Zonder koekje, met peuk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 2:07? verstandig, met of zonder koek(je)?
Gestopt met roken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah hou op man. Ik krijg er spontaan zin in.
Teleurstellend, slecht voorbeeld ook voor de kinderen zoals ik die momenteel nog op het forum rondspoken.quote:
Hoe oud ben je nou eigenlijk Littlerabbit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend, slecht voorbeeld ook voor de kinderen zoals ik die momenteel nog op het forum rondspoken.
Als je als ouder je kind om 2uur 's nachts nog op een forum laat rondspoken kan ik je niet verder verpesten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teleurstellend, slecht voorbeeld ook voor de kinderen zoals ik die momenteel nog op het forum rondspoken.
21quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou eigenlijk Littlerabbit?
Ja ik kan het toch ook niet helpen dat ik mijn 14de levenjaar nooit ben ontgroeidquote:
1 van deze in kokend water gooienquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker man., Vooral zelf gemaakt
Ik moet nog 5 blz.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik kan het toch ook niet helpen dat ik mijn 14de levenjaar nooit ben ontgroeidToch ga maar eens richting bed want allememachies het is echt later dan ik dacht.
Ik mag hopen dat je niet serieus bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 van deze in kokend water gooien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondertussen deze shit in een pan met boter gooien en in kleine stukjes slaan
[ afbeelding ]
Als het klaar is dit erin gooien
[ afbeelding ]
Mix die shit en gooi het bij de spaghetti als het klaar is
Zo hoort het jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat voor me zien?
Lijkt me redelijk machtig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog met spekjes en chili saus
Dat kan eventueel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo hoort het jaZou er alleen zelf nog een courgette, een paprika en een uit door heen gooien.
Nog nooit gekookt, maar zal dit vanavond uitproberenquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij stap 1 voor de middelste gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nog nooit gekookt, maar zal dit vanavond uitproberen
Nee man,die is te dik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik vind nummer 3 lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |