quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En hij is nu ook te koop, prijs 400,- !
Haha leuk! Maar dat kan ik echt nergens kwijt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nog een Random Runner gokkast te ruil.
Nee dankje, geen windows meer voor mij..quote:
Ook niet!quote:
jammer ben namelijk opzoek naar een soortgelijke laptop. Ik bied in ieder geval alvast 300 euro voor als je van gedachten mocht veranderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Nope nog niet, het staat namelijk allemaal niet in de weg en heb geen flauw idee wat ik ervoor moet vragen...
Hou het in mijn achterhoofd! Nee dankje voor de PSP!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef Lesnar het volgende:
[..]
jammer ben namelijk opzoek naar een soortgelijke laptop. Ik bied in ieder geval alvast 300 euro voor als je van gedachten mocht veranderen.
Heb eventueel ook nog een zo goed als nieuwe psp liggen met twee spellen.
Heb je ook iets van na de oorlog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een NAD jaren 70 versterker, Akai Direct Drive draaitafel en Magnat ribbon speakers?
Nee dankje, heb zelf al een iPhone.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Coenehv het volgende:
Mijn iphone uit dit topic: [TK] Zeer nette iPhone 3gs 32gb met simlock ?
Waarom zou iemand deze bazentelefoonquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ja is ook een optie. Weet er alleen geen vraagprijs aan te binden vandaarZoals in mijn andere topic ook te lezen is, heb ik interesse in een Samsung Galaxy Note of een ander nieuwe telefoon.
Wat voor ziggo kastje?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Kick! Mag trouwens ook ruilen tegen zon mooi kastje van Ziggo!
Hoe oud en zit er nog garantie op?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:16 schreef Lunatic141 het volgende:
Ik heb een friessin van 29 dubbel D en kookt lekker
Onderhoudshistorie aantoonbaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:42 schreef Lunatic141 het volgende:
ze is 29.35 garantie pfff vraag je wat zal is ff opzoek gaan naar de aankoopnota
wat is je vraagprijs?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Een Nintendo64, 15 spellen , 2 controllers en een stuurtje ?
heb je wel een vraagprijs en foto's zodat ik e.v.t. een bod kan uitbrengen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Onderhoudshistorie aantoonbaar?
Ik heb wel een mooi kastje van Ziggo, de Humax 5100C, ruilen?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Kick! Mag trouwens ook ruilen tegen zon mooi kastje van Ziggo!
Nope vindt deze te gedateerd. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:53 schreef eerke het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooi kastje van Ziggo, de Humax 5100C, ruilen?
Deze is sinds de nieuwste update ook geschikt voor interactieve televisie, en je kan er een hardeschijf op aansluiten om programma's op te nemen.
Er staat nu zelfs lion op. En bod van 250 genoteerd!quote:
Zoetermeer(woon) en eventueel Rotterdam(werk)quote:
Dat is wel heel aantrekkelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 11:07 schreef Lunatic141 het volgende:
Iphone 2 8gb, nokia 6250 ( Hamer ) S.E. T68i ( retro )
Ruilen tegen een 2500 lumen XGA beamer die vorig jaar is nagekeken? (en schoongemaakt)quote:Op maandag 20 februari 2012 13:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat is wel heel aantrekkelijkmaar nee toch niet!
Pm terug verstuurd en gelijk even ter verduidelijking:
De macbook kan opgehaald worden of ik verstuur(verzekerd uiteraard) na ontvangst betaling. Ik doe niet aan rembours of andere manieren van versturen.
Verkoop dat ding dan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:03 schreef Lunatic141 het volgende:
¤ 375,- ( als ik mijn laptop kan verkopen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |