De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
/kaap
mn gehakt zwemt
Ik bied bij deze mijn oprechte excuses aan en ik hoop dat ik jullie vertrouwen niet geschonden heb
ja van teveel olie/vet ga je wel lekker aan de....quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe, ach spoel je lekekr schoon morgen =P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van teveel olie/vet ga je wel lekker aan de....Ik heb het al afgegotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgieten is 1 van de basis kookkunsten welke ik volledig beheers en bevoegd toe ben![]()
Zeker bij de plus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
pff... probeer ik een keer NIET autistisch te doen, door ALTIJD gele tulpen te kopen...
staan nu kleuren tulpen in een vaasje en tis t toch niet helemaal... zet m denk ik in de keuken ofzo, stoor me eraan ...
Grote jongenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het al afgegoten
Afgieten is 1 van de basis kookkunsten welke ik volledig beheers en bevoegd toe ben
Geeft niet. Je zit op FOK!, dus autisme wordt van je verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
pff... probeer ik een keer NIET autistisch te doen, door ALTIJD gele tulpen te kopen...
staan nu kleuren tulpen in een vaasje en tis t toch niet helemaal... zet m denk ik in de keuken ofzo, stoor me eraan ...
Autisme wordt ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
Kijk je uit met je telefoon?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even lekker shakie drinken, dan Kyra uitlaten en dan lekker in bad
Ik ben best een beetje jaloers op jou.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even lekker shakie drinken, dan Kyra uitlaten en dan lekker in bad
En dan heel de avond lui gamen of series kijken
Die laat ik veilig op mijn nachtkastje liggenquote:
Is dat zo??quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben best een beetje jaloers op jou.
Nouja, huisje boompje beestje, consoletje. Lijkt me heerlijk rustig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die laat ik veilig op mijn nachtkastje liggen
[..]
Is dat zo??
Ja ik ben 3 weken alleen thuis, dus ik kan doen wat ik wil
Ja dat is waar.... nu nog een baan (32 uur in de week) en ik ben helemaal tevredenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, huisje boompje beestje, consoletje. Lijkt me heerlijk rustig.
32? Hoeveel werkdagen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar.... nu nog een baan (32 uur in de week) en ik ben helemaal tevreden
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
7 natuurlijk doordeweeks 5 uur en in het weekend 3,5 uur per dag
En op welke dagen vrij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 werkdagen
Ik werkte voorheen 4x9 uur dus 36 uur in de week.
woe/do/vrij (1 van die 3) en zaterdag en zondagquote:
Relatief gezien ja, nominaal gezien neequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je meer betaald dan mijn uitkering, dan zeg ik ja
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Relatief gezien ja, nominaal gezien nee
Dafuq did I just read?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
We waren op een meet met nog veel andere fokkers.
Maar Drommel had zin in een spelletje
En opeens waren we allemaal 14-16 jaarEn waren we op een 1 of ander kamp.
We sliepen allemaal bij elkaar op luchtbedden die even hoog waren... (klein detail)
Toen gingen we doen, durf of de waarheid spelen![]()
Joysa koos durven: Of ze met Snarf durfde te zoenen... waarop ze ja antwoorde.
En toen giegelde Royco... dan weten we welke "doen" ze zo moet doen
Murdera koos waarheid: Is het waar dat hij eigenlijk een neger is?
Iedereen lachen maar er kwam geen antwoord
Ik koos doen: En toen moest ik met geenvetzak zoenen
Iedereen dacht dat ik dat niet zo durven omdat ik 16 was en hij 14
Snarf koos doen: en die moest met Royco en Drommel zoenen.....
Joysa was aan de beurt en die koos doen: en die moest met mij zoenen
Zoiets was het... weet niet meer of het in die volgorde was
Daarna gingen we slapen en Drommel lag bij mij op het luchtbed, en hij bewoog heel de tijdEn toen werd ik boos en ging ik met mijn kussen op zijn gezicht slaan..... toen werd ik wakker
Mijn droomquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?
Afgezien van: " Drommel lag bij mij op het luchtbed"
The fuck is deze.quote:
tip 10: "als een meisje zegt dat ze dood wil, betekend dit dat je moet zeggen: "NEE DOE HET NIET"quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
10 tips voor meisjes en 50 voor de jongens?
Ik zeg toch, en toen werd ik wakkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel de rest van de droom ook even dan of vind je dat te privé voor op het forum
Je sloeg me alleen met een kussen dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg toch, en toen werd ik wakker
Ik ga hem niet eens meer inkoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Of je tong niet te diep in haar keel steken? Je steekt je piemel er toch ook niet maar half in
Tip 1 is al kutquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ook handig voor de boyz
Ik ben in het breezergedeelte van youtubequote:de lucht is groen het gras is blauw ik ben nie stoned wat lul je nauw
hahahahquote:ik ben wit jij bent zwart ik ben niet stoned het land uit now
marcmelo3 1 week geleden
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je sloeg me alleen met een kussen dus?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mannen die niet bewegen tijdens de seks
Ja hoor dat ligt eraan hoe je seks hebt...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Is er überhaupt een vrouw die meer beweegt dan de man tijdens de seks?
Ja precies, dan klopt het niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
Als ik bovenop zit en een man gaat ook bewegen vind ik dat soms wel lastig hoor.Dan raak ik het ritme helemaal kwijt.
Als een vrouw bovenop zit gaat het me meestal te traagquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor dat ligt eraan hoe je seks hebt...
True.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
Als ik bovenop zit en een man gaat ook bewegen vind ik dat soms wel lastig hoor.Dan raak ik het ritme helemaal kwijt.
Geen zorgen ik heb teringlang gedrumdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil bij de kindertelefoon werken
Maar als het goed gaat is het wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
Nog naar Zwolle geweest? Verwacht ik zostraks natuurlijk een vol verslag vanquote:
Die man daar met zijn hand in zijn broek..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik belde vroeger altijd de kindertelefoon samen met mn vriendinnetjes vanuit een telefooncel en dan gingen we rare vragen stellen. Of een liedje zingen en vragen wat ze er van vonden.
'Help ik zit vast op route 107 en professor Oak is er met mijn pikachu vandoor'quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Myraela het volgende:
Ik belde vroeger altijd de kindertelefoon samen met mn vriendinnetjes vanuit een telefooncel en dan gingen we rare vragen stellen. Of een liedje zingen en vragen wat ze er van vonden.
Bwerhehehe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'Help ik zit vast op route 107 en professor Oak is er met mijn pikachu vandoor'![]()
Ill show u... Wanneer moet je er zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen uit Leiden
Waar ligt de Haarlemmerstraat?
Geen idee... maar daar verkopen ze goedkoop pictionairy op de xboxquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ill show u... Wanneer moet je er zijn?
Dat is de voorname winkelstraat in Leiden. Met de auto of met de trein?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee... maar daar verkopen ze goedkoop pictionairy op de xbox
En ze hebben action figures
Is de grootste winkelstraat. Vanaf het station de stad in, brug over en rechtdoor. Kun je helemaal doorlopen tot aan Leiderdorp.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Mensen uit Leiden
Waar ligt de Haarlemmerstraat?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee... maar daar verkopen ze goedkoop pictionairy op de xbox
En ze hebben action figures
Deugnietquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de grootste winkelstraat. Vanaf het station de stad in, brug over en rechtdoor. Kun je helemaal doorlopen tot aan Leiderdorp.
liefst met de autoquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is de voorname winkelstraat in Leiden. Met de auto of met de trein?
Ben ik vorig jaar eens geweest. Geen idee of hij er nog zit. Vast wel. Maar Haarlemmer is makkelijk te vinden.quote:
De Nerdgamequote:
volgens de site bestaat hij nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar eens geweest. Geen idee of hij er nog zit. Vast wel. Maar Haarlemmer is makkelijk te vinden.
Ik zou ook best in een gamewinkel willen werkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Nerdgame
Hier in Apeldoorn werkt een kleine Italiaanse jongen in die winkel. We noemen hem Mario. Sinds een paar jaar ook een donkere versie van hem. Dat is Wario
Kinky hè? Waarom, wat heeft ze waar gedaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Is -Strawberry- altijd zo streng?
Vast iets heeeel gemeens, anders had DigitalGirl er geen punt van gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kinky hè? Waarom, wat heeft ze waar gedaan?
Hmzzz.... dan kijk ik nog wel wat ik doequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef twi het volgende:
Ja, die zit er nog. Zit aan 't eind van de Haarlemmerstraat. echt lekker dichtbij staan met de auto is er niet bij tenzij je 'n plekje op de Hooigracht kunt vinden.
Ze zei dat het serieuze topic geen SC is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Kinky hè? Waarom, wat heeft ze waar gedaan?
Als dat al streng isquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zei dat het serieuze topic geen SC is.
Man, ze is echt dominant. Rawrquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nadat er een filmpje werd gepost en andere onzin.
Suuuuper streng en vijandig
A wild boner accured.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmmm, zou ze ook dit pakje aanhebben???
[ afbeelding ]
Karen Gillan, dat is toch wel één van mijn droomvrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat al te twijfelen.quote:
Mag d'r wezenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Karen Gillan, dat is toch wel één van mijn droomvrouwen
Dragen agentes rokjes?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
wat een vrouwquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef arachide. het volgende:
mama ging me vandaag ondervragen of ik toch niet lesbisch was in plaats van bi.
Oh, omdat wij heel veel homo's in de familie hebben en die begonnen allemaal als bi. Nou sorry, ik hou te veel van piemels daarvoor.quote:
Je geeft me weer hoop int leven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, omdat wij heel veel homo's in de familie hebben en die begonnen allemaal als bi. Nou sorry, ik hou te veel van piemels daarvoor.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, omdat wij heel veel homo's in de familie hebben en die begonnen allemaal als bi. Nou sorry, ik hou te veel van piemels daarvoor.
Waarmee?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze was wel een beetje geshockeerd dat ik er al 4 jaar mee loop.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef arachide. het volgende:
mama ging me vandaag ondervragen of ik toch niet lesbisch was in plaats van bi.
Wel als je me irriteert. Maar dat is gelukkig niet snel het geval.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Is -Strawberry- altijd zo streng?
Daar geef je toch niet mee aan dat je ermee zit ofzo? Heb je er problemen mee dat je ergens op vrouwen valt?quote:
Zo heb ik ze nog nooit gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet alle mannen houden zo van kuthappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef arachide. het volgende:
Toen ik zei dat kuthappen me niet zo aansprak, zei ze dat ik niet eens bi kon zijn
Nouja, daar niet voor uit kunnen komen, in het geheim hopeloos verliefd zijn en niet gewoon naar je moeder toe kunnen, dat is kut.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar geef je toch niet mee aan dat je ermee zit ofzo? Heb je er problemen mee dat je ergens op vrouwen valt?
Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen hoe seks dan gaat, gewoon omdat ik het niet weet, en daarom zou ik weer niet bi kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet alle mannen houden zo van kuthappen.
Tjah.. Snap ik, maar heb je het daar pas vanavond over gehad?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, daar niet voor uit kunnen komen, in het geheim hopeloos verliefd zijn en niet gewoon naar je moeder toe kunnen, dat is kut.
Zondagavond voor het eerst ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.. Snap ik, maar heb je het daar pas vanavond over gehad?
Mam! Ik ben bi, maar seks lijkt me niks met vrouwen!quote:
zeker, ik moest het echt kwijt nuquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mam! Ik ben bi, maar seks lijkt me niks met vrouwen!
Ok, tof wel dat je dat tegen je ma kunt zeggen en dat ze er zo mee omgaat dan vind ik
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
zeker, ik moest het echt kwijt nuIk weet het zelf al wel, ik wist alleen niet niet of ik het bi wilde noemen zolang ik geen relatie met een vrouw heb, maarja, hetero is het ook niet.
Oh geeft niets hoor mits je het police pakje maar aanhebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als je me irriteert. Maar dat is gelukkig niet snel het geval.
A wild boner occures again.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh geeft niets hoor mits je het police pakje maar aanhebt.
Precies hetzelfde hier. Er mist toch iets. Lijkt mij een stuk saaier met een vrouw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen hoe seks dan gaat, gewoon omdat ik het niet weet, en daarom zou ik weer niet bi kunnen zijn.
Mijn moeder
Als ik die toch eens had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh geeft niets hoor mits je het police pakje maar aanhebt.
Oude UI terug?quote:
Wat zou jij ervan vinden als je hypothetische vriendje je zo een politiepakje zou geven?quote:
jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik val op meisjes, ben ik nu lesbisch?
Leuk, spannend. Ik ben daar wel voor in, al ligt het onderdanige mij meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als je hypothetische vriendje je zo een politiepakje zou geven?
Heloef weet vast iets voor jequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk, spannend. Ik ben daar wel voor in, al ligt het onderdanige mij meer.
Nope, want ik ben op 2 meisjes echt gewoon hevig verliefd geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef ValHallen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bi-curious
Ik zou dan juist minder lief zijn, dat ben ik in het alledaags leven al. Knuppel/zweepje erbij, mijn vriend verdient strafquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, want ik ben op 2 meisjes echt gewoon hevig verliefd geweest.
Trouw met me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom seks in een pakje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik 'r laatst ook al, no joyquote:
Dat pakje kan uit schatquote:
Joequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Hoe is het er hier mee?
Joequote:
Ik heb een beetje een hekel aan die term. Dan moet ik altijd denken aan van die meisjes die een keer voor de gein zoenen met een vrouw, en dat is toch niet helemaal hoe ik het ervaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef ValHallen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bi-curious
Ik snap jouquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een hekel aan die term. Dan moet ik altijd denken aan van die meisjes die een keer voor de gein zoenen met een vrouw, en dat is toch niet helemaal hoe ik het ervaar.
Om haar dat langzaam te zien uit trekken natuurlijk.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, want ik ben op 2 meisjes echt gewoon hevig verliefd geweest.
Is dit een subtiele nee?quote:
Zelf uittrekken is zoveel leuker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Om haar dat langzaam te zien uit trekken natuurlijk.
Toldyahquote:
Kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelf uittrekken is zoveel leuker.
Het heeft echt wel iets als je vriendin je verrast met bepaalde sexy kleding hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kweenie, ik hou meer van de fantasie erbij, het denken, niet van het zien.
Echt, de eerste dag dat ik aankom doe ik nog mijn best, daarna ben ik echt hopeloos met kleding. Laat mij maar naakt ronddartelen. Me gusta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het heeft echt wel iets als je vriendin je verrast met bepaalde sexy kleding hoor...
Of ronddartelen in mijn kleding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, de eerste dag dat ik aankom doe ik nog mijn best, daarna ben ik echt hopeloos met kleding. Laat mij maar naakt ronddartelen. Me gusta.
A wild boner appears again.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, de eerste dag dat ik aankom doe ik nog mijn best, daarna ben ik echt hopeloos met kleding. Laat mij maar naakt ronddartelen. Me gusta.
Ech nie, ik ben loyaal aan een dame.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jullie willen ook met iedereen trouwen he
aan straw?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ech nie, ik ben loyaal aan een dame.
Tuurlijk.quote:
Vooral jouw broeken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of ronddartelen in mijn kleding.
Nevah!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral jouw broeken.Hee, zullen we met onze vakantie naar een naturistencamping?
Dan wonen ze in het verkeerde land, hier mogen polygame huwelijken niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet eens?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
Trouwen. Daar moet ik echt nog lang niet aan denken
Niet?quote:
Oh ik wel, maar alleen met de juiste. Time will tellquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
Trouwen. Daar moet ik echt nog lang niet aan denken
gewoon in het buitenland trouwen en dan de akte niet inschrijvenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan wonen ze in het verkeerde land, hier mogen polygame huwelijken niet.
Nee. Nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Oh ik wel, maar alleen met de juiste. Time will tell
Je klinkt zo eng veel als mijn 17-jarige ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind trouwen zo onpraktisch.
Ik ben haar na verloop toch wel zat of andersom, dan kan je makkelijker weg dan als je eerst moet scheiden.
Huhwhutwhatquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nooit getrouwd en ik geloof niet in het huwelijk, hier gaat alles nog goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef arachide. het volgende:
Mijn ouders hebben een scheiding from hell gehad en ik geloof nog in trouwen. Wat is er mis met mij?
Wacht maar tot je verliefd wordt op het juiste meisje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nooit getrouwd en ik geloof niet in het huwelijk, hier gaat alles nog goed.
Ik schrok me zojuist wezenloos. Mag je gerust van me wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
fok is een beetje verneukt met dat nieuwe quoten.
Ik vind het een verbetering.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
Ik ben best pessimistisch en analyserend, altijd ook al was ik smoorverliefd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verliefd wordt op het juiste meisje.
Settings > Overig > Klassiek Quotenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
Je kan het uitschakelen gelukkig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
danksquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben best pessimistisch en analyserend, altijd ook al was ik smoorverliefd.
[..]
Settings > Overig > Klassiek Quoten
En ik maar denken dat de lol daar nu wel een beetje van af zou zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef arachide. het volgende:
trouwens: KOM TC'EN BITCHES
Zelfs ik zit op de cam.
Niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef arachide. het volgende:
ik wil gewoon gelijk onderaan de pagina zijn, wat is daar mis mee?
Ik wil ook!quote:
quote:
quote:
Vertel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Dit was serieus mijn beste weekend ooit
Klassiek quoten. Wat klinkt dat grappig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben best pessimistisch en analyserend, altijd ook al was ik smoorverliefd.
[..]
Settings > Overig > Klassiek Quoten
Dan moet je hier aan denken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klassiek quoten. Wat klinkt dat grappig.
Ik dacht meer aan:quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je hier aan denken?
[ afbeelding ]
1. Zelf een voetbalwedstrijd geownd.quote:
Ook netjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan:
Appetitus Rationi Pareat -- Cicero
Dus binnenkort shitmymomsays?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Ik snap nu waarom ik zo goed kan praten.
Ik heb het van mijn moeder, wat kan dat mens een onzin lullen.
en toch valt mijn msn gesprek met jou meestal stilquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Ik snap nu waarom ik zo goed kan praten.
Ik heb het van mijn moeder, wat kan dat mens een onzin lullen.
Misschien kan hij niet zo goed typen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
en toch valt mijn msn gesprek met jou meestal stil
Dan zit hij te fappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, terwijl ik in real life een praatjesmaker pur sang benquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, terwijl ik in real life een praatjesmaker pur sang ben
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
1. Zelf een voetbalwedstrijd geownd.
2. Die avond naar een feestje geweest en een extreem lekkere chick gescoord
3. Feyenoord - AjaxWat een sfeer
Lekkah beezùùùùùg!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
1. Zelf een voetbalwedstrijd geownd.
2. Die avond naar een feestje geweest en een extreem lekkere chick gescoord
3. Feyenoord - AjaxWat een sfeer
Ik moest een nieuwsbrief maken voor Pinkpop.quote:
Tjee, ik zou echt niet weten waar ik dan zou moeten beginnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwsbrief maken voor Pinkpop.
Het was niet eens zo lastig op zich.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, ik zou echt niet weten waar ik dan zou moeten beginnen.
Roze, Giel Beelen en een zooi stadionbands.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was niet eens zo lastig op zich.
Ik kijk heel even op fok.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Roze, Giel Beelen en een zooi stadionbands.
roze, alles wat aan 3fm gelinkt is, die ouwe van pinkpop. beetje paars erbij en donkergroene letters, in een of ander rondachtig fond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was niet eens zo lastig op zich.
Giel Beelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Roze, Giel Beelen en een zooi stadionbands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
roze, alles wat aan 3fm gelinkt is, die ouwe van pinkpop. beetje paars erbij en donkergroene letters, in een of ander rondachtig fond.
mag ik al je leeftijd wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke film, weet alleen niet of ik het eens moet zijn met 'without love there is nothing'. Alhoewel wat soms in de versieren topics wordt geplaatst dan lijkt het er haast wel op.
Zonder liefde is er weinig, ik weet alleen of je liefde altijd moet zien als een relatie of iets in die richting.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke film, weet alleen niet of ik het eens moet zijn met 'without love there is nothing'. Alhoewel wat soms in de versieren topics wordt geplaatst dan lijkt het er haast wel op.
Het was een Annequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zolang het niet onze sanne was :p
Close enough.quote:
Haha, waarom ben je daar zo nieuwsgierig naar man?quote:
intresse, meer niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, waarom ben je daar zo nieuwsgierig naar man?
Ben het wel eens met het eerste... wat overigens maakt dat al die mensen die adviseren je moet eerst blij zijn met jezelf wel kort door de bocht onzin verkondigen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder liefde is er weinig, ik weet alleen of je liefde altijd moet zien als een relatie of iets in die richting.
Ehh...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
De webcam, de mooiste uitvinding voor mensen met een lange afstandsrelatie
Je mag denken wat je wiltquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh...
Als jij dat zegt dan denk ik rare dingen.
Il heb foto's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
De webcam, de mooiste uitvinding voor mensen met een lange afstandsrelatie
Zo verneukt he.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef TheFastOne het volgende:
Neuh het wordt morgen weer zo koud
Insectenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef ValHallen het volgende:
Niet zeuren over de kou. Zonder hadden we deze zomer een insectenplaag gehad waar je u tegen zegt.
Die clipquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Joysa! Er is weer een nieuw dansje...
Let niet op die clip die is vaag
Zitten ook wel wat mooie kontjes tussenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is wel grappig toch
Die aapjes
Protip, wacht heul even dan kom ik op msnquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Hai mensen, zal ik iets nuttigs gaan doen of gamen tot ik welgeteld een uur naar mijn werk moet komen?
Oh, dat verandert de zaak welquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Protip, wacht heul even dan kom ik op msn
Ik moest denken aan Karl Notenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zitten ook wel wat mooie kontjes tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |