Je showergel bedoel je? Zo'n bal doe ik er altijd in 1x inquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef automatic_ het volgende:
Leuk![]()
Ik heb ook al weer veel lege potjes en flesjes!!
Mijn Twilight is ook al bijna op
Wachten kan altijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn badderspul is allemaal op, geen idee of het handig is te wachten op de forumparty?
Mirjam!!quote:Wat zaten jullie er allemaal dicht bij, maar twee hadden het juist. Gefeliciteerd Djoeke Wentink en Mirjam --, jullie hebben het goed geraden. Vanaf zaterdag kunnen jullie een solid parfum komen uitzoeken! De steen stond bij de hofplaats op de trap! Wisten jullie trouwens dat daar elke woensdag een biomarkt is? Ze hebben daar heerlijke bio groenten, bio kaas en nog veel meer! — bij Hofplaats den haag.
Nope. Ik ga ook niet bestellen. Niets bijzonders en binnenkort in de USA. Daar ga ik dan wel even snuffelen.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef Partingglass het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan bestellen. Heb meestal een heftige allergische reactie op water. (regen, zwemmen, douchen etc) nu heb ik laatst van iemand Lush shampoo gekregen en de reactie is daarmee stukken minder.
Een waterallergie. Dat is bizar! Zal soms best lastig zijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:55 schreef Partingglass het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan bestellen. Heb meestal een heftige allergische reactie op water. (regen, zwemmen, douchen etc) nu heb ik laatst van iemand Lush shampoo gekregen en de reactie is daarmee stukken minder.
Je kan maar net een bui hebben dat je het wel doetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:03 schreef Partingglass het volgende:
Thanks in ieder geval.
En dat is zeker gevaarlijk nu ben ik over het algemeen niet het type dat een hele berg verzorgings-spullen koopt maar goed je weet maar nooit.
Vind de geuren wel altijd awesome bij Lush. gewoon eens een keer niet van die chemische "o-wat-ruik-ik-fris"geuren
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef douche-eendje het volgende:
Partingglass, het was geen shampoo maar douchegel die je van mij hebt gekregen, GlöggEn ik moet toch al bestellen en jij bent bijna jarig dus ik zoek wel wat leuks voor je uit
Oh, dan is Dirty geen goed ideequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef Partingglass het volgende:
ook goed eendje, goed idee. weet ik ook zeker dat je nog eens langskomt hier hahahaha. Niet te fris dan schrikken mensen als ik te fris ruik.
Geloof mij... Dat gaat vanzelfquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:16 schreef Partingglass het volgende:
kijk zo begint datzie je wel toch een hele kast vol
Ik ken mezelf, geloof mij maar dat kan heel hard gaan hahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof mij... Dat gaat vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |