Je hebt zn gitarencollectie in zijn fobo zeker nog niet gezien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof mij... Dat gaat vanzelf
Ja, ik zag het! Jemie... Haha.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je hebt zn gitarencollectie in zijn fobo zeker nog niet gezien?Als je hem loslaat in de buurt van iets wat hij leuk vind... aiaiai
TOBquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef Eef999 het volgende:
Voor mannen is TOB ook![]()
![]()
Misschien is Dreamcream dan ook wel een goed idee
Ik heb ook echt, echt waar geprobeerd dit niet te accepteren en gewoon te negeren. Ik was er al niet aan begonnen omdat ik al wist dat de geuren etc te gek vond, de manier waarop het gemaakt word etc. Dus al expres niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je hebt zn gitarencollectie in zijn fobo zeker nog niet gezien?Als je hem loslaat in de buurt van iets wat hij leuk vind... aiaiai
Ja sorry mijn schuld. En ik zoek wel wat leuks uit voor je verjaardagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik heb ook echt, echt waar geprobeerd dit niet te accepteren en gewoon te negeren. Ik was er al niet aan begonnen omdat ik al wist dat de geuren etc te gek vond, de manier waarop het gemaakt word etc. Dus al expres niet geprobeerd.
Oeh, en?!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik heb nu een roomspray in de dupe van TOB
Wat een geweldige manquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef agenda het volgende:
Vraagt of we morgen naar Den Bosch gaan
![]()
![]()
![]()
Partingglass is vrijgezel, succesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, en?!
[..]
Wat een geweldige man![]()
Ik wil er ook zo één!
hahaha ik ben er al nieuwsgierig na sinds ik het ken (van jou dus) dus heb het nog lang volgehouden voor mijn doen. maar idd jouw schuld. Ben er maar trots op. Kom je me strakjes hier voortaan tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja sorry mijn schuld. En ik zoek wel wat leuks uit voor je verjaardagKomt goed!
Verdorie...quote:
Ik zie het! Hahaquote:
Hij ruikt dus écht hetzelfde? Lekker!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Mijn bank en bed ruiken nu![]()
![]()
![]()
Van Annie's via Fairyfair
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij ruikt dus écht hetzelfde? Lekker!!!
Nu wil ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 'm ook in babypoeder, ook heerlijk. Maar ik had weer eens wat melts nodig en toen ik TOB zag, moest die in mijn winkelmandje
En je bent stil Douche-eendje!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Ach... Zolang je de ruimte en het geld hebt om door te slaan...?
Nog even en ik ga mij schuldig voelen om het geven van een flesje lush....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Ach... Zolang je de ruimte en het geld hebt om door te slaan...?
Ik zou het flesje afpakken!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog even en ik ga mij schuldig voelen om het geven van een flesje lush....
Ze heeft nu een actie; bij aankoop van 25 euro een goodiebag t.w.v. 10 euroquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu wil ik ook![]()
Zucht... Ik heb het zwaar!!
hahahaha try me. En het kwaad is al geschiedquote:
Dit wil ik toch niet lezen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:27 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze heeft nu een actie; bij aankoop van 25 euro een goodiebag t.w.v. 10 euro
Ooooo!!! Ik zeg; DOEN!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:27 schreef Partingglass het volgende:
Scheelt neemt niet zoveel plaats in als basgitaren en heb een grote badkamer
Ik vind Glögg ook niet zo lekker, dus je mag hem houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:27 schreef Partingglass het volgende:
[..]
hahahaha try me. En het kwaad is al geschied
Tuurlijk wel, je MOEST nu bestellen, want er was ACTIEquote:
Ja, die stomme nep Forum Productenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je MOEST nu bestellen, want er was ACTIE![]()
En je kan het hele weekend nog online forum-producten bestellen bij Lush UK; ALLEEN NU
Dan stuur ik het wel opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Partingglass het volgende:
Dat wel maar voordat ik Douche-eendje zie kan best een hele tijd overheen gaan.
Gelukkig dat ze deze keer stom zijn, kunnen wel lekker andere dingen kopenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, die stomme nep Forum Producten
Jaaa! Mijn MMU bestelling komt er ook al bijna aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze deze keer stom zijn, kunnen wel lekker andere dingen kopen
Wat heb je daar besteld??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa! Mijn MMU bestelling komt er ook al bijna aan
Jaja, ik zeg toch dat het wel goed gaat komenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:36 schreef Partingglass het volgende:
jij komt maar langs. Alleen of met zijn twee
Niet zoveel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet zoveel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben erg benieuwd! En echt hè... Shoppen in Amerika... Dan kost het geen drolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |