Gia, mijn 1e 4 kuren waren ook Taxotere. Ik heb voornamelijk last gehad van een doof gevoel. Het deed alleen maar pijn als ik ergens met blote voeten op stond, bijv tijdens het douchen op de voegen van de tegels staan. En dan heb ik ook nog ouderwetse kleine tegeltjes met veel voegen.

Volgens mij is er niks aan te doen. Het is bij mij bijna helemaal weggetrokken trouwens. Heb alleen nog een ietwat verminderd gevoel in mn hakken.
Fratz, als ze het niet zeker weten en de pijn wordt minder, dan lijkt het me duidelijk: het gaat goed! We gaan gewoon lekker positief doen. En dan heb je er nog chocolaatjes bij ook!
Rottdog, lek je nog steeds? Misschien een hele domme/rare vraag, maar ik stel hem toch maar. Stinkt dat wondvocht nou ook? Toen ik aan de drains zat, vroeg ik me nl aldoor af hoe erg dat spul wel niet zou ruiken. Vooral na een week in zo'n potje te hebben gezeten!
Hier gaat het weer wat beter. Heb griep gehad en heb me echt goed brak gevoeld. Ik geloof dat ik chemo minder erg vond.

Ik ben nog wel moe, maar verder gaat het wel weer. En dat moet ook, want volgende week begint de bestraling! Ondanks het vocht kan het gewoon beginnen. Als ik lig, verschuift het naar mijn oksel en aangezien ik daar niet bestraald wordt, is dat geen probleem. Wel heftig hoor, ineens zo'n lijst met data krijgen. Ik heb mijn tattoos en streepjes ook al. Geloof er alleen niks van dat die dingen al die tijd blijven zitten. Ik douche nogal graag lang en warm geloof ik.