SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Wat is deze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als wij dit in udowu doen, dan gaan jullie toch ook lopen janken in FB? Sneue figuren zijn jullie wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Wat precies?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat is deze nieuwe quote dinges dan?
Als ik op de quote knop klik, krijg ik een soort van pop-up venstertje met de quote erin. Waar ik dan in moet gaan typen..quote:
Best wel tantoehandig dit. Alleen geen smileys.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik op de quote knop klik, krijg ik een soort van pop-up venstertje met de quote erin. Waar ik dan in moet gaan typen..
Daarom vind ik het maar kutquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Best wel tantoehandig dit. Alleen geen smileys.
Inderdaad da's wel jammer zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom vind ik het maar kutIk ken niet zoveel smileys uit m'n hoofd.
Watserloooooosquote:
Kan jij ook al niet tegen verandering?quote:
Test testquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan jij ook al niet tegen verandering?
Nee, die zijn er gewoon afgevroren. FMLquote:
Bahhh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die zijn er gewoon afgevroren. FML
Dan even piratentekst erbijquote:
B'awwww. Maak een Doerak!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan even piratentekst erbij
[ afbeelding ]
Wat irritant dat ik nu ook de image tags moet typen![]()
Mjah. Stomme winter die besloot om toch nog even langs te komen!quote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
B'awwww. Maak een Doerak!
Kun je het niet uitzetten?
Heb zo even geen foto.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaHeb het uitgezet nu
En zal vanmiddag wel even een Doerakje er bij makenHeb je een foto voor me?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
JaHeb het uitgezet nu
En zal vanmiddag wel even een Doerakje er bij makenHeb je een foto voor me?
quote:
D: wat heeftie gedaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
RIP Henkie. Voor altijd in onze harten (W) (L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rebelse boy hier
Kan ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe awhhh.Mooiiii geworden!
Kan je de achtergrond niet beter transparant maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops, grote versie
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
De programma's waar ik het in maak? Dat is Adobe Illustrator. Kan ook prima in Photoshop, maar nu kan ik het zo groot maken als ik wil (eigenlijk zo groot als mijn computer aan kanquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het beide mooi.![]()
![]()
Geef me je programma's !
Ik heb een tablet ja, maar niet hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobje heb jij een tablet?
Ik heb geen photoshop oid.
Oh wauw, supernice.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een tablet ja, maar niet hierDit is gemaakt met de touchpad van m'n laptop
Daarom heb ik ook voor Illustrator en deze style gekozen, daarbij heeft een tablet niet heel veel voordelen.
En kan je gewoon downloaden
quote:
Tablet is wel heel relaxt om te tekenenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wauw, supernice.Ik vond tekenen met het tablet wel fijn altijd.
Ja klopt, maar weet niet.
Mijn was zo groot als een A4 ofzo en dat vak waarin je kon tekenen was dan iets kleiner.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tablet is wel heel relaxt om te tekenenMoet 'm binnenkort maar eens even ophalen
Alleen zo irritant om in de trein mee te nemen, want ik heb een redelijk grote.. En de hendel van de doos is kapot..
Die van mij is 474 mm x 320 mm en het actieve gedeelte dan wat kleiner. Je moet er ook niet met echte pennen op schrijven he..quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn was zo groot als een A4 ofzo en dat vak waarin je kon tekenen was dan iets kleiner.Stom ding ging kapot paar jaar geleden.
![]()
Waar ben jij nu dan?
Afmetingen in CM graag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die van mij is 474 mm x 320 mm en het actieve gedeelte dan wat kleiner. Je moet er ook niet met echte pennen op schrijven he..
Ik ben nu gewoon thuis, maar m'n tablet is niet thuis. Ik mis z'n warmte in deze koude winterdagen
Ja, opeens begint iedereen een eigen mening en wil te krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Afmetingen in CM graag. [ afbeelding ] En sjongejonge gaan zelfs tablets dezer dagen de hort op..Ongelofelijk.
Niemand vertelde mij dat.
Beter, kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, opeens begint iedereen een eigen mening en wil te krijgenDe wereld komt echt tot een einde dit jaar.
Ik heb ook nog niet heel veel mensen verteld dat mijn tablet niet thuis is hoor
Heb er wel zin inquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter, kijk er nu al naar uit. [ afbeelding ] Jij ook?
Ik snap het wel, dat je het nog aan niemand verteld heb, er rust nog steeds een taboe op inderdaad..
waarom?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Ik ga morgen Macbeth optreden, en ik speel een heks, muwhaaha
Jij bent dan ook wel een heksjequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey
Ik ga morgen Macbeth optreden, en ik speel een heks, muwhaaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil 't op film, dvd en blueray.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een heksje
Ik kan alleen niet zo lachen als een heks, iedereen moesten lachen toen ik dat deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil 't op film, dvd en blueray.
Of je komt gewoon naar mijn school, een meet en alles![]()
Sorry, mag niet meer in de buurt komen van middelbare scholenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet zo lachen als een heks, iedereen moesten lachen toen ik dat deed
Of je komt gewoon naar mijn school, een meet en alles
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry, mag niet meer in de buurt komen van middelbare scholen
Waar woon je zo'n beetje dan, kijken of het haalbaar is
Nee, iets voor tvwoquote:
Ah, dat is nog haalbaar. Oké ik ben onderweg!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In de buurt van Amsterdam
maar echt niet komen, het is genant
[..]
Nee, iets voor tvwo
Neeeeeeequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, dat is nog haalbaar. Oké ik ben onderweg!
Adres? [ afbeelding ]
Wat een schatje hequote:
Waar is het voor dan?quote:
Ja, Engels van honderden jaren geleden nog wel, niemand snapt hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat een schatje he
[..]
Waar is het voor dan?Engels?
Wat is er zo vreemd aan een cape danquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neeeeeee
Ik moet zelfs een cape om, awkward..
Awww hij wordt mooier en mooierquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef HappyBob het volgende:
Nu is Doerak ook een echte piraat
[ afbeelding ]
Oeii wie is de gelukkige ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Beach het volgende:
jawel jawel
ik kreeg een dm om te meeten met iemand
Michael Jackson weeaboo versie?quote:
Nee een pro-gay liedjequote:
quote:
Allemaal shirts laten drukken voor de strandmeetquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Awww hij wordt mooier en mooier![]()
OMG That's so sweetquote:
Ik zeg niet dat ik het ga doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach die iemand gaat meeten. Yeahsure.
Doe maar. Mensen zijn niet zo eng hoor.quote:
Hahaha geniaal.quote:
quote:
Luister naar MamaBloemps!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe maar. Mensen zijn niet zo eng hoor.
Jammer van dat bijnaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Bloempje. het volgende:
BOB![]()
Ik zou bijna met je willen trouwen zo tof is ie. En ik ben voor bikini's en zwembroeken met die print. Het is tenslotte een strandmeet.
Kan je veranderen bij settings -> overigequote:
Dat klinkt Erg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag binnenkort meelopen bij Ergotherapieeeeeeee.![]()
Ik vind het wel tofquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer van dat bijnaHet had zo mooi kunnen zijn.
Dan doe ik wel wetsuit met die print.. Ik heb een hekel aan zwemmen
[..]
Kan je veranderen bij settings -> overige
VETT! Wanneer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag binnenkort meelopen bij Ergotherapieeeeeeee.![]()
Ik hoop echt op dinsdagquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet nog niet wanneer BloempsKrijg binnen nu en twee weken een bericht. NOU zal mij benieuweuwuwueh.
Alsof ik er wat van verstaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee een pro-gay liedjespreekt jou wel aan lijkt me hihi
OHJA SURFEN! Ik wil leren surfen. Ik ben dan wel zwaar motorisch gehandicapt, dus ik kan het vast niet, maar het lijkt me wel heul tof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef JanPiraat het volgende:
Ik blijf ook lekker bakken in de zon hoorof misschien veilig op de surfplank bij Bob
Nemen we wel een heel klein plankjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef JanPiraat het volgende:
Ik blijf ook lekker bakken in de zon hoorof misschien veilig op de surfplank bij Bob
Ik verbrand ook echt keisnelquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga jullie surfles gevenEn liggen op het stand vind ik ook wel leuk.. voor 10 minuten
Ik verbrand heel snel en vind het zó saai ..
[..]
Nemen we wel een heel klein plankje
Ik heb een hele bleke huid ja!quote:
quote:
Zo'n 3 literfles klinkt best wel goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik verbrand ook echt keisnelGaan we gewoon naast een 3 literfles zonnebrandcreme zitten. Maar ook niet alleen liggen bakken jongen
Dat is saai.
Ik kan nog wel in een bikini zonder dood te gaan, maar moet wel vaak insmeren inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo'n 3 literfles klinkt best wel goedIk moet me heel vaak insmeren. En ik hou altijd een shirt aan en bedek m'n voeten met m'n strandlaken. En dan nog onder een parasol
![]()
Afgelopen zomer wel veel op het strand gezeten, maar dat was omdat ik op de golven aan het wachten was
Wat moet je verder nog doen op het strand dan?
Ja? Ik mag Bloemie insmeren met die hele 3 liter fles zonnebrand?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja? Ik mag Bloemie insmeren met die hele 3 liter fles zonnebrand?
Ik kan wel klein beetje bruin wordenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan nog wel in een bikini zonder dood te gaan, maar moet wel vaak insmeren inderdaad. Als ik dat niet doe en ik ga de zon in, dan verbrand ik echt meteen. Helaas word ik ook nooit bruin ofzo. Ik hoef ook niet poepiebruin, maar mijn benen zien er nu nogal debiel uit
. Knieën zijn wel een beetje bruin, van de littekens, maar de rest is spierwit
.
Maar gewoon, gezellig met vriendjes en vriendinnetjes wat drinken, muziekje er bij, boekje lezen, praten, over het strand lopen, zandkastelen bouwen![]()
Echt stilzitten houd ik ook niet lang vol hoor, maar gewoon een beetje fijn over het strand sjokken wel
Nee, anderhalve liter is voor mijquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja? Ik mag Bloemie insmeren met die hele 3 liter fles zonnebrand?
Dat klinkt als een topplan. Al denk ik wel dat je ballen er afvriezen als je het uitvoert. Maar maak zeker foto'squote:Op woensdag 1 februari 2012 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan wel klein beetje bruin wordenMaar voor die tijd ben ik minstens drie keer verbrand. Ik denk dat ik vanaf maart in m'n Speedo buiten ga lopen. Dan kan ik denk ik wel geleidelijk aan bruin worden zonder te verbranden.
Ik vind het sowieso niet relaxt om vol in de brandende zon te zitten. Dus zelfs als ik bezig ben, hou ik dat geen uren vol (tenzij surfen natuurlijk)
[..]
Nee, anderhalve liter is voor mijMaar je mag mij dan ook wel gelijk even insmeren hoor
Ik denk altijd aan je voorhuidjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Denken jullie ook aan mij en mijn huidje?
Ik heb nooit iets gezegd over foto'squote:Op woensdag 1 februari 2012 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben best in staat tot mezelf insmeren hoor
[..]
Dat klinkt als een topplan. Al denk ik wel dat je ballen er afvriezen als je het uitvoert. Maar maak zeker foto's
Een wollen speedo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan je voorhuidje
[..]
Ik heb nooit iets gezegd over foto'sEn voor m'n ballen moet ik dan nog maar iets verzinnen.. die ben ik nog wel van plan te gebruiken
Dat is volgens mij wel heel lekkerquote:
Ik kan er wel een haken. Maar dat jeukt wel een beetje denk ik hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel heel lekkerIk ga zo maar eens even een mailtje sturen naar Speedo.
Edit: Of kan jij er eentje breien?
Even in de vriezer ermee danquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kan er wel een haken. Maar dat jeukt wel een beetje denk ik hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |