Goede tipquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
gewoon op balkon leggen, krijgt ie het koud, houd ie vanzelf zijn bek
quote:
prutquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, ik neem nog een borreltje om zelf weer even af te koelen
![]()
Dank je, ik weet is niet goed, maar *plop*quote:
Drassssquote:
Klopt ik wilde al iets posten, maar dacht achhh we wachten wel op de dag zelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
Meerdere bronnen beweren dat we vrijdag op beestjes kunnen jagen
ik hou niet van jagenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt ik wilde al iets posten, maar dacht achhh we wachten wel op de dag zelf
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt ik wilde al iets posten, maar dacht achhh we wachten wel op de dag zelf
Goed bezigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ook de keuken en badkamer onder handen genomen
Ja, maar gelukkig kan je het uitzetten http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#Overigquote:
vinnet wel wat hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kan je het uitzetten http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#Overig
vinkje zetten bij klassieke quote gebruiken
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, je kan opeens super hip quoten.
Ik vinnet helemaal niets (maar ik ben niet zo voor verandering)quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
had beter in de kamer kunnen beginnen, zal deze dagen niks meer van komen denk ik
Ik meestal ook niet, maar dit kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik vinnet helemaal niets (maar ik ben niet zo voor verandering)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet, maar dit kan ik wel waarderen
Je moet niet zoveel smilenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moet met de nieuwe quote naar beneden scrollen om de smileys te kunnen zien
helemaal niksquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat ben je dan allemaal van plan de komende dagen
Ik zag er wat pics van voorbij komen. Heb ik niet want ik gebruik custom CSSquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal niks![]()
Wel lachen al die kleurtjes
die tiep je togquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moet met de nieuwe quote naar beneden scrollen om de smileys te kunnen zien
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag er wat pics van voorbij komen. Heb ik niet want ik gebruik custom CSS
quote:
weet die toetsen niet eens te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en
en
en
gebruik ik daarvoor niet vaak genoeg
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet die toetsen niet eens te vinden
Iets verkeerds gegetenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy![]()
kipfiletje van de grill met verse kapucijners
ik wacht op de elfstedentochtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
3 Thunderstorm warnings.. Bij eentje denk ik "Mmm"
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
3 Thunderstorm warnings.. Bij eentje denk ik "Mmm"
De Hel van '63 komt zo op NL 1quote:
Ik denk dat de kans groter is dat Muisie bij jou op de koffie gaat dan dat er een Elfstedentocht komt.quote:
dat vrees ik ook jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat Muisie bij jou op de koffie gaat dan dat er een Elfstedentocht komt.
Te koudquote:
dat dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Drassss het volgende:
Om eerlijk te zeggen vond ik dat een behoorlijke zaadfilm.
Ik heb hem nog nooit gezien, maar mijn zusters vinden hem geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Drassss het volgende:
Om eerlijk te zeggen vond ik dat een behoorlijke zaadfilm.
Waar kun je de klok op gelijk zettenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
en je kunt er de klok op gelijk zetten
Tja Chris Zegers in een film..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien, maar mijn zusters vinden hem geweldig.
(Zal ik dus wel een andere mening over hebben)
ER IS GEEN RUK OP TVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar kun je de klok op gelijk zetten
Straks komt op RLT7 wel een film die ik opneem. Verder is er idd helemaal nietsquote:
dusquote:
lijkt me ook een vage filmquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Straks komt op RLT7 wel een film die ik opneem. Verder is er idd helemaal niets
Jep, het is dat ik toen aan het sporten was anders had ik echt 60 minuten van mijn leven weggemiktquote:
Ik weet niet, lijkt mij vooral ingewikkeld.quote:
heb the last legion maar op gezetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet, lijkt mij vooral ingewikkeld.
Op RTL5 dan Michelle Pfeiffer
Ik ook maar Ben Kingsley kijken.....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb the last legion maar op gezet
Luister op mijn werk altijd naar muziek, dus hoeft 's avonds van mij nietquote:
hoeft van mij sowieso nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luister op mijn werk altijd naar muziek, dus hoeft 's avonds van mij niet
Ik doe het ook alleen maar om het geklets en gebel van die lui van de helpdesk niet aan te hoeven horen. Muziek is een stuk beter dan zo'n anti-geluid koptelefoon.quote:
Dicht, maar ik heb vaak voor het slapen gaan hem even openquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen jullie als echte Hollandse Bikkels nu nog steeds met het raam open, of hebben jullie die nu toch ook maar dichtgedaan ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen jullie als echte Hollandse Bikkels nu nog steeds met het raam open, of hebben jullie die nu toch ook maar dichtgedaan ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dicht, maar ik heb vaak voor het slapen gaan hem even open
Edit: Niks beters om in je bed te springen en langzaam heerlijk op te warmen![]()
Ja, slaap nog steeds met raam open ofquote:
Dat doe ik zelfs al met een gesloten raamquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]rillend het bed in stappen en dan voelen dat je warm wordt
zie bovenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, slaap nog steeds met raam open of
Ja, heb ik toch ook maar dichtgedaan
Ninja-editquote:
gewoon een 4-seizoenen dekbedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs al met een gesloten raam![]()
Ik heb zelfs de 2e wollen deken op mijn bed gegooid
Ik ben niet zo zot op dekbedden. Vreselijke klus om ze in de hoes te krijgen, en bij mij is het dekbed binnen 2 dagen al zo 'verschoven' in de hoes dat ik alsnog in de kou lig.quote:
geen polonaise aan mijn lijfquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Drassss het volgende:
Liefst nog iemand tegen je aan, maar dat zit er even niet in
Dan is het slapen met open raam wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Drassss het volgende:
Liefst nog iemand tegen je aan, maar dat zit er even niet in
iedere dag heel even opschuddenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zot op dekbedden. Vreselijke klus om ze in de hoes te krijgen, en bij mij is het dekbed binnen 2 dagen al zo 'verschoven' in de hoes dat ik alsnog in de kou lig.
Ik heb geen verwarming in de keuken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
heb vandaag ivm oosten wind verwarming in de keuken maar aan gezet.![]()
voor het eerst deze winter
Lekker samen warm rillenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is het slapen met open raam wel lekker
bij kij ook vanmorgen en heb de verwarming ligt aan. Thermo knop staat op 5 en is netb 20gr in huisquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen verwarming in de keuken.
Maar door de oostenwind was het wel maar 16 graden in mijn woonkamer toen ik thuis kwam
Vanmorgen was het 17. Toen ik thuiskwam dus een graad lager. Heb de thermostaat op 20 gezet en uurtje later was het lekker warm.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij kij ook vanmorgen en heb de verwarming ligt aan. Thermo knop staat op 5 en is netb 20gr in huis
ik heb alleen knopen op de verwarming. sinds dit jaar thermostatische kranen daarvoor was het open of dicht. Sinds dit jaar dus als ik weg ben verwarming ook aan. Vorig jaar met deze temp 'smorgens 13 graden in huisquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 17. Toen ik thuiskwam dus een graad lager. Heb de thermostaat op 20 gezet en uurtje later was het lekker warm.
Meestal heb ik de thermostaat op 19 staan, maar er komt best wat kou van de ramen af.
Om 2300 uur gaat ie automatisch naar 15 graden.
13 graden, jeetje, dat kan ik mij alleen maar herinneren van mijn ouderlijk huis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb alleen knopen op de verwarming. sinds dit jaar thermostatische kranen daarvoor was het open of dicht. Sinds dit jaar dus als ik weg ben verwarming ook aan. Vorig jaar met deze temp 'smorgens 13 graden in huis
daarom heb ik die kranen ook laten plaatsen. heb stadsverwarmingquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
13 graden, jeetje, dat kan ik mij alleen maar herinneren van mijn ouderlijk huis.
Ik heb zo'n centrale thermostaat, dus kranen gewoon open.
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarom heb ik die kranen ook laten plaatsen. heb stadsverwarming
met eenn rechtreekse aansluiting. Wij hebben een onderstation, vandaar worden alle woningen per kamer voorzien van aansluiting. Jij hebt waarschijnlijk ook een eigen meter. Ik heb meters op iedere verwarmingquote:
Dat heb ik nog niet eerder gehoord, meters op iedere verwarming.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
met eenn rechtreekse aansluiting. Wij hebben een onderstation, vandaar worden alle woningen per kamer voorzien van aansluiting. Jij hebt waarschijnlijk ook een eigen meter. Ik heb meters op iedere verwarming
jij woont in "nieuw"bouw. ik woon in een monumentquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder gehoord, meters op iedere verwarming.
Ik heb een warmteunit/meter in mijn woning
Jaren '60 bouw toch ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij woont in "nieuw"bouw. ik woon in een monument
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jaren '60 bouw toch ?
Toen hadden we in Amsterdam nog helemaal géén stadsverwarming. Kwam pas eind jaren '80 in de nieuwbouwwijken rond het Gein.
Waarom dan een meter per radiator? Dan was zo'n warmteunit zoals ik heb toch wat makkelijker lijkt mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
heb ook pas sinds dit jaar stadsverwarming. Hadden eerst van Corio, eigenaar van het winkelcentrum waar deze en nog 5 flats onderdeel van zijn. Corio had grote warmte voorziening waar het hele winkelcentrum gebruik van maakte incl de woningen. ivm vele nieuwbouw in de wijk is er stadsverwarming aangelegd, en zijn wij daar ook op aangesloten
dat ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom dan een meter per radiator? Dan was zo'n warmteunit zoals ik heb toch wat makkelijker lijkt mij.
Maar ik kan mij nog herinneren dat de radiatormonteur kwam
Toen heb je ijverig ook meteen de ombouw gemaakt
Ow, OK, nu begrijp ik hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja.
Er komt bij mij door ieder kamer een warmtebuis heen naar boven. zijn allemaal apart aangesloten op warmwater in de kelder. strangen noemen ze dat. Ik heb 5 verwarmingen, dus 5 buizen door huis lopen waar een verwarming aan hangt. Daar hangt dat weer een warmte meter op. die meet hoeveel joule je gebruikt
warmtemeter
bij mij kwqamen tot 3 jaar terug alles opmetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, OK, nu begrijp ik het
En wel handig dat de meters op afstand uitgelezen kunnen worden. Ik moet die nog steeds doorgeven.
Bij mij tot een paar jaar terug ook, nu krijg je een brief en moet je de meterstanden zelf doorgeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij kwqamen tot 3 jaar terug alles opmeten
net als bij het water en elektra dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij tot een paar jaar terug ook, nu krijg je een brief en moet je de meterstanden zelf doorgeven.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
net als bij het water en elektra dus
dat ja. Vind het ook niet zo erg. Dat geemmer van die opnemers iedere keerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik denk dat het te duur geworden is om een meteropnemer langs te sturen. Die zijn ze allemaal aan het omscholen om de vele elektriciteits- en wateronderbrekingen op te lossen
Elektra- & Water-meter zitten in een kast bij de lift. Alleen warmte-unit hangt in huis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. Vind het ook niet zo erg. Dat geemmer van die opnemers iedere keer
En nu ben je hyper???quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
Vikingsmeisje
![]()
Ik heb vanavond je hartige taart gemaakt
Een beetje, maar ik weet niet of het door de taart komt hoor.quote:
heb je de zoete of de minder zoete genomen??quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een beetje, maar ik weet niet of het door de taart komt hoor.
Ik ga hem nog een keertje maken maar dan met pasteideeg. Bladerdeeg vind ik wat minder
C1000 huismerk, die lijkt het meest op mijn eigen korstdeeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb je de zoete of de minder zoete genomen??
Ik vind die van de AH ook iets minder zoet dan die van Koopmans..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
C1000 huismerk, die lijkt het meest op mijn eigen korstdeeg.
Ik vindt het 'knapperige' niet zo lekker in combinatie met een hartige taart.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij hoort er helemaal geen zoetstof in korstdeeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind die van de AH ook iets minder zoet dan die van Koopmans..
Ik had eigenlijk zelf willen maken, maar was mij iets te bewerkelijk voor een doordeweekse dag. Dus daarom maar uit een pakkiequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind die van de AH ook iets minder zoet dan die van Koopmans..
nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij hoort er helemaal geen zoetstof in korstdeeg.
Kokkie
eiquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee.
bloem, boter,zout, ei en water
Dat was al op het 8 uur journaal. Wel sneu voor je uitzendingquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alle amateurvoetbal afgelast.. Daar gaat mijn uitzending zondag...
dan gooi je er toch een one womanshow inquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alle amateurvoetbal afgelast.. Daar gaat mijn uitzending zondag...
Die ben ik nog maar net aan het schrijven. En zoveel staat er niet..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan gooi je er toch een one womanshow in
Ik durf het bijna niet te zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me vergissen, maak het nooit. duurt veel te lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik alleen maar in het weekend als ik zin heb in verse croissantjes. 't is niet moeilijk, maar wegleggen, wachten, toeren, wegleggen, wachten, toeren, wegleggen, wachten toeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan me vergissen, maak het nooit. duurt veel te lang
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen
nee hoor. Moet toch 2 x 30 minuten + 1 uur rusten. Plak van 40x60 uit de DV pakken gaat sneller, en is altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie zegt dat het een fransman is geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik alleen maar in het weekend als ik zin heb in verse croissantjes. 't is niet moeilijk, maar wegleggen, wachten, toeren, wegleggen, wachten, toeren, wegleggen, wachten toeren.
Welke idiote Fransman heeft dat oorspronkelijk verzonnen
Deze versiequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
wie zegt dat het een fransman is geweestHeet toch Hollandse korst
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze versie, maar mille-feuille met de franse toeren is toch Frans. En trouwens alleen die zotte fransozen kunnen dingen als sabayon en mille-feuille uitvinden toch
40x60 is niet te koop hier in de superquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor. Moet toch 2 x 30 minuten + 1 uur rusten. Plak van 40x60 uit de DV pakken gaat sneller, en is altijd goed
Kom er maar in met je geschiedenislesquote:
croissantje maak jevolgens mij niet van korstdeegquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40x60 is niet te koop hier in de super
alleen die 10x10tjs
En die zijn niet geschikt om croissantjes van te maken (tenminste die rijzen bij mij niet zo goed als zelf gemaakt korst)
ik weet het niet, weet alleen dan croissants van oorsprong oostenrijks zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom er maar in met je geschiedenisles
Wel hoor, maar je voegt gist toequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
croissantje maak jevolgens mij niet van korstdeeg
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet het niet, weet alleen dan croissants van oorsprong oostenrijks zijn
dus geen bladerdeegquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor, maar je voegt gist toe
zou best kunnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die wist ik niet
![]()
Zouden de Oostenrijkers dan het korstdeeg en het toeren uitgevonden hebben
Maar wordt wél getoered. En ja je voegt wél suiker toe, maar echt géén eierenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus geen bladerdeegmaar gistdeeg. wordt ook suiker aan toegevoegd
Nu heb je wél gelijkquote:
zou best kunnen, ben nog net geen lopend receptenboekquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar wordt wél getoered. En ja je voegt wél suiker toe, maar echt géén eieren
Leuk he.. In je vrije tijd nog kok zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best kunnen, ben nog net geen lopend receptenboek
geen probleem, zolang het maar niet praktisch isquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Leuk he.. In je vrije tijd nog kok zijn
Trusten!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best kunnen, ben nog net geen lopend receptenboek
soms best jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet dat pattiserie niet je sterkste kant is
Kan je dan niet een stage vragen die je meer pattiserie leertquote:
daarvoor heb ik het in de praktijk te weinig nodig. de basis beheers ik primaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je dan niet een stage vragen die je meer pattiserie leert
En nu lekker slapen kokkie
Laatstequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarvoor heb ik het in de praktijk te weinig nodig. de basis beheers ik prima
truste
Ik had vanmiddag plots een beeld van jou op witte kunstschaatsen op de stadsvijverquote:
dat beeld was ik bijna kwijt gelukkig totdat Ctje alles weer oprakeldequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag plots een beeld van jou op witte kunstschaatsen op de stadsvijver
Ik zag dat jullie een tripje down memorylane dedenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat beeld was ik bijna kwijt gelukkig totdat Ctje alles weer oprakelde
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie een tripje down memorylane deden
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
Nog iets leuks gedaan vandaag of alleen maar herinneringen opgehaald ?
Is die een beetje gesettled in het nieuwe huis?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is die een beetje gesettled in het nieuwe huis?
Bah, vervelend voor ze. En dus ook nog geen rust voor de kinderen. Ik hoop voor ze dat ze de boel toch een beetje vlot op orde krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]is niog een grote chaos. teveel spullen in te klein huis. Zijn verhuisd naar andere gemeente, dus alles moet opnieuw geregeld en aangevraagd worden kost veel tijd, andere huis moet nog verder leeg en schoon, dus zijn nog wel even bezig voordat ze rust hebben
kids gaan goed. oudste is volop met kamer bezig en was erg vrolijk vandaag moet ik zeggen probeerde zelfs mij uit te dagen. Doet ie nie snelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, vervelend voor ze. En dus ook nog geen rust voor de kinderen. Ik hoop voor ze dat ze de boel toch een beetje vlot op orde krijgen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
kids gaan goed. oudste is volop met kamer bezig en was erg vrolijk vandaag moet ik zeggen probeerde zelfs mij uit te dagen. Doet ie nie snel
geen ideequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan is het wel goed
Enig idee wanneer de middelste wat van school hoort?
was ook best lekker maar flink koud. Was hier om 13.00 -7 met harde oosten windquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Wat liep trouwens bijna iedereen te klagen over dat het 'zo koud' is? Ik vond het vandaag nog best meevallen.
12 graden is ook niet de temperatuur waar je een kop thee op hoort te drinkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vond het wel koud, maar ik vind 12 graden ook koud.
-6 hier... zolang je maar niet in de schaduw tegen de wind inliep vond ik het nog best goed te doen. En ik zeg dat niet snel over temperaturen onder de 10quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
was ook best lekker maar flink koud. Was hier om 13.00 -7 met harde oosten wind
het is hier nu op 14m hoogte -8 met thermometer tegen raamkozijn en uit de windquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Wat liep trouwens bijna iedereen te klagen over dat het 'zo koud' is? Ik vond het vandaag nog best meevallen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hier kreeg ik ruzie met een ijsbeer die op weg was om te overwinteren in Zuid-Frankrijk.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hier kreeg ik ruzie met een ijsbeer die op weg was om te overwinteren in Zuid-Frankrijk.
-5, tegen raamkozijn, in de loggia (dus beschut) en ook zo'n 14m hoogtequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is hier nu op 14m hoogte -8 met thermometer tegen raamkozijn en uit de wind
Ik heb blikvoer tot de zomer van 2039 in huis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie dat zowel kokkie als D_K morgen een aardig portie sneeuw krijgen
ik ben benieuwd. Buienradar laad het idd zien jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
laat maar mooi wegblijvenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb blikvoer tot de zomer van 2039 in huis.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb blikvoer tot de zomer van 2039 in huis.
Ze zijn vooraf bestraald om alle microben te doden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Je weet dat als de blikjes bol gaan staan je de inhoud beter niet meer kunt nuttigen
pak de skies of de sleequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef Laysa het volgende:
Overigens moet ik morgen gewoon nog er uit voor de boodschappen
Eenschquote:
Morgenvroeg doen. Wordt vanaf 10:00 uur sneeuw verwacht bij jullie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef Laysa het volgende:
Overigens moet ik morgen gewoon nog er uit voor de boodschappen
Dan slapen we nog hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch
[..]
Morgenvroeg doen. Wordt vanaf 10:00 uur sneeuw verwacht bij jullie.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eensch
[..]
Morgenvroeg doen. Wordt vanaf 10:00 uur sneeuw verwacht bij jullie.
Dat zou ik niet volhouden zeg!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
ik wou dat het waar was, 0800 is uitslapen voor mij
Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Moet je ook maar niet zo vroeg je bed in duikenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou ik niet volhouden zeg!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zo vroeg je bed in duiken
en dan is 10.00 uur vroegquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik ga zo lekker richting bed verhuizen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
trustequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Laysa het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor zo of straks slaap lekker.
En ik hoop dat er niet al teveel sneeuw valt en dat het pas heel veel later gaat sneeuwen
zakelijk gezien mag het wegblijvenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Voor zo of straks slaap lekker.
En ik hoop dat er niet al teveel sneeuw valt en dat het pas heel veel later gaat sneeuwen
wel veilig hèquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je in mijn lichaam zit wel ja![]()
en wie zegt dat ik gelijk ga slapen?
Alweer? Geef mij ook eens een avondje vrij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je in mijn lichaam zit wel ja![]()
en wie zegt dat ik gelijk ga slapen?
Waarom, kan je een nieuwe sport introduceren. Golven met sneeuwballenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
zakelijk gezien mag het wegblijven
ja hoor....de bedrekjes zijn geplaatsquote:
Nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alweer? Geef mij ook eens een avondje vrij.
bij het laagje van afgelopen week werden gewoon gekleurde ballen gebruikt. Toen zakte de ballen nog niet in de sneeuwquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom, kan je een nieuwe sport introduceren. Golven met sneeuwballen
Ze verwachten 3-5 cm voor het oosten van het landquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij het laagje van afgelopen week werden gewoon gekleurde ballen gebruikt. Toen zakte de ballen nog niet in de sneeuw
de zaak is meer rond het ijselmeerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze verwachten 3-5 cm voor het oosten van het land
Ik weet waar je werkt hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
de zaak is meer rond het ijselmeer
'Werk' ze D_Kquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Slaapze! En doe vooral alles wat ik niet zou doen
heb het gezien,quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet waar je werkt hoor
Krijgt ook nog de volle lading. Ik zit aan het randje, maar ik ga wel zorgen dat ik naar huis rij zodra de eerste vlokjes beginnen te vallen. Moet een paar hoge bruggen over, en als daar idioten op hun zomerbandjes gaan glijden.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Slaapze! En doe vooral alles wat ik niet zou doen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het gezien,
Zal toch wel meevallen, heb ik jaren gedaan, Reed een paar jaar terug nog op zomerbanden naar de wintersport
vroeger was het niet anders. Dit is de eerste auto waar ik winterbanden op heb. en alleen omdat het verplicht is in duitsland. Gebruik ze nu ook wel en heb ervaren dat het beter isquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij bent gek !!!
Vorig jaar december die vrijdag dat het plots zo begon te sneeuwen, reed ik bij moeders weg, en achter het CS is het een hele lichte helling. Het is dat ik voldoende afstand hield, want die idioot voor mij stopte 'voor' de helling, begon te rijden, en gleed op zijn gladde zomerbandjes zo richting mij.
Ik heb nu all year weather banden. Had op mijn lease-auto's altijd zomer/winterbanden. Is met sneeuw en ijzel echt veel prettiger rijdenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
vroeger was het niet anders. Dit is de eerste auto waar ik winterbanden op heb. en alleen omdat het verplicht is in duitsland. Gebruik ze nu ook wel en heb ervaren dat het beter is
zou best kunnen, weet niet precies hoe het zitquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nu all year weather banden. Had op mijn lease-auto's altijd zomer/winterbanden. Is met sneeuw en ijzel echt veel prettiger rijden
Is trouwens niet verplicht in Duitsland. All Years met sneeuwvlok tekentje erop mogen ook
Ik dacht ook dat het verplicht was. Is mij door Nikky (die in Duitsland woont) helemaal uitgelegd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou best kunnen, weet niet precies hoe het zit
het is in zoverre verplicht, als een een ongeval veroorzaakt in winterse omstandigheden met zomerbanden ben je schuldig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het verplicht was. Is mij door Nikky (die in Duitsland woont) helemaal uitgelegd.
De Duitse wetswijziging is hier in NL door de diverse bandenverkopers aangegrepen om iedereen aan de (steeds duurder wordende) banden te krijgen.
En dat is dan terrechtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is in zoverre verplicht, als een een ongeval veroorzaakt in winterse omstandigheden met zomerbanden ben je schuldig.
je doet wel langer met je bandenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dan terrecht
Ik heb all year weather banden met een sneeuwvlok op de band (en nog wat tekens), en die zijn wél in winterse omstandigheden in Duitsland toegestaan.
Zusje had die ook, maar die heeft dus nu in de zomer haar oude all year weather er onder zitten, en in de winter ivm wintersport echte winterbanden. Die heeft dus ¤600 voor niets uitgegeven.
Zeker met die kilometers die ik rijquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
je doet wel langer met je banden
ik ook hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker met die kilometers die ik rij
Je weet dat je de mijne mag lenen, rijdt ie tenminste meer dan 50 km / weekquote:
daar red ik nog geen dag meequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat je de mijne mag lenen, rijdt ie tenminste meer dan 50 km / week
Dat bedoel ikquote:
quote:
tuurlijk, das Robert jan derksen Wij zijn zijn hoofdsponsor. Spreek hemn regelmatigquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik zie het logo op het T-shirt..... Ken je die knakker
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk, das Robert jan derksen Wij zijn zijn hoofdsponsor. Spreek hemn regelmatig
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus dat is die gast die laatst ook bij het darten zat.
Golven lijkt mij trouwens best moeilijk
Ik ga mijn nest nog niet in, maar jij was zo stil dat ik dacht jij ging slapenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Is moeilijker dan je zou denken ja
En nu je nest in![]()
nee jij waS lekker spraakzaamquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mijn nest nog niet in, maar jij was zo stil dat ik dacht jij ging slapen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee jij waS lekker spraakzaam
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Via de stad is het 6,2 km enkele reis, via de ring, ietsjes meer
zat vast in een filmquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus ik had een topic-killer
[..]
zie het nut er niet vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Trouwens ik was behoorlijk aan het posten hoor
Dat jij nu je principes hebt en geen abo neemt
Gezellige SCquote:
Leek mij helemaal nietsquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezellige SC
Geeft niet hoor, ik blijf wel hier
Vond het altijd wel een redelijke film, daarom nog maar een keerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leek mij helemaal niets
Ik heb WIDM en het mooiste meisje van de klas gezien. Maar anders had ik toch gekozen voor Gone in Sixty Seconds.
Ik heb hem nog nooit gezien. Misschien de volgende keer toch maar eens kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vond het altijd wel een redelijke film, daarom nog maar een keer![]()
Mooiste meisje is ook wel een leuk programma
grappigquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien. Misschien de volgende keer toch maar eens kijken.
Mooiste meisje was nu een meisje dat op school zat op 500m van waar ik woonde, en een paar jaar jonger is dan mijn oudste zus. Veel herkenning
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en eigenlijk ook wel een gekke gedachte dat mijn zus mij naar mijn lagere school bracht die tegenover de 'rotzooi' school van dat mooiste meisje lag en dus dat ik onbewust haar misschien ooit heb gezien.
Maar ik las vandaag dat Ceetje in '86 op het bewuste bruggetje in Barthlehiem stond. Daar was ik toen ook met wat klasgenoten en een leraar. Dus waarschijnlijk heb ik Ceetje toen ook gezien
Ja, we mochten die dag de 11-stedentocht op school in de kantine kijken. Leraar kunstgeschiedenis stelde voor om met 'zijn' 6 leerlingen naar Barthelehiem te gaan. Dus wij zijn gegaan. Ik kan mij er niet veel meer van herinneren behalve dat het echt een feest was, je het echt niet koud had, en ik dus waarschijnlijk naast Ceetje bij de koek-en-zopie heb gestaanquote:
en je kanje er niks meer van herinnerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, we mochten die dag de 11-stedentocht op school in de kantine kijken. Leraar kunstgeschiedenis stelde voor om met 'zijn' 6 leerlingen naar Barthelehiem te gaan. Dus wij zijn gegaan. Ik kan mij er niet veel meer van herinneren behalve dat het echt een feest was, je het echt niet koud had, en ik dus waarschijnlijk naast Ceetje bij de koek-en-zopie heb gestaan
Niet veel, is iets meer dan nietsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
en je kanje er niks meer van herinneren![]()
zulke ervaringen vergeet je toch nooit meer
ik niks met voetbal, maar had het niet willen missenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet veel, is iets meer dan niets
't was koud, we stonden te springen op de brug, we stonden te roepen Evert, Evert, want die was al de gedoodverfde favoriet. En ik geloof dat we het vooral beter vonden dan een dagje klas of in de kantine zitten![]()
Ik had/heb niets met de elfstedentocht
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
ik ben naar de EK finale in 88 geweest, heb het er nu nog wel eens over
Eerlijk gezegd.... JIJ en EK finalequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niks met voetbal, maar had het niet willen missen
ruslandquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd.... JIJ en EK finale![]()
Ik heb iets meer gevoel bij EK/WK voetbal. In die tijd was van Basten toch 'the king'![]()
Ik weet niet eens meer tegen wie NL moest spelen
was een cadeautje van pa en ma omdat ik geslaagd wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk gezegd.... JIJ en EK finale![]()
Ik heb iets meer gevoel bij EK/WK voetbal. In die tijd was van Basten toch 'the king'![]()
Ik weet niet eens meer tegen wie NL moest spelen
gelijk sensatie dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moest van mijn collega's voetbal gaan kijken. Eerst wedstrijd die ik keek was de interland Nederland-Cyprus in '87. Die met de vuurwerkbom
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
was een cadeautje van pa en ma omdat ik geslaagd was
Gullit en van Basten waren toch wel bazenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
rusland
1-0 Gullit 2-0 van basten
halve finale duitsland
in de poulefase hadden ze verloren van rusland
was toen iets meer met NL elftal bezig. had het toernooi helemaal gevolgd met vrienden op de camping. Dan kom je vanzelf in de sfeer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En ze dachten jouw er een plezier mee te doen.
Blijkbaar wél want je hebt het er nu nog over
Ik snap voetbalrellen gewoon nietquote:
en rijkaard ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gullit en van Basten waren toch wel bazen
ik ook niet, aanpakkenn dat volk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap voetbalrellen gewoon niet
Is wel een 'onschuldige' ajaxied bij omgekomenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, aanpakkenn dat volk.
Ze hadden toen bij Beverwijk hele hoge hekken om dat veld moeten plaatsen en dat volk moeten laten vechten tot de laatste man
Ik trok in '94 door Maleisië en blijkbaar stond het NL voetbalelftal ook daar hoog aangeschreven. Eerste waar de gids over begon was Gullit en van Bastenquote:
hadden er veel meer moeten zijn. En Feyenoorders ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is wel een 'onschuldige' ajaxied bij omgekomen
Ik hoor mijn pa nu pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
hadden er veel meer moeten zijn. En Feyenoorders ook
quote:
Nah, wat zeur je dan over het weer. Zaterdag kan je niet eens werken want dan ben je ingesneeuwdquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]heb nog weekend
Zaterdag weer, en dan weer weekend door het weer
komt ook nog een week achteraan. hen twee partijen volgende week. spul in huis, bij sneeuw gaan ze niet doorquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, wat zeur je dan over het weer. Zaterdag kan je niet eens werken want dan ben je ingesneeuwd
Afwachten wat het weer dus gaat doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt ook nog een week achteraan. hen twee partijen volgende week. spul in huis, bij sneeuw gaan ze niet door
das goed. Tozzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afwachten wat het weer dus gaat doen.
Nu slapen kokkieik kom zo
moge.quote:
ik heb lekker niks gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moge.
Lekker sleetje gereden vandaag?
Ook wel eens lekker een lui dagjequote:
Hallo D_K.quote:
Wel sneeuw, maar niet veel. Het is wit zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker een lui dagje
Wel sneeuw bij je gevallen of niet?
Ging hier best te keer. Ben blij dat ik vanuit huis heb gewerkt.
Nee! Ik blijf gewoon in huis!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hallo D_K.
Heb je jezelf uit de sneeuw moeten graven?
Zeker 3 cm hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wel sneeuw, maar niet veel. Het is wit zal ik maar zeggen
dan valt het daar ook wel mee dus. ligt hier ook denk ik. In nunspeet en drachten cm of 8quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeker 3 cm hier
Maar op de wegen is het al zo'n vieze gore blubber
Denk dat je wel blij mag zijn dat je vandaag niet hoefde te werken. Was geen pretje op de wegen. Nunspeet-Harderwijk heeft uren stil gestaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan valt het daar ook wel mee dus. ligt hier ook denk ik. In nunspeet en drachten cm of 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |