Wss niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan ist goed want deel 2 komt niet
Hoe noem je dat wat wij hebben dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan seks met liefde
Platonische internetrelatie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe noem je dat wat wij hebben dan?
Ik ben geen twitteraar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Floxcie het volgende:
Wie kan even tweeten dat hij/zij morgenochtend een aanslag gaat plegen bij mij op school?
Goed vernomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dat banwaardig is.
http://twitter.com/doodsbedreigingquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:13 schreef Floxcie het volgende:
Niemand die goed is in dreigementen tegenover scholen op Twitter plaatsen?
Jouw kontje is altijd veilig bij mij skatquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dank aan PtR voor het beschermen van mijn kontje.
:$:$::$:$:$quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jouw kontje is altijd veilig bij mij skat
Zo geloofwaardig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jouw kontje is altijd veilig bij mij skat
Zus en zo dit dat ja nee misschien en toch wel niet soms.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat je zo van dit dat.
Ja! Precies.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zus en zo dit dat ja nee misschien en toch wel niet soms.
Heb je iedereen meegenomen ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef Henkie94 het volgende:
Succes met den nacktelijke backer, ik ga pitten.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Is TPB bij jou ook al geblockd?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeIk gebruik deze ; https://addons.mozilla.or(...)e-piratebay-dancing/
Werkt over het algemeen wel goed, alleen faalt hij nu bij mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]. Ik heb die toevallig ook geïnstalleerd.
Ik had toenneet ook wat andere probleempjes met utorrentquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt over het algemeen wel goed, alleen faalt hij nu bij mij.
Ik gebruik daar adblocker voorquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Wel een beetje kut als je in het browsemenu iets wil intypen, want dan zit die banner ervoor. Heb je daar een oplossing voor toevallig?
Die heb ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gebruik daar adblocker voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had toenneet ook wat andere probleempjes met utorrent. 20 min aan het zoeken geweest en ik wist dat het iets simpels was en dat was het uiteindelijk ook
Ja, dan klik je met je rechtermuisknop op die banner, en dan "Adblock Plus: Block Image"quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar ik bedoel die mededeling bovenaan vanuit die plugin zelf, zeg maar.
Ik weetquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Kut is dat ja. Ik was laatst ook iets aan het zoeken, kreeg telkens 0 resultaten, bleek het te liggen aan & ipv. and.
_
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet. Dit keer waren het de torrents die niet meer gelinkt waren aan het programma
.
Heldquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dan klik je met je rechtermuisknop op die banner, en dan "Adblock Plus: Block Image"
Tsja, je moet het maar net wetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Held.
Weer zoiets simpels btw
Nee, waar staat dat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
Heb jij de Legal threats van TPB al eens gelezen trouwens?Echt de moeite waard.
Onderaan de site, een linkje naar "Legal threats"quote:
Ik had het net gevondenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onderaan de site, een linkje naar "Legal threats"
http://thepiratebay.org/legal
Gaat dus over brieven/emails die zij ontvangen met klachten over het illegaal verspreiden van hun content. En daar geven ze best geniaal reactie op
Briljant ja, lijkt me nou echt een topbaan, zo'n contactpersoon zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik had het net gevondenhehe. Er zijn over die klachten al wel eens eerder wat topics geweest hier op fok. Die mailtjes van disney en die andere grote waren het grappigste. Vooral die replies van TPB zelfs waren geniaal.
Zeker waar, maar dan slaap ik alquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen we over 220 posts verandering in brengen.
quote:Hello and thank you for contacting us. We have shut down the website in
question.
Oh wait, just kidding. We haven't, since the site in question is fully
legal. Unlike certain other countries, such as the one you're in, we have
sane copyright laws here. But we also have polar bears roaming the
streets and attacking people :-(.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze response van TPB nav een dreiging van EA (Sims 2 enzo)
[..]Geniaal.
quote:Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.
It is the opinion of us and our lawyers that you are ....... morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.
Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.
Go fuck yourself.
Polite as usual,
anakata
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Jup, erg beleefd
Die anakata is wel de ergste trouwens.
Ja, volgens mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerst hadden ze er veel meer opstaan, dacht ik, mja deze zijn ook grappig
.
Dit dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ben ook iets anders aan het doen. Rustig maar.
Nee je bent helaas te laat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |