Ik denk dat dit bij mij niet wordt onderzocht omdat het totaal niet eerder is voorgekomen in de familie. En als het dan hormonaal is, ze ervan uitgaan dat het niet ook genetisch is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef Mula het volgende:
Mijne is ook hormonaal, maar om te weten of het genetisch is, moet het echt onderzocht worden. Het een sluit -volgens mij- het ander niet uit.
Met mijn voeten wisselt nu echt. Er zijn momenten dat ik er erg veel pijn van heb, maar ook dat ik er bijna niks van voel. Dan denk "he, 't is over" en 's nachts word ik weer wakker van de pijnscheuten.quote:Gia, bijna alweer je 4e? Wow, het gaat echt snel joh! Hoe gaat het met je voeten?
ik heb zelf aangegeven dat ik het wilde laten onderzoeken en aangezien mijn oncoloog wel aanknopingspunten zag is het ook onderzocht. Ook als het nog niet eerder in je familie is voorgekomen kan er natuurlijk wel een erfelijke component zijn. Borstkanker kwam niet eerder bij mij in de familie voor, maar wel andere vormen van kanker.quote:Ik denk dat dit bij mij niet wordt onderzocht omdat het totaal niet eerder is voorgekomen in de familie. En als het dan hormonaal is, ze ervan uitgaan dat het niet ook genetisch is.
Het schijnt ook nooit normaal te kunnen bij ons hè? Bah!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef Gia het volgende:
Net weer terug uit het ziekenhuis. Kuur gaat door, maandag. En dinsdag een darmonderzoek.
Heb enkele keren bloed bij de ontlasting gehad. Dus, maar even laten onderzoeken.
Mijn vader heeft darmkanker gehad. Maak me er overigens niet zo ongerust over. Even afwachten.
Verder was mijn bloedstolling veel te laag. Dus nu moet ik erbij gaan spuiten. Och, ja, kan er nog wel bij.
Inderdaad. Toch wel weer fijn dat mijn zoon die kan zetten. Mag je ook zelf, maar bloedprikken (vinger) durf ik wel, er zelf iets inspuiten (buik) vind ik dan weer minder. Laat ik liever doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef Rottdog het volgende:
Ach Gia spuitje meer of minder maakt ook niet meer uit![]()
Weet je, hier denk ik geregeld aan als ik een heftig dagje heb. Ik vind mezelf dan zo'n ongelofelijke zeikerd. Ja, die bestralingen zijn k*t, maar ik weet nu al dat de laatste op 6 april is. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om te weten dat het 'voor altijd' is. Ik vind dat je het supergoed doet. Ik zou willen dat ik het ietsje beter/simpeler/leuker/minder pijnlijk voor je kon maken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:42 schreef Fratz het volgende:
Ook de gedachte dat mijn chemos en bestralingen en andere shit behandelingen de rest van mijn leven blijven doorgaan zonder kans dat het beter wordt maakt me heel verdrietig.
Inderdaad. Bij ons is het niet zo uitzichtloos. Wij zien nog een einddatum.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Mula het volgende:
Weet je, hier denk ik geregeld aan als ik een heftig dagje heb. Ik vind mezelf dan zo'n ongelofelijke zeikerd.
Ja, helaas wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zware kost hier zeg. Bestralingen, chemo? Allemaal vanwege borstkanker of... ?
Dit is het 'mamma'poli-topic dus ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zware kost hier zeg. Bestralingen, chemo? Allemaal vanwege borstkanker of... ?
Ik weet alleen dat mijn mamma ooit naar de mamma poli geweest is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is het 'mamma'poli-topic dus ja.
Mamma is de latijnse benaming voor borst in dit geval.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat mijn mamma ooit naar de mamma poli geweest is.
Fratz zag ik meen ik laatst in het bloeddonor-draadje.
Hahaha!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, ik had het over dat moeder daar wel eens na toe geweest is. Niet dat mijn borst naar de borst-poli gegaan is.
Succes Milia.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef milia het volgende:
Hahaha!
Ik kwam eigenlijk alleen maar even vertellen dat ik vaak aan jullie denk! Volgende week mag ik weer even naar het z' huis voor de tettenpletter en de week daarna het gesprekje over de resultaten enzo, dawast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |