Ja net zoveel als snakelady op Kate Upton lijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik lijk echt superveel op Regi van Milk Inc
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen daarom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoveel als snakelady op Kate Upton lijkt.
Ik smaak naar Fernandes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef tliciouz het volgende:
Fernandes, vieze troepKwam alleen maar hier posten door de douche foto van Kri
Ik moet altijd aan WD denken als ik Kate Upton zie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoveel als snakelady op Kate Upton lijkt.
En dan zo tegen hem van "ken je die mop van de mummy" en hij van "ha-ha, kankerlijer"quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik lijk echt superveel op Regi van Milk Inc
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef krioro het volgende:
Die 2 keer in m'n leven dat ik bij KFC ben geweest
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef snakelady het volgende:
Ik heb zon en warmte nodig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Kate Upton
[ afbeelding ]
Viezerd. Alleen vanwege die tieten en d'r haar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan WD denken als ik Kate Upton zie.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
Voor degenen die dat gemist hadden.
[..]
[..]
Oh nee dat was kate upton niet, dat is Rosie Huntington-Whiteleyquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Viezerd. Alleen vanwege die tieten en d'r haar.
WD heeft een veel mooier hoofd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee dat was kate upton niet, dat is Rosie Huntington-Whiteley
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
Voor degenen die dat gemist hadden.
[..]
[..]
Het komt in een pop-up scherm op m'n PC, en als je kruisje doet komt er een 'weet je het zeker' oid meldingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Wtf wat is er met het quoten op me tellie gebeurd.
Als je er naast klikt komt het gewoon weer in dat onderste vakje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het komt in een pop-up scherm op m'n PC, en als je kruisje doet komt er een 'weet je het zeker' oid melding.
Ah, je kan het ook uitzetten @ http://forum.fok.nl/user/edit_prefs door Klassieke Quote aan te vinkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je er naast klikt komt het gewoon weer in dat onderste vakje.
Je kan het bij settings-overig weer aankruisen dat je de oude quotedinges hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het komt in een pop-up scherm op m'n PC, en als je kruisje doet komt er een 'weet je het zeker' oid melding.
quote:
Dit kunnen we vast ook wel combineren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik giet coca cola vanille over je heen.
Nee want ik hou niet van coca cola vanille bah bah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dit kunnen we vast ook wel combineren.
Uitzondering op de regel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Groen ranzig vinden. Dat zijn de types die geen vochtige doekjes gebruiken bij KFC.
Heb er zelfs al één in de kast staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Juminelle het volgende:
dWc, bij usfoodz verkopen ze nu die Peter Pan pindakaas
Of was jij niet diegene die die zocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |