abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:19:52 #26
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_107495856
Dat je haar graag in de kont wil pissen?
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:22:13 #27
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_107495984
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, ik denk dat ik haar dat stukje van mijn kluizevriend stuur. Beetje bot, maar wel duidelijk :-D
En wat als ze nou akkoord gaat? Dan ga je der reet volzeiken?
Die middelste
pi_107496353
@ White en Beam

Geen ervaring, maar wel een goed idee :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:38:29 #29
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107500297
Oeh, spannend :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:39:12 #30
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_107500347
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, ik denk dat ik haar dat stukje van mijn kluizevriend stuur. Beetje bot, maar wel duidelijk :-D
Is het zo lastig om zelf iets te formuleren?

Hier verder alles prima. Schatje en ik gaan nog steeds erg goed samen O+
Overal verstand van.
pi_107501654
Ik heb tot nu toe niet een keer voorgesteld om eens met de dames waarmee ik chatte af te spreken. Gewoon beetje chatten met elkaar en als ze je wel ziet zitten gaat ze vanzelf wel een keer zinspelen op een ontmoeting..Zij geeft dan de voorzet, je hoeft em alleen nog maar in te koppen..

Bij de een duurt het ook wat langer dan bij de ander. Ene meisje heb ik ongeveer een maand af en aan mee lopen chatten, terwijl een ander meisje mij na 10 minuten al haar tel nummer gaf..

Gewoon niet te geforceerd doen..
pi_107501768
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb tot nu toe niet een keer voorgesteld om eens met de dames waarmee ik chatte af te spreken. Gewoon beetje chatten met elkaar en als ze je wel ziet zitten gaat ze vanzelf wel een keer zinspelen op een ontmoeting..Zij geeft dan de voorzet, je hoeft em alleen nog maar in te koppen..

Bij de een duurt het ook wat langer dan bij de ander. Ene meisje heb ik ongeveer een maand af en aan mee lopen chatten, terwijl een ander meisje mij na 10 minuten al haar tel nummer gaf..

Gewoon niet te geforceerd doen..
Het vervelende is dat als ik mij op een maand ga richten ik haar misschien 2 a 3x ga zien. Want dan ga ik er ook niet op wachten. Als ik mij op zo snel mogelijk ga richten zie ik haar 7x.
UITGESCHREVEN
pi_107504035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cinderella en meneer Catbert

Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo. Mijn foto's op Paiq worden tussen 8

Nee, ik ben geen extreme hunk....zie er redelijk goed uit (zeker voor mijn leeftijd) en foto's op paiq waren ook altijd 8+, maar daar moet je je niet op doodstaren. Veel dates zijn uiteindelijk (al dan niet wederzijds) in de friend-zone geeindigd, en ook dat moet je niet erg vinden. Da's onderdeel van het "spel".

Uiteindelijk toch de dame getroffen waarmee het qua uiterlijk en innnerlijk bijzonder goed matcht.

Het is volgens mij deels een goed uiterlijk, "vlotte" babbel, de onduidbare klik en uiteraard een (groot) deel geluk.

Maar dat is in RL niet anders dan met online daten....
pi_107504134
Bewuste reactie van die kluizenaarling gestuurd...

Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet), Zij reageert dat het veel mannen afschrikt dat ze vier avonden per week les geeft in de sportschool, maar dat ze nog steeds echt wel wat wil afspreken. Alleen ze heeft het deze maand al zo druk. Ze wil niet iets voor over drie weken afspreken...

Het blijft dus vaag allemaal. Ik heb eerlijk en open uitgesproken hoe ik er tegenaan kijk. Dat ik denk dat we wel matchen enzo. Ze reageert niet afwijzend -> 'dat komt wel' (over een date) en weer 'ja, lijkt me leuk!' Maar ze heeft alleen geen tijd voor mij... Erg tegenstrijdig mijns inziens. Als je echt wil, kun je tijd maken. Anders gezeg: vind je echt wel een gaatje in je agenda.

Okay, next zou ik moeten zeggen. Alleen ik word niet zo heel erg snel warm van een vrouw en dit exemplaar leek me wel leuk. Heb er ook al genoeg tijd ingestoken...

Na jah, ik ga zo maar slapen hier....
pi_107504189
O ja, ze gaf wel direct haar telefoonnummer nadat ik 'een' telefoonnummer intypte.

Bij het afzeggen van de 1,5 week geleden geplande date reageerde ze zelfs met een uitdagende foto van zichzelf (fitness gear met vinger uitdagend onder het elastiek van haar short)
pi_107505885
Sportschool :') :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:41:17 #37
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107507914
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden, Puntenjager.
pi_107508305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Ben het wel een beetje eens met Thornado.....
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:01:37 #39
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107508355
Ik zou zeggen: zoek lekker door en laat haar even links liggen.
Als ze echt geinteresseerd is, neemt ze wel contact met je op.
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:15:22 #40
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107508676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo.
Dat ben ik dus absoluut niet, gewoon gemiddeld. Uiterlijk is puur een eerste selectiecriteria voor vrouwen. Als je daar niet afvalt, moet je nog wel bewijzen gewoon een leuke kerel te zijn. Als je dan blijkt een vent te zijn die vooral thuiszit, geen/weinig vrienden heeft, niet van sociale interactie houdt, je voor geen goud meekrijgt naar dansles, geen ambitie heeft, niet aan sport doet en net een ei kan bakken dan houdt het snel op.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Ik vind hem ook nogal passief overkomen. Je vraagt niet of ze een data wil, je geeft haar een paar data waaruit ze kan kiezen. Wil ze dat niet? Prima, next!

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:11 schreef RichardHammond het volgende:
_O_ Wat een alpha.
Is dat al alpha? Lijkt me meer efficientie. Als ze niet af wil spreken is ze de tijd niet waard.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:29:25 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107509043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet),
Waarom doe je dat eigenlijk?
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:38:44 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107509303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom doe je dat eigenlijk?
Kan 'ie haar confronteren als ze iets anders tegen hem zei dan twee weken daarvoor ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107512420
quote:
Het blijft dus vaag allemaal. Ik heb eerlijk en open uitgesproken hoe ik er tegenaan kijk. Dat ik denk dat we wel matchen enzo. Ze reageert niet afwijzend -> 'dat komt wel' (over een date) en weer 'ja, lijkt me leuk!' Maar ze heeft alleen geen tijd voor mij... Erg tegenstrijdig mijns inziens. Als je echt wil, kun je tijd maken. Anders gezeg: vind je echt wel een gaatje in je agenda.
Makkelijk. 'Hey, ik hoor het wel als je weer tijd hebt dan. Doei!'.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:28:58 #44
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_107512540
Vergeet ook niet dat zolang je haar niet in het echt hebt ontmoet, ze alleen in JOUW gedachten zo leuk is. Pin je niet teveel op deze dame vast.

Daarom ben ik voorstander van snel afspreken: je krijgt dan pas echt een goed beeld van de persoon aan de andere kant van het toetsenbord.
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:03:34 #45
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_107513533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Thornado het volgende:
Vergeet ook niet dat zolang je haar niet in het echt hebt ontmoet, ze alleen in JOUW gedachten zo leuk is. Pin je niet teveel op deze dame vast.

Daarom ben ik voorstander van snel afspreken: je krijgt dan pas echt een goed beeld van de persoon aan de andere kant van het toetsenbord.
In het geval van Puntenjager is het natuurlijk een lelijke harige kerel waarmee hij aan het chatten is. Een uitdagende foto sturen met vinger suggestief achter het elastiek? Tuurlijk...
Overal verstand van.
pi_107514665
quote:
Bewuste reactie van die kluizenaarling gestuurd...

Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet), Zij reageert dat het veel mannen afschrikt dat ze vier avonden per week les geeft in de sportschool, maar dat ze nog steeds echt wel wat wil afspreken. Alleen ze heeft het deze maand al zo druk. Ze wil niet iets voor over drie weken afspreken...

Okay, next zou ik moeten zeggen. Alleen ik word niet zo heel erg snel warm van een vrouw en dit exemplaar leek me wel leuk. Heb er ook al genoeg tijd ingestoken...

Na jah, ik ga zo maar slapen hier....
3 weken gewacht dat heb ik in totaal 4x gedaan bij een meid van een datingsite.

De 1e keer was ze ziek ze had slijmbeursonsteking toevallig toen ik het vroeg ook.

De 2e keer was de leidiggevende op de creche ziek. Moest ze een maand lang keihard invallen.

De 3e keer was van een docent die eerst een afspraak maakt en 2dg later zei dat ze niet meer kon. Ze beloofte mij nog dat als ze wel weer kon ze het zou zeggen. 3 weken later nog niks, toen ik het vroeg was ik opdringerig en was het mijn schuld.

De 4e keer was spaanse meid die plots met haar famillie naar Spanje moest toen ik het vroeg en daar veel langer bleef dan gepland.
UITGESCHREVEN
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:44:54 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107514969
Tja, die meiden willen dus om een of andere reden niet persoonlijk met je afspreken. Kennelijk kom je 'virtueel' op hen net zo over als op de mensen hier.
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:03:37 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107515502
Haha, wat een pech zeg als je steeds vrouwen tegenkomt die ineens allemaal persoonlijke sores hebben. Het zit je ook niet mee, PM.
Gourmetten of steengrillen?
pi_107515600
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een pech zeg als je steeds vrouwen tegenkomt die ineens allemaal persoonlijke sores hebben. Het zit je ook niet mee, PM.
Misschien moeten wij hem maar vertellen dat wij al die verhalen over geslaagde dates uit onze duim zuigen, straks gaat hij zich nog slecht voelen en denken dat het aan hem ligt!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:43:02 #50
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_107548775
Over drie weken met een Australische au pair naar een Nederlandstalig concert. Ze durfde de uitdaging wel aan. Top.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')