quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zou er dan in het midden van de cirkel staan?
Heb ik ook gelezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt wel homo te zijn.
sbs 6quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen wil graag naar SBS, hij wil graag met de Mol werken.
Maar het gaat niet, omdat ze een 3 jarig contract hebben bij RTL
Johan Derksen zou toch stoppen op z'n 65e en naar Amerika verhuizen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen moet lekker zijn muil houden die idioot. Weet helemaal niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johan Derksen zou toch stoppen op z'n 65e en naar Amerika verhuizen?
Er zijn ook andere Staten om in te wonen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat is veranderd, iets met doodstraf enzo..
Woon ik vlakbijquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Omgeving buitenwatersloot/hugo de grootstraat reed ik trouwens die schade littlerabit. Ken je dat?
Klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn ook andere Staten om in te wonen.
Standaard altijd fucking veel kratten bier afleveren bij die balletjes daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woon ik vlakbijNou niet gaan stalken he.
Doe sowieso weinig in Delft. Ben niet niet zo goed met "balletjes" kan mijn ergenis moeilijk binnen houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Standaard altijd fucking veel kratten bier afleveren bij die balletjes daar.
Wat vind jij nou van Gijp? Ik vind hem echt supergrappig en een hele goede analistquote:
Snap ik. Best wel een lelijk schijtdorp ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe sowieso weinig in Delft. Ben niet niet zo goed met "balletjes" kan mijn ergenis moeilijk binnen houden.
Alsof je dat niet weet appel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe sowieso weinig in Delft. Ben niet niet zo goed met "balletjes" kan mijn ergenis moeilijk binnen houden.
[..]
Wat vind jij nou van Gijp?
Gijp is prachtig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind jij nou van Gijp?
gijpquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind jij nou van Gijp? Ik vind hem echt supergrappig en een hele goede analist![]()
Als het niet overal is opgebroken is de binnenstad best mooi hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Best wel een lelijk schijtdorp ook.
zoals in het westenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn ook andere Staten om in te wonen.
Ik ben wat dat aangaat misschien niet heel objectiefquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet overal is opgebroken is de binnenstad best mooi hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |