De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
/kaap
mn gehakt zwemt
Ik bied bij deze mijn oprechte excuses aan en ik hoop dat ik jullie vertrouwen niet geschonden heb
ja van teveel olie/vet ga je wel lekker aan de....quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe, ach spoel je lekekr schoon morgen =P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van teveel olie/vet ga je wel lekker aan de....Ik heb het al afgegotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgieten is 1 van de basis kookkunsten welke ik volledig beheers en bevoegd toe ben![]()
Zeker bij de plus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
pff... probeer ik een keer NIET autistisch te doen, door ALTIJD gele tulpen te kopen...
staan nu kleuren tulpen in een vaasje en tis t toch niet helemaal... zet m denk ik in de keuken ofzo, stoor me eraan ...
Grote jongenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het al afgegoten
Afgieten is 1 van de basis kookkunsten welke ik volledig beheers en bevoegd toe ben
Geeft niet. Je zit op FOK!, dus autisme wordt van je verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
pff... probeer ik een keer NIET autistisch te doen, door ALTIJD gele tulpen te kopen...
staan nu kleuren tulpen in een vaasje en tis t toch niet helemaal... zet m denk ik in de keuken ofzo, stoor me eraan ...
Autisme wordt ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
Kijk je uit met je telefoon?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even lekker shakie drinken, dan Kyra uitlaten en dan lekker in bad
Ik ben best een beetje jaloers op jou.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even lekker shakie drinken, dan Kyra uitlaten en dan lekker in bad
En dan heel de avond lui gamen of series kijken
Die laat ik veilig op mijn nachtkastje liggenquote:
Is dat zo??quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben best een beetje jaloers op jou.
Nouja, huisje boompje beestje, consoletje. Lijkt me heerlijk rustig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die laat ik veilig op mijn nachtkastje liggen
[..]
Is dat zo??
Ja ik ben 3 weken alleen thuis, dus ik kan doen wat ik wil
Ja dat is waar.... nu nog een baan (32 uur in de week) en ik ben helemaal tevredenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, huisje boompje beestje, consoletje. Lijkt me heerlijk rustig.
32? Hoeveel werkdagen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar.... nu nog een baan (32 uur in de week) en ik ben helemaal tevreden
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
7 natuurlijk doordeweeks 5 uur en in het weekend 3,5 uur per dag
En op welke dagen vrij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
4 werkdagen
Ik werkte voorheen 4x9 uur dus 36 uur in de week.
woe/do/vrij (1 van die 3) en zaterdag en zondagquote:
Relatief gezien ja, nominaal gezien neequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je meer betaald dan mijn uitkering, dan zeg ik ja
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Relatief gezien ja, nominaal gezien nee
Dafuq did I just read?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
We waren op een meet met nog veel andere fokkers.
Maar Drommel had zin in een spelletje
En opeens waren we allemaal 14-16 jaarEn waren we op een 1 of ander kamp.
We sliepen allemaal bij elkaar op luchtbedden die even hoog waren... (klein detail)
Toen gingen we doen, durf of de waarheid spelen![]()
Joysa koos durven: Of ze met Snarf durfde te zoenen... waarop ze ja antwoorde.
En toen giegelde Royco... dan weten we welke "doen" ze zo moet doen
Murdera koos waarheid: Is het waar dat hij eigenlijk een neger is?
Iedereen lachen maar er kwam geen antwoord
Ik koos doen: En toen moest ik met geenvetzak zoenen
Iedereen dacht dat ik dat niet zo durven omdat ik 16 was en hij 14
Snarf koos doen: en die moest met Royco en Drommel zoenen.....
Joysa was aan de beurt en die koos doen: en die moest met mij zoenen
Zoiets was het... weet niet meer of het in die volgorde was
Daarna gingen we slapen en Drommel lag bij mij op het luchtbed, en hij bewoog heel de tijdEn toen werd ik boos en ging ik met mijn kussen op zijn gezicht slaan..... toen werd ik wakker
Mijn droomquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dafuq did I just read?
Afgezien van: " Drommel lag bij mij op het luchtbed"
The fuck is deze.quote:
tip 10: "als een meisje zegt dat ze dood wil, betekend dit dat je moet zeggen: "NEE DOE HET NIET"quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef kutkloon7 het volgende:
10 tips voor meisjes en 50 voor de jongens?
Ik zeg toch, en toen werd ik wakkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel de rest van de droom ook even dan of vind je dat te privé voor op het forum
Je sloeg me alleen met een kussen dus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg toch, en toen werd ik wakker
Ik ga hem niet eens meer inkoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Of je tong niet te diep in haar keel steken? Je steekt je piemel er toch ook niet maar half in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |