Ik dacht dat hij wel vaker online was geweest?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Flodder450 het volgende:
Geweldig gister trouwens met Exizy
Sitethief ging hem via skype alles uitleggen van minecraft, alles voordoen van hoe je naar ore kan minen, hoe je wheat farmd
Held
Exyzi?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel vaker online was geweest?
Ahquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer singleplayer. Ik kap er daarom mee.
Met Drumpie zijn server of met minecraft in het geheel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer songleplayer. Ik kap er daarom mee.
zo zat ik ook en ben dus ook gestoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer songleplayer. Ik kap er daarom mee.
Oh, dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Exyzi?
die had gister minecraft voor het eerst gekocht en gespeeld
Sitethief moet IMO mod worden, hij is daar voor in de wieg gelegd
Exyzi heeft nog gewoon default skinquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war met iemand andersHij heeft toch dezelfde skin als joost (heeft/had)? Er was een tijd terug iemand online met ook zo'n soort naam én die skin
Dus vandaar
jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Was het niet Eviz? Of was dat heel iemand andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Exyzi heeft nog gewoon default skin
ik heb ook wel een vermoeden over wie je het hebt ,maar ik kan de naam me niet zo voor de geest halen
Yup! ;Dquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:24 schreef Sitethief het volgende:
Eviz is een andere user ja. Maar Exyzi is gloednieuw en belooft nu al veel.
Maar de server is er pas een week ofzo..quote:
Jij bent echt dom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar de server is er pas een week ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
k, doen we ;Dquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef Sitethief het volgende:
Maarre, Flodder, zullen we andere eerst een mooie weg naar mijn basis bouwen, dan hebben we alvast een start van een wegennetwerk. Metro enzo komen later wel.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef gogosweden het volgende:
even als toevoeging ben ik het niet eens met een verandering van drumpie server die er aan komt en ben daarom gestopt med modden en spelen op drumpie zijn server.
Kinders, wacht dan even af hoe het uitpakt in plaats van meteen aan te geven dat je gaat stoppen. Wat dat aangaat hadden jullie een voorbeeld aan Zuldjan kunnen nemen, die aangaf het jammer te vinden maar het af te wachten en er geen drama van maakte.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Damage control.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Kinders, wacht dan even af hoe het uitpakt in plaats van meteen aan te geven dat je gaat stoppen. Wat dat aangaat hadden jullie een voorbeeld aan Zuldjan kunnen nemen, die aangaf het jammer te vinden maar het af te wachten en er geen drama van maakte.
Door meerdere homes en /home denk ik ook niet dat het singleplayer gaat worden, ik het het idee dat iedereen gewoon een basis maakt, iron en diamant verzameld, een xp farm en een enchantmentkamertje bouwt en dan echt wel een huisje bij spawn wil maken, al is het maar voor de sier.
In de 'oude' map zat iedereen tenslotte ook over de hele kaart verspreidt, en werden er tóch gezamenlijke projecten als de metro, het metrostation en 'stadje' ondernomen.
Vb, jij hebt Lorre een paar dagen geleden aandachtshoer genoemd, maar vergeleken met wat jij nu doet valt ze héél erg mee (dat ik dat sowieso te sterk vond doet er even niet toe).
Je gezaag, gedram over hoe slecht dit idee is e.d. is gewoon niet nodig. Je stopte, dat namen wij voor kennisgeving aan. Klaar, toch?
Ik hoop stingquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woah, er zit wel iemand goed op te ruimen, zeg.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woah, er zit wel iemand goed op te ruimen, zeg.
kom anders bij ons op de serverquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou ff een hendig berichtje in elkaar draaien maar moest een post maken op m'n mobiel waardoor hij enigszins bot lijkt over te komen.
't Is gewoon dat het mijn geprefereerde speelstijl niet past evenals dus vbown (toch?) waardoor ik besloten heb er even mee te kappen. Ik ga maurisioo helpen met het maken van custom maps.
Covering up the evidence i see?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter gewoon de laatste 3 topics verwijderen.
De sfeer in ons topic is ook gezellig en er is ook geen ruzie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kom anders bij ons op de servergezellige sfeer en geen ruzies
kan ik niks over zeggen, want ik ben niet op de whitelist hé..quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob, doe nu niet alsof onze server niet leuk is om op te spelen.
No offense (echt niet) richting Berend en Flodder maar ik speel liever op een server met volwassen admins erbij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kom anders bij ons op de servergezellige sfeer en geen ruzies
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Covering up the evidence i see?
hoezo? ik zeg alleen dat ik niet weet hoe de sfeer op de sfeer op drumpie is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef zerokil het volgende:
Bobber wat ben jij ook een ongelooflijke stoker..
Dan moet je ook vooral je mening voor je houden want je kan dus niet over mijn server oordelen. Ga dan niet indirect zeggen dat de sfeer bij ons kut is en dat er ruzies zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kan ik niks over zeggen, want ik ben niet op de whitelist hé..
Hij heeft het eerder over het topic dan joun serverquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je ook vooral je mening voor je houden want je kan dus niet over mijn server oordelen. Ga dan niet indirect zeggen dat de sfeer bij ons kut is en dat er ruzies zijn.
ik had niks over jouw server gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je ook vooral je mening voor je houden want je kan dus niet over mijn server oordelen. Ga dan niet indirect zeggen dat de sfeer bij ons kut is en dat er ruzies zijn.
Jawel, je geeft indirect/onbewust aan dat de sfeer bij mij kut is en dat er ruzies zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik had niks over jouw server gezegd.
dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat de server waar ik momenteel op speel een leuke sfeer heeft zonder geruzie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, je geeft indirect/onbewust aan dat de sfeer bij mij kut is en dat er ruzies zijn.
ok!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Mender het volgende:
Laten we nu maar met deze eindeloze discussie stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
En daarmee insinueer je dus dat mFOK! anders is waardoor er dus bij FOK!craft (de andere server) een onprettige sfeer zou hangen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat de server waar ik momenteel op speel een leuke sfeer heeft zonder geruzie.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En daarmee insinueer je dus dat mFOK! anders is waardoor er dus bij FOK!craft (de andere server) een onprettige sfeer zou hangen.
Mogelijk bedoelde je het niet zo maar zo staat het er nou eenmaal, bewust of niet.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Mender het volgende:
Laten we nu maar met deze eindeloze discussie stoppen
Sitesteler -> Sitebaas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:27 schreef Sitethief het volgende:
In other news, men heeft besloten een brug naar mij te vernoemen (ondanks dat ie over 1 block diep water gaaten het ding nauwelijks 10 blokcs lang is
)
En nu heet ie Sitechiefio Brug
Ik ga mijn nikc veranderen naar Sitechief.
jij bent echt zo zieligquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob, doe nu niet alsof onze server niet leuk is om op te spelen.
Doel je nu op mij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou in dat geval was het fijn dat degene die al minder actief waren even terug zijn gekomen om het voor de rest ook te verknallen.
Geen idee wat ik verknalt heb. Maar omdat je zegt die al minder actief waren, En zoveel zijn dat er niet lijkt me zo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Als je je aangesproken voelt blijkbaar wel.
Je staat erop.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef replay11nl het volgende:
van de whitelist afgehaald? Ik sta in de OP
Ik heb dan ook geen namen genoemd, maar ik doelde op de terugkomst van de 'oude garde' en het vervolgens opsplitsen van de actieve playerbase als gevolg. Om minder dan 3 dagen later alweer posts te zien van de 'oude garde' die aangeven dat ze minder actief of stoppen je niet is opgevallen dan zou ik de afgelopen topics even terug lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee wat ik verknalt heb. Maar omdat je zegt die al minder actief waren, En zoveel zijn dat er niet lijkt me zo.
Dat van mij was sowieso al bekend. Maar I get your point.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen namen genoemd, maar ik doelde op de terugkomst van de 'oude garde' en het vervolgens opsplitsen van de actieve playerbase als gevolg. Om minder dan 3 dagen later alweer posts te zien van de 'oude garde' die aangeven dat ze minder actief of stoppen je niet is opgevallen dan zou ik de afgelopen topics even terug lezen.
Dan kan ik niet anders doen dan afvragen of het het wel waard was.
De host is een beetje brak op het momentquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef Lordmagic het volgende:
hmmm ik vlieg ineens uit de server en krijg: connection lost, end of stream
kan nu ook niet terug erin blijf het krijgen hoe kan dit?
Niet liegen g, jij hebt de server gesloopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De host is een beetje brak op het moment
ik post wel wanneer de server het weer doet
omdat t zo kinderachtig en triest als de tering is.. jullie lopen wel te roepen van jaa en we hebben het als volwassenen besproken, maar daar klopt echt geen klote vanquote:
kom op zeg het is klaar ga niet verder zeurenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat t zo kinderachtig en triest als de tering is.. jullie lopen wel te roepen van jaa en we hebben het als volwassenen besproken, maar daar klopt echt geen klote van
Sorry jongens, ik heb net een nieuwe scooter dus ik was aan het rijdenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sorry jongens, ik heb net een nieuwe scooter dus ik was aan het rijden
(Server is gewoon 24/7, maar was gecrasht)
= berend!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?
maar ik heet heulemaal geen bob!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
Die is voor jouw bob, Kijk maar er staat: Bobby scooter.
ben je eigk nog mod?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee hoor, een nieuwe conversatie met de admins aanmaken kostte me wel vijf seconden. Als jij daar dan je pleziertje van de avond hebt uitgehaald, prima. Poeh poeh, ik ben uit een skypeconversatie gekickt. Ik lig er wakker van.
Me neither. Maarja, shit happens, shit needs to be resolve. Mensen maken fouten, mensen leren van fouten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef rijsttafel het volgende:
Snap er geen kut meer van. Jongens.
veul suc6 met mijn diamondvooraad vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Leuke stack bedrock in je huis trouwens.
Want we gaan er ook echt naar zoeken, zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
veul suc6 met mijn diamondvooraad vindenalleen dodgey weet nog waar ie ligt.
zo laat drumpie wel blijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Want we gaan er ook echt naar zoeken, zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |