Haten op geel. Onwetend wichtquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang je maar haat op oranje en geel en de rest lekker vind
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen drie kleine, maar ik wil heeeel graag een piece op m'n ribben of een sleeve laten zettenwat houdt diegene op je vingers in¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zal morgen voor het uitgaan een nieuwe fernandespic posten, want ik zie er nu uit als een crackie. En ik wacht nog steeds op de douchefoto's van dWc en GrizzlyI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
[..]
Tot nu toe alleen drie kleine, maar ik wil heeeel graag op m'n ribben of een sleeve laten zettenNice NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zal morgen voor het uitgaan een nieuwe fernandespic posten, want ik zie er nu uit als een crackie. En ik wacht nog steeds op de douchefoto's van dWc en Grizzly, Sleeve wil ik ook! Weet je al wat je wilt ?
En die 2de heb ik weinig inspraak over :3
[..]
Tot nu toe alleen drie kleine, maar ik wil heeeel graag een piece op m'n ribben of een sleeve laten zettenVette tatts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zal morgen voor het uitgaan een nieuwe fernandespic posten, want ik zie er nu uit als een crackie. En ik wacht nog steeds op de douchefoto's van dWc en Grizzly
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie nu pas die tattoo ouwe, was gefocussed op die SSL. <insert RickoKun opmerking
>
Haten op groen. Onwetende boerenpummel uit Amstelveenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haten op geel. Onwetend wicht
Nee, dat is het probleemquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nice Nice, Sleeve wil ik ook! Weet je al wat je wilt ?
En die 2de heb ik weinig inspraak over :3
Initialen van m'n overleden vader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaan we dit geschil oplossen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haten op groen. Onwetende boerenpummel uit Amstelveen
Ik deed een boks op het scherm. Just so you know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
mooi gebaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleemWaarschijnlijk iets met veel bloemen. Misschien Japans
Heb jij jouw ontwerp al af?
[..]
Initialen van m'n overleden vader.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Gridlok het volgende:
Stage 1 Stretchen.jim jamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Gewoon rampetampen en klaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit geschil oplossen?
Stage 1 Stretchen.Ai, je hebt echt wel een gezicht voor tunnelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stage 1 Stretchen.Baws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Stage 1 Stretchen.Hey JohnnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, virtuele lobiquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik deed een boks op het scherm. Just so you know. [ afbeelding ][ afbeelding ]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
ghehehquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken er ook weinig geloof ik.
Daarom moet junamii me even voorstellen aan haar zus en zo.
eens, geel is lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haten op geel. Onwetend wicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef krioro het volgende:
Nee oso is huis; choco is nog niet helemaal ingeburgerd, maar al goed op weg.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:43 schreef junamii het volgende:
eens, geel is lekkerIk scrollde door in de hoop dat de foto 3D was en ik jou ondersteboven zou zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Rechtenstudente
.
Ja wanneer meeten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef Gridlok het volgende:
Trouwens, wanneer gaan we een keer met z'n alle naar de shoppa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |