Goede tipquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
gewoon op balkon leggen, krijgt ie het koud, houd ie vanzelf zijn bek
quote:
prutquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokje, ik neem nog een borreltje om zelf weer even af te koelen
![]()
Dank je, ik weet is niet goed, maar *plop*quote:
Drassssquote:
Klopt ik wilde al iets posten, maar dacht achhh we wachten wel op de dag zelfquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
Meerdere bronnen beweren dat we vrijdag op beestjes kunnen jagen
ik hou niet van jagenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt ik wilde al iets posten, maar dacht achhh we wachten wel op de dag zelf
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt ik wilde al iets posten, maar dacht achhh we wachten wel op de dag zelf
Goed bezigquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ook de keuken en badkamer onder handen genomen
Ja, maar gelukkig kan je het uitzetten http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#Overigquote:
vinnet wel wat hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig kan je het uitzetten http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#Overig
vinkje zetten bij klassieke quote gebruiken
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, je kan opeens super hip quoten.
Ik vinnet helemaal niets (maar ik ben niet zo voor verandering)quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
had beter in de kamer kunnen beginnen, zal deze dagen niks meer van komen denk ik
Ik meestal ook niet, maar dit kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik vinnet helemaal niets (maar ik ben niet zo voor verandering)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet, maar dit kan ik wel waarderen
Je moet niet zoveel smilenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moet met de nieuwe quote naar beneden scrollen om de smileys te kunnen zien
helemaal niksquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wat ben je dan allemaal van plan de komende dagen
Ik zag er wat pics van voorbij komen. Heb ik niet want ik gebruik custom CSSquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal niks![]()
Wel lachen al die kleurtjes
die tiep je togquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik moet met de nieuwe quote naar beneden scrollen om de smileys te kunnen zien
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag er wat pics van voorbij komen. Heb ik niet want ik gebruik custom CSS
quote:
weet die toetsen niet eens te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en
en
en
gebruik ik daarvoor niet vaak genoeg
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet die toetsen niet eens te vinden
Iets verkeerds gegetenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy![]()
kipfiletje van de grill met verse kapucijners
ik wacht op de elfstedentochtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
3 Thunderstorm warnings.. Bij eentje denk ik "Mmm"
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
3 Thunderstorm warnings.. Bij eentje denk ik "Mmm"
De Hel van '63 komt zo op NL 1quote:
Ik denk dat de kans groter is dat Muisie bij jou op de koffie gaat dan dat er een Elfstedentocht komt.quote:
dat vrees ik ook jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat Muisie bij jou op de koffie gaat dan dat er een Elfstedentocht komt.
Te koudquote:
dat dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Drassss het volgende:
Om eerlijk te zeggen vond ik dat een behoorlijke zaadfilm.
Ik heb hem nog nooit gezien, maar mijn zusters vinden hem geweldig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Drassss het volgende:
Om eerlijk te zeggen vond ik dat een behoorlijke zaadfilm.
Waar kun je de klok op gelijk zettenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
en je kunt er de klok op gelijk zetten
Tja Chris Zegers in een film..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien, maar mijn zusters vinden hem geweldig.
(Zal ik dus wel een andere mening over hebben)
ER IS GEEN RUK OP TVquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar kun je de klok op gelijk zetten
Straks komt op RLT7 wel een film die ik opneem. Verder is er idd helemaal nietsquote:
dusquote:
lijkt me ook een vage filmquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Straks komt op RLT7 wel een film die ik opneem. Verder is er idd helemaal niets
Jep, het is dat ik toen aan het sporten was anders had ik echt 60 minuten van mijn leven weggemiktquote:
Ik weet niet, lijkt mij vooral ingewikkeld.quote:
heb the last legion maar op gezetquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet, lijkt mij vooral ingewikkeld.
Op RTL5 dan Michelle Pfeiffer
Ik ook maar Ben Kingsley kijken.....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb the last legion maar op gezet
Luister op mijn werk altijd naar muziek, dus hoeft 's avonds van mij nietquote:
hoeft van mij sowieso nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luister op mijn werk altijd naar muziek, dus hoeft 's avonds van mij niet
Ik doe het ook alleen maar om het geklets en gebel van die lui van de helpdesk niet aan te hoeven horen. Muziek is een stuk beter dan zo'n anti-geluid koptelefoon.quote:
Dicht, maar ik heb vaak voor het slapen gaan hem even openquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen jullie als echte Hollandse Bikkels nu nog steeds met het raam open, of hebben jullie die nu toch ook maar dichtgedaan ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen jullie als echte Hollandse Bikkels nu nog steeds met het raam open, of hebben jullie die nu toch ook maar dichtgedaan ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dicht, maar ik heb vaak voor het slapen gaan hem even open
Edit: Niks beters om in je bed te springen en langzaam heerlijk op te warmen![]()
Ja, slaap nog steeds met raam open ofquote:
Dat doe ik zelfs al met een gesloten raamquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]rillend het bed in stappen en dan voelen dat je warm wordt
zie bovenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, slaap nog steeds met raam open of
Ja, heb ik toch ook maar dichtgedaan
Ninja-editquote:
gewoon een 4-seizoenen dekbedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs al met een gesloten raam![]()
Ik heb zelfs de 2e wollen deken op mijn bed gegooid
Ik ben niet zo zot op dekbedden. Vreselijke klus om ze in de hoes te krijgen, en bij mij is het dekbed binnen 2 dagen al zo 'verschoven' in de hoes dat ik alsnog in de kou lig.quote:
geen polonaise aan mijn lijfquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Drassss het volgende:
Liefst nog iemand tegen je aan, maar dat zit er even niet in
Dan is het slapen met open raam wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef Drassss het volgende:
Liefst nog iemand tegen je aan, maar dat zit er even niet in
iedere dag heel even opschuddenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zot op dekbedden. Vreselijke klus om ze in de hoes te krijgen, en bij mij is het dekbed binnen 2 dagen al zo 'verschoven' in de hoes dat ik alsnog in de kou lig.
Ik heb geen verwarming in de keuken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef superkokje het volgende:
heb vandaag ivm oosten wind verwarming in de keuken maar aan gezet.![]()
voor het eerst deze winter
Lekker samen warm rillenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is het slapen met open raam wel lekker
bij kij ook vanmorgen en heb de verwarming ligt aan. Thermo knop staat op 5 en is netb 20gr in huisquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen verwarming in de keuken.
Maar door de oostenwind was het wel maar 16 graden in mijn woonkamer toen ik thuis kwam
Vanmorgen was het 17. Toen ik thuiskwam dus een graad lager. Heb de thermostaat op 20 gezet en uurtje later was het lekker warm.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij kij ook vanmorgen en heb de verwarming ligt aan. Thermo knop staat op 5 en is netb 20gr in huis
ik heb alleen knopen op de verwarming. sinds dit jaar thermostatische kranen daarvoor was het open of dicht. Sinds dit jaar dus als ik weg ben verwarming ook aan. Vorig jaar met deze temp 'smorgens 13 graden in huisquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 17. Toen ik thuiskwam dus een graad lager. Heb de thermostaat op 20 gezet en uurtje later was het lekker warm.
Meestal heb ik de thermostaat op 19 staan, maar er komt best wat kou van de ramen af.
Om 2300 uur gaat ie automatisch naar 15 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |