SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Goed idee toch? Wenger wilde altijd nog naar Ajax dus die is al binnen voor een samenwerkingsverband.quote:
Dat denken we ieder jaar, 'het kan niet erger dan dit' of na de titel ' nu komen er positieve tijden aan en gaan we een gat slaan met PSV' en kijk nuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef S0nic het volgende:
Bekijk het positief , volgend seizoen kan het alleen maar meevallen.
Messi hier laten rijpen en wat ervaring laten opdoen zou een goede zet voor Barcelona zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef msnk het volgende:
Eigenlijk zouden we inderdaad wat van die Catalaanse jonkies moeten krijgen. Gewoon, omdat succes dankzij Ajax.
Trololololololoquote:
Smoofie schijnt overigens met een koevoet El Hamdaoui zijn dikke Mercedes aan het bewerken zijn.quote:
De toplichting van de A1 is beter dan die van Barca ,hebben ze meerdere keren verslagen, nogmaals op jeugdgebied onder BergkampStam,Jonk ect, gaat het echt zeer goed 2 jeugdspelers die van Ajax naar Barca gingen zijn weer terug dit seizoen in de Ajax jeugd ondanks dat ze een contract hun Barca kregen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:28 schreef msnk het volgende:
Eigenlijk zouden we inderdaad wat van die Catalaanse jonkies moeten krijgen. Gewoon, omdat succes dankzij Ajax.
Die Ibrahimovic is ook nog niet helemaal klaar voor het grote werk en hij schijnt Ajax een sympathieke club te vinden. CR7 is érg onder de indruk van de PC Hooft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
Messi hier laten rijpen en wat ervaring laten opdoen zou een goede zet voor Barcelona zijn![]()
Minste wat ze kunnen doen.
Nee, hij heeft z'n matties gestuurd, hij had zelf teveel huiswerk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie schijnt overigens met een koevoet El Hamdaoui zijn dikke Mercedes aan het bewerken zijn.
En dan tot je schrik:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het niet eens raar vinden als er zo'n bericht komtZe zijn de weg helemaal kwijt daaro.
'en wordt best betaalde Ajax speler'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan tot je schrik:
Ebecilio tekent een verbintenis tot 2017
"We zien in hem een groot talent die een dragende speler kan gaan worden"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'en wordt best betaalde Ajax speler'
das wird zum mal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik dan puur uit een zenuwtrekje in de lach schietenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is voor Blind junior weg gelegdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elia lacht alle kneuzenverdedigers uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind het wel best dat Nasingh niet komt. Gewoon Elia halen in de zomer.
Of eindelijk eens wat investeren in de verdediging.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
En het was nog wel een oldtimer...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie schijnt overigens met een koevoet El Hamdaoui zijn dikke Mercedes aan het bewerken zijn.
Neehoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En het was nog wel een oldtimer...![]()
[ afbeelding ]
Haha, hij kan miljoenen verdienen bij andere clubs ook in de basis, hij speelt liever in de middenmoot in Engeland,Duitsland,Spanje voor een giga salaris dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Stel je voor zeg. Meerdere backs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Of eindelijk eens wat investeren in de verdediging.
Gewoon voor de verandering.
Nee... El Hamdaoui heeft tijdens zijn contractonderhandeling een Mercedes uit de hoogste klasse afgedongenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En het was nog wel een oldtimer...![]()
[ afbeelding ]
Neehoor. Toen begon Frank met zijn verfrissende tour. Alleen verloren we met 3-0 van Kutrecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef n00b13 het volgende:
Was vorig seizoen bij jullie niet minstens zo slecht rond deze tijd?
'We zien potentie in hem, en hebben daarom besloten om een ontsnappingsclausule van 90 miljoen in zijn contract op te nemen'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef msnk het volgende:
[..]
"We zien in hem een groot talent die een dragende speler kan gaan worden"
en Adeuuuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Toen begon Frank met zijn verfrissende tour. Alleen verloren we met 3-0 van Kutrecht.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef PunkAap het volgende:
Ajax moet na dit seizoen Anelka kopen, wil contract niet verlengen of Kalou of nog beter, Drogba.
Het RTL Nieuws van 7 Augustus 2015 met Hendrik Jan Platvoetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Wie zien potentie in hem, en hebben daarom besloten om een ontsnappingsclausule van 90 miljoen in zijn contract op te nemen'
[quote]quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef PunkAap het volgende:
Ajax moet na dit seizoen Anelka kopen, wil contract niet verlengen of Kalou of nog beter, Drogba.
Anelka zit allang in China, 10 miljoen per jaar krijgt ie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef PunkAap het volgende:
Nou ga je te ver.. het is niet meer realistisch wat jij zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het RTL Nieuws van 7 Augustus 2015 met Hendrik Jan Platvoet
'Ebecilio verkast per direct voor 90 Miljoen naar FC Barcelona en krijgt een salaris van 50 miljoen in 2 jaar'
ADO uit wordt altijd rond 22 Maart (Mijn verjaardag) gespeeld. Valt me echt op. Altijd depressief met mijn verjaardag omdat we verliezen van ADO.quote:
Bord op schoot scouting met Blind als leider, valt het je niet op dat de enige namen uit de eredivisie komen? Ook de b keuzes?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me ook aan irriteer... zo'n club als Twente heeft blijkbaar gewoon lijstjes liggen met targets als er spelers vertrekken... dat moet Ajax toch ook kunnen... voor elke positie gewoon 2 potentiele vervangers/aanwinsten scouten en toeslaan als er iemand vertrekt of in het geval van blessures...
Is het wel realistisch dat Ebecilio een grootverdiener v/d selectie wordt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou ga je te ver.. het is niet meer realistisch wat jij zegt.
Fixquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef S0nic het volgende:
En dat te bedenken dat Ebecilio in die lijst stond voor de Golden Troll award.
!!
Ajax heeft het beleid om geen spelers te kopen die groot en breed zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef PunkAap het volgende:
twitter:Verhoeven_Ajax twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 17:31:34Vanavond nog één keer die goddelijke couscous eten. #Elhamdaoui we gaan je missen bij Ajax. reageer retweet
Heeft een contract in China ondertekent voor +10 miljoen per jaar, dat word hem niet..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef PunkAap het volgende:
Ik had vorig jaar een bazenaanval met Kadlec - Lukaku - Paloschi. Won de Europa League finale met 5-0. Zegereeks met Ajax was datquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, ik kan met FM gewoon Hulk, Aguero, Torres halen naar Ajax. Waarom kan Blind dat niet?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Verhoeven_Ajax twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 17:31:34Vanavond nog één keer die goddelijke couscous eten. #Elhamdaoui we gaan je missen bij Ajax. reageer retweet
Wie dat dan? Bobby Adekayne is nog steeds weg toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
De toplichting van de A1 is beter dan die van Barca ,hebben ze meerdere keren verslagen, nogmaals op jeugdgebied onder BergkampStam,Jonk ect, gaat het echt zeer goed 2 jeugdspelers die van Ajax naar Barca gingen zijn weer terug dit seizoen in de Ajax jeugd ondanks dat ze een contract hun Barca kregen.
Daarnaast geeft zoiets een fout signaal aan de jeugd, en als club dat alles van de jeugd afhangt moet je niet spelers huren van andere clubs die jong zijn.
Maar een Messi,Pique zou niet mistaan, puur om het feit dat de Ajacieden Barca groot hebben gemaakt de en fundamenten voor de filosifie hebben gelegd.
Maar dat zijn chinezen. Hanchinezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Heeft een contract in China ondertekent voor +10 miljoen per jaar, dat word hem niet..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, ik kan met FM gewoon Hulk, Aguero, Torres halen naar Ajax. Waarom kan Blind dat niet?
Onze Pizza tweet dit om 17:31, nu om 21:40 is er een andere officiele verklaring dat het niet doorgaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
De bamihap kwam te laat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:40 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Onze Pizza tweet dit om 17:31, nu om 21:40 is er een andere officiele verklaring dat het niet doorgaat.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:40 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Onze Pizza tweet dit om 17:31, nu om 21:40 is er een andere officiele verklaring dat het niet doorgaat.
Weet iemand in deze chaos nog wie er over de lijstjes gaat? Moet het inzien van scoutingslijstjes niet 6 weken van tevoren worden aagevraagd bij de aandeelhouders? Heeft iemand ze verstopt of zijn ze misschien uitgelekt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me ook aan irriteer... zo'n club als Twente heeft blijkbaar gewoon lijstjes liggen met targets als er spelers vertrekken... dat moet Ajax toch ook kunnen... voor elke positie gewoon 2 potentiele vervangers/aanwinsten scouten en toeslaan als er iemand vertrekt of in het geval van blessures...
En een fatsoenlijke 3de centrale verdediger in plaats van Ooijer.quote:
Ik zeg Taiwo, Alex, Abidal en Contrao. De eerste 3 MOETEN weg en Contrao is wissel. Nou dat was lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Grote, sterke verdedigers bij Ajax, dat zou weleens leuk zijn om te zien. En dan nog voor de lol een linksback kopen, gewoon omdat we sinds Bogarde geen pure linksback meer hebben gehad. Lijkt me best lachen ja.
Daar riep ik voor het seizoen al om. Alleen wisten alle jeugdkenners toen te melden dat Ligeon etc. wel voldedenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
En een fatsoenlijke 3de centrale verdediger in plaats van Ooijer.
Je gaat te ver nu. Alsof dit ooit voor gaat komenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
En een fatsoenlijke 3de centrale verdediger in plaats van Ooijer.
Op de training, ja. En dan krijgt hij 26 tikken tegen zijn oor. Dan zegt hij sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elia lacht alle kneuzenverdedigers uit.
Bord op schoot scouting met Blind als leider, valt het je niet op dat de enige namen uit de eredivisie komen? Ook de b keuzes?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Weet iemand in deze chaos nog wie er over de lijstjes gaat? Moet het inzien van scoutingslijstjes niet 6 weken van tevoren worden aagevraagd bij de aandeelhouders? Heeft iemand ze verstopt of zijn ze misschien uitgelekt?
Een club in crisis blinkt vaak niet uit in daadkracht. De scouting leek me sowieso al niet goed. Theo Janssen had ik kunnen laten scouten door mijn blindegeleidehond, vérder kijken is er blijkbaar niet bij. Twente doet het beter, maar Heracles doet het pas écht goed. Bijna elke transfer raak, altijd alles met winst doorverkopen. Ik zou Ajax aanraden eens te gaan shoppen voor scouts in Almelo.
(O, en voor het geval iemand aankomt met het "Heracles-spelers zijn geen Ajax-spelers"-verhaal. Scouten is een skill. Als je die bezit kun je dat op elk niveau.)
Dus nu... euh.... eerst maar eens scouts scouten...
Alsof die 4 willen komen naar Amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg Taiwo, Alex, Abidal en Contrao. De eerste 3 MOETEN weg en Contrao is wissel. Nou dat was lachen
[..]
Daar riep ik voor het seizoen al om. Alleen wisten alle jeugdkenners toen te melden dat Ligeon etc. wel voldeden
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax moet sowieso de maatjes van Fischer bij Denemarken U17 even naar Ajax halen. Lucas Andersen en Patrick Olsen.
Gewoon alleen maar Deense spelers halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax moet sowieso de maatjes van Fischer bij Denemarken U17 even naar Ajax halen. Lucas Andersen en Patrick Olsen.
Dat accountquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Evertjan het volgende:
quote:Johan Cruijff heeft een keer tegen mij gezegd dat ik alleen maar op de bank zit omdat ik dik ben #Davids #Ajax
Taiwo wil wel naar QPR, dus als je hem genoeg geeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alsof die 4 willen komen naar Amsterdam.
Nederland wordt gerevolueerd door Denemarken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar Deense spelers halen.
Iedereen Deens laten praten daar bij Ajax, Deense trainer![]()
Zal Eriksen ook beter gaan spelen, let maar op.
Jeej nog meer talenten. Die vervangen Vertonghen wel ff mocht hij vertrekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Klopt ook wel, maar nu over talentjes van 16 beginnen als oplossing.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef ValHallen het volgende:
Denen zijn wel gruwelijke voetballers voor de Eredivisie. Spreken na drie weken al foutloos Nederlands en ze floppen zelden.
De jeugdkenners.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar riep ik voor het seizoen al om. Alleen wisten alle jeugdkenners toen te melden dat Ligeon etc. wel voldeden
Dat accountquote:
Is Smoofie dik en een tokkie dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat account
Dat is Verhoeven gewoon hoor. Dikke mensen hebben gevoel voor humor, kijk Smoofie bijvoorbeeld.
Daar heb je wel een punt ja. Een echte linksback, dat we dat nog mee mogen makenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taiwo wil wel naar QPR, dus als je hem genoeg geeft
Ik weet het. Maar het idee een fatsoenlijke verdediging was best grappig geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je gaat te ver nu. Alsof dit ooit voor gaat komen.
Geen tokkie, wel dik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Smoofie dik en een tokkie dan?
Frank over de kneus die zich gek liet maken door het geld.quote:In plaats van zijn kansen bij Ajax af te wachten, koos Ouasim Bouy er dinsdag voor in te gaan op de avances van Juventus en zich bij die club te voegen. De recordkampioen van Italië maakte al trots melding van Bouys komst, maar in Amsterdam likt men de wonden. Hoofdtrainer Frank de Boer zegt de overstap van Bouy niet goed te kunnen plaatsen.
“Ik vind het een domme zet van Ouasim”, geeft De Boer toe in gesprek met AjaxLife. De huidige hoofdcoach werkte lange tijd bij de A1 en kende Bouy en diens potentie dus goed. “Ik ken genoeg voorbeelden van spelers voor wie het slecht uitpakte”, aldus De Boer. Hij probeerde Bouy in een gesprek nog op andere gedachten te brengen, maar het mocht niet baten.
Eerder al gaf Danny Blind, technisch directeur ad interim in Amsterdam, aan dat Ajax de jeugdspeler een aanbieding had gedaan voor vier seizoenen. “Daar spreekt veel vertrouwen uit, maar we zijn er toen niet uitgekomen. Na een vervolggesprek in januari meldde Juventus zich bij de zaakwaarnemer van Bouy. Zij deden hem een aanbieding deed die hij niet kon en niet wilde weigeren. Zijn contract loopt af, dus aan het einde van dit seizoen zou hij transfervrij zijn. Juventus wilde hem echter nu al hebben.”
AH eindelijk iemand hier die Taiwo op waarde schat. Snap jij nou hoe hij zo kan falen bij Milan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Een echte linksback, dat we dat nog mee mogen maken
Transfervrij die kan alleen niet verdedigen :'_)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Hoeveel moet die Poulsen eigenlijk kosten?
Voor later man, net zoals Boilesen, Eriksen en binnenkort ook Fischer in 1.5 jaar naar het 1e.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeej nog meer talenten. Die vervangen Vertonghen wel ff mocht hij vertrekken
[..]
Klopt ook wel, maar nu over talentjes van 16 beginnen als oplossing.
Is inderdaad geen oplossing. Misschien wil Agger wel komen, of Kjaer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeej nog meer talenten. Die vervangen Vertonghen wel ff mocht hij vertrekken
[..]
Klopt ook wel, maar nu over talentjes van 16 beginnen als oplossing.
2.5 mil. Maar hij is verdedigend te slap.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Hoeveel moet die Poulsen eigenlijk kosten?
5 goals en 11 assists, nee inderdaad echt een koekenbakker die Eriksen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De jeugdkenners.
Hadden ook voorspeld dat Eriksen de man zou zijn dit jaar.
Bouy is een Marokkaan als hij nu al dit soort gedrag vertoont ben ik er blij meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:48 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Toch grappig dacht je vanmorgen dat het niet erger kon bij Ajax na ons trauma in de kuipt,
is de situatie nu als volgt
- Weg topjeugd speler Bouy
- Geen Narsingh , grote kans in de zomer naar een andere club dan Ajax , kan naar het buitenland en als hij in Nederland wilt blijven kiest hij voor de club die CL speelt en de kans met onze voorhoede uit Lorenzo, Araz en mensen als Enoh, Jansen, Siem (doet het naar behoren maar de ideale 12de wissel) zal dat eerder PSV zijn waar hij openlijk voor openstaat.
-MeH die blijft en die zal de komende dagen een rel veroorzaken en meer ruzie tussen mocros en Ajax die niet inzien wat er echt gebeurt (zoals nationalistische buitenlanders vaker hebben).
Wie weet wat er nog gebeurt...
Wellicht na 10 Februari nog erger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |