abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107666802
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, en stel ze vooral geen vragen daarover want dan krijg je me toch een betoog van drie kwartier over elke bezienswaardigheid. Rot op, als ik dat wil zien ga ik er zelf wel heen.

Ook altijd foto's waar ze op een olifant zitten of een slang om hun nek hebben. (oeh wat spannend!)
haha mooi inderdaad, echt van die stereotype mutsen
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 6 februari 2012 @ 11:39:59 #202
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107666873
Jullie zijn gewoon jaloers, geef het maar toe ;)
A wise person knows he or she knows nothing.
pi_107667155
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef SythAdmin het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, geef het maar toe ;)
nee, zelf ook gedaan, maar ik heb geen foto's van olifanten of slangen :(
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 6 februari 2012 @ 11:50:55 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107667190
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"

Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
Voor een deel wel, maar het is voor een deel ook wel om te huiselijke kerels uit te sluiten. Die kerels die na hun 22e eigenlijk het liefs gewoon vooral thuis zitten en in de zomer hun geld liever uitgeven aan een nieuwe PC dan aan een leuke vakantie. Maargoed, d'r zullen ongetwijfeld rare types zijn die hoe oninteressant ze zelf zijn proberen te verbergen met dat reisgeneuzel.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107667298
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Voor een deel wel, maar het is voor een deel ook wel om te huiselijke kerels uit te sluiten. Die kerels die na hun 22e eigenlijk het liefs gewoon vooral thuis zitten en in de zomer hun geld liever uitgeven aan een nieuwe PC dan aan een leuke vakantie. Maargoed, d'r zullen ongetwijfeld rare types zijn die hoe oninteressant ze zelf zijn proberen te verbergen met dat reisgeneuzel.
Nou er zijn ook nog genoeg tussenwegen, je hebt het nu wel over twee uitersten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_107667324
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat laatste is wel mijn ervaring met deze vrouwen. De leuke dingen die ze kunnen vertellen gaan over vakanties naar verre oorden. In Nederland maken ze niks mee, staan ze een beetje in de sportschool en drinken ze wijntjes terwijl ze de Voice of Holland kijken. Niet naar leuke concerten, theater of dat soort dingen. Af en toe stappen met vriendinnen.

Ik vind het tof als iemand een beetje gereisd heeft, maar als dat het enige is waarover je kunt praten omdat de rest van je leven niet veel voorstelt...Nee, dan pas ik.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:55:41 #207
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107667384
Heb liever iemand om juist die reis mee te maken (en dus de interesse heeft) dan een loslopende reclamefolder over verre oorden...

Misschien ook wel de reden dat ik nooit alleen zo een vakantie zou willen doen. Wel met 2.

En wat betreft die talentenjacht-types.... Dat is toch echt een no-go-zone voor mij, kan me er alleen maar vreselijk om ergeren :(
  maandag 6 februari 2012 @ 11:56:59 #208
141482 Q.
JurassiQ
pi_107667429
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

en met zo'n standaard Lonely Planet reis naar Vietnam/Australie ben je ook echt niet meer zo speciaal, iig geen reden om een beetje minderwaardig te doen over andere reisbestemmingen.
Idd, dat is net zo boeiend als een weekje naar Barcelona. :')
For great justice!
pi_107667719
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef SythAdmin het volgende:
Heb liever iemand om juist die reis mee te maken (en dus de interesse heeft) dan een loslopende reclamefolder over verre oorden...

Misschien ook wel de reden dat ik nooit alleen zo een vakantie zou willen doen. Wel met 2.
Ach, veel van die vrouwen gaan na hun studie eerst 'reizen' omdat het in is. En dan naar Australië, waar ze weer aan mogen sluiten in een colonne backpackers om samen over de platgetrapte wegen door de 'outback' te trekken en bij terugkomst avontuurlijke verhalen te kunnen vertellen over hoe ze bij een billabong hebben ge-BBQ'd met van die stoere Australiërs met ruitjesoverhemden en stoppelbaardjes en een cowboyhoed op. Dat ze die ervaring delen met een miljoen andere vrouwen maakt niets uit.

Als iemand echt het avontuur opzoekt dan gaan ze gewoon naar Siberië in hartje winter om een één of andere eland te bekijken. Of naar Zuid-China om iets op te zetten voor de locals. Daar wil ik wel uren naar luisteren, niet naar weer een rehash over hoe de cocaboeren in Colombia toch zó aardig zijn en wat voor een eye-opener het bezoekje aan Ayer's Rock was. Maar ja, de echt avontuurlijke plekken zijn niet populair omdat je dan misschien wel drie weken zonder Wi-Fi zit, er geen hostels zijn en het misschien wel niet zo mooi op de foto te zetten is als een kudde schapen in Nieuw-Zeeland.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:19:16 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107668412
Tjonge. Laat ze lekker er vol over zijn Voor hun was het leuk en een ervaring en vinden het leuk om het erover te hebben (dan doel ik niet op die vrouwen die zichzelf geweldig vinden daardoor, of zich beter vinden dan de rest)

Gewoon ja knikken en het onderwerp op iets anders gooien. Als de gespreksparter er niet is geweest dan is het verhaal er snel genoeg over afgelopen of gooi het gewoon zelf op een ander onderwerp onder het mom "vertel liever niet alles, want als ik er heen ga, wil ik het graag zelf ontdekken " .. Klaar :+
  maandag 6 februari 2012 @ 12:23:10 #211
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107668569
Mwoa. Ik ben naar Thailand geweest (geeon georganiseerde reis maar wel naar typische toeristen dingen) en dat vond ik ook een erg gave ervaring. Ik vind dat mensen hier wel een beetje zuur lopen te doen. Het is het totaalplaatje wat iemand interessant maakt. Of een meid naar TVOH kijkt boeit me ook niet, als ze verder maar gewoon enorm leuk is.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou er zijn ook nog genoeg tussenwegen, je hebt het nu wel over twee uitersten.
Tuurlijk zijn er tussenwegen. Punt was alleen dat veel meiden zich een weg moeten banen door een hoop kerels en ze dan geen zin hebben in een type wat na een paar maanden niet van de bank te sleuren is. En ik vind zelf nog nooit europa uitgeweest zijn ook een beetje suf, helemaal als dat 'over de grens' gebeuren vooral met pappa en mamma in de sleurhut naar Frankrijk was.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, veel van die vrouwen gaan na hun studie eerst 'reizen' omdat het in is.
Mensen gaan dan vooral reizen omdat het dan gewoon makkelijk kan dan wanneer je 30 bent en een hypotheek, 2 kinderen en een labrador hebt. En dat iemand van 22 in z'n eentje of met een vriendin met een georganiseerde reis meegaat vind ik ook helemaal niet vreemd. Da's een stuk veiliger dan met 2 blonde dames op de bonnefooi de bushbush in te gaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 6 februari 2012 @ 12:27:21 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107668729
Het hele punt van de discussie was natuurlijk dat het helemaal niet erg is dat iemand reist (integendeel!), maar vooral dat je dan tof gaat lopen doen tegen mensen die wat vaker een weekendje weg in Europa pakken.

Er is geen gradatie in 'reizen'. Iemand die tussen de schapen in Mongolië heeft geleefd is niet gaver dan iemand die een weekje door Toscane rijdt.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 februari 2012 @ 12:30:44 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107668843
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Silenus het volgende:
Het hele punt van de discussie was natuurlijk dat het helemaal niet erg is dat iemand reist (integendeel!), maar vooral dat je dan tof gaat lopen doen tegen mensen die wat vaker een weekendje weg in Europa pakken.

Er is geen gradatie in 'reizen'. Iemand die tussen de schapen in Mongolië heeft geleefd is niet gaver dan iemand die een weekje door Toscane rijdt.
Mee eens hoor. Als een vrouw dat niet "goed genoeg" vindt, toedels. Ging me er meer om dat er ook fucking saaie kerels zijn en dat vrouwen die proberen uit te filteren. Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.
pi_107668850
quote:

Dit is wat ik bedoel. Als ik naar Australië zou gaan dan doe ik ook de typische toeristendingen. Net zoals ik dat ook doe als ik een citytripje Madrid doe. En het is dus helemaal niet erg om het daarover te hebben, vakanties zijn een leuk gespreksonderwerp. Maar als je andere mensen af gaat schrijven omdat ze niet naar Chili zijn geweest...

En ja, het totaalplaatje is veel belangrijker. Maar dat ze naar Chili zijn geweest maakt ze niet per definitie interessanter dan iemand die haar laatste vakantie in Schotland heeft doorgebracht.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:54:33 #215
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107669642
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mee eens hoor. Als een vrouw dat niet "goed genoeg" vindt, toedels. Ging me er meer om dat er ook fucking saaie kerels zijn en dat vrouwen die proberen uit te filteren. Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.
Waarom zou dat uit moeten maken eigenlijk? Ik zou heel graag naar Vietnam willen of Singapore of Tokio. Nadeel is alleen, ik wil dat niet alleen, en ik heb er gewoonweg niet de financiele middelen voor gehad.

Maakt mij dat dan minder op de een of andere manier? En dan nog, als je iemand "leuk" of "interessant" gaat vinden om waar die persoon geweest is. Wat is daar nu de waarde van? Ik snap dat echt niet.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:56:29 #216
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_107669703
quote:

[..]

Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.
Dan hoor je er niet meer bij he
Over 100 jaar moet je minstens van deze planeet af zijn geweest, "Joh jij bent nog nooit naar Luna geweest? saai hoor"
What can change the nature of a man?
pi_107669833
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef SythAdmin het volgende:
Maakt mij dat dan minder op de een of andere manier? En dan nog, als je iemand "leuk" of "interessant" gaat vinden om waar die persoon geweest is. Wat is daar nu de waarde van? Ik snap dat echt niet.
Reizen = avontuurlijk. Ik zie dat ook graag terug in een vrouw.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 6 februari 2012 @ 13:05:26 #218
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107669920
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik ook, maar ook in europa kun je behoorlijk avontuurlijk reizen. Er zit een groot verschil tussen avontuurlijk zijn en avontuurlijke dingen kunnen doen natuurlijk. Dat is wat ik er mee bedoel.

Het feit dat je iemand afserveert op basis van "jij bent nooit buiten europa geweest, dus niet avontuurlijk genoeg voor mij" is wel enorm kort door de bocht...

Misschien wil die persoon juist avontuurlijk zijn samen met een ander, maar heeft die die persoon gewoon nog niet gevonden?
  maandag 6 februari 2012 @ 13:10:41 #219
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_107670064
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou als ik een vrouw zie met alleen maar foto's van zichzelf met een rugzak achterop, dan ben ik afgeknapt hoor.....

Smaken verschillen dus! (ok, ze moet natuurlijk wel wat van de wereld gezien hebben, maar "reizen" vind ik niet per definitie een pre)
pi_107670081
quote:

[..]

Waarom zou dat uit moeten maken eigenlijk? Ik zou heel graag naar Vietnam willen of Singapore of Tokio. Nadeel is alleen, ik wil dat niet alleen, en ik heb er gewoonweg niet de financiele middelen voor gehad.

Ik ben het volledig met jou eens, het zal mij serieus een worst wezen of iemand wel of niet buiten Europa geweest is.

Formeel ben ik net op het randje van Aziatisch gebied geweest in Turkije, maar nooit verder weg.

Maar goed, ik ben nog geen 30, naar mijn mening kan ik nog heel veel reizen de komende jaren. En ik wil zeker nog wel meer zien van de wereld, maar tot nu toe is het er niet van gekomen.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 6 februari 2012 @ 13:12:51 #221
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107670126
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met jou eens, het zal mij serieus een worst wezen of iemand wel of niet buiten Europa geweest is.

Formeel ben ik net op het randje van Aziatisch gebied geweest in Turkije, maar nooit verder weg.

Maar goed, ik ben nog geen 30, naar mijn mening kan ik nog heel veel reizen de komende jaren. En ik wil zeker nog wel meer zien van de wereld, maar tot nu toe is het er niet van gekomen.
Wacht ff.... sinds wanneer heb ik een ALT? :o
pi_107670164
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:12 schreef SythAdmin het volgende:

[..]

Wacht ff.... sinds wanneer heb ik een ALT? :o
?
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 6 februari 2012 @ 16:12:02 #223
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107677243
quote:
Tja, het niet de financiele middelen hebben is ook iets wat meeweegt.

quote:
Er is een verschil tussen iemand die vooral graag thuiszit en iemand die wel wil reizen maar de middelen daartoe niet heeft. Maar hoe ziet een meid dat verschil? Het ging hier om chatten he, dus nog voor de eerste ontmoeting. Je wordt gewoon op zo'n datingsite gefilterd op redelijk kunstmatige selectiecriteria.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nou als ik een vrouw zie met alleen maar foto's van zichzelf met een rugzak achterop, dan ben ik afgeknapt hoor.....
Waarom dan?
pi_107677556
Mensen hier die ook internationale datingsites kennen? :)
  maandag 6 februari 2012 @ 16:33:36 #225
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_107678070
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef Catbert het volgende:

Waarom dan?
Backpacker/Tevaschoenen/wereldverbeteraar/interessantdoeners/"mensen van de wereld"/tod-op-het-hoofd/terug op schiphol komen met trommels of indianen-totemstok/vegetarier/huis vol met reisprullaria en boeddhabeelden/vrijwilligerswerk met kindertjes in afrika/ reisverslagen typen en naar iedereen rondmailen etc etc. om maar wat associaties op te noemen :)

Ik val niet op dat soort types...
pi_107678752
quote:

[..]

Ik ben 32 en voor vakantie nog nooit buiten Europa geweest. Ik heb de behoefte niet: genoeg bergen die ik kan beklimmen in de Alpen op dit moment. Het is maar net waarvoor je kiest...
pi_107678756
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:05 schreef SythAdmin het volgende:
Ik ook, maar ook in europa kun je behoorlijk avontuurlijk reizen. Er zit een groot verschil tussen avontuurlijk zijn en avontuurlijke dingen kunnen doen natuurlijk. Dat is wat ik er mee bedoel.

Het feit dat je iemand afserveert op basis van "jij bent nooit buiten europa geweest, dus niet avontuurlijk genoeg voor mij" is wel enorm kort door de bocht...

Misschien wil die persoon juist avontuurlijk zijn samen met een ander, maar heeft die die persoon gewoon nog niet gevonden?
Als ik iedere dag 10,000 mannen voor m'n kiezen krijg en ik moet gaan schiften, dan is 'hou je van verre reizen' een manier om de avontuurlijken van de niet-avontuurlijken te scheiden. Natuurlijk zijn er ook wel wat saaie mannen die verre reizen maken en een paar avontuurlijke mannen die nooit buiten Europa zijn geweest, maar die haal je er bij een latere schifting wel weer uit.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:55:22 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107679042
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Backpacker/Tevaschoenen/wereldverbeteraar/interessantdoeners/"mensen van de wereld"/tod-op-het-hoofd/terug op schiphol komen met trommels of indianen-totemstok/vegetarier/huis vol met reisprullaria en boeddhabeelden/vrijwilligerswerk met kindertjes in afrika/ reisverslagen typen en naar iedereen rondmailen etc etc. om maar wat associaties op te noemen :)

Nogal een interpretatie die je hangt aan een paar foto's met rugzak op :)

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben 32 en voor vakantie nog nooit buiten Europa geweest. Ik heb de behoefte niet: genoeg bergen die ik kan beklimmen in de Alpen op dit moment. Het is maar net waarvoor je kiest...
Tja, sorry, maar ik vind dat dus een saaie instelling. Die alpen heb je ook wel een keer gezien.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Northside het volgende:
Als ik iedere dag 10,000 mannen voor m'n kiezen krijg en ik moet gaan schiften, dan is 'hou je van verre reizen' een manier om de avontuurlijken van de niet-avontuurlijken te scheiden. Natuurlijk zijn er ook wel wat saaie mannen die verre reizen maken en een paar avontuurlijke mannen die nooit buiten Europa zijn geweest, maar die haal je er bij een latere schifting wel weer uit.
Precies. Vaak heeft de dame in kwestie net een relatie achter de rug, goeie kans dat ze haar luie bankhangende vriend zat was en ze nu net een serie vakanties achter de rug heeft, erachter is dat je laten uitwonen door een grote surinamer op den duur ook niet alles is, en zoekt ze nu een leuke Nederlandse kerel die wel wat avontuurlijker is dan d'r ex.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:58:00 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107679156
Het is vooral de 'waarom'. Bedoel ik ben zelden op vakantie geweest na m'n 14e. Hoe kwam dit? Weinig vrienden, geen geld, geen tijd icm vrienden etc etc. Maar langzaam komt het wel.

Zolang het maar beetje past bij degene die je (wil) ontmoet(en). :)
pi_107679581
Ach, ik ben ook jaren nauwelijks op vakantie geweest. Pas dit jaar ga ik weer het geld hebben om er weer regelmatig op uit te trekken, en ook verder weg. Ik maak daar niet zo'n punt van. Als je vakantiebestemmingen het eerste onderwerp van gesprek zijn en iemand mij direct daarom afschrijft dan is het sowieso al niet mijn type. Kan er niet van wakker liggen.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:15:18 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107679835
Verre vakanties of niet maakt me niet zoveel uit, maar ik hoef iig niet iemand die het hele jaar door thuis zit en hoogstens een weekje ergens op de camping in Brabant gaat staan.

Iemand moet iig de 'zin' hebben om nog wat van de wereld te zien en sowieso wil ik er een paar keer per jaar tussenuit, al is het maar een weekendje Lissabon ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 6 februari 2012 @ 17:25:36 #232
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_107680223
quote:

[..]

Maar je gaat wel naar Lowlands!?? (of dat vind je iig gaaf)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:28:23 #233
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107680342
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef Catbert het volgende:
Mwoa. Ik ben naar Thailand geweest (geeon georganiseerde reis maar wel naar typische toeristen dingen) en dat vond ik ook een erg gave ervaring.

En ik vind zelf nog nooit europa uitgeweest zijn ook een beetje suf, helemaal als dat 'over de grens' gebeuren vooral met pappa en mamma in de sleurhut naar Frankrijk was.
Over suf gesproken.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:37:04 #234
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107680773
Ik denk niet dat het probleem is waar iemand naar op vakantie gaat, maar meer hoeveel nadruk erop ligt in het profiel.

Als ik een profiel lees met veel rugzak foto's en allerlei hobby's die met reizen te maken hebben, dan past die persoon niet bij mij aangezien ik veel meer casual op vakantie ga.
En als ik ergens geen behoefte aan heb, dan is het iemand die de rugzak bij het terugkomen alweer gepakt heeft voor de volgende reis.
  maandag 6 februari 2012 @ 17:58:08 #235
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_107681566
quote:
5s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar je gaat wel naar Lowlands!?? (of dat vind je iig gaaf)
Ik ben wat dat betreft een beetje een rare mix.... Ik ben zelf enerzijds een typische zuidas-persoon, anderzijds ben ik ook wel alternatief en bezoek ik graag rockconcerten etc. Ik val dus ook op zowel advocate-hockey-types, als de wat meer alternatieve/hip/kunstzinnige types. :)
pi_107685317
quote:

Precies, af en toe lekker er tussen uit is prima. En als zij persé zover mogelijk weg wil moet ze dat helemaal zelf weten, maar leg dat niet aan anderen op. Dat geneuzel dat je meteen 'burgerlijk' bent als je niet achter een bananenplant wil kakken tussen de spinnen... :N
pi_107688647
Als je niet burgelijk wilt zijn moet je juist uit de pas lopen en nooit op vakantie gaan en de hele dag achter de pc gamen ofzo. Dan schijn je wel een saaie nerd te zijn, maar burgerlijk ben je dan niet. Ik vind burgerlijk juist 2x per jaar op vakantie (zomervakantie naar een ver oord, wintervakantie naar de Alpen), concertje hier, concertje daar, graag aan de baby willen en patsen over hoe druk je het toch niet hebt en hoeveel vrienden.

Heb eigenlijk ontdekt dat juist de saaie types graag avontuurlijk willen zijn, maar het nooit aangedurfd hebben. Als je zo'n 'saai' tiepje treft, het wordt wat en je zegt van 'kom, laten we naar Japan gaan voor een paar weken', dan veren ze op met een 'jaaaa!' . En het voordeel is dat die types zelf niet met allerlei plannetjes komen op momenten dat je er helemaal geen zin in hebt :P
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 6 februari 2012 @ 21:22:07 #238
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_107692018
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Idd, dat is net zo boeiend als een weekje naar Barcelona. :')
De maan. Dat noem ik pas avontuurlijk. Voor minder doe ik geen moeite.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:03:13 #239
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107694570
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Iemand moet iig de 'zin' hebben om nog wat van de wereld te zien en sowieso wil ik er een paar keer per jaar tussenuit, al is het maar een weekendje Lissabon ofzo.
Dat. En mocht ik nog een keer de behoefte hebben een jaartje naar 't buitenland te gaan dan wil ik graag een "ja gaaf!"-type en geen "maar ik heb al m'n vrienden hier boehoehoe"-type.
pi_107697537
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:56 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Kan ook een vals nummer zijn he. ;)
Hehe, nummer is wel echt. We gaan van de week weer afspreken. ^O^

wordt vervolgd..
pi_107698250
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

De maan. Dat noem ik pas avontuurlijk. Voor minder doe ik geen moeite.
Welnee, de maan zijn al mensen geweest. Je bent pas echt avontuurlijk op Mars of Titan. Of een rondje om onze zon vliegen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107699125
Ik ben maar gestopt bij E-Matching.

Teveel carriere bitches en teveel concurrentie van lul de behanger.
pi_107699566
Nou ik heb alweer minder trek in die meid uit Arnhem, ze noemt me nu ineens weer een snelle jongen omdat ze ergens tussenin wil afspreken en niet bij elkaar thuis. En ze wil nog webcammen ook. Frustratiemeter staat op 30%.

Hoewel ik haar met veel moeite toch heb kunnen ompraten om is naar mij toe te komen. Maar ze doet ook lastig met activiteiten.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:14:41 #244
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107700341
quote:

[..]

Waarom kan je niet alleen op reis? Ik ben zelf alleen op stap geweest in Vietnam. Genoeg andere reizigers die je kunt aanspreken om samen dingen te gaan ondernemen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Zihuatanejo op 07-02-2012 00:28:59 ]
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:14:55 #245
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107700347
Erg galant PM, haar ompraten zodat ze naar jou toe komt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:37:48 #246
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_107701101
Ik herkend wel een beetje met dat reizen. Ik vind het trouwens veel erger als mensen lekker eten in hun profiel, Do's of chat overdreven verheerlijken. Zoals de legendarische Theo Maassen al eerder zei:
'Hou jij van lekker eten? Nee, ik hou van smerig ondergekotst voer!!'
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_107701644
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef Catbert het volgende:
Erg galant PM, haar ompraten zodat ze naar jou toe komt.
Och, PiMi is of eigenwijs, of gewoon een troll..

We hebben al genoeg raad gegeven in deze :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 07:40:01 #248
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107703037
quote:

[..]

Wat mij betreft passen hier ook reizigers tussen die elke reiservaring beschrijven alsof het hun hele belevingswereld en referentiekader heeft veranderd. Deze mensen beweren als 'ander' mens terug te zijn gekomen. Naast het pretentieuze karakter van zulke uitspraken zegt dat ook behoorlijk wat over het leven dat ze blijkbaar hadden voor ze weggingen.

Ook schaar ik hier de vrouwelijke heikneuters onder, met northface prullaria op reis met de knapzak. Op 1 kookpitje bonen eten middenin Noorwegen, handige tentbouwers, skaten ( maar dan de rollerschaatseditie), klimmen als roeping ( als hobby a la), wandelen in de natuur, fanatieke wielrenners, regenstopperjacks. Geen fractie vrouwelijkheid te bekennen in die vormeloze kleding. :r

Overigens stikt het van bovenstaande types, nog best lastig om iemand te vinden die hier niet stiekem aan voldoet. Haha. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:17:08 #249
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107704113
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben maar gestopt bij E-Matching.

Teveel carriere bitches en teveel concurrentie van lul de behanger.
De reclames alleen al van die gasten stoot me tegen het zere been.

Een hogere opleiding zegt niet per definitie waar je staat in je leven, en al helemaal niet of je op niveau kan praten met mensen. En ja, er zullen veel trutjes en lullo's op af komen....
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:20:02 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107704180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:17 schreef SythAdmin het volgende:
De reclames alleen al van die gasten stoot me tegen het zere been.
Aggus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')