En wat als ze nou akkoord gaat? Dan ga je der reet volzeiken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, ik denk dat ik haar dat stukje van mijn kluizevriend stuur. Beetje bot, maar wel duidelijk :-D
Is het zo lastig om zelf iets te formuleren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, ik denk dat ik haar dat stukje van mijn kluizevriend stuur. Beetje bot, maar wel duidelijk :-D
Het vervelende is dat als ik mij op een maand ga richten ik haar misschien 2 a 3x ga zien. Want dan ga ik er ook niet op wachten. Als ik mij op zo snel mogelijk ga richten zie ik haar 7x.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb tot nu toe niet een keer voorgesteld om eens met de dames waarmee ik chatte af te spreken. Gewoon beetje chatten met elkaar en als ze je wel ziet zitten gaat ze vanzelf wel een keer zinspelen op een ontmoeting..Zij geeft dan de voorzet, je hoeft em alleen nog maar in te koppen..
Bij de een duurt het ook wat langer dan bij de ander. Ene meisje heb ik ongeveer een maand af en aan mee lopen chatten, terwijl een ander meisje mij na 10 minuten al haar tel nummer gaf..
Gewoon niet te geforceerd doen..
Nee, ik ben geen extreme hunk....zie er redelijk goed uit (zeker voor mijn leeftijd) en foto's op paiq waren ook altijd 8+, maar daar moet je je niet op doodstaren. Veel dates zijn uiteindelijk (al dan niet wederzijds) in de friend-zone geeindigd, en ook dat moet je niet erg vinden. Da's onderdeel van het "spel".quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
@ Cinderella en meneer Catbert
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo. Mijn foto's op Paiq worden tussen 8
Ben het wel een beetje eens met Thornado.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden, Puntenjager.
Dat ben ik dus absoluut niet, gewoon gemiddeld. Uiterlijk is puur een eerste selectiecriteria voor vrouwen. Als je daar niet afvalt, moet je nog wel bewijzen gewoon een leuke kerel te zijn. Als je dan blijkt een vent te zijn die vooral thuiszit, geen/weinig vrienden heeft, niet van sociale interactie houdt, je voor geen goud meekrijgt naar dansles, geen ambitie heeft, niet aan sport doet en net een ei kan bakken dan houdt het snel op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Puntenjager het volgende:
Nou, dan moeten jullie wel extreme hunks/fotomodellen zijn ofzo.
Ik vind hem ook nogal passief overkomen. Je vraagt niet of ze een data wil, je geeft haar een paar data waaruit ze kan kiezen. Wil ze dat niet? Prima, next!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:41 schreef Thornado het volgende:
Klinkt meer alsof je aan het lijntje wordt gehouden, Puntenjager.
Is dat al alpha? Lijkt me meer efficientie. Als ze niet af wil spreken is ze de tijd niet waard.quote:
Waarom doe je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet),
Kan 'ie haar confronteren als ze iets anders tegen hem zei dan twee weken daarvoor ofzo.quote:
Makkelijk. 'Hey, ik hoor het wel als je weer tijd hebt dan. Doei!'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Het blijft dus vaag allemaal. Ik heb eerlijk en open uitgesproken hoe ik er tegenaan kijk. Dat ik denk dat we wel matchen enzo. Ze reageert niet afwijzend -> 'dat komt wel' (over een date) en weer 'ja, lijkt me leuk!' Maar ze heeft alleen geen tijd voor mij... Erg tegenstrijdig mijns inziens. Als je echt wil, kun je tijd maken. Anders gezeg: vind je echt wel een gaatje in je agenda.
In het geval van Puntenjager is het natuurlijk een lelijke harige kerel waarmee hij aan het chatten is. Een uitdagende foto sturen met vinger suggestief achter het elastiek? Tuurlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Thornado het volgende:
Vergeet ook niet dat zolang je haar niet in het echt hebt ontmoet, ze alleen in JOUW gedachten zo leuk is. Pin je niet teveel op deze dame vast.
Daarom ben ik voorstander van snel afspreken: je krijgt dan pas echt een goed beeld van de persoon aan de andere kant van het toetsenbord.
3 weken gewacht dat heb ik in totaal 4x gedaan bij een meid van een datingsite.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:17 schreef Puntenjager het volgende:
Bewuste reactie van die kluizenaarling gestuurd...
Ze was wel ietwat geirriteerd dat ik chatlogs bewaar en doorstuur naar vrienden (maar dat boeit me niet), Zij reageert dat het veel mannen afschrikt dat ze vier avonden per week les geeft in de sportschool, maar dat ze nog steeds echt wel wat wil afspreken. Alleen ze heeft het deze maand al zo druk. Ze wil niet iets voor over drie weken afspreken...
Het blijft dus vaag allemaal. Ik heb eerlijk en open uitgesproken hoe ik er tegenaan kijk. Dat ik denk dat we wel matchen enzo. Ze reageert niet afwijzend -> 'dat komt wel' (over een date) en weer 'ja, lijkt me leuk!' Maar ze heeft alleen geen tijd voor mij... Erg tegenstrijdig mijns inziens. Als je echt wil, kun je tijd maken. Anders gezeg: vind je echt wel een gaatje in je agenda.
Okay, next zou ik moeten zeggen. Alleen ik word niet zo heel erg snel warm van een vrouw en dit exemplaar leek me wel leuk. Heb er ook al genoeg tijd ingestoken...
Na jah, ik ga zo maar slapen hier....
Misschien moeten wij hem maar vertellen dat wij al die verhalen over geslaagde dates uit onze duim zuigen, straks gaat hij zich nog slecht voelen en denken dat het aan hem ligt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:03 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een pech zeg als je steeds vrouwen tegenkomt die ineens allemaal persoonlijke sores hebben. Het zit je ook niet mee, PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |