quote:
Ik ging twee weken geleden op t station onderuitquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:27 schreef Perruche het volgende:
[..]de liefde!
Ja ik schaamde me kapot! Echt zo stom! Echt maar eens snel platte schoenen vinden voor werkgerelateerde uitstapjes. Maar verder wel prima, alleen die enkel begint nu meer pijn te doen, kweenie of ik nu moet gaan sporten! Nog 10 minuten om het te bedenken
Ja haha, holland in de bocht! In het noorden (baltics enzo, zweden), dragen de jonge deernes gewoon minirokjes hoor mt uitgaan, met een dunne panty! Ookal is het -25. Maar wij zijn van suiker, smelten bij + 30 en bevriezen bij -10quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik erger(de) me net enorm aan 2Vandaag. We moeten mutsen op, tig lagen aan, gevoerde schoenen (
), gemberthee gaan drinken, want anders gaan we eraaaaaan!
Loop nog gewoon rond met mn laarzen met hak, panty en jurkje. Heb alleen een sjaal om nu en als ik moet fietsen handschoenen aan. Dunne.
Ja zeg, de enige reden dat ik niet ga pumpen is omdat het niet mag van jullie! Ik vind KT wel leuk, aurum doet het ook. Alleen om het "zelf" te doen heb ik te weinig motivatie, moet echt een compagnon hebben of een groepsles.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef the85mc het volgende:
Perruche: wow klinkt niet alsof het soepel gaat. Hopelijk valt het mee! En beter voorkom je een lange blessure. Beter 1 keer niet dan een maand niet kunnen sporten..
Om nog even terug te komen op krachttraining: blijkbaar is het niks voor jullie. Maar ik denk dat dat hele 'ik word veel te snel te breed' vooral tussen de oren zit.. Ik ken maar 1 meisje die ik te breed vind. Maar die heeft dan ook waterpolo gedaan.
Veel van ons doen ook wel krachttraining hoor, ik doe het sowieso 1x in de week, naast mijn andere sporten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:31 schreef the85mc het volgende:
Perruche: wow klinkt niet alsof het soepel gaat. Hopelijk valt het mee! En beter voorkom je een lange blessure. Beter 1 keer niet dan een maand niet kunnen sporten..
Om nog even terug te komen op krachttraining: blijkbaar is het niks voor jullie. Maar ik denk dat dat hele 'ik word veel te snel te breed' vooral tussen de oren zit.. Ik ken maar 1 meisje die ik te breed vind. Maar die heeft dan ook waterpolo gedaan.
quote:
En jij ziet er ook niet uit als anabolen annie toch? Want dat is volgens mij het schrikbeeld wat hier heerst over KT..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Veel van ons doen ook wel krachttraining hoor, ik doe het sowieso 1x in de week, naast mijn andere sporten!
Haha nee hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
En jij ziet er ook niet uit als annebolen annie toch? Want dat is volgens mij het schrikbeeld wat hier heerst over KT..
Boksen lijkt me zo kick! Doe jij dat in amsterdam? Zo ja, doe eens wat meer infoquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha nee hoormaar ik doe ook aan boksen, merk wel dat ik daar gespierde armen/schouders/rug van heb, dus richt me met KT meer op de andere spiergroepen!
In Amsterdam yes, al drie jaar! Ik PM je ff!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Boksen lijkt me zo kick! Doe jij dat in amsterdam? Zo ja, doe eens wat meer info
Paarse pluim! Wat ik ook wel een aardige optie vond was gerookte vis laten thuisbezorgen: http://www.pluimen.nl/bel(...)-volendam/?O=PBI0118quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Laureline het volgende:
Hee sigme, welke kleur pluim had jij? Ik heb er hier nog 2 liggen, vind het vreselijke dingen, want alles wat ik wil doen (lekker eten!) kan helemaal niet in de buurt hier, dan moet je naar Wageningen ofzoVerder zit ik niet te wachten op ervaringen, belevingen of creatieve spirituele workshops
En toen ik eens een hotel in België nodig had mocht dat van de pluim weer net niet/wel in het weekeinde. Handig!
quote:Wat krijg je met de Paarse Pluim
Ontvang 2 maanden lang eens per maand een luxe geschenkverpakking met daarin 500 gram ambachtelijk gerookte Noorse zalmfilet, 100 gram ambachtelijk gerookte IJsselmeerpalingfilet, 100 gram ambachtelijk gerookte heilbotfilet, 125 - 140 gram makreelfilet bruschetta en 100 gram ambachtelijk gerookte forelfilet.
Of zo'n band voor om je oren, die heb ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef Mini. het volgende:
Hier ook alleen een dikke jas en handschoenen op de fiets. Vandaag twijfelde ik of ik niet toch een muts moet kopen, da's het verste dat ik ooit gekomen ben qua inpakneigingen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef Ewelina het volgende:
O: boterham worst, yoghurt
T: boterham worst, banaan
L: soep, 2 boterhammen worst
D: boerenkoolstamppot met gebakken ui en kippenpootjes
T: paar cherrytomaatjes
T: banaan of peer (mits ze rijp zijn)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:
Weissman is BBer. Of eigenlijk: hij post veel in het BB topic.
De manier waarop hij hier binnenkomt rammen is niet echt handig te noemen.. Toch heeft hij wel een punt. Van krachttraining word je echt niet snel breed, zeker vrouwen niet. Door een laag testosteron niveau bij vrouwen is het onmogelijk om een gespierd uiterlijk te krijgen. Je wordt er wel veel strakker van![]()
Daarnaast wordt je rustverbranding hoger, dus het is makkelijker om af te vallen of slank te blijven.
En echt waar, je wordt als vrouw geen hulk, genetisch is dat vrijwel onmogelijk. Ik heb jarenlang krachttraining gedaan en ik moet mijn spieren echt aanspannen wil je ze zien. En aangezien vrouwen een hoger vetpercentage hebben ga je echt geen spierdefinitie zien..
Is nog onbekendquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef Perruche het volgende:
Ja ewelina, is het nou een banaan of peer geworden?
Who cares, er staat geen hagelslag op de lijst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef Perruche het volgende:
Ja ewelina, is het nou een banaan of peer geworden?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:22 schreef sigme het volgende:
Morgen streef ik naar geen koekjes en geen gebakjes!
waar is dat slechte tussendoortje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Principessa het volgende:
Ik had mijn eerste werkdag vandaag en alles was leuk en gezellig zelfs toen ik erachter kwam dat ik mijn deo was vergeten zo halverwege de dag![]()
Het werk verzorgt lunch en de niet zo slanke tussendoortjes, daar had ik wel redelijk op geanticipeerd, maar toch kwam ik met de tussendoortjes een beetje in de problemen. Wel mezelf goed ingehouden en niets uit de gezamelijke snoeppot genomen!![]()
Mijn lijstje:
O: 200 gr. kwark, mineola, 50 gr. amandelen
B: 15 min. lopen
L: 2 speltboterhammen met wasabihumus met kaas, 1 speltboterham met truffelmayonaise en kaas
T: drie trostomaten![]()
T: half bolletje mozzarella
D: gebakken aardappels in schil, vega-unit, appelmoes (er was geen groente meer)
T: esspresso, scholiertje
Wat heel fijn is, is dat de man eerder thuis is gekomen om voor mij te koken
Die drie tomaten, meer gezonder was er niet. En tomaten vind ik sec. niet zo lekker. Ik bedacht me wel nu dat ik die weer kan dippen met humus, paniek voor niets eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar is dat slechte tussendoortje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook belabberd, want zowat hele dag in de auto gezeten. Voor de lol, post ze verder niet meer hoor
O: ca. 200 gr. magere kwark met 1 lepel jam
L: ciabatta met eiersalade en soort bacon-achtig iets
D: 1,5 kom erwtensoep uut blik tis struik tis struik tis struik wat ik gebruik![]()
quote:RIVM waarschuwt voor onderkoeling
Laatste update: 31 januari 2012 21:23 info
DEN HAAG - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) raadt mensen aan zich goed voor te bereiden op de koude.
Het KNMI waarschuwt deze week voor een gevoelstemperatuur van min 15 of lager. Het RIVM geeft tips om niet onderkoeld te raken.
De eerste is dat mensen weten weten wat de laatste weersverwachting is, de tweede dat ze voldoende (lagen) kleding moeten dragen. Ook zijn hoofdbedekking, handschoenen, das en goede schoenen een vereiste. De kleding moet droog blijven.
Blijf in beweging en probeer uit de wind te blijven. Een zesde advies is: stap nooit in de auto zonder jas en neem altijd een slaapzak mee. Het voertuig moet bestand zijn tegen de omstandigheden. Neem een opgeladen mobieltje mee.
Tot slot: drink warme dranken en vraag u af welke ouderen of zieken in uw omgeving hulp kunnen gebruiken.
De ingrediënten van mijn muesli:quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Wat heb je voor een muesli gemaakt, GB?
Ik bedenk me net dat ik een restje curry in de vriezer heb, ga dat even in de mag gooien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is mn eten bijna klaar."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En je voertuig moet wel bestand zijn tegen 'de omstandigheden'quote:
Oh, ik mijn vader zette het konijnenhok ook altijd in de garage als het stevig vroor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij op het werk is het konijn uit z'n buitenhok gehaald omdat iemand vond dat ie het wel koud zou hebben.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww parkietje!![]()
Today: not a fine day for science
Komt wel goed, schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is mn eten bijna klaar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh hell! Alsof jij nóg slimmer ende sexier moet wordenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:30 schreef Perruche het volgende:
Maar maar neinz! Dan wordt ik nooit slim ende sexy! Hm dan doe ik wat kleine dingetjes thuis. Vind het zo suf, want dit weekend ben ik waarschijnlijk ook niet thuis = weinig tijd om te sporten, morgen naar de combat eventueel... hm..
Had die styliste van C&A, Dyanne er laatst niet zo een?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn fiets is niet bestendig tegen de omstandigheden. Misschien moet ik maar in slaapzak op de fiets!
Heeft je fiets zelf wel een slaapzak? Anders istet zielig!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn fiets is niet bestendig tegen de omstandigheden. Misschien moet ik maar in slaapzak op de fiets!
Goeie tip!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Had die styliste van C&A, Dyanne er laatst niet zo een?
*huil*quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Had die styliste van C&A, Dyanne er laatst niet zo een?
quote:
Whoooo!quote:
Jaaaquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww Maria!
Potje Lollen zo anders?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Die moet aan krachtsport gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:
Ze kan gewichtheffen met haar eigen vetkwabbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Die moet aan krachtsport gaan doen.
Eens! Ik had dan wel 2 paar handschoenen aan en daardoor niet de neiging te gaan huilen tijdens het fietsen vanwege pijnlijke vingers, maar mijn longen vonden het niet tof. En mijn tanden deden ook pijn?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar met tegenwind op de fiets vond ik het gemeen koud en toen ik thuis was voelde ik me écht even naar door de kou (beetje misselijk, pijnlijke longen). Al die waarschuwingen zijn wel overdreven, maar ik doe nu geen dunne panty meer aan, no waaaiii.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar ze lacht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huilen om pijnlijke vingers? Jah! Damn intens zeer doet dat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Ik had dan wel 2 paar handschoenen aan en daardoor niet de neiging te gaan huilen tijdens het fietsen vanwege pijnlijke vingers, maar mijn longen vonden het niet tof. En mijn tanden deden ook pijn?!
Nouja, dankzij kansloos uitlopende overleggen, was ik te laat thuis voor de spinningles. Morgen een nieuwe kans.
Gister! Deed echt pijn gewoon!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huilen om pijnlijke vingers? Jah! Damn intens zeer doet dat!
Ja.quote:
Toen ik in Alaska woonde hadden we ook standaard een slaapzak, water en wat te eten in de auto. Zeker als we lange afstanden gingen rijden door gebieden zonder mobiele telefoonbereik..quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Perruche het volgende:
Mijn pa heeft wel altijd een fleece of iets anders mee in de auto. Maar die heeft dan ook regelmatig een par uur stilgestaan door een defecte auto. Toen ik een tijdje een auto had had ik dat ook achterin, samen met een fles water en een zaklamp. Kweeniem vind auto's maar eng
Maar dáár is dat ook logisch!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Toen ik in Alaska woonde hadden we ook standaard een slaapzak, water en wat te eten in de auto. Zeker als we lange afstanden gingen rijden door gebieden zonder mobiele telefoonbereik..
Dat moeten sowieso alle vrouwen en homo's die hier posten doen. En niet alleen klooien op apparaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Die moet aan krachtsport gaan doen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat moeten sowieso alle vrouwen en homo's die hier posten doen. En niet alleen klooien op apparaten.
Ik ben wel benieuwd naar jouw goddelijke lichaam nu eigenlijk. Heb evn in je fobo gelurkt maar daar staan alleen je statsquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat moeten sowieso alle vrouwen en homo's die hier posten doen. En niet alleen klooien op apparaten.
Nu moet ik toevallig komend weekend een rondje flevoland doen, en ik neem echt wel een deken ofzo mee voor in de auto. Het ding doet het altijd, maar je zult maar ergens langs de weg komen te staan met dit weer.quote:
Krachttraining? Getrut met gewichtjes en sprongetjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar ook een voorstander van maar bij gebrek aan middelen in het stedelijk gebied is KT het beste wat je kan doen als alternatief.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Krachttraining? Getrut met gewichtjes en sprongetjes. Gewoon slopen, graven, stenen sjouwen. Watje
Hey maar kom jij hier maar wat roepen of ben je zelf het levende bewijs van je perfecte schema?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar ook een voorstander van maar bij gebrek aan middelen in het stedelijk gebied is KT het beste wat je kan doen als alternatief.
Over een tuinhekje of hij blijft met zijn sneakerhak in de tramrails hakenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Weismann... heeft geen dekentje, water en een mobiel nodig in de auto want als alles mis gaat dan stapt hij uit de auto, stapt stoer door de kou en dan.......... struikelt hij.
Einde
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Weismann... heeft geen dekentje, water en een mobiel nodig in de auto want als alles mis gaat dan stapt hij uit de auto, stapt stoer door de kou en dan.......... struikelt hij.
Einde
Ojah.. boh ben gewoon echte mannen al vergeten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Over een tuinhekje of hij blijft met zijn sneakerhak in de tramrails haken.
Nee maar zonder dollen, zo'n man tilt gewoon die auto op en draagt hem op z'n schouder naar het eerstvolgende tankstation.
Komt omdat je niet genoeg in het krachttrainhonk komtquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ojah.. boh ben gewoon echte mannen al vergeten!
Jammer!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Komt omdat je niet genoeg in het krachttrainhonk komt
Weissmann reageert niet op mij
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hey maar kom jij hier maar wat roepen of ben je zelf het levende bewijs van je perfecte schema?
Zelfde!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:22 schreef Tinkepink het volgende:
Hier overigens nog iemand met een V-vormig lichaam. Heupen maat 34, schouders maat 38-40. Spieren en geen vet.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Rrawr, zo'n lekker stuk had ik gisteren in de bar moeten hebben!
Niet om het een of ander, maar ook in stedelijk gebied kan gewerkt worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik daar ook een voorstander van maar bij gebrek aan middelen in het stedelijk gebied is KT het beste wat je kan doen als alternatief.
Ja hoi.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ojah.. boh ben gewoon echte mannen al vergeten!
Je staat er versteld van hoeveel vrouwen alleen ik hier al ben tegengekomen. Als ik zou willen zou ik nooit alleen ergens naar toe hoeven. Echt verrassend. Op Mallorca was ik eerder een uitzondering.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het knap dat je zo alleen op vakantie gaat en durft Tink! Ik voel me al opgelaten als ik - zoals vanmiddag - ergens in mn up een kop koffie / broodje nuttig.
Oh, als ik dat doe voel ik me juist stoer en onafhankelijk! Wat op zich ook sneu is, maar wel leuker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het knap dat je zo alleen op vakantie gaat en durft Tink! Ik voel me al opgelaten als ik - zoals vanmiddag - ergens in mn up een kop koffie / broodje nuttig.
Karma yoga! Moet ik morgen maar weer eens doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef MarMar het volgende:
Ik heb iets liefs gedaan vandaag! Ik had kaartjes gewonnen voor de voorpremiere van de muppetfilm en die krijgt mn ex van me. Kan hij er zondagochtend met zijn vriendin en onze dochter naartoe
wist je niet dat je heel de dag in de auto zou zitten? Ik ben ook vaak on the road, maar maak mijn eten zo zodat ik tijdens het rijden kan eten; stukje groenten, stukjes vlees etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is ook belabberd, want zowat hele dag in de auto gezeten. Voor de lol, post ze verder niet meer hoor
O: ca. 200 gr. magere kwark met 1 lepel jam
L: ciabatta met eiersalade + soort bacon-achtig iets
D: 1,5 kom erwtensoep uut blik tis struik tis struik tis struik wat ik gebruik![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Einde
klinkt goed!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ze hebben vandaag sushi en sashimi in het restaurant! Net nu ik gereserveerd hebt bij de mexicaan..... Nouja, dan eet ik maar allebei.
oh, en ook nog een extra gratis toegangsbewijs voor de spa gekregen. Het is een goede dag vandaag.
Sowieso, die hele paginaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, als ik dat doe voel ik me juist stoer en onafhankelijk! Wat op zich ook sneu is, maar wel leuker.
Tevens: plaatje.![]()
![]()
Uit: http://theoatmeal.com/blog/my_daily_lie
Ja wist het wel, maar vertrok van m'n ouders. Gister laat terug uit ziekenhuis, snel gegeten en toen ook vertrokken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wist je niet dat je heel de dag in de auto zou zitten? Ik ben ook vaak on the road, maar maak mijn eten zo zodat ik tijdens het rijden kan eten; stukje groenten, stukjes vlees etc.
Ik zou het niet kunnen. Zat vanmiddag al neurotisch te focussen op m'n foonquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Phaidra het volgende:
In m'n eentje Budapest was prima, alleen eten ook, maar ik miste na een paar dagen wel 'normale' communicatie. Denk dat ik reizen met m'n meneer wel leuker vind dan alleen.
"She who fails to plan, plans to fail"quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja wist het wel, maar vertrok van m'n ouders. Gister laat terug uit ziekenhuis, snel gegeten en toen ook vertrokken.
Ik merk dat als ik overdag weg ben, het eten er vaak bij inschiet als het niet vanzelf provided is.
Ik hebt altijd een boek/puzzelboekje/tablet mee als ik alleen ga eten. Fijn juist. Als mij man mee is mag ik niet lezen tijdens het etenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Zat vanmiddag al neurotisch te focussen op m'n foon.
Is dat niet te wijten aan de koude/droge lucht de afglopen maanden? Mijn huid (die genetisch wat minder is dan de jouwe) lijkt ook een sprint te trekken richting ouder worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Het mindere nieuws is: al het eten is op mijn bovenarmen gaan zittenEn ik heb nieuwe rimpels en grijze haren ontdekt
Het gaat hard ineens, het ouder worden.
daar herken je ook standaard de alleen eters mee, als ze een boek aan het lezen zijn tijdens het etenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hebt altijd een boek/puzzelboekje/tablet mee als ik alleen ga eten. Fijn juist. Als mij man mee is mag ik niet lezen tijdens het eten
Een snelle blik leverde dit op:quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
"She who fails to plan, plans to fail"
Dooddoener maar wel waar en ik snap dat je met je zkh shizzle andere dingen aan je hoofd hebt, maar verbaast me eerlijk gezegd dat je niet ff wat bij je ouders uit de koel/kast kan trekken om eten voor jezelf te maken.
Of is het alleen bij mijn ouders dat er altijd wat te eten is ?
Zou het? Ik vind het niet tof. Net serieus 10 kg extra of botox overwogen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat niet te wijten aan de koude/droge lucht de afglopen maanden? Mijn huid (die genetisch wat minder is dan de jouwe) lijkt ook een sprint te trekken richting ouder worden.
9 jáár?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
Menvliegt er even over twitter dat er een oud studiegenoot van me vermist is.. hij is nu politieagent in opleiding...
In geen 9 jaar meer gezien, maar toffe gast, ik schrik ervan.
dat, hij is vermist sinds gister.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef loveli het volgende:
Mar heeft 'em 9 jaar niet gezien. Hij is nog geen 9 jaar vermist.
Ah, op die fiets. Snapte het al niet helemaalquote:
mjaah, dat helpt ook niet echt neequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een snelle blik leverde dit op:
magere kwark (dat heb ik op)
oude kaas (bah)
melk
light sap
koffiemelk
pruimenjam (in de kwark)
paar potjes met div dingen als mayo, pesto, dat soort spul
2 magnetronmaaltijden
en:
[ afbeelding ]
Nja, ok, dat stond niet in de koelkast.
Nog 3xquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, dat helpt ook niet echt nee
Volgens mij kan je beter in een hotel slapen, heb je iig beter ontbijt
ik begin me echt af te vragen hoeveel werk het is voor actrices/ tv persoonlijkheden >35 om er zo jeugdig uit te zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef loveli het volgende:
Cliche, maar hoe mooier je bent, des te moeilijker is ouder worden. Zou er gewoon van genieten dat je er nog steeds beter uitziet dan 95% van de vrouwen van mijn leeftijd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef loveli het volgende:
Marktplaatsfrustratie: technisch boek erop gezet dat alleen in Engels en Spaans wordt uitgegeven (99% van de boeken is in het Engels). Eerste reactie: is het boek Nederlandstalig? Nee. Ok, dan heb ik geen interesse. Tweede reactie: wat is de laagste prijs? Dacht je dat ik er voor jan met de korte achternaam een prijs bij zet? *grmbl*
Advertentie aangepast, vraagprijs met een derde omhoog gedaan
Ook met zo iemand?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Op woensdag, na de Spinningles, is er altijd een 'Weight Watchers bijeenkomst'
En dan terwijl ik nog m'n spullen bij elkaar aan het rapen ben wordt er zo'n bord neergezet met daarop
"Please queue!"
"Your WEIGHT here!"
Dat maakt me erg verdrietig
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
Op woensdag, na de Spinningles, is er altijd een 'Weight Watchers bijeenkomst'
En dan terwijl ik nog m'n spullen bij elkaar aan het rapen ben wordt er zo'n bord neergezet met daarop
"Please queue!"
"Your WEIGHT here!"
Dat maakt me erg verdrietig
Moet ik die kennen?quote:
Weet jij als je boodschappen doet voor de week erna niet of je dan externe afspraken/workshops hebt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja wist het wel, maar vertrok van m'n ouders. Gister laat terug uit ziekenhuis, snel gegeten en toen ook vertrokken.
Ik merk dat als ik overdag weg ben, het eten er vaak bij inschiet als het niet vanzelf provided is.
LOLquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
life vanuit de mexicaan, presenteren wij: Tinkepink!![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.bbc.co.uk/come(...)cters/marjorie.shtmlquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet ik die kennen?
Ik kende dr. Cox van gister ook al niet.
Ja en jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet jij als je boodschappen doet voor de week erna niet of je dan externe afspraken/workshops hebt?
Of ben ik nu weer de planmiep
miss Fat fighterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet ik die kennen?
Ik kende dr. Cox van gister ook al niet.
Spookachtige agenda heb jij zegquote:
Oh bedoelde dat ik het wel weetquote:
Goldie Hawn in First wives club:quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik begin me echt af te vragen hoeveel werk het is voor actrices/ tv persoonlijkheden >35 om er zo jeugdig uit te zien
Rimpeltjes boeien me niet zo, maar dat grijs worden
I'm to oldyoung for this sh*t
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
De alcohol slaat aan. Zit nu luidkeels countryroad mee te zingen in de bar.
Over een paar jaar wel. Ik heb ineens een voorhoofdrimpelquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Rimpeltjes boeien me niet zo,....
I'm to oldyoung for this sh*t
Dan verklaar ik al het bovenstaande tot slecht inkoopbeleid en verdoezelende zwakke smoezen.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
O vast, maar ik ga niet met een tas met eten naar m'n oudersquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan verklaar ik al het bovenstaande tot slecht inkoopbeleid en verdoezelende zwakke smoezen.
De bar is inmiddels leeg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben dan ook prima gezelschap voor mezelf
Veel mensen mochten willen dat ze dat konden zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Why not?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
O vast, maar ik ga niet met een tas met eten naar m'n ouders.
Kan je ook mee sjansenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef loveli het volgende:
Nog sjans gehad of zijn er alleen alleenst(/g)aande vrouwen?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Goldie Hawn in First wives club:
In Hollywood, women only have three ages: babe, district attorney, and 'Driving Miss Daisy'.
Soms is alleen zijn prima, al beland ik dan vaak wel achter een boek/pc/mobiel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ach ja, het komt vanzelf. Ik verheug me nu al op de dag dat mijn borsten gaan hangenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over een paar jaar wel. Ik heb ineens een voorhoofdrimpel
Ik verheug me op de dag dat ik ze krijgquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach ja, het komt vanzelf. Ik verheug me nu al op de dag dat mijn borsten gaan hangen![]()
![]()
Zo erg is het vast nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik verheug me op de dag dat ik ze krijg
Oeh! Live verslag doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soms is alleen zijn prima, al beland ik dan vaak wel achter een boek/pc/mobiel.
Morgen Paraskieën
Kan me er niets bij voorstellenquote:
Ach, ik doorsta de potloodtest nu al niet. Het is beter om iets moois te verliezen, dan om het nooit te hebben gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach ja, het komt vanzelf. Ik verheug me nu al op de dag dat mijn borsten gaan hangen![]()
![]()
Bizar weinig deze keer. Alleen wat gestaar van mannen in gezelschap van hun vrouw. Triest volk. Daarentegen wel een middagje opgetrokken met een cubaanse die dacht dat in het land waarom ik vandaan kom de zon erg weinig moest schijnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef loveli het volgende:
Nog sjans gehad of zijn er alleen alleenst(/g)aande vrouwen?
Livemuziek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goeie dj
Enfin, bedtijd voor mij, veel plezier nog Tink![]()
ik moest zoeken wat de potloodtest wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ach, ik doorsta de potloodtest nu al niet. Het is beter om iets moois te verliezen, dan om het nooit te hebben gehad.
Jeetje, heftigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
Menvliegt er even over twitter dat er een oud studiegenoot van me vermist is.. hij is nu politieagent in opleiding...
Bij vlagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef loveli het volgende:
Klinkt als een geweldige vakantie. Winterdip al uitgezwaaid?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef _aurum_ het volgende:
ik moest zoeken wat de potloodtest was
Die agent van 30 waarover een berichtje staat in de telegraaf online?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef MarMar het volgende:
Dan mag je al helemaal niet klagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik moest zoeken wat de potloodtest was
.Ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan mag je al helemaal niet klagen.
Ik train 3 kwart van het jaar buiten, vooral Squats en Pull-ups zijn aan te raden om in vorm te blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Einde
Ja, inclusief die make-upquote:
Lucas 23:34.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik train 3 kwart van het jaar buiten, vooral Squats en Pull-ups zijn aan te raden om in form te blijven.
Weissman heeft overigens gelijk, KT is goed!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij was 't eerder ZetaOS 23:39
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter er is een alternatief...
Sinds 2004 is helaas een verbod op verkoop op Efedrine, maar is nog wel legaal verkrijgbaar in de UK.
Als je wilt afvallen met Efedrine kan de de relatief veilige ECA stack een oplossing voor je zijn.
Het is uiteraard op je eigen risico, maar met een goed dieet en lichaamsbeweging zal je zeer veel vetmassa afvallen en spiermassa sparen.
Ik raad vooral de Diamond Labs ECA 30+ aan.
Waar te koop?
Ok, ik wil dat wel kopen, maar die verkopser bij "De Tuinen" had het niet:-(
Hieronder heb ik wat shops gevonden die het zonder probleem versturen, je hebt Paypal en/of een creditcard hierbij nodig.
Goede betrouwbare shops:
http://www.t5fatburners.co.uk/products/ECA-Roxy-Lean.html
http://www.loseweightfast(...)at-Loss-Formula.html
http://www.loseweightfast(...)id-Fire-90-Caps.html
Liever bestellen op eBay klik dan hier
Shops Onder de 40 euro:
http://www.loseweightfastsite.co.uk/eca-30-diamond-labs/
http://www.loseweightfastsite.co.uk/eca-30-stackers-60-caps/
http://www.ecastacks.co.uk/buy-eca-stacks/
Toch in Nederland bestellen of ophalen?
Deze site kwam ik van de week tegen, maar heb geen ervaringen of reviews hiervan gelezen.
Wat zijn de risico’s van Ephedra, Efedrine.Ephedrine.Er kunnen onplezierige effecten optreden, zoals hartkloppingen, transpiratie, hoofdpijn, duizeligheid, onrust en slapeloosheid. Op den duur kun je er nerveus en onrustig van worden. Als je het te vaak gebruikt kan er gewenning optreden: je hebt dan steeds meer nodig om het zelfde effect te bereiken. Geestelijke afhankelijkheid kan ook optreden. Bij langdurig dansen in een warme, vochtige ruimte kan oververhitting ontstaan. Bij chronisch gebruik van pure ephedrine kunnen ernstige problemen ontstaan. Het kan leiden tot psychose.
Echter in de praktijk voor afval doeleinde heb je hier helemaal geen last van.
Clenburerol ook wel Clen of Thinman genoemd.
(RS)-1-(4-amino-3,5-dichloro-fenyl)-2-(tert-butylamino)ethanol
Een zeer hardcore middel door bodybuilders gebruikt om af te vallen.
Werkt het?
Ja zeker, Clen werkt zeer goed om af te vallen, maar is zeer onveilig en een kleine overdosis kan al tot de dood leiden.
Raar genoeg is ECA niet verkrijgbaar in Nederland maar Clenbuterol wel!
Ik raad Clen dan ook ten zeerste af.
Is het verkrijgbaar?
Via simpele google zoekopdracht kwam ik deze shop tegen waar het te koop is in Nederland.
Nogmaals ik raad het je af. Tevens ben ik niet bekend met de genoemde shop, het kan ook troep zijn.
Bron: http://snelsimpelafvallen.blogspot.com/p/fatburners.html <----Lees deze!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 08:29:46 ]
O; volkoren boterham rosbief okquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef Xennia het volgende:
Klinkt heerlijk Tinkepink, een zomerjurkje kunnen dragen en op blote voeten lopen. Ik ben vandaag bij een gevoelstemperatuur van -10 gaan hardlopen en volgens mij zijn mijn billen nu pas ontdooid.
Over ouder worden: de potloodtest doorsta ik nog met glans, gelukkig. Maar mijn gezicht begint wel echt ouder te worden. Viel me net nog op toen ik een foto zag van 5 jaar terug. Mijn gezicht moet 's ochtends, zeker na weinig slaap, echt even ''opdrogen'' voordat ik er een beetje fris uit zie. De katerverwerking na een nacht stappen verloopt ook al een stuk trager. Toch zit ik nu een stuk beter in mijn vel en ben zelfverzekerder dan toen ik jonger was (en nu ben ik bovendien 7 kilo lichter).
Lijstje;
O; volkoren boterham rosbief
T; 2 mandarijnen
L; 2 volkoren boterhammen rosbief, ijskoffie
T; zelfgemaakte appeltaart met amandelspijs..
S; 4,5 km hard gelopen in de vrieskou. Ik was bijzonder trots op mezelf, want had even tevoren tenminste 5 redenen bedacht om niet te gaan.
D; lasagne met bechamelsaus en kaas
Ik had toen ik 4 was al voorhoofd rimpelsquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over een paar jaar wel. Ik heb ineens een voorhoofdrimpel
Echt slecht of gevaarlijk zijn ECA Stacks (Efedrine, Cafeïne & Aspirine) natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:12 schreef Amsel het volgende:
Van die horizontale voorhoofdsrimpels heb ik ook al ééuwen. Verder valt het gelukkig allemaal wel mee en word ik altijd halverwege de twintig geschat dus mij hoor je niet klagen.
Ik heb nog stackers in huis, die hele slechte die tegenwoordig verboden zijnJááááááren geleden ooit eens een potje gekocht. Merkte er niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat het gebannen werd in Nederland is een combinatie van een Politiek verhaal met de VS...lang lang verhaal.
Komt er op neer dat er Meth van gemaakt kan worden, Ephedrine is een grondstof voor meth)
Tevens misbuik van de pillen door bekende sporter.
En nog wat "Dubbele agenda" dingen.
Stackers die je nog hebt liggen van vroeger, zijn nu waardeloos, de werkzame stof is inmiddels bedorven/vervlogen. Mogelijk gevaarlijk dus. Zie de links op het blog waar je actueel nieuwe kunt kopen.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 08:48:16 ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:24 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik leer hier weer allemaal nieuwe dingen, stackers, Mark Rippetoe/ripetoe. En nieuw mansvolk, welk een gezelligheid!
Mijn lijstje van vandaag:
B: 3 keer 10 squatten onder de douche in combinatie met scrubben en tandenpoetsen
O: twee volk. boterhammen pindakaas, 1 boterham appelstroop die bedoelt was al T, maar het was koud in de auto en ik had brandstof nodig
T: banaan
L: broodje met ei, maaltijdsalade
T: appeltjes
D: risotto met bleekselderij, paddenstoelen en pancettaaaaaa + rucolasaalde
T: bakje kwark
Goedemorgen!
Oh my, che freddo! Maar dan voel je je benen toch niet meer?quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
IK ZAG NET EEN HARDLOPER IN KORTE BROEK!
En ja, dat moet in caps!
Ik stond zelf ook een beetje zo te kijken:
Yep, ik ben mijn ochtendritueel aan het optimaliseren!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:30 schreef Principessa het volgende:
[..]For real? Briljant praktisch!
Dat lijkt mij ook!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh my, che freddo! Maar dan voel je je benen toch niet meer?
Vet verdwijnt echt niet door het innemen van een pilletje. Het verhaal over krachttraining, prima. Meer eiwitten in een eetpatroon (al dan niet in de vorm van whey) kan ook zeker geen kwaad. Maar nu ga je onzin praten... Goed eten en sporten, dat is nog altijd de meest verstandige / duurzame methode.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt slecht of gevaarlijk zijn ECA Stacks (Efedrine, Cafeïne & Aspirine) natuurlijk niet.
Misbruik of mixjes met drugs, of over dosering zijn gevaarlijk.
Gewoon 1 Diamond- ECA 30+ capsule 4 dagen van de week nemen, en je vet zal verdwijnen.
Stackers die je nog hebt liggen van vroeger, zijn nu waardeloos, de werkzame stof is inmiddels bedorven.
Uhm, jawel de vetcel wordt veel sneller geleegd onder de invloed van Efedrine.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vet verdwijnt echt niet door het innemen van een pilletje. Het verhaal over krachttraining, prima. Meer eiwitten in een eetpatroon (al dan niet in de vorm van whey) kan ook zeker geen kwaad. Maar nu ga je onzin praten... Goed eten en sporten, dat is nog altijd de meest verstandige / duurzame methode.
Omdat ze er een beetje moeilijk over doen bij mij op het werk. Ik overleg even met de collega's. Zit nu wel helemaal in de thuiswerkmodus nml.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom blijf je niet alsnog gewoon thuiswerken Vik? Scheelt je iig een berg reistijd.
Ik ga het binnenkort ook maar eens invoeren, een vaste thuiswerkdag.
ik zit er ook over na te denken. Ik vind het altijd wel lekker, thuis werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom blijf je niet alsnog gewoon thuiswerken Vik? Scheelt je iig een berg reistijd.
Ik ga het binnenkort ook maar eens invoeren, een vaste thuiswerkdag.
Zijn hier volgens mij zat slanke dames die wel wat met dat standaard gezeur zijn opgeschoten...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:12 schreef Weissman het volgende:
Goeie post, eindelijk wat anders dan dat standaard gezeur waarmee ze niks opschieten.
Zou je denken he met die 45 kilo die ik kwijt ben..quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!aangeschoten Tink gemist, jammer
[..]
Zijn hier volgens mij zat slanke dames die wel wat met dat standaard gezeur zijn opgeschoten...
Je moet invullen hoe snel je 10 km loopt. Laatste keer deed ik daar een uur of 2 overquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
Vergeet niet iedereen zich definitief in te schrijven voor de Urbanathlon?
Welke 10 km tijd geven we op? Uurtje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
Paraskien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
Moggesneeuw en koude WTF am I doing here
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
Dat wel, maar ik vermoed dat jij binnen 2 minuten uit zicht bentquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maakt ook niet uit, gaat om het startvak.![]()
Wel zo leuk als we bij elkaar staan toch?
Dat is wandeltempo, dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Je moet invullen hoe snel je 10 km loopt. Laatste keer deed ik daar een uur of 2 over
Bij de Nijmeegse is dat me heel slecht bevallen, maar dit is wat korter en zal ook wel minder belastend zijn Als jij het niet erg vindt om de helft langzamer te gaan dan je kunt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Neejoh, we blijven toch gewoon gezellig bij elkaar?
Ik wil best 90% van m'n tijd afliegen hoorquote:Verder vermoed ik dat de meeste mannen die meedoen, wel zullen aangeven dat ze in 50 minuten lopen. Dus zullen we gewoon 1.00 invullen? Is optimistisch (red ik nu ook niet), maar niet te.
de snelste die 'm ooit gelopen heeft deed er 57 minuten over. En ik denk dat hij rende alsof hij achterna gezeten werdquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Neejoh, we blijven toch gewoon gezellig bij elkaar? Kunnen we elkaar iig helpen bij de obstakels enzo.
Ik heb mn halve ook met die vriendin samen gelopen. Die had zonder problemen 45 minuten eerder dan ik kunnen finishen.
Je wilt niet te langzaam inzetten qua tijd, want dan start je achteraan en dat is vervelend.
Je wilt ook niet te snel inzetten qua tijd, want dan ga je heel erg in de weg lopen.
Verder vermoed ik dat de meeste mannen die meedoen, wel zullen aangeven dat ze in 50 minuten lopen. Dus zullen we gewoon 1.00 invullen? Is optimistisch (red ik nu ook niet), maar niet te.
zit er geen lucht in je radiator? Dan wordt hij niet gelijkmatig warmquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Viking84 het volgende:
En de verwarming doet het hier niet goed, dus ik heb het kóud. Ik vind dit thuiswerken toch niet zo geslaagd, geloof ik
. Morgen weer naar kantoor
.
Ergens in huis een druppende kraan kan ook al zorgen voor slechte verwarming. Anders even een monteur bellen Vik?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zit er geen lucht in je radiator? Dan wordt hij niet gelijkmatig warm
It wasn't me.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en loveli, alsof de duvel erg mee speelt had ik gisteren flinke sjans. Leuke man ook, maar ik heb echt geen interesse.
Ze houden zichzelf voor de gek joh, dat doen ze om elkaar niet nóg onzekerder te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Zijn hier volgens mij zat slanke dames die wel wat met dat standaard gezeur zijn opgeschoten...
Juist!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
oh en Li ik heb ook nooit meer dan 5 km gelopen, maar het begint met ambitie
Dus ik moet ook nog gaan trainen en ik zal het krachtwerk af moeten gaan wisselen met lopen. Mááááár dan moet eerst de temperatuur buiten omhoog
Neejoh! Om te beginnen zijn het mannen. Mannen overschatten zichzelf.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:55 schreef loveli het volgende:
Henk, er zullen toch ook wel mannelijke kneuzen meedoen die de tien niet onder het uur lopen?
Deken meenemen naar de bank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Nee, degene aan de voorkant doet het niet, omdat er altijd gordijnen voor hangen en normaal maakt het me niet uit, omdat het door de bovenburen wel warm wordt, maar kennelijk maakt het bij -5 wel uit.
Ik wil bijna weer in bed gaan liggen met m'n werk, dan heb ik het iig warm.
Dude kan je niet opbokken naar je BB forum/topic/wereld ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze houden zichzelf voor de gek joh, dat doen ze om elkaar niet nóg onzekerder te maken.
Kort en strak ten behoeve van hulp van omstanders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef loveli het volgende:
Zag op filmpjes van andere urbanathlons dat hindernissen voor wachttijden kunnen zorgen, dan is het weer handiger om te liegen over je tijd.
Ander probleem, wat trekken jullie aan?
Ik wou in die slaapzak van gister gaan rennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kort en strak ten behoeve van hulp van omstanders.
Yupquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef anna82 het volgende:
Maar Viz, je kan toch meedoen als je wilt? Of gaat dat niet met je knie?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kort en strak ten behoeve van hulp van omstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |