Kom hier dan klap je so neerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:43 schreef Aezeal het volgende:
Hmmm je reacties op de frontpage zijn al debiel maar dit is niet veel beter Rikkie. Vergeet niet naar whiterun te gaan... Lydia hangt vast wel in Breezehome rond dus kan je genieten van je nude mods.
Kansloosheid is een keuze, go Riko.
Brawlquote:
Ach... prille liefde is mooi. Go gay lovers.quote:
Kansloosheid bevestigd.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ach... prille liefde is mooi. Go gay lovers.
[..]
Kansloosheid bevestigd.
Overigens vraag ik me af of jullie gay-love wel legaal is Drizzt.. ik bedoel ik weet niet hoe oud Rikkie is maar geestelijk is hij nog ergens begin pubertijd dus dat zou niet legaal zijn.
En hoe oud is deze moraalridder?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Aezeal het volgende:
[..]
[..]
Kansloosheid bevestigd.
Overigens vraag ik me af of jullie gay-love wel legaal is Drizzt.. ik bedoel ik weet niet hoe oud Rikkie is maar geestelijk is hij nog ergens begin pubertijd dus dat zou niet legaal zijn.
Wel volwassen reactie.quote:
Niet volwassen reactie.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn vermoedens zijn dat het een 15 jarig gefrustreerd menneke is
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn vermoedens zijn dat het een 15 jarig gefrustreerd menneke is
Helaas.. jullie zitten er naast (een klein beetje maar hoor). Aan jullie taalgebruik is wel af te lezen dat geen van jullie veel ouder kan zijn dan 20 overigens. Mogen jullie officieel Skyrim eigenlijk wel spelenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef Aezeal het volgende:
Helaas.. jullie zitten er naast (een klein beetje maar hoor). Aan jullie taalgebruik is wel af te lezen dat geen van jullie veel ouder kan zijn dan 20 overigens.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Aezeal het volgende:
[..]
quote:Kansloosheid bevestigd.
Not sure if troll or just stupidquote:Overigens vraag ik me af of jullie gay-love wel legaal is Drizzt.. ik bedoel ik weet niet hoe oud Rikkie is maar geestelijk is hij nog ergens begin pubertijd dus dat zou niet legaal zijn.
Ga weg manquote:Op zondag 5 februari 2012 16:23 schreef Aezeal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helaas.. jullie zitten er naast (een klein beetje maar hoor). Aan jullie taalgebruik is wel af te lezen dat geen van jullie veel ouder kan zijn dan 20 overigens. Mogen jullie officieel Skyrim eigenlijk wel spelen
Ik wacht op de creation kit. En als hij dit draadje vervuild met zijn onzin dan zeg ik daar gewoon wat van.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aezeal, kap nou maar gewoon met dat gedoeRicko is Ricko en daar verander je niks aan. Lees zijn opmerking met een glimlach of negeer het, en ga verder met Skyrim
Ik vind het op zich allemaal wel mooi maar uit principe doe ik mijn eerste run niet met mods. Ik hoop dat als ik even met de CK heb kunnen spelen en ik mijn 2e run ga doen (Kajithi archer - archery, sneak, alchemy en dan misschien illusion, one handed, restoration afhankelijk van wat me uitkomt)quote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef Nezhi het volgende:
Die skin en face mods maken echt een groot een verschil. Deze gast lijkt nu minder op een gezwel.
[ afbeelding ]
Ik probeer hem altijd te doden als ik 'm zie, hoewel ik weet dat het niet kanquote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef Nezhi het volgende:
Die skin en face mods maken echt een groot een verschil. Deze gast lijkt nu minder op een gezwel.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het een douche is.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik probeer hem altijd te doden als ik 'm zie, hoewel ik weet dat het niet kan.
Welke knakker is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het een douche is.I'm right and you know it
Ancano in de College of Winterholdquote:
Hmm, dan vind ik het origineel beter dan deze modquote:Op zondag 5 februari 2012 17:39 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het nou ook niet bepaald mooi eruit zien op dat plaatje.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, dan vind ik het origineel beter dan deze mod
Wees maar blij dat je veilig achter je PC-tje zit mien jong.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik wacht op de creation kit. En als hij dit draadje vervuild met zijn onzin dan zeg ik daar gewoon wat van.
Blijf nou eens van die skooma af!quote:Op zondag 5 februari 2012 18:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je veilig achter je PC-tje zit mien jong.
quote:
Nou aan je "dialect" te horen zouden we best eens dicht bij elkaar kunnen wonen. Kom eens langs zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je veilig achter je PC-tje zit mien jong.
Hmmm als je one handed en block gaat zou ik zeker heavy doen.. light heeft alleen voordelen bij sneaken. En dan kan je meteen Daedric weapons upgraden. Overigens gebruik je voor destruction, block en onehanded ip 3 armen en je hebt er maar 2 dus of dit in praktijk lekker gaat werken vraag ik me af. Destruction alleen als binnen komer kan natuurlijk en dan snel switchen maar denk niet dat het dan snel levelt.... aan de andere kant alle schade die ze al hebben is meegenomen dus waarom ook niet. Als 180 H mage speler kan ik je zeggen dat in veel gevallen je met alleen lightning bolt en thunderbolt al een heel eind komt. Waarschijnlijk hangt het meeste af van hoeveel mana je gaat nemen en of je weapon of magic enchantment gear neemt.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ben met een nieuwe character begonnen. Dunmer, male, 1h, block, alchemy, destruction. Ben er nog niet uit of ik light armor wil of heavy armor.
Heb je het 2x gekocht.. wat een support voor Bethesda. Overigens zou ik in jouw situatie eerst de PC versie "geprobeerd" hebben - via een vriend natuurlijk. En dan beslissen op welk platform ik het ging kopen (hoewel dat voor dit spel al lang vast zou staan overigens).quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef delano.888 het volgende:
Zit ik dus al een maand op de PS3 skyrim te spelen, blijkt dat mijn pc het ook makkelijk aan kan, had geen idee! Dus nu eerst even wat skin mods installeren en dan begin ik lekker een new game via pc
Prima, noem het adres maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:51 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nou aan je "dialect" te horen zouden we best eens dicht bij elkaar kunnen wonen. Kom eens langs zou ik zeggen.
Light ziet er baziger uitquote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ben met een nieuwe character begonnen. Dunmer, male, 1h, block, alchemy, destruction. Ben er nog niet uit of ik light armor wil of heavy armor.
Tobygames?quote:
Ik zal zo even een link sturenquote:
Toby is gamecommentator op youtube en heeft elke concentratie stoornis die je kan bedenken. Hij upload elke dag een 10 min. lange episode van een game. Momenteel speelt hij minecraft, terraria, skyrim, en AC:R. http://www.youtube.com/user/TobyGamesquote:
Ok, maar dit is m'n 2e character. Mijn eerste heeft Light Armor.quote:
Er is toch zo'n perk dat je armor niks meer weegt?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Hmmm als je one handed en block gaat zou ik zeker heavy doen.. light heeft alleen voordelen bij sneaken. En dan kan je meteen Daedric weapons upgraden. Overigens gebruik je voor destruction, block en onehanded ip 3 armen en je hebt er maar 2 dus of dit in praktijk lekker gaat werken vraag ik me af. Destruction alleen als binnen komer kan natuurlijk en dan snel switchen maar denk niet dat het dan snel levelt.... aan de andere kant alle schade die ze al hebben is meegenomen dus waarom ook niet. Als 180 H mage speler kan ik je zeggen dat in veel gevallen je met alleen lightning bolt en thunderbolt al een heel eind komt. Waarschijnlijk hangt het meeste af van hoeveel mana je gaat nemen en of je weapon of magic enchantment gear neemt.
Thanks, eensch even bekijk0n!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Toby is gamecommentator op youtube en heeft elke concentratie stoornis die je kan bedenken. Hij upload elke dag een 10 min. lange episode van een game. Momenteel speelt hij minecraft, terraria, skyrim, en AC:R. http://www.youtube.com/user/TobyGames
Skyrim highlights![]()
Laatste episode:
Nou, dan doe je heavy armorquote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, maar dit is m'n 2e character. Mijn eerste heeft Light Armor.
Dat heb ik hem ook al gezegdquote:
Spelen jullie niet gelijk de main quest uit? Ik ben daar al geweest en pas lvl 5quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- te lang om te quoten-
edit: ik ben nu lvl 19, doe dat wel rond lvl 25 oid. Ga dan de blackguard uithangen tot ik het rondkloten beu ben, laat Chevalric 24u aan een stuk in een temple zitten en kan dan vervolgens een holy gold daedric set aantrekkenDaarna maar eens naar de Greybeards, daar ben ik nl. nog niet geweest
Op PS3 gekocht, toen dacht ik ineens, volgens mij is mijn pc wel redelijk, dus dacht laat ik eens een torrentje pakken. En voila, Skyrim draait gewoon op de hoogste settings! Dus top, paar skin mods geinstalleerd en nu mijn 2e play dus via pc begonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Aezeal het volgende:
Heb je het 2x gekocht.. wat een support voor Bethesda. Overigens zou ik in jouw situatie eerst de PC versie "geprobeerd" hebben - via een vriend natuurlijk. En dan beslissen op welk platform ik het ging kopen (hoewel dat voor dit spel al lang vast zou staan overigens).
Ik ben met m'n eerste char wel vrij snel naar High Hrothgar gegaan, daarna is het meestal ergens mid-lvl 20 aangezien ik vooral rondsjouwquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Spelen jullie niet gelijk de main quest uit? Ik ben daar al geweest en pas lvl 5
Hey zo werkt dat niet in Skyrim.quote:
Ik zet m'n geld in op Riverwoodquote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Hey zo werkt dat niet in Skyrim.
activeer quest "Kill Aezeal"
en volg de marker maar zou ik zeggen.
Als ik naar buiten kijk zie ik sneeuw huizen maar geen hoogbouw: dus ik woon niet in solitude of Windhelm.
succes
Hmmm goede gok. Je hoort het Rikkie.. loop even naar Riverwood. Ik wacht op je.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op Riverwood
Ik had eerst de main quest afgemaakt. Op een nieuw character vervolgens alle questlines afgemaakt behalve Main Quest. Ik was level 40 oid toen ik eindelijk naar de Greybeards gingquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Spelen jullie niet gelijk de main quest uit? Ik ben daar al geweest en pas lvl 5
Hoeveel damage kan je met poison doen? Beetje relevant?quote:
Ik had het over bogen, dan wordt het geloof ik iets lager.quote:
Geen guards of citizens neerschieten, je bent gewoon altijd de lulquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik had het over bogen, dan wordt het geloof ik iets lager.
En dat sneak verhaal iemand die daar verstand van heeft.
Dat was de 1e npc op m'n nieuwe character die ik gewoon doodde omdat hij irritant isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Nezhi het volgende:
De enige npc die ik dus zonder problemen kan neermaaien in stealth is Heimskr.
Beetje matig dat idd. Ze hadden beloofd dat te fixen omdat dat in oblivion ook al zo lame gedaan isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen guards of citizens neerschieten, je bent gewoon altijd de lul
Zorgen dat niemand je ziet en dat hij/zij in één keer dood is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen guards of citizens neerschieten, je bent gewoon altijd de lul
Hoe ontsnap je danquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Nezhi het volgende:
In een stad?
Ik schiet iemand neer, stealth, blijf hidden, maar alle guards en citizens worden hostile naar mij toe. Na een tijdje worden ze weer rustig, maar als ik dan uit stealth ga komen ze weer allemaal achter me aan + komt de bounty er automatisch bij.
Dat dacht ik dus ook maar dat werkt iig niet op die nare Altmer in Markath.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zorgen dat niemand je ziet en dat hij/zij in één keer dood is.
En je tegenstanders zijn ook veel sterkerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lekker doorgelvld dankzij trainers en smithing... Chevalric draagt nu een epic Ebony set en -Mace. Let the murder, torture, rape and fun commence!
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar dat werkt iig niet op die nare Altmer in Markath.
Instant sneak attack met daggers achter die gast staanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar dat werkt iig niet op die nare Altmer in Markath.
Haha, maar dat duurt toch iets van 30 ingame dagen? Heb nu al een tijd geen guards meer gezien in Markarthquote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Jeff89 het volgende:
Naamloze NPCs respawnen gewoon, en als je hun collegas hebt vermoord worden ze daar niet blij van
Maar ze maken me weinig met m'n Spellbreaker + Quick Reflexes-perkquote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Aezeal het volgende:
[..]
En je tegenstanders zijn ook veel sterker
Dwarven helmetsquote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Tijdje geleden dat ik Skyrim heb gespeeld en gisteren toch maar weer begonnen. Vandaag in Blackreach terecht gekomen en na veeeele uren er pas weer uit, groot zeg!
Inmiddels level 22 en een nieuwe helm, vind hem awesome!
[ afbeelding ]
Tobuscusquote:
Blackreach is wel echt een 'wow' moment vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Tijdje geleden dat ik Skyrim heb gespeeld en gisteren toch maar weer begonnen. Vandaag in Blackreach terecht gekomen en na veeeele uren er pas weer uit, groot zeg!
Inmiddels level 22 en een nieuwe helm, vind hem awesome!
[ afbeelding ]
Hm, ik had dat uitgesteld. Toch maar eens heen. Mits Skyrim het weer doetquote:Op maandag 6 februari 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Blackreach is wel echt een 'wow' moment vind ik.
Over Blackreach..quote:Op maandag 6 februari 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Tending to your woundsquote:Op maandag 6 februari 2012 10:30 schreef Kakpizza het volgende:
'It almost costed me my life'
'Yeah? If that happens to me I just reload'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |