Doe eens niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik plaatje in de OP verwijderen?
Hoe bedoel je, problemen? Gaan ze staken ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, morgen problemen met het openbaar vervoer. Ik moet al zo vroeg op school zijn.
Nee, er is een verstoring of zo. Ik zie nu net dat het toch niet voor mij geldt. Pfff... alsnog vroeg van huis door een verandering in de dienstregeling.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, problemen? Gaan ze staken ofzo?
Ik wou net zeggen, op mijn lijn zie ik niets raars. Maar wat doe je nog op dan als je zo vroeg weg moet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, er is een verstoring of zo. Ik zie nu net dat het toch niet voor mij geldt. Pfff... alsnog vroeg van huis door een verandering in de dienstregeling.
Alvast doodgaan voor zaterdagavond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, op mijn lijn zie ik niets raars. Maar wat doe je nog op dan als je zo vroeg weg moet?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alvast doodgaan voor zaterdagavond.
Iets met drukte in mijn planning tot zaterdagavond. Drie hele schooldagen, zeventien werkuren en nog wat zooi.quote:
En je hebt je eerste college nog niet eens gehad? Doe je goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iets met drukte in mijn planning tot zaterdagavond. Drie hele schooldagen, zeventien werkuren en nog wat zooi.
Van dat vak slimpie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En je hebt je eerste college nog niet eens gehad? Doe je goed.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
Ik heb morgen om half 9 het eerste hoorcollege van dit blok. O, overslaan is nu echt zo verleidelijk.
quote:blok
Nee gozer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
Een blok heeft toch vakken en niet andersom..?
Laat anders ook maar, het is te laat. Ik ga slapen
o lach so om lolquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:38 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook slapen. Over zes uur sta ik alweer op het treinstation.![]()
Geen olsol is dus synoniem voor anus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:38 schreef Dastan het volgende:
Een dag geen olsol is als een dag zonder zonlicht.
Altijd de goorlap uithangen he.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen olsol is dus synoniem voor anus?
Ik vervul louter mijn rol in dit topique.quote:
O, zo, olsolquote:Op woensdag 1 februari 2012 04:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vervul louter mijn rol in dit topique.
Ja om de nacht op FOK! door te brengen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 05:39 schreef Kutstudent het volgende:
Excuus?
Weltrusten. Ik ga maar slapen onderhand.
Zo, in m'n nest liggend, pretenderend dat ik niets nuttigs aan het doen ben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, in de bibliotheek zittend, pretenderend dat ik iets nuttigs aan het doen ben.
Jawel. Ik was mijn lichaam en geest aan het revitaliseren door weinig te bewegen en weinig na te denken met een verlaagd bewustzijn, in de volksmond slapen genoemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je dat nou pretenderen? Je doet al niks nuttigs.
Wat had je daaronder weer aan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had vandaag twee broeken en twee truien aan.
wtf am i readingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel. Ik was mijn lichaam en geest aan het revitaliseren door weinig te bewegen en weinig na te denken met een verlaagd bewustzijn, in de volksmond slapen genoemd.
Intelligentie in de puurste vorm vertaald naar woorden en zinnen.quote:
Watjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had vandaag twee broeken en twee truien aan.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Intelligentie in de puurste vorm vertaald naar woorden en zinnen.
Shirt, T-shirt en hemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat had je daaronder weer aan?
Ja maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Intelligentie in de puurste vorm vertaald naar woorden en zinnen.
Oh fuck. Ik ben helemaal vergeten te smsen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb geen sms ontvangen vandaag.
Niet goed genoeg helaas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh fuck. Ik ben helemaal vergeten te smsen.
Hoe ging het?
Mehh. Heb je wel iets ingevuld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet goed genoeg helaas.
10 begrippen (20 punten)
2 open vragen (20 punten
Had 9 begrippen goed en wist geen enkele open vraag.
Ja, maar dat sloeg kant noch wal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehh. Heb je wel iets ingevuld?
Oei.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar dat sloeg kant noch wal.
Bovendien, 390 begrippen opgeven en er maar tien vragen.
Tevens ging ik vanochtend `even slapen` en word ik net pas wakker.
Ja, maar morgen komt er een monteur tussen 08.30 en 21.30.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oei.
Ja dat is echt belachelijk.Woehoe verneukt ritme gespot!
Wie wil er nou naar andere stranden dan in Nederland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het dan ook niet over een playa in Nederland, dudette.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar andere stranden dan in Nederland.
nou meid tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pak ik de afstandsbediening en wil ik zappen, reageert het bitchding nergens op.Blijk ik hem andersom vast te houden.
shalalie.gifquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pak ik de afstandsbediening en wil ik zappen, reageert het bitchding nergens op.Blijk ik hem andersom vast te houden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Twee donkere dames, geen enkel woord.
* Etsu slaat JanPiraatquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
* JanPiraat raapt Etsu van de grond
* Etsu biedt aan om een zakdoekje te brengenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
* JanPiraat zegt dat hij nodig moet plassen om vervolgens stiekem te huilen op de wc
* JanPiraat komt uit de wc gesprint en spuit Etsu met deodorant in zn ogenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
* Etsu biedt aan om een zakdoekje te brengen
Da fuckquote:
Inderdaad. Maar wel lijp nummer an sich.quote:
Enter the Ninja vond ik nog wel baas, maar dit is echt drie keer niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel lijp nummer an sich.
's Avonds ben ik vaak productiever dan overdag, vooral nu, na gisteravondquote:
Gister teveel gezopen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
's Avonds ben ik vaak productiever dan overdag, vooral nu, na gisteravond.
Nee niet teveel. Maar was wel een lange avondquote:
Moet je eerder naar bed gaan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee niet teveel. Maar was wel een lange avond
Mwah, was vandaag toch vrijquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je eerder naar bed gaan!
Voor jou is dat niet bijzonderquote:
Hoi, ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo ik doe veel voor de uni hoor
Zeer zeker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet meer in het gebouw zelf zeg maar.
Alleen jammer dat ik nu al een half uur in een stilstaande trein zit. Ik heb geen idee waar ik ben. Ik gok op Amsterdam, maar het kan net zo goed Haarlem zijn.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zal maar in de randstad wonen
Treintje hier rijdt gelukkig nog.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zal maar in de randstad wonen
Treintje hier rijdt gelukkig nog.
KOM JE VANAVOND OP TV?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:04 schreef Dastan het volgende:
ik ben geïnterviewd door nos op amsterdam cs
Wanneer wordt dat uitgezonden hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:04 schreef Dastan het volgende:
ik ben geïnterviewd door nos op amsterdam cs over de storingen
Ik weet niet, ik denk van niet, want ik was niet echt relevant geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KOM JE VANAVOND OP TV?
HAD JE EEN CRACKHOOFD?
Je hebt wel meteen sterallures, zemmelaar.
Leuk he sneeuw ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:02 schreef Ezell het volgende:
Ruim een uur stilstaan voor Amsterdam Centraal... Brr, zit hier nog steeds in de trein.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk van niet, want ik was niet echt relevant geloof ik.
'Meneer, mag ik u wat vragen?'
'Ja hoor.'
'Waar gaat u naartoe?'
'Naar de pont.'
'O. Dus u heeft geen last van de storingen van NS?'
'Nee, hoor, geen enkele last, prima zo.'
'O, oké, fijne dag nog.'
quote:
Gwn gwn.quote:
Ik ga toch niet liegen tegen de televisie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je vijf seconden van fame niet nemen, je had gewoon moeten staan klagen over hoe kut je het wel niet vond en dit en dat zus en zo.
Wel tegen de plisie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga toch niet liegen tegen de televisie.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je vijf seconden van fame niet nemen, je had gewoon moeten staan klagen over hoe kut je het wel niet vond en dit en dat zus en zo.
[..]
Ja politie wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel tegen de plisie? [ afbeelding ]
ja verdomme eigenlijk hebben jullie wel gelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Inderdaaddit was het ultieme moment van een tirade en een weekje beroemdheid
Gekke jongen blijft het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Inderdaaddit was het ultieme moment van een tirade en een weekje beroemdheid
Rebelse boy.quote:
Vamos a la playa oh oh ooooh, ga dat zingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:15 schreef Ezell het volgende:
O o o, mensen hier beginnen chagrijnig te worden.
Ik had weleens een dronkelap in de trein gehad die hem toen helemaal de pan uit flipte en mensen uit begon te scheldenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:15 schreef Ezell het volgende:
O o o, mensen hier beginnen chagrijnig te worden.
Sjongejongejonge meid het is watquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had weleens een dronkelap in de trein gehad die hem toen helemaal de pan uit flipte en mensen uit begon te scheldenen toen waggelde hij weg van onze coupe en trok aan de noodrem toen we eindelijk na een uur weer reden
Nohhh.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:18 schreef Ezell het volgende:
Nee. Gisteravond al K3 in de trein gezongen. Dat is genoeg voor deze week.
Dan krijg je deze van mij:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:21 schreef Dastan het volgende:
Zing dit gezelligheid ten top alom verspreid
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had weleens een dronkelap in de trein gehad die hem toen helemaal de pan uit flipte en mensen uit begon te scheldenen toen waggelde hij weg van onze coupe en trok aan de noodrem toen we eindelijk na een uur weer reden
Goeie eerste zinquote:
Wat? Je weet dat hij een nepoog heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goeie eerste zin
`Mijn oog dat viel op jouw`
Met een barkruk boven je hoofd helemaal losgaan.quote:
Zonder misschien of maar oempedoemp.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kwam jou tegen ohhhh weeeee johhhh
Met de trein 5 minuten ofzo, sprintertje komt niet in de buurt van de randstad en heeft dus nergens last van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verder geen vertragingen enzo?
Vorig jaar? Drie maanden lang sneeuw gehad. We hebben bijna ieder jaar sneeuw, dus we zouden sowieso wel aan de sneeuw gewend moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihihi lijkt wel een slechte grap.
Maar aan de ene kant snap ik het wel, hier zijn we niet zoveel sneeuw gewend enzoooo.
Grap van de sneeuw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Trouwens, het sneeuwt één dag en gelijk 840 kilometer file, rond Utrecht en Amsterdam geen treinen, alle andere treinen vertraging, bussen die niet meer rijden, bussen die wel rijden die vast komen te staan waardoor je er een uur over doet om thuis te komen, buschaufffeurs die niet met sneeuw kunnen omgaan waardoor hij bij het wegrijden na een halte een bordje raakt waardoor een ruit kapot gaat.Nederland.
En met name de NS was nog wel zo winterproof. Grap van de eeuw.
Gans niet.quote:
Een echte viriele man heeft daar geen last van.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef yosander het volgende:
Teringjantje aan toe, bevroren ballen van 10 minuten in de kou fietsen. Geen genot.
Gelukkig heeft je moeder ze weer opgewarmd.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een echte viriele man heeft daar geen last van.
OWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 5 februari 2012 00:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je moeder ze weer opgewarmd.
Ik wist niet dat jouw oma mijn moeder was. Blijkbaar heb ik toch een bastaard voortgebracht.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je moeder ze weer opgewarmd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:35 schreef yosander het volgende:
Teringjantje aan toe, bevroren ballen van 10 minuten in de kou fietsen. Geen genot.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schaatsen
Sneeuw
IJs
Rayonhoofden
Elfstedentocht
Friesland
Bartlehiem
Unox
Unox hatenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schaatsen
Sneeuw
IJs
Rayonhoofden
Elfstedentocht
Friesland
Bartlehiem
Unox
Niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:34 schreef Ezell het volgende:
Ach... Toch maar beginnen. Heb toch niet echt iets meer te doen nu iedereen slaapt.
Na een tijdje gaan mensen me gewoon missenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef Etsu het volgende:
Er komen steeds meer mensen van exa terug.
Wie nog meer dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef Etsu het volgende:
Er komen steeds meer mensen van exa terug.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Kut kut kut, ik wil niets doen. Rotopdracht.
Ezell ook nog hierquote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Ezell het volgende:
Kut kut kut, ik wil niets doen. Rotopdracht.
Sry. Dan lach ik morgen wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Ezell het volgende:
Niet lachen. Dat komt morgen op school pas.
Wat moet je maken dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef Ezell het volgende:
Om middernacht beginnen dan maar? Pff, ik wil die opdracht niet afmaken. Word er bijna panisch van joh.
Sanderquote:Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef yosander het volgende:
Heerlijk weekje vrijen zaterdag Hard Bass
Kikkerquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
SanderHoe is het?
![]()
Je feest nog lekker door, blijkbaar
Mooi zo!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Kikker! Ja lekker hier en de feestjes gaan ook lekker inderdaad
.
Nog steeds bezig met producen?
Nicequote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mooi zo!Ik ga eind maart naar ASOT, maar verder ben ik niet geweest naar/staan er geen hardstyle+-feestjes op het programma.
![]()
Af en toe als ik zin heb maak ik nog 'ns wat, laatst nog deze remix voor een contest (maar niemand die het ziet natuurlijk):
http://play.beatport.com/(...)e739753a0d742200091e
Druk met de studie verder?
Ja klopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Niceda's in de Brabanthallen of niet?
Mja, heb 't op zich wel druk met de studie + studentenleven in 't algemeen, maar bevalt me zeer goed allemaal. Bevalt jouw studie nog dan?
Klinkt wel lekker verder, schijnt dat ik Bingo Players nog heb zien draaien op Fusion of Dance.
Chill! Nou trusten dan maar, hoop dat de treinen morgen enigszins rijden want ga met Suus een dagje naar Utrechtquote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja klopt.
Studie bevalt prima, studentenleven stelt nog niet zo veel voor, waarschijnlijk omdat ik niet op kamers zit. Wel soms met een aantal klasgenoten kroegje pakken.
En thanks.
Ik moet morgen om 9:30 aanwezig zijn voor een presentatie, dus dat wordt denk ik vroeg opstaan, aangezien de NS vast weer gaat falen
Ik ga zo maar 'ns.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill! Nou trusten dan maar, hoop dat de treinen morgen enigszins rijden want ga met Suus een dagje naar Utrecht.
Nu wel.quote:
Ontken ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na een tijdje gaan mensen me gewoon missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |