Doe eens niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik plaatje in de OP verwijderen?
Hoe bedoel je, problemen? Gaan ze staken ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, morgen problemen met het openbaar vervoer. Ik moet al zo vroeg op school zijn.
Nee, er is een verstoring of zo. Ik zie nu net dat het toch niet voor mij geldt. Pfff... alsnog vroeg van huis door een verandering in de dienstregeling.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, problemen? Gaan ze staken ofzo?
Ik wou net zeggen, op mijn lijn zie ik niets raars. Maar wat doe je nog op dan als je zo vroeg weg moet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, er is een verstoring of zo. Ik zie nu net dat het toch niet voor mij geldt. Pfff... alsnog vroeg van huis door een verandering in de dienstregeling.
Alvast doodgaan voor zaterdagavond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, op mijn lijn zie ik niets raars. Maar wat doe je nog op dan als je zo vroeg weg moet?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alvast doodgaan voor zaterdagavond.
Iets met drukte in mijn planning tot zaterdagavond. Drie hele schooldagen, zeventien werkuren en nog wat zooi.quote:
En je hebt je eerste college nog niet eens gehad? Doe je goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iets met drukte in mijn planning tot zaterdagavond. Drie hele schooldagen, zeventien werkuren en nog wat zooi.
Van dat vak slimpie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En je hebt je eerste college nog niet eens gehad? Doe je goed.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
Ik heb morgen om half 9 het eerste hoorcollege van dit blok. O, overslaan is nu echt zo verleidelijk.
quote:blok
Nee gozer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
Een blok heeft toch vakken en niet andersom..?
Laat anders ook maar, het is te laat. Ik ga slapen
o lach so om lolquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:38 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook slapen. Over zes uur sta ik alweer op het treinstation.![]()
Geen olsol is dus synoniem voor anus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:38 schreef Dastan het volgende:
Een dag geen olsol is als een dag zonder zonlicht.
Altijd de goorlap uithangen he.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen olsol is dus synoniem voor anus?
Ik vervul louter mijn rol in dit topique.quote:
O, zo, olsolquote:Op woensdag 1 februari 2012 04:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vervul louter mijn rol in dit topique.
Ja om de nacht op FOK! door te brengen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 05:39 schreef Kutstudent het volgende:
Excuus?
Weltrusten. Ik ga maar slapen onderhand.
Zo, in m'n nest liggend, pretenderend dat ik niets nuttigs aan het doen ben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, in de bibliotheek zittend, pretenderend dat ik iets nuttigs aan het doen ben.
Jawel. Ik was mijn lichaam en geest aan het revitaliseren door weinig te bewegen en weinig na te denken met een verlaagd bewustzijn, in de volksmond slapen genoemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je dat nou pretenderen? Je doet al niks nuttigs.
Wat had je daaronder weer aan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had vandaag twee broeken en twee truien aan.
wtf am i readingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel. Ik was mijn lichaam en geest aan het revitaliseren door weinig te bewegen en weinig na te denken met een verlaagd bewustzijn, in de volksmond slapen genoemd.
Intelligentie in de puurste vorm vertaald naar woorden en zinnen.quote:
Watjequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had vandaag twee broeken en twee truien aan.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Intelligentie in de puurste vorm vertaald naar woorden en zinnen.
Shirt, T-shirt en hemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat had je daaronder weer aan?
Ja maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Intelligentie in de puurste vorm vertaald naar woorden en zinnen.
Oh fuck. Ik ben helemaal vergeten te smsen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb geen sms ontvangen vandaag.
Niet goed genoeg helaas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh fuck. Ik ben helemaal vergeten te smsen.
Hoe ging het?
Mehh. Heb je wel iets ingevuld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet goed genoeg helaas.
10 begrippen (20 punten)
2 open vragen (20 punten
Had 9 begrippen goed en wist geen enkele open vraag.
Ja, maar dat sloeg kant noch wal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehh. Heb je wel iets ingevuld?
Oei.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar dat sloeg kant noch wal.
Bovendien, 390 begrippen opgeven en er maar tien vragen.
Tevens ging ik vanochtend `even slapen` en word ik net pas wakker.
Ja, maar morgen komt er een monteur tussen 08.30 en 21.30.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oei.
Ja dat is echt belachelijk.Woehoe verneukt ritme gespot!
Wie wil er nou naar andere stranden dan in Nederland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het dan ook niet over een playa in Nederland, dudette.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar andere stranden dan in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |