wat is er danquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
Bij deze ben ik 9, 10 en 11 februari aanwezig in Amsterdam![]()
Partyhardy.
welke feesten ga je allemaal af?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
Partyhardy.
Yep.quote:
Mits tafelvoetbal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef Gridlok het volgende:
Trouwens, wanneer gaan we een keer met z'n alle naar de shoppa?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
Partyhardy.
Kankerlijer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef Sala-adin het volgende:
Chilling bij mij thuis, alleen meids hebben toegang tough
9 februari:quote:
nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
9 februari:
http://www.melkweg.nl/art(...)&disciplineid=muziek
10 februari:
11 februari:
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Voltt-16.htm
JMTquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
9 februari:
10 februari:
11 februari:
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Voltt-16.htm
Ja, daar ben ik wel bang voor inderdaadquote:
Jaquote:
Ben vorig weekend achter gekomen dat met z'n 4 pingpong echt fucking vet is als je skaffa bent.quote:
Van achteren ben ik een mooi meisje met een brede rug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef Sala-adin het volgende:
Chilling bij mij thuis, alleen meids hebben toegang tough
Elke keer dat ik naar melkweg ben geweest stond er altijd een fakking lange rij. Garderobe is helemaal drama! Als het fokop lang is zou ik naar de 80 gaan als ik jou was en paradiso helemaal skippen op donderdagquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel bang voor inderdaadAls het weer kankerdruk is zoek ik wel iets anders
Qua muziek is die Yellow Claw - Mixtape #2 by Yellow Claw de max voor mij om op los te gaanquote:
Nooit meer Noodlanding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Elke keer dat ik naar melkweg ben geweest stond er altijd een fakking lange rij. Garderobe is helemaal drama! Als het fokop lang is zou ik naar de 80 gaan als ik jou was en paradiso helemaal skippen op donderdag
Ah, kut. Nja, we komen vast wel ergens terechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Elke keer dat ik naar melkweg ben geweest stond er altijd een fakking lange rij. Garderobe is helemaal drama! Als het fokop lang is zou ik naar de 80 gaan als ik jou was en paradiso helemaal skippen op donderdag
Niet zeuren en gewoon komenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Qua muziek is die Yellow Claw - Mixtape #2 by Yellow Claw de max voor mij om op los te gaan. Veel andere shit moet er niet tussen zitten
.
Wat, kun je de bal dan überhaupt nog wel vinden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben vorig weekend achter gekomen dat met z'n 4 pingpong echt fucking vet is als je skaffa bent.
Noodlanding kan leuk zijn als je met een fakkin grote vriendengroep bent en iedereen is loesoe, fissakapings allesquote:
Haha ja man, ik krijg altijd kk veel energie van Hasj.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat, kun je de bal dan überhaupt nog wel vinden?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja man, ik krijg altijd kk veel energie van Hasj.
Maar die keer was er een live act, normaliter is er gewoon keiharde techno, dubstep alles uit die speakers. Dit was idd baggerquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar word er niet langzaam van iig.
Nooit, noodlanding is gwn een avond van alle soorten muziek meestal gwn disco en nummer 1 hitsquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar die keer was er een live act, normaliter is er gewoon keiharde techno, dubstep alles uit die speakers. Dit was idd baggerNormale noodlandingen op donderdag zijn echt
Toen wij nog allemaal in onze luiers liepen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef krioro het volgende:
Wat zeuren jullie allemaal over Melkweg, toen ik bij Noodlanding was niks aan de hand. Maar goed, ik kwam daar natuurlijk al voor het bij het plebs bekend werd.Wel echt waar though, geen noemenswaardige rij of teveel drukte. Wel ook live optreden trouwens.
Als jij het zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar die keer was er een live act, normaliter is er gewoon keiharde techno, dubstep alles uit die speakers. Dit was idd baggerNormale noodlandingen op donderdag zijn echt
Hipsterquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef krioro het volgende:
Wat zeuren jullie allemaal over Melkweg, toen ik bij Noodlanding was niks aan de hand. Maar goed, ik kwam daar natuurlijk al voor het bij het plebs bekend werd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toen wij nog allemaal in onze luiers liepen?
Dan chill ik wel met jouquote:
Lol, lokale skaffahut. Goede benaming welquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Gridlok het volgende:
Ik hoor het nog wel een keer mocht er een meet van dergelijken plaats vinden in een lokale skaffahut.
Tijd om de nacht in te gaan met mijn broeders, latur.
Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toen wij nog allemaal in onze luiers liepen?
Had ik gezien ja. Goede paint, goed topic.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hipster. Had ik gister nog een plaatje voor gemaakt.
[ afbeelding ]
In Haat aan de Hi Hipsters
Durf je niet want ik neem m'n Malukugang mee. Afterparty bij Sala tochquote:
CB en ik gaan sauwiesauwwquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan chill ik wel met jou.
[..]
Lol, lokale skaffahut. Goede benaming wel. Later ouwe!
Met hoeveel meids kom je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Durf je niet want ik neem m'n Malukugang mee. Afterparty bij Sala toch?
hahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Willen jullie niet zo snel posten, mijn printer is niet zo snel.
We hebben 4 kaarten voor JMT en Voltt, dus waarschijnlijk gewoon met z'n vieren. Maar er zijn nu telkens mensen die zeggen dat ze ook gaan en shit, maar daar komt waarschijnlijk toch niets van en anders zie ik hen daar wel. Ik ga niets meer regelen in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Met hoeveel meids kom je?
Plus ik wil stats van elke meid die je brengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |