Als je dat zelf niet durft ben je gewoon een mietje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje durf jij tegen Danny te zeggen dat het nieuwe quoten nergens op lijkt?
Ach, Blind,Enoh en Imbecielio lukt het ook niet vakerquote:
Al gedaan net. Maar jij als mod zijnde kan dat natuurlijk niet makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet durft ben je gewoon een mietje.
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Al gedaan net. Maar jij als mod zijnde kan dat natuurlijk niet maken
Niet zo negatief... Ebecilio heeft best potentiequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, Blind,Enoh en Imbecielio lukt het ook niet vaker
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo negatief... Ebecilio heeft best potentie
Die trekt zich daar niks van aan, joh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje durf jij tegen Danny te zeggen dat het nieuwe quoten nergens op lijkt?
Maakt klagen over de kou je juist geen boeler? en ja ik vind het koud, daten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boelers, hoe koud is het bij jullie op dit moment?
Kou zit tussen je oren, koeta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
-6 en zo lekker naar Texel toequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, je bent te jong.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt klagen over de kou je juist geen boeler? en ja ik vind het koud, daten?
Ik denk dat het hier in Tilburg richting de -4 of -5 al gaat. Het is echt vreselijk koud met die gierende poolwind.quote:
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zitquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zit
Ik heb het niet zo snel koud hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef eight het volgende:
[..]
Kun je morgen lekker van genieten als je zonder CV zit
Bel die mannen maar af dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo snel koud hoor.
Ik zit niet aan zee. Provincie Utrecht, choller.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tap da moffo boeler.Anyway...jullie zitten net wat warmer aan zee.
Ok. Ieder z'n ding. Wat ben je in Utrecht aan 't doen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zit niet aan zee. Provincie Utrecht, choller.
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Ieder z'n ding. Wat ben je in Utrecht aan 't doen dan.
Ben ik het niet mee eens, gewoon verhuizen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, ik zei niet Utrecht.
Maar ik werk en woon daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |