Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar bijzonder genoeg om over te hebben. Ik ken dat gevoel. Best fijn hoor.
Ben je zo onzeker? Lekker laten lullen. Je druk maken om mensen die wat zeggen op een forum. Lekker boeiend, joh. Er is meer in de wereld dan Fok.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Hallo schatje. Waarom zouden mensen over jou nou lelijk pratenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb vernomen dat mensen hier over mij praten.
Ik noem geen namen.
Klinkerbotsing
Jij hebt volkomen gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind het een beetje achterbaks, maarja.. vrouwen.
Peuterkutje uit ONZ.quote:
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Peuterkutje uit ONZ.
Dat soort dingen mis jij dus
Als ze dit lees hequote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 39-jarige dikke WoW speler dus.
Iets?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze dit lees he![]()
![]()
Maar ze is wat je ziet in haar fobo. Alleen iets dikker geworden de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |