hoezoquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wat dat aangaat misschien niet heel objectief
Ik moet er meestal 's avonds in het centrum zijn, en je rijdt echt overal verkeerd of ik kan er met mijn 3 meter hoge auto niet doorheen dus moet weer een heel rondje eromheen gaan. Inderdaad overal opgebroken, chaos. kutfietsers die je niet ziet aankomen.quote:
Kutstad idd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet er meestal 's avonds in het centrum zijn, en je rijdt echt overal verkeerd of ik kan er met mijn 3 meter hoge auto niet doorheen dus moet weer een heel rondje eromheen gaan. Inderdaad overal opgebroken, chaos. kutfietsers die je niet ziet aankomen.
nergens ruimte om normaal te laden/lossen.
Of naar Barcelonaquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
En sowieso, autovrije zones.
Pleurt op man, als je een autovrije zone wilt ga je maar lekker terug naar de jaren '30.
Groenlinks is aan de macht geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
Pleurt op man, als je een autovrije zone wilt ga je maar lekker terug naar de jaren '30.
Ach, in Breda heeft het zo'n binnenstad wel leefbaarder gemaakt hoor. Is niet alleen maar negatief natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
Ach, ik moest even m'n frustratie kwijt over vandaag. Ook weer gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, in Breda heeft het zo'n binnenstad wel leefbaarder gemaakt hoor. Is niet alleen maar negatief natuurlijk.
Zie het als een uitdaging ipv een probleem Caland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ik moest even m'n frustratie kwijt over vandaag. Ook weer gehad.
Het heeft ook best z'n charmes hoor, toffe pandjes wel in dat Delft. Alleen zo retesmal overal en dan ligt ook nog alles opengebroken.
ik ookquote:
Treinstation komt ondergronds vandaar dat alles nu al 2 jaar zo'n tyfus bende is. Dus binnenkort heeft de NS er een mooie plek voor zelfmoord bij, net als dat deprimerende station van Rijswijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ik moest even m'n frustratie kwijt over vandaag. Ook weer gehad.
Het heeft ook best z'n charmes hoor, toffe pandjes wel in dat Delft. Alleen zo retesmal overal en dan ligt ook nog alles opengebroken.
Rijswijk is wel pauper jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treinstation komt ondergronds vandaar dat alles nu al 2 jaar zo'n tyfus bende is. Dus binnenkort heeft de NS er een mooie plek voor zelfmoord bij, net als dat deprimerende station van Rijswijk
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie het als een uitdaging ipv een probleem Caland.
Mag je daar überhaupt met een auto komen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was dus de uitdaging vandaag.
nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag je daar überhaupt met een auto komen dan?
Wtf dat is toch een trappetje omlaag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:22 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.Maar kon met geen mogelijkheid meer achteruit, dus maar even noodgedwongen.
Was aardig krap.
Daar mag je helemaal niet komen met de auto manquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was dus de uitdaging vandaag.
nee, was ook maar een klein stukje, daarna kon ik weer een extreem krappe bocht naar links nemen waar wel auto´s mochten komen. Moest er wel wat kliko´s en fietsen voor aan de kant zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf dat is toch een trappetje omlaag?
Ja, dat zeg ik toch. Het was dit of die hele steeg waar ik ingereden was achteruit nemen in het donker. Dan was dit toch het makkelijkst. Maar voor die steeg staat het niet effe aangegeven ofzo, dat zei zo'n bewoonster ook dat dat zo een schande was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar mag je helemaal niet komen met de auto man
Schijt aan hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, was ook maar een klein stukje, daarna kon ik weer een extreem krappe bocht naar links nemen waar wel auto´s mochten komen. Moest er wel wat kliko´s en fietsen voor aan de kant zetten.
Mensen die langskwamen zaten me zo hoofdschuddend aan te kijken, wel episch.
Vanwege?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind die El Ham wel echt een baas trouwens.
Dat 'ie nu een schadeclaim bij Ajax in gaat dienen bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Lieve jongen ja, echt iemand waarop je kunt bouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Die Lens is echt de geflopte Raiola met zijn stoere praatquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat 'ie nu een schadeclaim bij Ajax in gaat dienen bedoel je?
Je kon er op wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lieve jongen ja, echt iemand waarop je kunt bouwen.
Omdat 'ie gewoon schijt heeft. Lekker miljoentjes vangen voor niks doen en nog een grote muil opzetten ook.quote:
En dan gaat de transfer niet door, gaan ze een claim indienenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat 'ie gewoon schijt heeft. Lekker miljoentjes vangen voor niks doen en nog een grote muil opzetten ook.
Waren ze al mee aan het dreigen voordat de deal rond was, en volgens Lens kan Ajax nu ook een claim van Fiorentina verwachten omdat ze door Ajax nu geen spits hebben kunnen aantrekkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan gaat de transfer niet door, gaan ze een claim indienen
Tsja...denk dat dat laatste het risicio van het spel is. Ze hadden ook eerder kunnen aankloppen bij Ajax ipv op het allerlaatste moment.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren ze al mee aan het dreigen voordat de deal rond was, en volgens Lens kan Ajax nu ook een claim van Fiorentina verwachten omdat ze door Ajax nu geen spits hebben kunnen aantrekken
Die gast lijkt 12twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 00:56:44Pijnlijk: ""We kregen na 19.00 uur nota bene een mail van Jeroen Slop die aangaf niet te weten hoe laat de transfermarkt in Italië sloot... reageer retweet
Is 'ie ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die gast lijkt 12twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 00:56:44Pijnlijk: ""We kregen na 19.00 uur nota bene een mail van Jeroen Slop die aangaf niet te weten hoe laat de transfermarkt in Italië sloot... reageer retweet
Oeh uitkijken, geen ruzie zoeken met die straatvechters.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is 'ie ookCapo van 410, onder andere.
Hij qoute gewoon een stuk van Nu.nl, wat pas later wanneer alle mods weer wakker zijn zullen posten op de andere site's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is 'ie ookCapo van 410, onder andere.
Die gozer zie je ook weleens met diepgaande onderzoeken komen hoor, maar ik word er nooit echt warm of koud van. Dat Ajax bestuurlijk treurigheid ten top is weet ik ook wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:41 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hij qoute gewoon een stuk van Nu.nl, wat pas later wanneer alle mods weer wakker zijn zullen posten op de andere site's.
Was dat niet het broertje van de_Kromme?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
Utrecht trouwens met de inmiddels afgelikte, uitgekotste en opgegeten boterham Van der Gun
Man, wat is die club afgegleden na vorig seizoen zeg.
Was toch ook zo'n user die regelmatig in het Feijenoord-topic kwam trollen dat Utrecht ons al voorbij was gestreefd en sowieso hoger ging eindigen de komende 5 jaar? Wat was zijn naam nou?
Klopt ja. Wouter of zo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
Utrecht trouwens met de inmiddels afgelikte, uitgekotste en opgegeten boterham Van der Gun
Man, wat is die club afgegleden na vorig seizoen zeg.
Was toch ook zo'n user die regelmatig in het Feijenoord-topic kwam trollen dat Utrecht ons al voorbij was gestreefd en sowieso hoger ging eindigen de komende 5 jaar? Wat was zijn naam nou?
Zo pijnlijk dat.quote:
nu je het zegt hebben ze wel verdacht veel weg van elkaar, ja. Absurditeit ofzo? Vage username had 'ie iig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dat niet het broertje van de_Kromme?
Sorry man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Vitesse was overduidelijk omgekocht, maar daar werd uiteraard niks mee gedaan iedereen haat Ajax nou eenmaalquote:
Die naam zegt me vaag wel iets, weet alleen niet of hij dat was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
nu je het zegt hebben ze wel verdacht veel weg van elkaar, ja. Absurditeit ofzo? Vage username had 'ie iig.
PSV moest toen dik met 8-2 winnen ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vitesse was overduidelijk omgekocht, maar daar werd uiteraard niks mee gedaan iedereen haat Ajax nou eenmaal![]()
Dat zeg ik, omgekochtquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moest toen dik met 8-2 winnen ofzo
Absurditeit is goeie gozer. Niet lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
nu je het zegt hebben ze wel verdacht veel weg van elkaar, ja. Absurditeit ofzo? Vage username had 'ie iig.
Ik ook man. Weer later dan gepland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Ik niet, helaas.
Ik ga op één oor liggen
Vooral belangrijk het deeg dun te houden. Anders krijg je het van binnen nooit gaar. Het moet dunner dan je zou verwachten omdat je moeilijk kan inschatten hoe erg het opzet door de lucht die erin komt. Voor de rest gewoon een receptuur volgen en er opgooien wat je lekker vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgen eens zelf pizza maken denk ik. Heeft iemand daar ervaring mee? Wil ook het deeg namelijk zelf gaan maken...
Goeie tip.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral belangrijk het deeg dun te houden. Anders krijg je het van binnen nooit gaar. Het moet dunner dan je zou verwachten omdat je moeilijk kan inschatten hoe erg het opzet door de lucht die erin komt. Voor de rest gewoon een receptuur volgen en er opgooien wat je lekker vindt
Ach alle topkoks zijn ook mannen, of val jij niet in die categoriequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral belangrijk het deeg dun te houden. Anders krijg je het van binnen nooit gaar. Het moet dunner dan je zou verwachten omdat je moeilijk kan inschatten hoe erg het opzet door de lucht die erin komt. Voor de rest gewoon een receptuur volgen en er opgooien wat je lekker vindt. Sorry dat was mijn vrouwlijke kant
![]()
Ik kan beter koken dan m'n vriendin, dus ik doe het vaak zelf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zet gewoon mijn vriendin in de keuken, like a real man.
Ohnee, die heb ik niet
Nee vind koken wel leuk, alleen wel in alle rust. Lijkt me echt verrot om in de uberstress van een professionele keuken te werkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach alle topkoks zijn ook mannen, of val jij niet in die categorie
Plus je werkt je de pleuris voor een relatief laag salaris.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee vind koken wel leuk, alleen wel in alle rust. Lijkt me echt verrot om in de uberstress van een professionele keuken te werken.
Ik maak altijd zelf Spaghetti Bolognese, like a bossquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan beter koken dan m'n vriendin, dus ik doe het vaak zelf.
Ik eet niet vaak meer pasta sinds ik in Rome ben geweest. Het smaakt toch niet hier op een of andere manier. De tomaten zijn niet goed in de supermarkt, de pasta moet je eigenlijk zelf maken, maar daar heb ik geen zin in of machine voor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak altijd zelf Spaghetti Bolognese, like a boss![]()
Lekker man., Vooral zelf gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak altijd zelf Spaghetti Bolognese, like a boss![]()
Herkenbaar, veel dingen smaakten voor je gevoel heerlijk hier, maar als je het dan in het land eet waar het gerecht van origine vandaan komt, dan smaakt dat eten nu opeens de helft slechter hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet niet vaak meer pasta sinds ik in Rome ben geweest. Het smaakt toch niet hier op een of andere manier. De tomaten zijn niet goed in de supermarkt, de pasta moet je eigenlijk zelf maken, maar daar heb ik geen zin in of machine voor.
Ik realiseer me net dat bovenstaande voor veel andere gerechten geldt die ik hier wél eet.
Precies. Komt ook gewoon door de tomaten hier hoor. Die zijn echt vreselijk. De beste gaan altijd naar het buitenland blijkbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Herkenbaar, veel dingen smaakten voor je gevoel heerlijk hier, maar als je het dan in het land eet waar het gerecht van origine vandaan komt, dan smaakt dat eten nu opeens de helft slechter hier![]()
Als je trouwens pizza gaat maken morgen, al eens aardappelpizza gegeten? Ooit is gehad in Berlijn, en mijn moeder kan die ook gruwelijk maken, by far me favourite pizza, puur genietenquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Komt ook gewoon door de tomaten hier hoor. Die zijn echt vreselijk. De beste gaan altijd naar het buitenland blijkbaar.
En hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je trouwens pizza gaat maken morgen, al eens aardappelpizza gegeten? Ooit is gehad in Berlijn, en mijn moeder kan die ook gruwelijk maken, by far me favourite pizza, puur genieten
Zonder koekje, met peuk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 2:07? verstandig, met of zonder koek(je)?
Gestopt met roken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah hou op man. Ik krijg er spontaan zin in.
Teleurstellend, slecht voorbeeld ook voor de kinderen zoals ik die momenteel nog op het forum rondspoken.quote:
Hoe oud ben je nou eigenlijk Littlerabbit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend, slecht voorbeeld ook voor de kinderen zoals ik die momenteel nog op het forum rondspoken.
Als je als ouder je kind om 2uur 's nachts nog op een forum laat rondspoken kan ik je niet verder verpesten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend, slecht voorbeeld ook voor de kinderen zoals ik die momenteel nog op het forum rondspoken.
21quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou eigenlijk Littlerabbit?
Ja ik kan het toch ook niet helpen dat ik mijn 14de levenjaar nooit ben ontgroeidquote:
1 van deze in kokend water gooienquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker man., Vooral zelf gemaakt
Ik moet nog 5 blz.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik kan het toch ook niet helpen dat ik mijn 14de levenjaar nooit ben ontgroeidToch ga maar eens richting bed want allememachies het is echt later dan ik dacht.
Ik mag hopen dat je niet serieus bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 van deze in kokend water gooien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondertussen deze shit in een pan met boter gooien en in kleine stukjes slaan
[ afbeelding ]
Als het klaar is dit erin gooien
[ afbeelding ]
Mix die shit en gooi het bij de spaghetti als het klaar is
Zo hoort het jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat voor me zien?
Lijkt me redelijk machtig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog met spekjes en chili saus
Dat kan eventueel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo hoort het jaZou er alleen zelf nog een courgette, een paprika en een uit door heen gooien.
Nog nooit gekookt, maar zal dit vanavond uitproberenquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij stap 1 voor de middelste gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog nooit gekookt, maar zal dit vanavond uitproberen
Nee man,die is te dik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik vind nummer 3 lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |