SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Berend. op 31-01-2012 22:51:33 ]![]()
wat een beroerde TT; oorlog is nog hard aan de gang..
overigens wel met mender eens: of je nodigt iedereen in 1x uit en gaat discussieren of je beslist lekker in je eentje.. niet een halve tussenweg...![]()
Eigenlijk zou Mender nu gewoon nog een topic moeten openen Aangezien hij de Lapo had zou die dan toch open blijven
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat geldt niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk zou Mender nu gewoon nog een topic moeten openen Aangezien hij de Lapo had zou die dan toch open blijven![]()
![]()
Ik vind het wel een goede TT als je net op de server van pixioo was had je gelezen wat de point of view van drump en mij was.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:57 schreef RickoKun het volgende:
Hahha wat een skkls sijn jullie xD gr hr Elly en poot van de hont![]()
![]()
Maak gewoon 1 FOK! server waar iedereen op kan dan.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik adviseer je om zo rond topic 25 ofzo te beginnen met lezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
Maak gewoon 1 FOK! server waar iedereen op kan dan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
I know, maar dit gedoe schiet je niks mee op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik adviseer je om zo rond topic 25 ofzo te beginnen met lezen.
Je kan toch iedereen toelaten en dan mensen die zich echt misdragen bannen?
2 van die kampjes in 1 topic is echt levenloos.
Komende 20 delen is toch alleen maar troll/flame en backfire.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Houd er dan zelf ook over opquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know, maar dit gedoe schiet je niks mee op.![]()
Alles wat gezegd kon worden is gezegd.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
IMO moet je gewoon iedereen toelaten. En als je niet normaal kan doen word je gebanned, zonder gejank. En iedereen joint gewoon lekker de nieuwe map en houdt op met zeuren en anders ga je maar op een andere server spelen toch? Het is en blijft Drumpie's server, dus zijn wil = wet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
En nog geen kk opgeschotenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Houd er dan zelf ook over op![]()
Alles wat gezegd kon worden is gezegd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Heb de laatste tijd niet veel tijd om MC te spelen. Heb dus van de hele rel niets meegekregen, maar hoop dat iedereen gewoon lief tegen elkaar kan blijven doen.
Kusje,
rijstFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
wat een drama weer dit zeg
Zoals altijd![]()
en nee nu heb ik het niet over op fok, maar op skype
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Handig ook weer om dit soort dingen met een select groepje op skype te bespreken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
even als toevoeging ben ik het niet eens met een verandering van drumpie server die er aan komt en ben daarom gestopt med modden en spelen op drumpie zijn server.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Als hij inderdaad die oude map er weer opgooit (voor een fucking kleine minderheid) kap ik er ook mee ga ik weer lekker singleplayeren
Het is heel simpel. Dit soort overleggen is superdom aangezien toch iedereen wat anders wil. Drumpie moet gewoon een beslissing maken en daar achter staan en iedereen die het daar niet mee eens is moet gewoon zn bek houden. Het is geen democratie ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kids, wacht nou maar even af wat er komen gaat.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Beslissing is gemaakt, kutnoobs moeten hun bek houden en drumpie volgt zijn eigen hersenen. Klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Dit soort overleggen is superdom aangezien toch iedereen wat anders wil. Drumpie moet gewoon een beslissing maken en daar achter staan en iedereen die het daar niet mee eens is moet gewoon zn bek houden. Het is geen democratie ofzoIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
haal je SSP wereldje maar weer uit de kast,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef Jajong het volgende:
Als hij inderdaad die oude map er weer opgooit (voor een fucking kleine minderheid) kap ik er ook mee ga ik weer lekker singleplayeren
shit just got realWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Tyf allemaal toch eens een eind op met dat negatieve gedoe.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
je kan ook gewoon ver van spawn af gaan zitten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef Jajong het volgende:
(of, wellicht handiger: drumpie moet de spawn gewoon verplaatsen..
dan is alles er nog maar is de spawn "vers"![]()
Komt die oude map nu serieus weer terug?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Waarom kan ik niet inloggen op drumpie?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Greotjens Gerda en de kids. En een poot van Rakker!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef RickoKun het volgende:
Hey mesne ik heb gestemd dat oude map weer terugkomt eidelijk weer daarop spele gr grChildren of the night. What music they make.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef TJV het volgende:
Tyf allemaal toch eens een eind op met dat negatieve gedoe.AKA Fartgrenades McFarts![]()
Omdat een aantal spelers heeft aangegeven graag survival op de 'oude' map te willen kunnen spelen, is er besloten om deze map ook weer online te zetten.
Via portals zal tussen de verschillende werelden geswitched kunnen worden, maar iedere wereld zal zijn eigen inventories en experience-levels krijgen.
We houden één nether aan. De chat zal global blijven.
Beide kaarten blijven in zijn geheel.![]()
Mooi opgelostquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat een aantal spelers heeft aangegeven graag survival op de 'oude' map te willen kunnen spelen, is er besloten om deze map ook weer online te zetten.
Via portals zal tussen de verschillende werelden geswitched kunnen worden, maar iedere wereld zal zijn eigen inventories en experience-levels krijgen.
We houden één nether aan. De chat zal global blijven.
Beide kaarten blijven in zijn geheel.
Groetjes, Ezio.![]()
Grappig dat jij het zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef gogosweden het volgende:
* gogosweden mompelt iets over geen ruggegraadIf not now, then when.![]()
Ok doei.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef gogosweden het volgende:
* gogosweden mompelt iets over geen ruggegraadIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Helt. Met een 't'.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Niemand geeft een neukquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ruggegraat. Met een 't'.
met een dWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Hoi AsyIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
tja hoe ehm zal ik het zeggen.... Er zit weinig vooruitgang in vanwege falende plugins..... maargoed ik voel me al een stuk minder slecht over die vooruitgang als ik de vooruitgang hier lees![]()
![]()
Tsja. Zodra het rond is, is het wel een stuk leuker. Dat was het al voor de nieuwe erbij kwam, maar dit gaat gewoon top worden. Denk ik, dan.![]()
1 stap achteruit, 8 vooruit.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
neuj ik denk dat ik liever nog even hard aan mun tampeloeres ga sjorren dan me te mengen in een nutteloze discussie, mijn besluit / mening wat betreft deze hele situatie staat vast, en ik voel niet echt de behoefte die te gaan delen, die waarschijnlijk door het gros niet gewaardeerd zal gaan worden. De mensen die ik steun in deze hele aanfluiting weten dat inmiddels en bij dat stukje informatie/mening zal ik het dan ook laten.
Ik wens dan ook allen hetzelfde toe als wat ze mij eventueel toewensen, mocht dat positief of negatief zijn.
En ik kan alleen hopen dat misschien met wat tijd de rust hier zal wederkeren, dit zal ik dan waarschijnlijk niet meer meemaken. Mijn bezoek aan dit topic zal waarschijnlijk vanaf nu nog minimaler zijn dan het al was.
En dan tot slot (omdat het kan) maar een korte samenvatting over de sfeer die er hier al tijden hangt: Hulde aan de trolls / smeerpijpen en pestkoppen, en op de brandstapel met de mensen die geen vlieg kwaad doen! *insert sarcasm*
[ Bericht 0% gewijzigd door Asy op 01-02-2012 00:57:31 ]![]()
Asy, ik heb altijd genoten van de tijd dat je Mod was op drumpies serverquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:51 schreef Asy het volgende:
neuj ik denk dat ik liever nog even hard aan mun tampeloeres ga sjorren dan me te mengen in een nutteloze discussie, mijn besluit / mening wat betreft deze hele situatie staat vast, en ik voel niet echt de behoefte die te gaan delen, die waarschijnlijk door het gros niet gewaardeerd zal gaan worden. De mensen die ik steun in deze hele aanfluiting weten dat inmiddels en bij dat stukje informatie/mening zal ik het dan ook laten.
Ik wens dan ook alleen hetzelfde toe als wat ze mij eventueel toewensen, mocht dat positief of negatief zijn.
En ik kan alleen hopen dat misschien met wat tijd de rust hier zal wederkeren, dit zal ik dan waarschijnlijk niet meer meemaken. Mijn bezoek aan dit topic zal waarschijnlijk vanaf nu nog minimaler zijn dan het al was.
En dan tot slot (omdat het kan) maar een korte samenvatting over de sfeer die er hier al tijden hangt: Hulde aan de trolls / smeerpijpen en pestkoppen, en op de brandstapel met de mensen die geen vlieg kwaad doen! *insert sarcasm*
Het ga je goed baas![]()
![]()
insgelijks flod!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Asy, ik heb altijd genoten van de tijd dat je Mod was op drumpies server
Het ga je goed baas![]()
Knus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:45 schreef Flodder450 het volgende:
de spawn van berend en mijn server na 2-3 dagen bloed, zweet en tranen![]()
[ afbeelding ]En gelijk heb je. Succes met je tracks! En nog bedankt voor je modtijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:51 schreef Asy het volgende:
Ik wens dan ook alleen hetzelfde toe als wat ze mij eventueel toewensen, mocht dat positief of negatief zijn.
En dan tot slot (omdat het kan) maar een korte samenvatting over de sfeer die er hier al tijden hangt: Hulde aan de trolls / smeerpijpen en pestkoppen, en op de brandstapel met de mensen die geen vlieg kwaad doen! *insert sarcasm*![]()
![]()
QFTquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Asy, ik heb altijd genoten van de tijd dat je Mod was op drumpies server
Het ga je goed baas.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
thanks! jij ook succes met de komende weken op de serverquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Succes met je tracks! En nog bedankt voor je modtijd<3 site jij ook al het goede toegewenst! en wie weet kom je mun mooie achterkant nog welleens tegenquote:![]()
![]()
Toch maar een texturepack gedownload... Summerfields vond ik mooi dus die maar gehaald ±D[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
goed dat ik dit topic nog steeds in MyAT heb staan, was gewoon vergeten minecraft te installen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:06 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Met de familie op de foto
Herrie de Hond, Ronald de Robot, en Eddie Enderman
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
@Maisnon
mFok! Community build!
Mij leek het een leuk idee om de community op onze server te versterken door gezamelijk een project te maken, waar, als het mogelijk is, wellicht ook nog Events kunnen worden gehouden (Denk hierbij aan een Spleef! of PvP arena)
Ik zou graag willen weten van jullie wat jullie graag zouden willen zien als gezamelijk project!
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een Romeins (Amfi)theater of een Colosseum voor spleef of PvP arena, maar aangezien JULLIE de community zijn en de reden dat onze server draait, wil ik jullie input hebben
Groeten
Flodder450
Admin bij mFOK!
[ Bericht 0% gewijzigd door Flodder450 op 01-02-2012 09:54:50 ]![]()
Als jij iets van een bouwplan of iets dergelijks hebt wil ik best helpen bouwen,, maar dan moet er wel een plan zijn want anders krijgen we een puinhoop xD[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
dat klinkt leuk... wil je ook alle resources zelf mijnen/maken?In the coolest little capital of the world![]()
ja tuurlijk alles zelf minen, anders is het zown gecheat project das toch niet leukquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:04 schreef Drebbelman het volgende:
dat klinkt leuk... wil je ook alle resources zelf mijnen/maken?
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Precies.. wow.. als dit serieus aangepakt wordt begin ik zelfs weet overwegen het stof van mijn minecraft-installatie af te blazen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:07 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
ja tuurlijk alles zelf minen, anders is het zown gecheat project das toch niet leukIn the coolest little capital of the world![]()
Op Drumpies server draait de oude survival wereld nu naast de nieuwe.
Om van wereld te switchen ga je naar de /spawn en pak je daar de portal.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Is dat die server wat er nu in de OP bij is gekomen? Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:45 schreef Flodder450 het volgende:
de spawn van berend en mijn server na 2-3 dagen bloed, zweet en tranen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Yupquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:09 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Is dat die server wat er nu in de OP bij is gekomen? Ziet er leuk uit
iedereen die wil mag een kijkje nemen![]()
![]()
Ah cool zal binnenkort eens kijken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Yup
iedereen die wil mag een kijkje nemen![]()
Inderdaad, alles zal zelf worden gemined en gesmoltenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:07 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
ja tuurlijk alles zelf minen, anders is het zown gecheat project das toch niet leuk![]()
![]()
pfff ik haat school, kan niet op minecraft mp komen,, alleen sp en dat terwijl ik 2 tussenuren heb
Yay *O*
Heeft drumpie nu ook /spawn en /home?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Al wekenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft drumpie nu ook /spawn en /home?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
I, am the lord of the wastleland, a modern day man of steel, i gather darkness to please thee,i command you to kneel, before the god of thunder and rock and roll, the spell you're under, will slowly rob you of your virgin soul!![]()
minecraftFOK!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar staat die 'm' in mFok voor?![]()
gehost door?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Gewoon, een server waar iedereen op mag en stuff mag bouwenWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik mis echt een hoop als ik slaap
Beter zo I guess. Voor de mensen die er nog op mogen dan iig
Lol, ook apart, krijg ik aan de rechterkant bij die advertenties op Facebook dit:
Veteran Minecraft Server
24/7 SMP Legit Build Bukkit Server! Residence, Iconomy, MCMMO, NO Whitelist and more! Login NOW to our IP: play.veterancraft.net
844 personen vinden VeteranCraft leuk.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
haha:Pquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:49 schreef Lorrelies het volgende:
Ik mis echt een hoop als ik slaap
Beter zo I guess. Voor de mensen die er nog op mogen dan iig
Lol, ook apart, krijg ik aan de rechterkant bij die advertenties op Facebook dit:
Veteran Minecraft Server
24/7 SMP Legit Build Bukkit Server! Residence, Iconomy, MCMMO, NO Whitelist and more! Login NOW to our IP: play.veterancraft.net
844 personen vinden VeteranCraft leuk.![]()
Geweldig gister trouwens met Exizy
Sitethief ging hem via skype alles uitleggen van minecraft, alles voordoen van hoe je naar ore kan minen, hoe je wheat farmd
Held![]()
![]()
Ik dacht dat hij wel vaker online was geweest?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Flodder450 het volgende:
Geweldig gister trouwens met Exizy
Sitethief ging hem via skype alles uitleggen van minecraft, alles voordoen van hoe je naar ore kan minen, hoe je wheat farmd
Held
Exyzi?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:04 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wel vaker online was geweest?
die had gister minecraft voor het eerst gekocht en gespeeld
Sitethief moet IMO mod worden, hij is daar voor in de wieg gelegd![]()
![]()
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer singleplayer. Ik kap er daarom mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door drumstickNL op 01-02-2012 16:09:05 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ahquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer singleplayer. Ik kap er daarom mee.![]()
Met Drumpie zijn server of met minecraft in het geheel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer songleplayer. Ik kap er daarom mee.
Ik zou het zeer spijtig vinden als je met minecraft zou stoppen
als je gaat, was fijn je te kennen![]()
![]()
zo zat ik ook en ben dus ook gestoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer songleplayer. Ik kap er daarom mee.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Oh, dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Exyzi?
die had gister minecraft voor het eerst gekocht en gespeeld
Sitethief moet IMO mod worden, hij is daar voor in de wieg gelegdHij heeft toch dezelfde skin als joost (heeft/had)? Er was een tijd terug iemand online met ook zo'n soort naam én die skin
Dus vandaar
Exyzi heeft nog gewoon default skinquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war met iemand andersHij heeft toch dezelfde skin als joost (heeft/had)? Er was een tijd terug iemand online met ook zo'n soort naam én die skin
Dus vandaar
ik heb ook wel een vermoeden over wie je het hebt ,maar ik kan de naam me niet zo voor de geest halen![]()
![]()
jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer songleplayer. Ik kap er daarom mee.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Was het niet Eviz? Of was dat heel iemand andersquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Exyzi heeft nog gewoon default skin
ik heb ook wel een vermoeden over wie je het hebt ,maar ik kan de naam me niet zo voor de geest halenIk weet het niet meer
Eviz is een andere user ja. Maar Exyzi is gloednieuw en belooft nu al veel.
Trouwens,warp ewok
Yup! ;Dquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:24 schreef Sitethief het volgende:
Eviz is een andere user ja. Maar Exyzi is gloednieuw en belooft nu al veel.
![]()
Maarre, Flodder, zullen we andere eerst een mooie weg naar mijn basis bouwen, dan hebben we alvast een start van een wegennetwerk. Metro enzo komen later wel.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Maar de server is er pas een week ofzo..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik ben nu bezig om vlakbij de spawn een animalfarm te maken in de berg, als deze klaar is mag iedereen er gebruik van maken als je maar zorgtdat er minimaal 2 van elk in blijven staan xD[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Jij bent echt dom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar de server is er pas een week ofzo..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
k, doen we ;Dquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef Sitethief het volgende:
Maarre, Flodder, zullen we andere eerst een mooie weg naar mijn basis bouwen, dan hebben we alvast een start van een wegennetwerk. Metro enzo komen later wel.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef gogosweden het volgende:
even als toevoeging ben ik het niet eens met een verandering van drumpie server die er aan komt en ben daarom gestopt med modden en spelen op drumpie zijn server.Kinders, wacht dan even af hoe het uitpakt in plaats van meteen aan te geven dat je gaat stoppen. Wat dat aangaat hadden jullie een voorbeeld aan Zuldjan kunnen nemen, die aangaf het jammer te vinden maar het af te wachten en er geen drama van maakte.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mhmm, de extra survival world bij drum vind ik ook niet zo'n tof idee. Dan is het meer songleplayer. Ik kap er daarom mee.
Door meerdere homes en /home denk ik ook niet dat het singleplayer gaat worden, ik het het idee dat iedereen gewoon een basis maakt, iron en diamant verzameld, een xp farm en een enchantmentkamertje bouwt en dan echt wel een huisje bij spawn wil maken, al is het maar voor de sier.
In de 'oude' map zat iedereen tenslotte ook over de hele kaart verspreidt, en werden er tóch gezamenlijke projecten als de metro, het metrostation en 'stadje' ondernomen.
Vb, jij hebt Lorre een paar dagen geleden aandachtshoer genoemd, maar vergeleken met wat jij nu doet valt ze héél erg mee (dat ik dat sowieso te sterk vond doet er even niet toe).
Je gezaag, gedram over hoe slecht dit idee is e.d. is gewoon niet nodig. Je stopte, dat namen wij voor kennisgeving aan. Klaar, toch?![]()
Damage control.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Kinders, wacht dan even af hoe het uitpakt in plaats van meteen aan te geven dat je gaat stoppen. Wat dat aangaat hadden jullie een voorbeeld aan Zuldjan kunnen nemen, die aangaf het jammer te vinden maar het af te wachten en er geen drama van maakte.
Door meerdere homes en /home denk ik ook niet dat het singleplayer gaat worden, ik het het idee dat iedereen gewoon een basis maakt, iron en diamant verzameld, een xp farm en een enchantmentkamertje bouwt en dan echt wel een huisje bij spawn wil maken, al is het maar voor de sier.
In de 'oude' map zat iedereen tenslotte ook over de hele kaart verspreidt, en werden er tóch gezamenlijke projecten als de metro, het metrostation en 'stadje' ondernomen.
Vb, jij hebt Lorre een paar dagen geleden aandachtshoer genoemd, maar vergeleken met wat jij nu doet valt ze héél erg mee (dat ik dat sowieso te sterk vond doet er even niet toe).
Je gezaag, gedram over hoe slecht dit idee is e.d. is gewoon niet nodig. Je stopte, dat namen wij voor kennisgeving aan. Klaar, toch?![]()
Ik hoop stingquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woah, er zit wel iemand goed op te ruimen, zeg.![]()
![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Woah, er zit wel iemand goed op te ruimen, zeg.Het was ook wel nodig.
![]()
Ik wou ff een hendig berichtje in elkaar draaien maar moest een post maken op m'n mobiel waardoor hij enigszins bot lijkt over te komen.
't Is gewoon dat het mijn geprefereerde speelstijl niet past evenals dus vbown (toch?) waardoor ik besloten heb er even mee te kappen. Ik ga maurisioo helpen met het maken van custom maps.
Dit zegt dus niet dat ik van mening ben dat de oude map niet bij het nieuwe moet komen maar het haalt de fun er gewoon uit voor mij.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
kom anders bij ons op de serverquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wou ff een hendig berichtje in elkaar draaien maar moest een post maken op m'n mobiel waardoor hij enigszins bot lijkt over te komen.
't Is gewoon dat het mijn geprefereerde speelstijl niet past evenals dus vbown (toch?) waardoor ik besloten heb er even mee te kappen. Ik ga maurisioo helpen met het maken van custom maps.gezellige sfeer en geen ruzies
Covering up the evidence i see?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter gewoon de laatste 3 topics verwijderen.![]()
De sfeer in ons topic is ook gezellig en er is ook geen ruzie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kom anders bij ons op de servergezellige sfeer en geen ruzies
De ruzie is hier.
If not now, then when.![]()
kan ik niks over zeggen, want ik ben niet op de whitelist hé..quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob, doe nu niet alsof onze server niet leuk is om op te spelen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
No offense (echt niet) richting Berend en Flodder maar ik speel liever op een server met volwassen admins erbij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kom anders bij ons op de servergezellige sfeer en geen ruzies
Hieronder een stukje bewijs, waarom nou deze reactie? Je was toch verder gegaan? Kap eens met stoken man en laat iedereen lekker. Het is Yuri_Boyka's server en als hij iets wil veranderen dan doet hij dat toch lekker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Covering up the evidence i see?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
hoezo? ik zeg alleen dat ik niet weet hoe de sfeer op de sfeer op drumpie is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef zerokil het volgende:
Bobber wat ben jij ook een ongelooflijke stoker..
en ik zeg tegen piek dat er een gezellige sfeer is zonder ruzies.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan moet je ook vooral je mening voor je houden want je kan dus niet over mijn server oordelen. Ga dan niet indirect zeggen dat de sfeer bij ons kut is en dat er ruzies zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kan ik niks over zeggen, want ik ben niet op de whitelist hé..If not now, then when.![]()
Hij heeft het eerder over het topic dan joun serverquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je ook vooral je mening voor je houden want je kan dus niet over mijn server oordelen. Ga dan niet indirect zeggen dat de sfeer bij ons kut is en dat er ruzies zijn.![]()
ik had niks over jouw server gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je ook vooral je mening voor je houden want je kan dus niet over mijn server oordelen. Ga dan niet indirect zeggen dat de sfeer bij ons kut is en dat er ruzies zijn.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wie bouwt er een portal van de ene naar de andere server?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Jawel, je geeft indirect/onbewust aan dat de sfeer bij mij kut is en dat er ruzies zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik had niks over jouw server gezegd.If not now, then when.![]()
dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat de server waar ik momenteel op speel een leuke sfeer heeft zonder geruzie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, je geeft indirect/onbewust aan dat de sfeer bij mij kut is en dat er ruzies zijn.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ok!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Mender het volgende:
Laten we nu maar met deze eindeloze discussie stoppen
CoolioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
En daarmee insinueer je dus dat mFOK! anders is waardoor er dus bij FOK!craft (de andere server) een onprettige sfeer zou hangen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat maak jij ervan, ik zeg alleen dat de server waar ik momenteel op speel een leuke sfeer heeft zonder geruzie.
Mogelijk bedoelde je het niet zo maar zo staat het er nou eenmaal, bewust of niet.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Server is uit de lucht totdat Berend terug is omdat ik niet bij de server kan komen om het te resetten
Ons excuses![]()
In other news, men heeft besloten een brug naar mij te vernoemen (ondanks dat ie over 1 block diep water gaaten het ding nauwelijks 10 blokcs lang is
)
En nu heet ie Sitechiefio Brug
Ik ga mijn nikc veranderen naar Sitechief.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En daarmee insinueer je dus dat mFOK! anders is waardoor er dus bij FOK!craft (de andere server) een onprettige sfeer zou hangen.
Mogelijk bedoelde je het niet zo maar zo staat het er nou eenmaal, bewust of niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Mender het volgende:
Laten we nu maar met deze eindeloze discussie stoppen
Sitesteler -> Sitebaas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:27 schreef Sitethief het volgende:
In other news, men heeft besloten een brug naar mij te vernoemen (ondanks dat ie over 1 block diep water gaaten het ding nauwelijks 10 blokcs lang is
)
En nu heet ie Sitechiefio Brug
Ik ga mijn nikc veranderen naar Sitechief.
If not now, then when.![]()
jij bent echt zo zieligquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bob, doe nu niet alsof onze server niet leuk is om op te spelen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Nouja, Ik ben zoals de meeste weten ook al minder actief. Ik ga hier dus niet zeggen dat ik ga stoppen maar het zou best kunnen zijn dat je me opeens niet meer ziet verschijnen![]()
![]()
Nou in dat geval was het fijn dat degene die al minder actief waren even terug zijn gekomen om het voor de rest ook te verknallen.![]()
![]()
Doel je nu op mij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou in dat geval was het fijn dat degene die al minder actief waren even terug zijn gekomen om het voor de rest ook te verknallen.![]()
![]()
Geen idee wat ik verknalt heb. Maar omdat je zegt die al minder actief waren, En zoveel zijn dat er niet lijkt me zo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Als je je aangesproken voelt blijkbaar wel.![]()
Je staat erop.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef replay11nl het volgende:
van de whitelist afgehaald? Ik sta in de OPIf not now, then when.![]()
Ik heb dan ook geen namen genoemd, maar ik doelde op de terugkomst van de 'oude garde' en het vervolgens opsplitsen van de actieve playerbase als gevolg. Om minder dan 3 dagen later alweer posts te zien van de 'oude garde' die aangeven dat ze minder actief of stoppen je niet is opgevallen dan zou ik de afgelopen topics even terug lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee wat ik verknalt heb. Maar omdat je zegt die al minder actief waren, En zoveel zijn dat er niet lijkt me zo.
Dan kan ik niet anders doen dan afvragen of het het wel waard was.![]()
Dat van mij was sowieso al bekend. Maar I get your point.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen namen genoemd, maar ik doelde op de terugkomst van de 'oude garde' en het vervolgens opsplitsen van de actieve playerbase als gevolg. Om minder dan 3 dagen later alweer posts te zien van de 'oude garde' die aangeven dat ze minder actief of stoppen je niet is opgevallen dan zou ik de afgelopen topics even terug lezen.
Dan kan ik niet anders doen dan afvragen of het het wel waard was.
Tevens heb ik het gewoon druk met school omdat de examens eraan zitten te komen.![]()
hmmm ik vlieg ineens uit de server en krijg: connection lost, end of stream
kan nu ook niet terug erin blijf het krijgen hoe kan dit?[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
De host is een beetje brak op het momentquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef Lordmagic het volgende:
hmmm ik vlieg ineens uit de server en krijg: connection lost, end of stream
kan nu ook niet terug erin blijf het krijgen hoe kan dit?
ik post wel wanneer de server het weer doet![]()
![]()
Niet liegen g, jij hebt de server gesloopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De host is een beetje brak op het moment
ik post wel wanneer de server het weer doetIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
omdat t zo kinderachtig en triest als de tering is.. jullie lopen wel te roepen van jaa en we hebben het als volwassenen besproken, maar daar klopt echt geen klote vanquote:
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
kom op zeg het is klaar ga niet verder zeurenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:59 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat t zo kinderachtig en triest als de tering is.. jullie lopen wel te roepen van jaa en we hebben het als volwassenen besproken, maar daar klopt echt geen klote van![]()
Sorry jongens, ik heb net een nieuwe scooter dus ik was aan het rijdenquote:
(Server is gewoon 24/7, maar was gecrasht)![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef Berend. het volgende:
[..]
Sorry jongens, ik heb net een nieuwe scooter dus ik was aan het rijden
(Server is gewoon 24/7, maar was gecrasht)
+
?![]()
= berend!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
+
=
BEREND!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
maar ik heet heulemaal geen bob!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef MineraalWater het volgende:
Die is voor jouw bob, Kijk maar er staat: Bobby scooter.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee hoor, een nieuwe conversatie met de admins aanmaken kostte me wel vijf seconden. Als jij daar dan je pleziertje van de avond hebt uitgehaald, prima. Poeh poeh, ik ben uit een skypeconversatie gekickt. Ik lig er wakker van.![]()
ben je eigk nog mod?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee hoor, een nieuwe conversatie met de admins aanmaken kostte me wel vijf seconden. Als jij daar dan je pleziertje van de avond hebt uitgehaald, prima. Poeh poeh, ik ben uit een skypeconversatie gekickt. Ik lig er wakker van.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jawel joh, HIJ is geen mod meer, maar was wel starter van de 'crew'-conversatie.
Dat daar in gechat werdt, vond hij vervelend en hij snapt niet hoe je conversaties kan verlaten. Dus kickte hij mij eruit. Nou, dat houdt mij bezig hoor.![]()
![]()
En je dan maar afvragen waarom je nooit een vriendin krijgt...It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mensen gaan zo een gezicht trekken nu:
Maar ik heb erg goed nagedacht en het even besproken met dnb en plan. Maar was gewoon een hele egoïstische domme beslissing, geef ik eerlijk toe. Mensen die niks verkeerds doen uitsluiten is niet netjes in ieder geval.
Geen whitelist meer, geen zin in ge-rage, geen zin in gezeik, geen zin in ruzie, geen zin in domme topics. Bouw lekker en wees aardig, ben je dat niet is het een onbesproken ban, maakt niet uit wie.
Wie VIP was, is weer VIP. Oude map is er ook gewoon.
En deze beslissing staat vast.
I'm sorry.If not now, then when.![]()
Snap er geen kut meer van. Jongens.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Me neither. Maarja, shit happens, shit needs to be resolve. Mensen maken fouten, mensen leren van fouten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef rijsttafel het volgende:
Snap er geen kut meer van. Jongens.If not now, then when.![]()
veul suc6 met mijn diamondvooraad vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Leuke stack bedrock in je huis trouwens.alleen dodgey weet nog waar ie ligt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Want we gaan er ook echt naar zoeken, zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
veul suc6 met mijn diamondvooraad vindenalleen dodgey weet nog waar ie ligt.
![]()
![]()
zo laat drumpie wel blijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Want we gaan er ook echt naar zoeken, zegWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Die diamonds maken niet zoveel uit, wat ik erger vond is dat je een stack bedrock van de plugin Logblock in je chest ging doen voordat je stopte met mod en dat al wist. Maarja, geen ragen en discussies meer. Ik heb daar geen tijd voor.quote:If not now, then when.![]()
je weet maar nooit waar t handig voor kan zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die diamonds maken niet zoveel uit, wat ik erger vond is dat je een stack bedrock van de plugin Logblock in je chest ging doen voordat je stopte met mod en dat al wist. Maarja, geen ragen en discussies meer. Ik heb daar geen tijd voor.![]()
Kan ook zeggen dat die lieve mod van je meegeholpen heeft, want 64x /lb toolblock doen is mij ook een beetje teveel.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
En ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
veul suc6 met mijn diamondvooraad vindenalleen dodgey weet nog waar ie ligt.
![]()
Jullie zijn me ook een stelletje autisten. Een minecraftwereld is oneindig, waarom de neuk nou weer twee servers? Speel gewoon met elkaar op 1 server, lang leve de lol.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Hoe lok je schapen mee? Met weath toch?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Heb ik gedaan. En dan vreet die het op, maar loopt niet achter me aanquote:
Groetjes, Ezio.![]()
In je hand houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. En dan vreet die het op, maar loopt niet achter me aan![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen gaan zo een gezicht trekken nu:
Maar ik heb erg goed nagedacht en het even besproken met dnb en plan. Maar was gewoon een hele egoïstische domme beslissing, geef ik eerlijk toe. Mensen die niks verkeerds doen uitsluiten is niet netjes in ieder geval.
Geen whitelist meer, geen zin in ge-rage, geen zin in gezeik, geen zin in ruzie, geen zin in domme topics. Bouw lekker en wees aardig, ben je dat niet is het een onbesproken ban, maakt niet uit wie.
Wie VIP was, is weer VIP. Oude map is er ook gewoon.
En deze beslissing staat vast.
I'm sorry.If not now, then when.![]()
Dit eigenlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Euribob het volgende:
Jullie zijn me ook een stelletje autisten. Een minecraftwereld is oneindig, waarom de neuk nou weer twee servers? Speel gewoon met elkaar op 1 server, lang leve de lol.
Oftewel iedereen gaat naar FOK!craft of iedereen naar mFOK, Geen haat op iemand.
![]()
Owja en ik weet wat er gezegd is kan niet meer vergeten worden. Nouja op z'n minst wil dan m'n excuses aanbieden.If not now, then when.![]()
echt wel mattie ken je zusjequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die diamonds maken niet zoveel uit, wat ik erger vond is dat je een stack bedrock van de plugin Logblock in je chest ging doen voordat je stopte met mod en dat al wist. Maarja, geen ragen en discussies meer. Ik heb daar geen tijd voor.![]()
ok kan nu nie meer voel me gekwetstquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kom vegten dan vuile spanjaard![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
Ik mag niet eens mijn eigen gebouwen kapotmaken verbeterenFok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Zal ik de metrolijn tussen mij en plan slopen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef Flodder450 het volgende:
Ik mag niet eens mijn eigen gebouwen kapotmaken
Want die heb ik ook gebouwd....Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Het is iets dat gebouwd is toch? Nou ja dan sluit ik alleen de stationsquote:
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Lijkt me een leuk idee om met een aantal speler Alcatraz na te bouwen, en daarna als jailserver (heeft Berend eerder al een keer gedaan) te gebruiken (op een van de servers als extra map evt.? )
Bij de jailserver leek het me leuk om de spelers dan iets meer vrijheid te geven dan normaal op zulke servers.
Maar eerst Alcatraz na bouwen, lijkt jullie dat wat? (bedoel met 'jullie' iedereen van FOK!)
Plaatje
[ Bericht 2% gewijzigd door maurisioo op 01-02-2012 22:11:46 ]![]()
Welke server?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me een leuk idee om met een aantal speler Alcatraz na te bouwen, en daarna als jailserver (heeft Berend eerder al een keer gedaan) te gebruiken (op een van de servers als extra map evt.? )
Bij de jailserver leek het me leuk om de spelers dan iets meer vrijheid te geven dan normaal op zulke servers.
Maar eerst Alcatraz na bouwen, wat lijkt jullie dat? (bedoel met 'jullie' iedereen van FOK!)
![]()
![]()
Zoek eerst maar een gedetailleerde plattegrond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Geen idee zien we dan wel
Misschien is dan iedereen weer bij elkaarIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wordt niet precies nagebouwd maar gewoon ongquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Zoek eerst maar een gedetailleerde plattegrond.
Plattegrond komt wel![]()
OCCUPY mFOK!
Zombies have feelings too!!
F*CK iConomy, we want iAnarchy!
Wij hebben zojuist de straten van mFOK overgenomen! Plaats ook je tentje en join the 1%!!
Pal voor de deur van de bank:
Op Lorrelies haar lege plot:
Op een ander leeg 'plot'.
In een straat:
In het huis van flodder:
Op het dakloze huis van bobbernaut:
ONS HOOFDKANTOOR:
In een straat:
Voel je je aangesproken door onze leuzen? Iedereen is vrij om mee te doen!
Change the world! OCCUPY mFOK!!!
Hmm op welke server kan ik nu het beste joinen?! Zie een hoop gezever voorbij komen en vraag me dus af waar de "normale" users zitten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ze zijn allebei wel leuk. Op Fok!Craft is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger en heeft ook een stuk meer spelers, maar is sinds een paar dagen bezig om een aantal wijzigingen door te voeren. Dit kan wat ongemak tot gevolg hebben. Ik zou zeggen, connect gewoon met beide, daar doet niemand moeilijk over.
Nu, op dit tijdstip zijn er vijf mensen op Fok!Craft en nul op mFok!, dus ik zou momenteel naar de eerste gaan.![]()
Hèhè op dit tijdstip hoor ik eigenlijk te slapenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze zijn allebei wel leuk. Op Fok!Craft is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger en heeft ook een stuk meer spelers, maar is sinds een paar dagen bezig om een aantal wijzigingen door te voeren. Dit kan wat ongemak tot gevolg hebben. Ik zou zeggen, connect gewoon met beide, daar doet niemand moeilijk over.
Nu, op dit tijdstip zijn er vijf mensen op Fok!Craft en nul op mFok!, dus ik zou momenteel naar de eerste gaan.. Nee vroeg het me gewoon ff af, vanwege de dingen die hier voorbij komen
Wil iemand strakjes even mijn rechten teruggeven, ik sta weer als Gast op fokcraft
Groetjes, Ezio.![]()
Dank uquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je hebt je rechten weer.
Groetjes, Ezio.![]()
haha wat een lol was dat vannachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:42 schreef rijsttafel het volgende:
OCCUPY mFOK!
Wij hebben zojuist de straten van mFOK overgenomen! Plaats ook je tentje en join the 1%!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In een straat:
[ link | afbeelding ]
In het huis van flodder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ONS HOOFDKANTOOR:
[ link | afbeelding ]
In een straat:
[ link | afbeelding ]
Yay *O*
Looool wtfquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:42 schreef rijsttafel het volgende:
OCCUPY mFOK!
[hoop plaatjes]
Ik moest best wel hard lachen om dat tentje op het dakloze dak en dan dat bordje over die daklozen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:42 schreef rijsttafel het volgende:
OCCUPY mFOK!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In een straat:
[ link | afbeelding ]
In het huis van flodder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ONS HOOFDKANTOOR:
[ link | afbeelding ]
In een straat:
[ link | afbeelding ]
Change the world! OCCUPY mFOK!!!![]()
Ik heb mezelf kapotgelachen hier![]()
![]()
Welke grot, waar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:40 schreef HyperViper het volgende:
Wie heeft mijn grot dichtgegooid? Heel erg ranzig om mij zo te benadelen.![]()
Psssst, zullen wij nu fokcraft occupyen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]![]()
Ik heb mezelf kapotgelachen hier(lolwut hoe schrijf je dat
)
Dicht bij de spawn, naast een gigantische boom. Het was een speciale plek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke grot, waar?![]()
pssssst, gaat je aardig wat tijd kosten. Iedereen zit verspreid over de kaart. En doe maar nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Psssst, zullen wij nu fokcraft occupyen?(lolwut hoe schrijf je dat
)
Ik denk dat ik inderdaad weet welke plek je bedoelt. Het zag eruit als een normale verlichte grot, een bordje was handig geweest. Ik vrees dat je plekje inmiddels bebouwt is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dicht bij de spawn, naast een gigantische boom. Het was een speciale plek.![]()
Het was ook maar een garpjequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
pssssst, gaat je aardig wat tijd kosten. Iedereen zit verspreid over de kaart. En doe maar niet
[..]
Ik denk dat ik inderdaad weet welke plek je bedoelt. Het zag eruit als een normale verlichte grot, een bordje was handig geweest. Ik vrees dat je plekje inmiddels bebouwt is.
No worries
Ik ben voor mn eigen een klein projectje begonne op de server
klein voor mij
Als jullie mee willen helpen mag dat ;D![]()
OOh god....quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:53 schreef Flodder450 het volgende:
klein voor mij
Als jullie mee willen helpen mag dat ;D
Wat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:53 schreef Flodder450 het volgende:
klein voor mij
Als jullie mee willen helpen mag dat ;D(ik kan niet online komen omdat ik een presentatie in elkaar moet knutselen >.>)
Super orgineel idee! Een kerk!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat dan?(ik kan niet online komen omdat ik een presentatie in elkaar moet knutselen >.>)
Dat heeft Flodder nog nooit gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Super orgineel idee! Een kerk!Wow!
Damn Flodder, was ik maar zo origineel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Super orgineel idee! Een kerk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Even plattegrond van alcatrazquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef maurisioo het volgende:
Maar eerst Alcatraz na bouwen, lijkt jullie dat wat? (bedoel met 'jullie' iedereen van FOK!)
Plaatje
[ afbeelding ]
Dit is het eiland waar alcatraz moet komen. Het is nu nog ontzettend klein, maar het moet uiteindelijk dus bijna even groot worden als alcatraz.![]()
![]()
Schuine gebouwen bouwen in minecraft, succes met zorgen dat dat niet lelijk wordt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wordt allemaal wel rechtquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef Jajong het volgende:
Schuine gebouwen bouwen in minecraft, succes met zorgen dat dat niet lelijk wordt.![]()
Gast watte fock lul je, er zijn nu meer mensen online op mFok dan op FokCraft!quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu, op dit tijdstip zijn er vijf mensen op Fok!Craft en nul op mFok!, dus ik zou momenteel naar de eerste gaan.![]()
s'avonds Niet mede door de hogere leeftijd dus. En waarom direct weer dit gescheld?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast watte fock lul je, er zijn nu meer mensen online op mFok dan op FokCraft!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Gescheld? Maarre Alleen bobbernaut op onze server is jonger als 16, dus dat is ook onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
s'avonds Niet mede door de hogere leeftijd dus. En waarom direct weer dit gescheld?![]()
Jonger dan*.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gescheld? Maarre Alleen bobbernaut op onze server is jonger als 16, dus dat is ook onzin.
En sorry hoor, alles onder de 20 is kleuter imo
Je bent gister 20 geworden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jonger dan*.
En sorry hoor, alles onder de 20 is kleuter imo
I rest my case.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gescheld? Maarre Alleen bobbernaut op onze server is jonger als 16, dus dat is ook onzin.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:.
Ik ben 26, 90kg. 1.90m. Ik vecht kickboks en MMA-wedstrijden. Nu jullie weer.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
oeiquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ik ben 26, 90kg. 1.90m. Ik vecht kickboks en MMA-wedstrijden. Nu jullie weer.![]()
Vecht kickboks wel eens terug?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ik ben 26, 90kg. 1.90m. Ik vecht kickboks en MMA-wedstrijden. Nu jullie weer.![]()
Wat snap jij niet aan:quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast watte fock lul je, er zijn nu meer mensen online op mFok dan op FokCraft!En dat er meer spelers op Fok!Craft zitten is gewoon zo. Daar kun je wel bijdehand over gaan doen, maar dat verandert er niks aan.quote:Nu, op dit tijdstip zijn er vijf mensen op Fok!Craft en nul op mFok!, dus ik zou momenteel naar de eerste gaan.![]()
Zo zeg, met die claims maak je wel even indruk zeg hier. Nou en of, heel indrukwekkend hoor van je. Werkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Dikzakquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Leuk topic zo hoor stelletje zeikerds. Kunnen jullie niet gewoon normaal met elkaar omgaan?
En begin niet met 'maar hij begon', laat dan gewoon zien dat je de betere persoon bent![]()
![]()
Bestemmingplan, stop eens met een wedstrijd te maken. Drumpie's server is leuk, onze server is leuk. Alle twee actief. Drumpie en ik hebben onderling afgesproken om geen server fight te maken, doe het dan ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan:
[..]
En dat er meer spelers op Fok!Craft zitten is gewoon zo. Daar kun je wel bijdehand over gaan doen, maar dat verandert er niks aan.
Danku![]()
![]()
Wat ben jij voor ecto mooiboy, kom dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ik ben 26, 90kg. 1.90m. Ik vecht kickboks en MMA-wedstrijden. Nu jullie weer.
...
Alright, dat was maar een grapje. Laten we het inderdaad leuk houden.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Flodder en morde zitten op onze server alles in de hens te steken. Tot dat opgelost is een ban voor die twee en blijf jij maar even weg met je 'geen server fight'. Hou die mongolen maar even in bedwang.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef Berend. het volgende:
[..]
Bestemmingplan, stop eens met een wedstrijd te maken. Drumpie's server is leuk, onze server is leuk. Alle twee actief. Drumpie en ik hebben onderling afgesproken om geen server fight te maken, doe het dan ook niet.
Danku![]()
quote:. Komt deze drol aan met z'n 67 kilo.
Wat een kankerkleuters echt waarquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Flodder en morde zitten op onze server alles in de hens te steken. Tot dat opgelost is een ban voor die twee en blijf jij maar even weg met je 'geen server fight'. Hou die mongolen maar even in bedwang.. Mooie bevestiging dat de kinders onder de 20 maar op mFok moeten gaan spelen.
Je bent een kind als je 18 jaar of jongen bent, niet 20.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een kankerkleuters echt waar. Mooie bevestiging dat de kinders onder de 20 maar op mFok moeten gaan spelen.
![]()
*alles = hun eigen troepquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Flodder en morde zitten op onze server alles in de hens te steken. Tot dat opgelost is een ban voor die twee en blijf jij maar even weg met je 'geen server fight'. Hou die mongolen maar even in bedwang.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Maar ik speel ook op fokcraft??quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een kankerkleuters echt waar. Mooie bevestiging dat de kinders onder de 20 maar op mFok moeten gaan spelen.
![]()
En dat maakt het minder triest omdat...?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Omdat je zelf mag bepalen wat je met je eigengemaakte spullen doet toch? En wie wilt er nou spullen op een server waar je niet meer welkom op bent?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dat maakt het minder triest omdat...?
Al zou ik het zelf niet doen nee.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Ga nou niet proberen dingen goed te praten omdat het je LARP-boyfriend betreft. Je weet zelf ook wel dat het triest is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omdat je zelf mag bepalen wat je met je eigengemaakte spullen doet toch? En wie wilt er nou spullen op een server waar je niet meer welkom op bent?
Al zou ik het zelf niet doen nee.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En jij zit te klagen over hun leeftijd? Man je loopt hier te janken omdat ze hun eigen bouwwerken afbreken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga nou niet proberen dingen goed te praten omdat het je LARP-boyfriend betreft. Je weet zelf ook wel dat het triest is.Stel je even aan zeg, wijf dat je bent. Kruip gewoon lekker in je speelhoekje als je het niet kan verdragen, ontzettend jankkind dat je bent.
![]()
Wie de fuck ben jij, honestlyquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En jij zit te klagen over hun leeftijd? Man je loopt hier te janken omdat ze hun eigen bouwwerken afbreken.Stel je even aan zeg, wijf dat je bent. Kruip gewoon lekker in je speelhoekje als je het niet kan verdragen, ontzettend jankkind dat je bent.
.
Hun eigen en de aangrenzende, dát is het probleem. Sowieso moesten ze al stoppen tot de admins een beslissing namen, maar ze gingen gewoon door.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En jij zit te klagen over hun leeftijd? Man je loopt hier te janken omdat ze hun eigen bouwwerken afbreken.Stel je even aan zeg, wijf dat je bent. Kruip gewoon lekker in je speelhoekje als je het niet kan verdragen, ontzettend jankkind dat je bent.
![]()
En jij zeurt over janken, Wat denk je wel niet als dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef HyperViper het volgende:
Tevens lijkt een serveroorlog mij een prima idee. Gewoon lekker branden en breken, mooi werk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: