abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2012 @ 14:47:16 #61
240917 Mula
pi_108045160
Rottdog, heb je van de oncoloog te horen gekregen wanneer de chemo begint? Is al dat vocht nog een probleem voor de chemo trouwens?

Gia, hoe valt je kuur? Zit carnaval er nog in denk je?

Hier gaat het wel aardig. Beetje grieperig dus niet al te veel zin in wat dan ook. Nog steeds last van de strengen onder mijn oksels, maar bewegen gaat best aardig. Ik kan inmiddels de borden van de bovenste plank weer pakken.

Ik baal alleen een beetje van mijn haar. Ik wil zooooooo graag dat het weer dekkend is, zodat ik buiten zonder pet kan lopen. Ben de petten enorm zat. Ik geloof niet dat ik hierna ooit vrijwillig weer een pet opdoe.
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:01:45 #62
3542 Gia
User under construction
pi_108049160
Net effe naar Eindhoven geweest, met pruik. Erg warm als je ergens binnen bent, voor een boodschap of lunch. Dan zijn die mutsjes toch wel een oplossing.
Vanavond koor. Twijfel nog tussen pruik en mutsje. Zet zo nog wel even mijn pruik af, denk ik.

Carnaval? Zit er niet in. Begin nu al de Neulasta te voelen. Onze zonen zullen wel een dag of drie op stap gaan. Andere dagen zullen ze misschien werken. Man en ik kijken hier de optocht wel voor de deur en die in Helmond op de buis, maandag.
Heb er met al die ellende nu toch niet zo'n zin in. Al mijn pijlen zijn gericht op de laatste chemo, 7 mei en dan daarna zomer en herstel. En ik doe er alles voor, zodat geen chemo uitgesteld hoeft te worden.

En ach, woensdag is het haringavond. Dat kan ook prima thuis. Heerlijk met een sneetje roggebrood. Dan begint net mijn smaak weer een beetje terug te komen. Manlief heeft sowieso vrij genomen tot en met woensdag.

Kan me goed voorstellen, Mula, dat je die petten beu bent als je haar weer terug begint te komen. Het heeft gewoon zijn tijd nodig. En je moet maar zo denken, 't is nog steeds winter. Van de zomer, als het echt warm wordt, heb jij weer haar!
Ik ben zo'n zweterd, ik ga dan vast gewoon met mijn kale kop rondlopen. Ha!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:39:17 #63
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_108100971
Hier afgelopen woensdag naar de oncoloog geweest. Ik krijg 6 keer chemo waarvan de eerste 3 een licht soort, dit gaat om de 3 weken met een "dagopname" in het ziekenhuis. Na de chemo krijg ik nog een hormoontherapie dus voorlopig zit ik nog wel onder de pannen. Wanneer we gaan beginnen is nog een beetje onzeker dit omdat ik nog met die ontsteking zit naar alle waarschijnlijkheid eind febr. Aanstaande woensdag mag ik me melden bij de oncologie verpleegkundige.

Fratz hoe ist?

En Gia stiekum een beetje carnval gevierd?

Dat van die strakke strengen in de oksel herken ik wel Mula af en toe erg irri.
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2012 @ 10:00:17 #64
34726 Fratz
Max
pi_108109715
Hoi luitjes.
Heb de laatste bestralingen van mijn hals gehad. Heb het masker meegevraagd, zo kan ik aan mensen laten zien wat het is. Nog wel vette pijn van mijn rug/schouder/nek. Vooral de pijn aan mijn arm kan zo gemeen scherp zijn. Zelfs bij dertig seconden tandenpoetsen verga ik al. Het wordt wel beter maar gaat echt met mini stapjes. Mijn conditie is ook helemaal naar de klote door het vele liggen. Een rondje supermarkt is al echt teveel. Mijn vader had gister een cadeau voor me meegenomen: een rolstoel.. Mm. Was wel confrontrerend maar aan de andere kant, mocht ik nu eens de stad in willen met mijn moeder dan is het wel handig, lopen hou ik toch niet vol. Woensdag mag ik weer in de tietenplekmachine en heb ik ook een afspraak met de oncoloog. Geen zin in.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2012 @ 19:15:30 #65
34726 Fratz
Max
pi_108124385
Oh! Vergeten om iets leuks te melden!

We zijn deze week in ondertrouw gegaan! :D
pi_108125077
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:15 schreef Fratz het volgende:
Oh! Vergeten om iets leuks te melden!

We zijn deze week in ondertrouw gegaan! :D
Wat leuk! *O* Ik wilde het nog vragen hoe het met het voorgenomen huwelijk zat (maar durfde het niet goed omdat je zo'n rottige periode doormaakte :@ ).

Ik lees en leef nog steeds mee met alle dames hier. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:26:33 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108126734
Hey wat leuk Fratz! :Y
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:30:11 #68
61800 Rottdog
pi_108129169
Hey Fratz das een mooi lichtpuntje in je ellende :*
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:35:25 #69
3542 Gia
User under construction
pi_108129358
Hé, Fratz, gefeliciteerd!! ^)
Op naar de grote dag!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2012 @ 21:36:04 #70
240917 Mula
pi_108129376
Leuk Fratz! Gefeliciteerd! Is de trouwdatum al bekend? Op de markt? ;)
  zondag 19 februari 2012 @ 16:45:54 #71
3542 Gia
User under construction
pi_108153155
Zo, eindelijk ziet het er echt kaal uit. Die plukjes wilden er maar niet af, dus heb ik manlief met de tondeuze eraan gezet. Was echt nog maar hier en daar een haartje, geen gezicht, net een pleeborstel. Zo is het veel beter. Die paar korte stoppeltjes die er nu nog zitten vallen nog wel uit. Zullen ook niet meer echt last geven.

Nou graag snel wat voorjaarsweer zodat het een beetje bij kan kleuren. Uiteraard goed smeren, zodat het niet verbrandt. Maar het is zo'n wit bolletje, nu.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2012 @ 18:26:01 #72
240917 Mula
pi_108156982
Gia, dus jij bent nu ook officieel een smiley? --> :)

Die kleine stoppeltjes blijven waarschijnlijk gewoon aan je kussensloop hangen de komende dagen. :Y
  maandag 20 februari 2012 @ 11:40:45 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108180641
Wat leuk Fratz!!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 14:38:49 #74
34726 Fratz
Max
pi_108186473
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:36 schreef Mula het volgende:
Leuk Fratz! Gefeliciteerd! Is de trouwdatum al bekend? Op de markt? ;)
Yup het wordt gewoon Grote Markt :). Datum al wel vastgelegd maar wel met een slag om de arm, dat was ivm mijn situatie geen probleem.
  maandag 20 februari 2012 @ 15:43:25 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108189088
Welke maand gaat het worden...?
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 15:58:57 #76
34726 Fratz
Max
pi_108189673
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Welke maand gaat het worden...?
Mei!
  maandag 20 februari 2012 @ 16:04:19 #77
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108189870
Whoeiiiii
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 16:20:35 #78
240917 Mula
pi_108190543
Leuk Fratz! Ga je in een grote jurk of hou je het low-key?

Ik ben ziek en voel me behoorlijk beroerd. Vanochtend nog wel naar het ziekenhuis geweest. Ik moet naar de fysio. Mijn ene arm is dikker. :{
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 18:45:05 #79
34726 Fratz
Max
pi_108196391
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef Mula het volgende:
Leuk Fratz! Ga je in een grote jurk of hou je het low-key?

Ik ben ziek en voel me behoorlijk beroerd. Vanochtend nog wel naar het ziekenhuis geweest. Ik moet naar de fysio. Mijn ene arm is dikker. :{
Low key, met alleen wat familie er bij. Een groot feest kan ik vermoedelijk toch niet aan en daar hebben we ook niet zo'n zin in. Ik heb wel hoop dat het mooi weer is in mei, een barbecue of zoiets in onze tuin lijkt me dan wel weer leuk :)
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 18:58:43 #80
240917 Mula
pi_108196879
Ik heb niet zoveel met bruiloften (lees: eigenlijk niets), maar als ik zou trouwen dan zou ik het inderdaad ook met een BBQ in de achtertuin doen. Leuk!
  maandag 20 februari 2012 @ 21:10:27 #81
61800 Rottdog
pi_108203415
Fratz mooie maand voor een huwelijk *O*

Hier vandaag begonnen met pech, mijn wond was vanmorgen geknapt op een zwak stukje. Gelukkig had ik een afspraak in het hospital daar hebben ze hem iets verder geopend en toen kwam er me toch een wondvocht uit alles zat er onder. Nu moet ik de wond loshouden en hopen dat alles zo beter gaat genezen.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2012 @ 22:47:59 #82
240917 Mula
pi_108208820
Loshouden? Je hoeft er toch geen gaasje in te steken he? Dat vind ik altijd zo'n ranzig idee.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 12:57:58 #83
3542 Gia
User under construction
pi_108222026
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef Rottdog het volgende:
Fratz mooie maand voor een huwelijk *O*

Hier vandaag begonnen met pech, mijn wond was vanmorgen geknapt op een zwak stukje. Gelukkig had ik een afspraak in het hospital daar hebben ze hem iets verder geopend en toen kwam er me toch een wondvocht uit alles zat er onder. Nu moet ik de wond loshouden en hopen dat alles zo beter gaat genezen.
Had ik ook. De wond op de borst was bij het bestralen open gegaan. Die onder de oksel was al genezen. Nu zie je het streepje onder de oksel heel goed, voel je ook, maar de wond op de borst is plat en glad en heel mooi genezen. Tja, je ziet wel dat het geen streepje is, maar het is ook verder niet meer dik, onderhuids en zo. Dus, helemaal goed gekomen. Je ziet er eigenlijk nog maar heel weinig van.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:09:04 #84
61800 Rottdog
pi_108228086
Enige lastige aan de wond is dat ik af en toe enorm lek maar als dat beter is voor de genezing gaan we er voor. Mula ik heb er geen gaasje in ofzo het moet gewoon van binnenuit gaan genezen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:45:22 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108229338
He wat vervelend Rottdog, lastig om schoon te houden dan.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2012 @ 17:04:51 #86
34726 Fratz
Max
pi_108352234
Nou beste mensen!
Woensdag ben ik weer in de tietenpletmachine geweest. Foto's waren goed. Blij mee.
's Middags naar de oncoloog geweest. Tja. Die had eigenlijk weinig te vertellen. Ze kon eigenlijk nuet goed opmaken uit mijn bloed hoe het gaat. Komt omdat ik de bestralingen heb gehad, een bloedtransfusie, weer chemo. De tumormarkers waren iets gestegen maar dat kan goed nieuws zijn (afbraak van tumorcellen waarbij eiwit vrijkomt en de markers stijgen) of slecht nieuws (meer tumorcellen erbij). Met al die behandelingen schijnt het lastig te zijn. En een nieuwe botscnan ofzo doen heeft ook geen zin. Was dus een raar gesprek. Ze vroeg ook of ik vond of de chemo hielp. Tja. Heel lastig te zeggen voor mij met zoveel dingen aan de gang. Ik maak dus maar weer twee chemokuren af en we gaan daarna weer kijken.
Ik moet wel van de dexa af. Maar ik ben vergeten recept te vragen voor een afbouwkuur.. Nou ja maandag maar. Ik merk nu al dat ik een dexarush krijg bijna, ik ben 's nacht s weer klaarwakker en overdag heb ik constant honger! (en natuurlijk weer een aantal kilo's aangekomen ervan..honger..honger..echt heel irritant!).
Ik heb inmiddels ook minder pijn, joehoe! Ben er ZO blij! Uiteraard weer andere pijntjes voor in de plaats gekregen maar dat mag de pret niet drukken.
Vandaag een pakketje van mijn collega's gekregen! Met een hele mooie kaart, een tijdschriftenpakket en milka crispy chocolaatjes! Wat lief hè, dat is echt zo leuk om je dag op te fleuren :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:52:45 #87
3542 Gia
User under construction
pi_108388731
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Enige lastige aan de wond is dat ik af en toe enorm lek maar als dat beter is voor de genezing gaan we er voor. Mula ik heb er geen gaasje in ofzo het moet gewoon van binnenuit gaan genezen.
Ik had een gaasje aan de binnenkant van mijn bh gespeld, tegen het lekken. Speldje uiteraard aan de buitenkant. Dat ging wel goed.

@ Fratz. Lastig zo'n tweezijdig gesprek. Kan vriezen het kan dooien. Kan je zo onzeker van worden, lijkt me. Maar wel heerlijk dat je je zo goed voelt. Je moet genieten van de goede dagen en wel met volle teugen.

Kreeg net zelf bezoek van een medekoorlid, wiens dochtertje kanker heeft gehad. Ze kwam twee mutsjes brengen die van haar dochter zijn geweest. Gelukkig passen ze. Hopelijk kan ik ze eens dragen bij een uitvoering. Denk dat dat meisje dat wel leuk vindt. Ze was ook zo dapper tijdens haar chemobehandelingen. Pas 9 jaar oud! Gaat nu heel goed met haar.

Ik heb nu heel veel last van het (handen) voetensyndroom. Alleen mijn voeten, dus. Gruwelijk wat doet dat zeer. Heb nu gelzooltjes gehaald en een verzachtende creme. Hopelijk dat dat wat verlicht. Schijnt te duren tot na de laatste kuur als je dat hebt. Is een bijwerking van de Taxotere.
Hebben jullie dat ook gehad? Nog tips wat dat betreft?

[ Bericht 39% gewijzigd door Gia op 25-02-2012 18:04:25 ]
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2012 @ 18:59:13 #88
240917 Mula
pi_108390704
Gia, mijn 1e 4 kuren waren ook Taxotere. Ik heb voornamelijk last gehad van een doof gevoel. Het deed alleen maar pijn als ik ergens met blote voeten op stond, bijv tijdens het douchen op de voegen van de tegels staan. En dan heb ik ook nog ouderwetse kleine tegeltjes met veel voegen. :X Volgens mij is er niks aan te doen. Het is bij mij bijna helemaal weggetrokken trouwens. Heb alleen nog een ietwat verminderd gevoel in mn hakken.

Fratz, als ze het niet zeker weten en de pijn wordt minder, dan lijkt het me duidelijk: het gaat goed! We gaan gewoon lekker positief doen. En dan heb je er nog chocolaatjes bij ook! *O*

Rottdog, lek je nog steeds? Misschien een hele domme/rare vraag, maar ik stel hem toch maar. Stinkt dat wondvocht nou ook? Toen ik aan de drains zat, vroeg ik me nl aldoor af hoe erg dat spul wel niet zou ruiken. Vooral na een week in zo'n potje te hebben gezeten!

Hier gaat het weer wat beter. Heb griep gehad en heb me echt goed brak gevoeld. Ik geloof dat ik chemo minder erg vond. :X Ik ben nog wel moe, maar verder gaat het wel weer. En dat moet ook, want volgende week begint de bestraling! Ondanks het vocht kan het gewoon beginnen. Als ik lig, verschuift het naar mijn oksel en aangezien ik daar niet bestraald wordt, is dat geen probleem. Wel heftig hoor, ineens zo'n lijst met data krijgen. Ik heb mijn tattoos en streepjes ook al. Geloof er alleen niks van dat die dingen al die tijd blijven zitten. Ik douche nogal graag lang en warm geloof ik. :@
  zondag 26 februari 2012 @ 17:25:32 #89
3542 Gia
User under construction
pi_108423664
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:59 schreef Mula het volgende:
Ik heb mijn tattoos en streepjes ook al. Geloof er alleen niks van dat die dingen al die tijd blijven zitten. Ik douche nogal graag lang en warm geloof ik. :@
Die tekenen ze regelmatig bij. Als ze bij het bestralen zien dat ze beginnen te vervagen, pakken ze de kwasten al. Douchen mag ook gerust, maar niet boenen.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:05:32 #90
61800 Rottdog
pi_108435530
Yups nog steeds lekkage hier, gisteren een droge dag gehad maar vandaag is het wel erg bal. Mula dat vocht ruikt nergens naar, heb voor jou ff mijn neus er boven gedaan ;) Morgen gaat de chirurg er weer naar kijken en dan hoor ik het wel.

Fratz lekkere tettenpletfoto's ^O^

Wat een nare bijwerking Gia :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')