SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier
Bij deze. Ik weet niet of het mijn taak is een nieuwe te openen maar dat hoor ik nog wel.![]()
Dat zou kunnen, maar sla ik nu niet op. En wat zouden we met die info moeten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
@ Swets: kun je ook het IP-adres zien van mensen die de stats aanpassen?![]()
Tight aangeschaft
Niet een speciaal winterding, heb het altijd al snel warm tijdens het lopen van mezelf en volgens die verkoper bij Running Centre was een speciaal wintertight voor die paar extreem koude dagen per jaar dan niet echt eenn nuttige toevoeging
Veel mooie spulletjes gezien verder maar kost ook allemaal geld he ... met mezelf de afspraak gemaakt om maximaal 1 a 2 keer per halfjaar een leuke uitbreiding op mijn running gear te doen als het mogelijk is. Ben in oktober begonnen met alleen goede schoenen, nu dan een tight erbij. Wil niet te snel te veel aanschaffen en heb het voorlopig ook helemaal niet nodig.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Ik moet nog heel veel moed verzamelen, maar ik wil na mijn werk toch 5km gaan lopen.
Op dit moment lijkt me dat prima te doen in de zon, maar als ik om 18:00u ga wordt het al donker en lijkt het vast nog veel kouder....
Maar goed, nu heb ik het gezegd, dus nu moet ik![]()
![]()
ik ben net begonnen met het runinfo hardloopschema beginners halve marathon (maandag j.l.)
over 4 maanden zou ik zover moeten zijn...
heb nu 2 dagen achtereen gelopen (vanavond zou ik eigenlijk moeten, maar heb andere verplichtingen) en ga nu stuk van de spierpijn
Had tot maandag al 5 maanden niet gelopen! Maar de eerste stap (45 minuten rustig tempo) ging voor mn gevoel wel best goed :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
winddicht inpakken, warm wordt je vanzelf ;-)quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef GlenHighland het volgende:
Ik moet nog heel veel moed verzamelen, maar ik wil na mijn werk toch 5km gaan lopen.
Op dit moment lijkt me dat prima te doen in de zon, maar als ik om 18:00u ga wordt het al donker en lijkt het vast nog veel kouder....
Maar goed, nu heb ik het gezegd, dus nu moet ikInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik heb geen ballen aan mijn kont, dus ze kunnen er ook niet afvriezen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:31 schreef datisstom het volgende:
Verdorie, die voet wil maar niet herstellen.![]()
Ik moest stiekem even lachen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik snap nu waarom ik last heb van mijn knie. Ik loop te snel en te hard, ondanks dat ik een beginner programma volg. Ik liep 6 kilometer in 48 minuten (5 min hardlopen, 1 min wandelen, maal 8). Ik raak nooit buiten adem dus ik dacht ik ga langzaam genoeg. Toch niet blijkbaar. Ik zit dus op week 6, drie lessen per week... de eerste les is dan zwaar, daarna twee lessen die wat makkelijker zijn. Dus bij die eerste les krijg ik last, daarna herstel ik me bij de andere twee lessen. Maar dan ga ik zeker weer te snel bij week 7, 8. Dan herhaal ik die blessure.
Maar goed ik weet nu wel waarom ik last heb. Dat ik niet bij de arts hoef te komen en dat die dan zegt dat mijn knie gewoon slecht is en dat ik niet moet lopen of zo. Nachtmerrie scenario voor mij.Is ook zeer onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.![]()
Zo'n (verstelbare) knieband kopen bij de Trekpleister. Deed voor mij wonderen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:42 schreef Wii-Style het volgende:
Ik snap nu waarom ik last heb van mijn knie. Ik loop te snel en te hard, ondanks dat ik een beginner programma volg. Ik liep 6 kilometer in 48 minuten (5 min hardlopen, 1 min wandelen, maal 8). Ik raak nooit buiten adem dus ik dacht ik ga langzaam genoeg. Toch niet blijkbaar. Ik zit dus op week 6, drie lessen per week... de eerste les is dan zwaar, daarna twee lessen die wat makkelijker zijn. Dus bij die eerste les krijg ik last, daarna herstel ik me bij de andere twee lessen. Maar dan ga ik zeker weer te snel bij week 7, 8. Dan herhaal ik die blessure.
Maar goed ik weet nu wel waarom ik last heb. Dat ik niet bij de arts hoef te komen en dat die dan zegt dat mijn knie gewoon slecht is en dat ik niet moet lopen of zo. Nachtmerrie scenario voor mij.Is ook zeer onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit.
![]()
Doorspelen naar een admin die er miss een gepaste actie op kan ondernemen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar sla ik nu niet op. En wat zouden we met die info moeten?.
Niet meer actief op Fok!![]()
Thuis gekomen, niet nadenken, meteen hardloopspullen aan en gaan.
En ik heb er geen spijt van, wat een heerlijk rondje van 5km. De kou viel me eigenlijk nog best mee.
En als beloning zomaar tweede op het leaderboard![]()
![]()
Volgende keer toch maar wel handschoentjes aan. Ze werden pas weer warm na 3,5 km.
Verder viel de kou mee, behalve even de harde wind op de brug.
Tip tegen de snerpende wind in het gezicht: wangen insmeren met vet. Had ik ook op mijn oren moeten doen.![]()
Ik doe mijn hardloopsessies deze week toch maar op de loopband in de (lekker warme) sportschool.... ik weet het, ben een mietjeMay you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you![]()
Maar houden jullie dan de loopband ook zo lang bezet? Als ik echt mijn training bij wil houden, moet ik een uur op de band staan en dat vind ik wat asociaal.![]()
Ik ga komende week ook niet meer buiten lopen omdat het vanaf vrijdag gaat sneeuwen en glad wordt. Binnen lopen vind ik niet echt een uitdaging, en veel te kort. Maar ik ga wel meer andere sporten doen, houd ik in ieder geval mijn basisconditie op peil.![]()
Ik wou morgen met de hond gaan, maar de hond is niet lekker. En ik kan het niet opbrengen om alleen te gaan.
Dat wordt dus hooguit een beetje wandelen.![]()
Misschien ga ik vrijdag wel even op de loopband bij de fysio, heb ik toch een beetje het idee dat ik wat gedaan heb.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als zelfs de hond het te koud vind, dan is het koud hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef bloodymary1 het volgende:
HIj heeft groot gelijk, die hond. Lekker binnen blijven!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jep, ik ook. Gisterenochtend was het ook te doen met een stevige oostenwind en gevoelstemperaturen van -13. Dan overleef ik het morgenavond ook wel. Gisteren heb ik er toch nog bijna 7 km in 39 minuten uit weten te persen. Maar wellicht wilde ik gewoon snel thuis zijn door de kou.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga morgenavond wel weer gewoon buiten de eer hoog houden. Mietjes
Respect in ieder geval voor een ieder die blijft lopen. Laat de rest van Nederland maar met hun dikke, luie reet op de bank zitten met de thermostaat voluit, wij zorgen wel voor het doorzettingsvermogen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Je hebt nou eenmaal renpaarden en sierpaarden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb het vanavond gedaan en ik vond het ook prima te doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En het lekkere gevoel na afloop maakt het helemaal af![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: