Ja ik weet het, het is een heel bekende bijwerking van mijn chemo (en ik ben blij dat ik er nou een keer geen last van de bijwerking heb) en er wordt bij elke kuur door de mammacare verpleegkundige gezegd dat ik moet smeren, smeren, smeren. Zal misschien niet veel uithalen, misschien wat verzachten ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Mula het volgende:
Dank je Rottdog!![]()
Fratz, Gia heeft het over neuropathie. Dat zit in de zenuwen en smeren heeft er volgens mij niet heel veel invloed op (alhoewel het altijd lekker is!). Het kan trouwens permanent worden.
Heet het zo? Kan best dat het ook in de zenuwen zit, inderdaad, maar ook de huid. Voel pijn in de gewrichten van de tenen, in de middenvoetsbeentjes, maar ook de voetzool (tenen, voorvoet en hiel). En ook de achterkant van de hiel, onderaan de achillespees. Alsof ik kilometers gelopen heb en blaren op mijn voeten heb. Gelukkig (nog?) niet in mijn handen.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef Mula het volgende:
Dank je Rottdog!![]()
Fratz, Gia heeft het over neuropathie. Dat zit in de zenuwen en smeren heeft er volgens mij niet heel veel invloed op (alhoewel het altijd lekker is!). Het kan trouwens permanent worden.
Van baden kan het weefsel van de borst te zacht worden. En dan verbrandt je nog makkelijker van die bestralingen. Zou ik inderdaad niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef Mula het volgende:
Ik krijg s avonds bestralingen. Een aantal keer pas om 21.00! Weet niet helemaal wat ik daar van moet denken.
Ik baal even. Ik kwam er net achter dat je helemaal geen zwemprotheses nodig hebt om te zwemmen, maar dat prothesebadpak+aquariumwatten ook werkt. Ik wil ZO graag naar een bronnenbad in de buurt en bedacht me dat ik dat nog wel voor de bestralingen zou kunnen doen indien het zh mijn streepjes evt opnieuw zou willen zetten. Maar toen wees iemand me erop dat je huidreacties kan krijgen (die ik nooit heb gehad), maar datdat nog wel eens anders kan zijn na de chemo. Geloof niet dat ik dat rsico moet nemen.
Voel me ook erg moe. Zou het voorjaarsmoeheid zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:53 schreef Fratz het volgende:
Bleeeegghhh, voel me vandaag zo lam als wat.. Maar moet er nu echt uit, zo naar de haptonoom.
Bijna niet geslapen vannacht *gaaaaaap*
Mja, dat zoekt mijn mannetje wel uit. In elk geval gaan we dit jaar alles doen op medisch gebied wat geld kost en nog nodig is. Komen we misschien een keer aan die grens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef automatic_ het volgende:
Brillen tellen toch niet meer mee?
Had ik gisterenavond/vannacht ook. Zal in de lucht hebben gezeten.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:17 schreef Fratz het volgende:
Weeeeer een hele nacht wakker geweest.. Maar nu met een enorme bubbelende buik en diarree..
Ik weet niet hoe vaak ik vanacht naar de wc gestrompeld ben. Wat ongelofelijk irritant. Hoop dat het snel over gaat!
Tja, effe wachten tot ze die tafel weer hebben laten zakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:39 schreef Mula het volgende:
Volgens mij gaat er een buikgriepje rond die hevig is maar wel kort duurt! Hoop dat je je inmiddels beter voelt Fratz!
Gia, wat vreemd dat je dat met de verpleegkundige moet bespreken. De dokter gaat hier toch over?![]()
Ik heb vandaag mijn 1e bestraling gehad. One down, 24 to go! Stelde niet zo veel voor (op het feit dat ik bijna vd tafel afviel bij het afstappen na). Nu maar wachten op de bijwerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |