Deze kan je ook staand doen hoor, wel goed je evenwicht bewaren en minder "uitslaan" met de beweging:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar moet ik ook voor oppassen. Ik rek ook niet voor en na het lopen, simpelweg omdat ik niet weet hoe.
das wel zuurquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, binnen 2 weken aan de 5 KM. Daarna kon ik 2 weken niet lopen
Ff GotC aanspreken. Denk dat ze wat minder actief is omdat ze zelf geblesseerd is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:33 schreef Jumparound het volgende:
ik had me opgegeven voor het fok endomondo team maar sta er nog niet tussen? Ben ik iets vergeten?
Klopt. Ik zal eens kijken of ik op dr laptop kan inbreken...ogenblikjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ff GotC aanspreken. Denk dat ze wat minder actief is omdat ze zelf geblesseerd is.
Hoe gaat het met jouw rug?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal eens kijken of ik op dr laptop kan inbreken...ogenblikje
EDIT - Fixed!
Klote...quote:
binnenlopen een optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Klote...
En ik durf het met de gladheid hier in de buurt ook niet te gaan testen. Den Haag en gladheid
Pff, sucks dude. Denk serieus dat je die halve op je buik kan schrijven... Loop de 5 van GotC, heb ik alsnog iemand om 'm mee te lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Klote...
En ik durf het met de gladheid hier in de buurt ook niet te gaan testen. Den Haag en gladheid
Ik vrees er ook voor, maar ik heb nog niet helemáál opgegeven...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pff, sucks dude. Denk serieus dat je die halve op je buik kan schrijven... Loop de 5 van GotC, heb ik alsnog iemand om 'm mee te lopen
Ik hou wel van een uitdagingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:17 schreef slacker_nl het volgende:
Wordt krap met nog vier weken te gaan...
Oke, gelukkig maarquote:
quote:Ik kan nergens op de website vinden voor welk pronatietype de powerbounce 3, bounce s en bounce sl geschikt zijn.
quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw email van 6.2.12
Bedankt voor je interesse in de producten van adidas. Het product waarin je geïnteresseerd bent kunt u het beste voor hardlopen gebruiken, zoals ook bij de product informatie te zien is:
Een nieuwe klasse van hardloopschoenen. Ze zijn uitgerust met BOUNCE™ dat je energie teruggeeft, zodat je minder snel moe wordt en langer kunt hardlopen.
Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groeten,
uw shop.adidas.nl team
quote:Geachte, ja dat het hardloopschoenen zijn begrijp ik. Er staat alleen nergens of het neutrale schoenen of anti-pronatie schoenen zijn.
Zoals bijvoorbeeld de Glide neutraal zijn en Sequence anti-pronatie zijn.
quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw email van 7.2.12
Wij kunnen je de informatie geven dat je deze schoenen voor vast elke harde vlake ondergrond kunt gebruiken.
Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u.
Mail ff met een runnersworld-winkel ofzo...die snappen wel wat je bedoeltquote:
Ja, alleen kom ik daar die bounce modellen niet in het assortiment tegen. Maar toch te treurig voor woorden dat het webshop team van adidas zelf niet weten waar ze over praten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Mail ff met een runnersworld-winkel ofzo...die snappen wel wat je bedoelt
Die zijn meer geïnteresseerd in eurotjes ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, alleen kom ik daar die bounce modellen niet in het assortiment tegen. Maar toch te treurig voor woorden dat het webshop team van adidas zelf niet weten waar ze over praten.
ik zou alleen een facepalm terug mailenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |