haha mooi inderdaad, echt van die stereotype mutsenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en stel ze vooral geen vragen daarover want dan krijg je me toch een betoog van drie kwartier over elke bezienswaardigheid. Rot op, als ik dat wil zien ga ik er zelf wel heen.
Ook altijd foto's waar ze op een olifant zitten of een slang om hun nek hebben. (oeh wat spannend!)
nee, zelf ook gedaan, maar ik heb geen foto's van olifanten of slangenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef SythAdmin het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers, geef het maar toe
Voor een deel wel, maar het is voor een deel ook wel om te huiselijke kerels uit te sluiten. Die kerels die na hun 22e eigenlijk het liefs gewoon vooral thuis zitten en in de zomer hun geld liever uitgeven aan een nieuwe PC dan aan een leuke vakantie. Maargoed, d'r zullen ongetwijfeld rare types zijn die hoe oninteressant ze zelf zijn proberen te verbergen met dat reisgeneuzel.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:25 schreef Silenus het volgende:
Precies. "Ik ben al daar en daar en daar geweest, supermooie cultuur. Wat, jij bent nog nooit in Azië geweest? N00b!"
Nou gefeliciteerd, muts. Al hoef ik zelf ook niet iemand die nog nooit in het buitenland is geweest, maar dat tof doen met hoe veel je wel niet hebt gereisd is erg vermoeiend.
Nou er zijn ook nog genoeg tussenwegen, je hebt het nu wel over twee uitersten.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor een deel wel, maar het is voor een deel ook wel om te huiselijke kerels uit te sluiten. Die kerels die na hun 22e eigenlijk het liefs gewoon vooral thuis zitten en in de zomer hun geld liever uitgeven aan een nieuwe PC dan aan een leuke vakantie. Maargoed, d'r zullen ongetwijfeld rare types zijn die hoe oninteressant ze zelf zijn proberen te verbergen met dat reisgeneuzel.
Dat laatste is wel mijn ervaring met deze vrouwen. De leuke dingen die ze kunnen vertellen gaan over vakanties naar verre oorden. In Nederland maken ze niks mee, staan ze een beetje in de sportschool en drinken ze wijntjes terwijl ze de Voice of Holland kijken. Niet naar leuke concerten, theater of dat soort dingen. Af en toe stappen met vriendinnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor een deel wel, maar het is voor een deel ook wel om te huiselijke kerels uit te sluiten. Die kerels die na hun 22e eigenlijk het liefs gewoon vooral thuis zitten en in de zomer hun geld liever uitgeven aan een nieuwe PC dan aan een leuke vakantie. Maargoed, d'r zullen ongetwijfeld rare types zijn die hoe oninteressant ze zelf zijn proberen te verbergen met dat reisgeneuzel.
Idd, dat is net zo boeiend als een weekje naar Barcelona.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
en met zo'n standaard Lonely Planet reis naar Vietnam/Australie ben je ook echt niet meer zo speciaal, iig geen reden om een beetje minderwaardig te doen over andere reisbestemmingen.
Ach, veel van die vrouwen gaan na hun studie eerst 'reizen' omdat het in is. En dan naar Australië, waar ze weer aan mogen sluiten in een colonne backpackers om samen over de platgetrapte wegen door de 'outback' te trekken en bij terugkomst avontuurlijke verhalen te kunnen vertellen over hoe ze bij een billabong hebben ge-BBQ'd met van die stoere Australiërs met ruitjesoverhemden en stoppelbaardjes en een cowboyhoed op. Dat ze die ervaring delen met een miljoen andere vrouwen maakt niets uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef SythAdmin het volgende:
Heb liever iemand om juist die reis mee te maken (en dus de interesse heeft) dan een loslopende reclamefolder over verre oorden...
Misschien ook wel de reden dat ik nooit alleen zo een vakantie zou willen doen. Wel met 2.
Tuurlijk zijn er tussenwegen. Punt was alleen dat veel meiden zich een weg moeten banen door een hoop kerels en ze dan geen zin hebben in een type wat na een paar maanden niet van de bank te sleuren is. En ik vind zelf nog nooit europa uitgeweest zijn ook een beetje suf, helemaal als dat 'over de grens' gebeuren vooral met pappa en mamma in de sleurhut naar Frankrijk was.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou er zijn ook nog genoeg tussenwegen, je hebt het nu wel over twee uitersten.
Mensen gaan dan vooral reizen omdat het dan gewoon makkelijk kan dan wanneer je 30 bent en een hypotheek, 2 kinderen en een labrador hebt. En dat iemand van 22 in z'n eentje of met een vriendin met een georganiseerde reis meegaat vind ik ook helemaal niet vreemd. Da's een stuk veiliger dan met 2 blonde dames op de bonnefooi de bushbush in te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, veel van die vrouwen gaan na hun studie eerst 'reizen' omdat het in is.
Mee eens hoor. Als een vrouw dat niet "goed genoeg" vindt, toedels. Ging me er meer om dat er ook fucking saaie kerels zijn en dat vrouwen die proberen uit te filteren. Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Silenus het volgende:
Het hele punt van de discussie was natuurlijk dat het helemaal niet erg is dat iemand reist (integendeel!), maar vooral dat je dan tof gaat lopen doen tegen mensen die wat vaker een weekendje weg in Europa pakken.
Er is geen gradatie in 'reizen'. Iemand die tussen de schapen in Mongolië heeft geleefd is niet gaver dan iemand die een weekje door Toscane rijdt.
Dit is wat ik bedoel. Als ik naar Australië zou gaan dan doe ik ook de typische toeristendingen. Net zoals ik dat ook doe als ik een citytripje Madrid doe. En het is dus helemaal niet erg om het daarover te hebben, vakanties zijn een leuk gespreksonderwerp. Maar als je andere mensen af gaat schrijven omdat ze niet naar Chili zijn geweest...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Silenus het volgende:
Het hele punt van de discussie was natuurlijk dat het helemaal niet erg is dat iemand reist (integendeel!), maar vooral dat je dan tof gaat lopen doen tegen mensen die wat vaker een weekendje weg in Europa pakken.
Er is geen gradatie in 'reizen'. Iemand die tussen de schapen in Mongolië heeft geleefd is niet gaver dan iemand die een weekje door Toscane rijdt.
Waarom zou dat uit moeten maken eigenlijk? Ik zou heel graag naar Vietnam willen of Singapore of Tokio. Nadeel is alleen, ik wil dat niet alleen, en ik heb er gewoonweg niet de financiele middelen voor gehad.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Als een vrouw dat niet "goed genoeg" vindt, toedels. Ging me er meer om dat er ook fucking saaie kerels zijn en dat vrouwen die proberen uit te filteren. Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.
Dan hoor je er niet meer bij hequote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.
Reizen = avontuurlijk. Ik zie dat ook graag terug in een vrouw.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef SythAdmin het volgende:
Maakt mij dat dan minder op de een of andere manier? En dan nog, als je iemand "leuk" of "interessant" gaat vinden om waar die persoon geweest is. Wat is daar nu de waarde van? Ik snap dat echt niet.
Ik ook, maar ook in europa kun je behoorlijk avontuurlijk reizen. Er zit een groot verschil tussen avontuurlijk zijn en avontuurlijke dingen kunnen doen natuurlijk. Dat is wat ik er mee bedoel.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Reizen = avontuurlijk. Ik zie dat ook graag terug in een vrouw.
Nou als ik een vrouw zie met alleen maar foto's van zichzelf met een rugzak achterop, dan ben ik afgeknapt hoor.....quote:Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Reizen = avontuurlijk. Ik zie dat ook graag terug in een vrouw.
Ik ben het volledig met jou eens, het zal mij serieus een worst wezen of iemand wel of niet buiten Europa geweest is.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef SythAdmin het volgende:
[..]
Waarom zou dat uit moeten maken eigenlijk? Ik zou heel graag naar Vietnam willen of Singapore of Tokio. Nadeel is alleen, ik wil dat niet alleen, en ik heb er gewoonweg niet de financiele middelen voor gehad.
Maakt mij dat dan minder op de een of andere manier? En dan nog, als je iemand "leuk" of "interessant" gaat vinden om waar die persoon geweest is. Wat is daar nu de waarde van? Ik snap dat echt niet.
Wacht ff.... sinds wanneer heb ik een ALT?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met jou eens, het zal mij serieus een worst wezen of iemand wel of niet buiten Europa geweest is.
Formeel ben ik net op het randje van Aziatisch gebied geweest in Turkije, maar nooit verder weg.
Maar goed, ik ben nog geen 30, naar mijn mening kan ik nog heel veel reizen de komende jaren. En ik wil zeker nog wel meer zien van de wereld, maar tot nu toe is het er niet van gekomen.
?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:12 schreef SythAdmin het volgende:
[..]
Wacht ff.... sinds wanneer heb ik een ALT?
Tja, het niet de financiele middelen hebben is ook iets wat meeweegt.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef SythAdmin het volgende:
Waarom zou dat uit moeten maken eigenlijk? Ik zou heel graag naar Vietnam willen of Singapore of Tokio. Nadeel is alleen, ik wil dat niet alleen, en ik heb er gewoonweg niet de financiele middelen voor gehad.
Er is een verschil tussen iemand die vooral graag thuiszit en iemand die wel wil reizen maar de middelen daartoe niet heeft. Maar hoe ziet een meid dat verschil? Het ging hier om chatten he, dus nog voor de eerste ontmoeting. Je wordt gewoon op zo'n datingsite gefilterd op redelijk kunstmatige selectiecriteria.quote:Maakt mij dat dan minder op de een of andere manier? En dan nog, als je iemand "leuk" of "interessant" gaat vinden om waar die persoon geweest is. Wat is daar nu de waarde van? Ik snap dat echt niet.
Waarom dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nou als ik een vrouw zie met alleen maar foto's van zichzelf met een rugzak achterop, dan ben ik afgeknapt hoor.....
Backpacker/Tevaschoenen/wereldverbeteraar/interessantdoeners/"mensen van de wereld"/tod-op-het-hoofd/terug op schiphol komen met trommels of indianen-totemstok/vegetarier/huis vol met reisprullaria en boeddhabeelden/vrijwilligerswerk met kindertjes in afrika/ reisverslagen typen en naar iedereen rondmailen etc etc. om maar wat associaties op te noemenquote:
Ik ben 32 en voor vakantie nog nooit buiten Europa geweest. Ik heb de behoefte niet: genoeg bergen die ik kan beklimmen in de Alpen op dit moment. Het is maar net waarvoor je kiest...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Als een vrouw dat niet "goed genoeg" vindt, toedels. Ging me er meer om dat er ook fucking saaie kerels zijn en dat vrouwen die proberen uit te filteren. Iemand die nog nooit europa uitgeweest is, tja. Ik weet ook niet wat ik daar van moet denken.
Als ik iedere dag 10,000 mannen voor m'n kiezen krijg en ik moet gaan schiften, dan is 'hou je van verre reizen' een manier om de avontuurlijken van de niet-avontuurlijken te scheiden. Natuurlijk zijn er ook wel wat saaie mannen die verre reizen maken en een paar avontuurlijke mannen die nooit buiten Europa zijn geweest, maar die haal je er bij een latere schifting wel weer uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:05 schreef SythAdmin het volgende:
Ik ook, maar ook in europa kun je behoorlijk avontuurlijk reizen. Er zit een groot verschil tussen avontuurlijk zijn en avontuurlijke dingen kunnen doen natuurlijk. Dat is wat ik er mee bedoel.
Het feit dat je iemand afserveert op basis van "jij bent nooit buiten europa geweest, dus niet avontuurlijk genoeg voor mij" is wel enorm kort door de bocht...
Misschien wil die persoon juist avontuurlijk zijn samen met een ander, maar heeft die die persoon gewoon nog niet gevonden?
Nogal een interpretatie die je hangt aan een paar foto's met rugzak opquote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Backpacker/Tevaschoenen/wereldverbeteraar/interessantdoeners/"mensen van de wereld"/tod-op-het-hoofd/terug op schiphol komen met trommels of indianen-totemstok/vegetarier/huis vol met reisprullaria en boeddhabeelden/vrijwilligerswerk met kindertjes in afrika/ reisverslagen typen en naar iedereen rondmailen etc etc. om maar wat associaties op te noemen
Ik val niet op dat soort types...
Tja, sorry, maar ik vind dat dus een saaie instelling. Die alpen heb je ook wel een keer gezien.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ben 32 en voor vakantie nog nooit buiten Europa geweest. Ik heb de behoefte niet: genoeg bergen die ik kan beklimmen in de Alpen op dit moment. Het is maar net waarvoor je kiest...
Precies. Vaak heeft de dame in kwestie net een relatie achter de rug, goeie kans dat ze haar luie bankhangende vriend zat was en ze nu net een serie vakanties achter de rug heeft, erachter is dat je laten uitwonen door een grote surinamer op den duur ook niet alles is, en zoekt ze nu een leuke Nederlandse kerel die wel wat avontuurlijker is dan d'r ex.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Northside het volgende:
Als ik iedere dag 10,000 mannen voor m'n kiezen krijg en ik moet gaan schiften, dan is 'hou je van verre reizen' een manier om de avontuurlijken van de niet-avontuurlijken te scheiden. Natuurlijk zijn er ook wel wat saaie mannen die verre reizen maken en een paar avontuurlijke mannen die nooit buiten Europa zijn geweest, maar die haal je er bij een latere schifting wel weer uit.
Maar je gaat wel naar Lowlands!?? (of dat vind je iig gaaf)quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Backpacker/Tevaschoenen/wereldverbeteraar/interessantdoeners/"mensen van de wereld"/tod-op-het-hoofd/terug op schiphol komen met trommels of indianen-totemstok/vegetarier/huis vol met reisprullaria en boeddhabeelden/vrijwilligerswerk met kindertjes in afrika/ reisverslagen typen en naar iedereen rondmailen etc etc. om maar wat associaties op te noemen
Over suf gesproken.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef Catbert het volgende:
Mwoa. Ik ben naar Thailand geweest (geeon georganiseerde reis maar wel naar typische toeristen dingen) en dat vond ik ook een erg gave ervaring.
En ik vind zelf nog nooit europa uitgeweest zijn ook een beetje suf, helemaal als dat 'over de grens' gebeuren vooral met pappa en mamma in de sleurhut naar Frankrijk was.
Ik ben wat dat betreft een beetje een rare mix.... Ik ben zelf enerzijds een typische zuidas-persoon, anderzijds ben ik ook wel alternatief en bezoek ik graag rockconcerten etc. Ik val dus ook op zowel advocate-hockey-types, als de wat meer alternatieve/hip/kunstzinnige types.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar Lowlands!?? (of dat vind je iig gaaf)
Precies, af en toe lekker er tussen uit is prima. En als zij persé zover mogelijk weg wil moet ze dat helemaal zelf weten, maar leg dat niet aan anderen op. Dat geneuzel dat je meteen 'burgerlijk' bent als je niet achter een bananenplant wil kakken tussen de spinnen...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Silenus het volgende:
De maan. Dat noem ik pas avontuurlijk. Voor minder doe ik geen moeite.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, dat is net zo boeiend als een weekje naar Barcelona.
Dat. En mocht ik nog een keer de behoefte hebben een jaartje naar 't buitenland te gaan dan wil ik graag een "ja gaaf!"-type en geen "maar ik heb al m'n vrienden hier boehoehoe"-type.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Silenus het volgende:
Iemand moet iig de 'zin' hebben om nog wat van de wereld te zien en sowieso wil ik er een paar keer per jaar tussenuit, al is het maar een weekendje Lissabon ofzo.
Hehe, nummer is wel echt. We gaan van de week weer afspreken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:56 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Kan ook een vals nummer zijn he.
Welnee, de maan zijn al mensen geweest. Je bent pas echt avontuurlijk op Mars of Titan. Of een rondje om onze zon vliegenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
De maan. Dat noem ik pas avontuurlijk. Voor minder doe ik geen moeite.
Waarom kan je niet alleen op reis? Ik ben zelf alleen op stap geweest in Vietnam. Genoeg andere reizigers die je kunt aanspreken om samen dingen te gaan ondernemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef SythAdmin het volgende:
[..]
Och, PiMi is of eigenwijs, of gewoon een troll..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef Catbert het volgende:
Erg galant PM, haar ompraten zodat ze naar jou toe komt.
Wat mij betreft passen hier ook reizigers tussen die elke reiservaring beschrijven alsof het hun hele belevingswereld en referentiekader heeft veranderd. Deze mensen beweren als 'ander' mens terug te zijn gekomen. Naast het pretentieuze karakter van zulke uitspraken zegt dat ook behoorlijk wat over het leven dat ze blijkbaar hadden voor ze weggingen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
De reclames alleen al van die gasten stoot me tegen het zere been.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Bankfurt het volgende:
Ik ben maar gestopt bij E-Matching.
Teveel carriere bitches en teveel concurrentie van lul de behanger.
Aggusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:17 schreef SythAdmin het volgende:
De reclames alleen al van die gasten stoot me tegen het zere been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |