350
Goedemorgen!
Vrije dag vandaag :s)
Speaking het topic van gister: het is tijd om mn haar te verven, dus dat ga ik doen.
Oh en vanavond eten bij een Beer vreetgedoe met de afdeling. Nooit geweest, ben benieuwd.
pi_107507425
Mogguh!

:o aangeschoten Tink gemist, jammer :D

quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:12 schreef Weissman het volgende:
Goeie post, eindelijk wat anders dan dat standaard gezeur waarmee ze niks opschieten.
Zijn hier volgens mij zat slanke dames die wel wat met dat standaard gezeur zijn opgeschoten...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107507453
Mogge :W sneeuw en koude WTF am I doing here :D
pi_107507558
mogguh!

Weissman en Zeta, jullie begrijpen dat het de toon is die de muziek maakt :? Want door de betweter uit te hangen denk ik niet dat veel mensen jullie serieus zullen nemen.

Lekker geslapen O+

Puff: Heb je nog iets gehoord over een nieuw huisje? En de beren zijn geen culinair hoogstandje, vlees en friet/gepofte aardappel. Verwacht geen goede salade ofzo of andere groente :')

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoen
L: rijst, kip en groente
T: havermout, noten, bessen en kwark
D: 1/2 avocado, zoete aardappel, kip
S: rug/triceps/buik en cardio
T: zoete aardappel, 1/2 paprika en biefstuk
T: kwark
pi_107507564
Jah handig, ephedra erin pompen als je lijf toch al niet gezond doet... NOT

Jemig zeg.. wijsneuzenweek of wat?
valt het op dat ik dat ietwat irritant vind?
Zullen we gewoon zelf uitmaken waar we wat aan hebben? Okthxbye!

mijn lijstje van vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: 2 crackers met kaas, ham, komkommer en tomaat, salade, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: soep (wortel of tomaat, ff kieken nog) en korstloze quiche
T: fruit (weet nog niet wat, even kijken wat er vandaag gebracht wordt) met kwark
pi_107507605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

:o aangeschoten Tink gemist, jammer :D

[..]

Zijn hier volgens mij zat slanke dames die wel wat met dat standaard gezeur zijn opgeschoten...
Zou je denken he met die 45 kilo die ik kwijt ben.. ;)
pi_107507606
Vergeet niet iedereen zich definitief in te schrijven voor de Urbanathlon? O+
pi_107507614
Haha marmar! Ik lees er maar gewoon overheen, ze antwoorden niet eens op mijn redelijk serieus ingestoken vragen met licht sarcastisch sausje...
pi_107507643
En die urbanathlon kan mn rug op! 12 kilometer... doeiiiii :P

Planning:
O: 7-korenvlokken (50 gr) met handje rozijnen en havermelk (250 ml)
T: kleine peer en mandarijn
L: soep (250 ml) en salade (met groente, 250 gr) en een gekookt ei
T: dubbele bth pindakaas
B: 2x20 minuten fietsen
S: geen bodycombat :')
D: nader te bepalen, afhankelijk van waar ik ben. Thuis: denk pasta met zalm en roomsaus.. met daarbij komkommersalade.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 09:30:07 #267
70532 loveli
N
pi_107507696
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
Je moet invullen hoe snel je 10 km loopt. Laatste keer deed ik daar een uur of 2 over :')
crap in = crap out
pi_107507699
quote:
Welke 10 km tijd geven we op? Uurtje?
Wel zo gezellig als we in hetzelfde startvak zitten. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107507718
whehehe, ik red een uur écht niet! Dan leg ik ergens halverwege het loodje. Volgens mij liep ik de 5 in 40 minuten (slowpoke I know :') )
pi_107507735
Maakt ook niet uit, gaat om het startvak. :)
Wel zo leuk als we bij elkaar staan toch? :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 09:35:25 #271
70532 loveli
N
pi_107507811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge :W sneeuw en koude WTF am I doing here :D
Paraskien.
crap in = crap out
pi_107507827
Nee, Mar! Want dat wil niet zo, jij had krachttraining moeten doen! :6 ;)

Moet wel toegeven dat ik ook voorstander ben van weerstandstraining, maar vooral ook om de gezondheidsaspecten er van :)
quote:
;( wil graag meedoen, heerlijk om echt ergens voor te trainen... meh :{
Maar vind het erg ^O^ van jullie dames! _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 09:37:45 #273
70532 loveli
N
pi_107507852
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maakt ook niet uit, gaat om het startvak. :)
Wel zo leuk als we bij elkaar staan toch? :D
Dat wel, maar ik vermoed dat jij binnen 2 minuten uit zicht bent :P

Wat is het meest sociaal voor de andere deelnemers, een te snelle tijd opgeven of een te langzame? Ik heb nog nooit 10 kilometer aaneen 'hard'gelopen.
*evy afstoft*
crap in = crap out
pi_107507912
Neejoh, we blijven toch gewoon gezellig bij elkaar? Kunnen we elkaar iig helpen bij de obstakels enzo.
Ik heb mn halve ook met die vriendin samen gelopen. Die had zonder problemen 45 minuten eerder dan ik kunnen finishen.
Je wilt niet te langzaam inzetten qua tijd, want dan start je achteraan en dat is vervelend.
Je wilt ook niet te snel inzetten qua tijd, want dan ga je heel erg in de weg lopen.
Verder vermoed ik dat de meeste mannen die meedoen, wel zullen aangeven dat ze in 50 minuten lopen. Dus zullen we gewoon 1.00 invullen? Is optimistisch (red ik nu ook niet), maar niet te. :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:41:41 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107507918
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Je moet invullen hoe snel je 10 km loopt. Laatste keer deed ik daar een uur of 2 over :')
Dat is wandeltempo, dus dat zal wel meevallen :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:42:55 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107507938
En de verwarming doet het hier niet goed, dus ik heb het kóud :X. Ik vind dit thuiswerken toch niet zo geslaagd, geloof ik :'). Morgen weer naar kantoor O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 09:47:32 #277
70532 loveli
N
pi_107508038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Neejoh, we blijven toch gewoon gezellig bij elkaar?
Bij de Nijmeegse is dat me heel slecht bevallen, maar dit is wat korter en zal ook wel minder belastend zijn Als jij het niet erg vindt om de helft langzamer te gaan dan je kunt...
quote:
Verder vermoed ik dat de meeste mannen die meedoen, wel zullen aangeven dat ze in 50 minuten lopen. Dus zullen we gewoon 1.00 invullen? Is optimistisch (red ik nu ook niet), maar niet te. :)
Ik wil best 90% van m'n tijd afliegen hoor :') vind 1.5 uur voor mij al optimistisch.
crap in = crap out
pi_107508062
wheehee, ben gebeld voor het huisje aan de springweg. Nee dank je, dan trek ik net zo lief in bij O+ in zn studio. Verder veel aanvragen voor bezichtigingen gedaan, maar meestal is het dan al verhuurd. }:|
pi_107508085
Mozes-Paashaas-non-de-kolere! :o Waarom plaatste uniek nou weer zoiets? :D _O-

Maar dan mag je nog wel best gaan trainen, loveli?! Tenminste als ik keek hoe kapot ik eerder was van de WAMPEX en dat terwijl ik toen nog altijd volop voetbalde...
pi_107508087
Zo, ochtendgymnastiek zit er weer op: stofzuigen :')

Straks een 'full english breafkast' :') voor onze gasten voornamelijk :+

Vanavond maak ik een pompoenrisotto en toe eten we Lemon Meringue Pie, omdat we Mr.Mo's verjaardag alvast een beetje vieren nu z'n familie hier is (wordt maandag 30)!

Overdag na het ontbijt vast niet heel veel trek meer + meer dan genoeg vet binnen (al heb ik wel runderworstjes die gegrild gaan worden, de bacon wordt drooggebakken in de oven zonder extra vet, wat champignons erbij, etc.) dus ik zie wel even wat de dag gaat brengen.

Maar nu zijn ze er! Dus :W
Ja doei.
pi_107508091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Neejoh, we blijven toch gewoon gezellig bij elkaar? Kunnen we elkaar iig helpen bij de obstakels enzo.
Ik heb mn halve ook met die vriendin samen gelopen. Die had zonder problemen 45 minuten eerder dan ik kunnen finishen.
Je wilt niet te langzaam inzetten qua tijd, want dan start je achteraan en dat is vervelend.
Je wilt ook niet te snel inzetten qua tijd, want dan ga je heel erg in de weg lopen.
de snelste die 'm ooit gelopen heeft deed er 57 minuten over. En ik denk dat hij rende alsof hij achterna gezeten werd :P Ik zeg 1.30 :)
pi_107508101
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
En de verwarming doet het hier niet goed, dus ik heb het kóud :X. Ik vind dit thuiswerken toch niet zo geslaagd, geloof ik :'). Morgen weer naar kantoor O+.
zit er geen lucht in je radiator? Dan wordt hij niet gelijkmatig warm :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:52:30 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107508132
Nee, degene aan de voorkant doet het niet, omdat er altijd gordijnen voor hangen en normaal maakt het me niet uit, omdat het door de bovenburen wel warm wordt, maar kennelijk maakt het bij -5 wel uit :P.

Ik wil bijna weer in bed gaan liggen met m'n werk, dan heb ik het iig warm :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_107508138
oh en Li ik heb ook nooit meer dan 5 km gelopen, maar het begint met ambitie :Y)

Dus ik moet ook nog gaan trainen en ik zal het krachtwerk af moeten gaan wisselen met lopen. Mááááár dan moet eerst de temperatuur buiten omhoog :')
pi_107508139
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zit er geen lucht in je radiator? Dan wordt hij niet gelijkmatig warm :)
Ergens in huis een druppende kraan kan ook al zorgen voor slechte verwarming. Anders even een monteur bellen Vik?

edit: spuitelf.. :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:54:31 #286
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_107508174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 08:53 schreef Tinkepink het volgende:

Oh, en loveli, alsof de duvel erg mee speelt had ik gisteren flinke sjans. Leuke man ook, maar ik heb echt geen interesse.
It wasn't me.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_107508190
Ik haal normaliter de 1.00 op de 10 km ook niet. Niet te optimistisch zijn over mijn snelheid hoor!
Maar dus wel handig als we dezelfde tijd invullen. :)
Met 1.00 uur zullen we sowieso redelijk achteraan vertrekken vermoed ik. :)

En het gaat om de tijd op de 10 km, niet om wat je verwacht te kunnen lopen op die 12 km urbanathlon. :)

Nog iets gehoord over dat huisje van afgelopen weekend Puff?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 09:55:56 #288
70532 loveli
N
pi_107508213
Henk, er zullen toch ook wel mannelijke kneuzen meedoen die de tien niet onder het uur lopen?
crap in = crap out
pi_107508253
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ze houden zichzelf voor de gek joh, dat doen ze om elkaar niet nóg onzekerder te maken.
pi_107508256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en Li ik heb ook nooit meer dan 5 km gelopen, maar het begint met ambitie :Y)

Dus ik moet ook nog gaan trainen en ik zal het krachtwerk af moeten gaan wisselen met lopen. Mááááár dan moet eerst de temperatuur buiten omhoog :')
Juist!

En jullie gaan mij halverwege of ergens aan het begin kwijtraken, bij de Nijmeegse liep ik inderdaad ook regelmatig alleen, vind ik wel lekker. Bovendien zie ik graag af in mijn eentje :P

1 uur voor de 10K vind ik prima om in te vullen.
pi_107508270
Maar Viz, je kan toch meedoen als je wilt? Of gaat dat niet met je knie?
pi_107508297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:55 schreef loveli het volgende:
Henk, er zullen toch ook wel mannelijke kneuzen meedoen die de tien niet onder het uur lopen?
Neejoh! Om te beginnen zijn het mannen. Mannen overschatten zichzelf.
Daarnaast zullen het vooral lezers zijn van Men's Health. En dat zijn mannen die zichzelf nog meer overschatten.
Dus die gaan echt geen langzame tijd invullen.
B-)
so far voor generaliseren voor beginners
Doe wat je niet durft.
pi_107508311
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Nee, degene aan de voorkant doet het niet, omdat er altijd gordijnen voor hangen en normaal maakt het me niet uit, omdat het door de bovenburen wel warm wordt, maar kennelijk maakt het bij -5 wel uit :P.

Ik wil bijna weer in bed gaan liggen met m'n werk, dan heb ik het iig warm :{.
Deken meenemen naar de bank. O+
Everything has changed
pi_107508324
Of we doen 1 uur en 1 kwartier, starten we gezellig met andere keuvelende dames. It's fine by me!
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 09:59:52 #295
70532 loveli
N
pi_107508325
Zag op filmpjes van andere urbanathlons dat hindernissen voor wachttijden kunnen zorgen, dan is het weer handiger om te liegen over je tijd.

Ander probleem, wat trekken jullie aan?
crap in = crap out
pi_107508340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ze houden zichzelf voor de gek joh, dat doen ze om elkaar niet nóg onzekerder te maken.
Dude kan je niet opbokken naar je BB forum/topic/wereld ofzo :?

Ik krijg echt van die "my foot up your ass" neigingen van je.

Want je weet, zo onzeker word ik van je :')
pi_107508344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef loveli het volgende:
Zag op filmpjes van andere urbanathlons dat hindernissen voor wachttijden kunnen zorgen, dan is het weer handiger om te liegen over je tijd.

Ander probleem, wat trekken jullie aan?
Kort en strak ten behoeve van hulp van omstanders.
pi_107508367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik wou in die slaapzak van gister gaan rennen O+

Dan doet het minder pijn als ik ergen val/vanaf glijd etc. :D
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:02:11 #299
70532 loveli
N
pi_107508373
Bij de weg, 1 uur is zo'n mooie ronde tijd, dat dat vermoedelijk het grootse startvak wordt. Kunnen we dan niet nog beter 55 minuten liegen?
crap in = crap out
pi_107508404
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef anna82 het volgende:
Maar Viz, je kan toch meedoen als je wilt? Of gaat dat niet met je knie?
Yup :{ Hardlopen en gecontroleerd over obstakels met daarachter een zachte ondergrond gaat nog enigszins. Maar heb de filmpjes bekeken en dat gaat 'ie echt niet trekken, dan lig ik binnen de kortste keren op m'n snuffert en kan ik 2 dagen niet meer lopen :')
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D... :o :9 :@ ;)

Weismann, MarMar en uniek zijn samen het tienvoudige van je herseninhoud aan vet kwijt geraakt!
Ehm... maak daar maar het honderdvoudige van...
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 10:03:38 #301
70532 loveli
N
pi_107508406
ik gooi em wel dicht
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')