Geweldige serie inderdaad. Volgens mij is hij niet verkrijgbaar op video, maar bijna elk jaar worden de afleveringen wel herhaald, dus ik denk dat je nog genoeg kansen krijgt om het te zien.
Haha geweldig die serie. Hou gewoon de tv gids in de gaten het wordt op alle zenders wel herhaald!
quote:Er is al een topic over. Jammer hoor! 'Allo allo was, misschien wel juist door de voortdurende herhaling van grapthema's, een geweldige serie.
Op zondag 04 augustus 2002 22:38 schreef schatje het volgende:
ACTRICE CARMEN SILVERA OVERLEDEN
Vond het altijd jammer als ze weer niet doorgingen met de Allo Allo
Renee: ooow Yvette!
Edith: Renee! What are you doing in the arms of the maid???
Renee: You stuupid woman!!
can't you see that this poor girl has passed out??
gnagna, dat kwam dus gewoon elke aflevering voor he
Ik kon maar nooit begrijpen wat ze in die kale dikke vent zagen he
quote:Die is bij de BBC vast nog wel te koop en anders bij Play.com
Op zaterdag 14 juni 2003 21:00 schreef Woodpecker het volgende:
In NL is nu ook een 'Allo 'allo!-box uit, maar itt tot de Engelse versie is dit een 'best-of' met 12 afleveringen geplukt uit diverse seizoenen. Dus geen continuiteit, geen doorlopende grappen en maar in je geheugen graven wat er ook alweer gebeurt is (René die is gefussilieerd en zijn 'broer' die zijn plaats weer inneemt. Hoe zat dat ook al weer??)...had ik dan toch maar de Engelse versie (zie boven) gekocht...
quote:Play.com is niet zo duur meen ik en daar betaal je geen verzendkosten.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:08 schreef Woodpecker het volgende:
Ja, maar om 2x 50 euro te lappen gaat wel errug ver. Of monsieur Leclerc moet wat bijmaken
Hier: http://www4.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=103029
quote:Ja, maar dat is toch die 'best of' ellende? Die link is de box met serie 1 & 2.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:12 schreef Woodpecker het volgende:
Ik bedoelde dat ik de NL-versie al in m'n kast heb staan.
quote:Hij loopt regelmatig op Belgie of de BBC. En je zoekt Herr Flick en Von Smallhausen
Op maandag 16 juni 2003 19:02 schreef dork22 het volgende:
het was idd een hele leuke serie! weet iemand wanneer de serie weer wordt uitgezonden?? En hoe heette die gestapo gast? die ene met dat hulpje?
Overigens geen noodzaak bij mij om die box te kopen: dat spul wordt om de haverklap op een zender uitgezonden
quote:12 afleveringen. plus wat bonusmateriaal. 3 dvd's.
Op maandag 16 juni 2003 20:05 schreef MikeyMo het volgende:
Hoeveekl afleveringen staan er wel niet op dan?Overigens geen noodzaak bij mij om die box te kopen: dat spul wordt om de haverklap op een zender uitgezonden
quote:Je moet het wel wat vaker kijken hoor!
Op maandag 16 juni 2003 19:02 schreef dork22 het volgende:
het was idd een hele leuke serie! weet iemand wanneer de serie weer wordt uitgezonden?? En hoe heette die gestapo gast? die ene met dat hulpje?
.. Herr Flick ...
of bedoel je dat hulpje?
dat weet ik ook niet precies
iets van Van Stuhphausen of zo
Alles over 'Allo 'allo! op http://www.coldcut.com/video/aa/
quote:Hohoho!
Op woensdag 15 oktober 2003 11:18 schreef g-unit1989 het volgende:
whahaha jah "Allo Allo" was vet geinig maare rtl5 zendt nu een of andere kneuzenserie uit wordt u al geholpen ofzo. ah mischien dat allo allo weer rond kerst komt.............
Mijn held:
quote:Is toch ook door dezelfde persoon geschreven?
Op donderdag 16 oktober 2003 09:37 schreef fratsman het volgende:[..]
Hohoho!
"Wordt u al geholpen A.K.A Are you being served, is een van de beste engelse comedys die er zijn! (samen met Allo Allo)
Mijn held:
[afbeelding]
quote:En dan ook echt voor de laatste 6 afleveringen ofzo.
Op vrijdag 19 juli 2002 01:56 schreef Onbekendje het volgende:
alleen ERRUG jammer dat we op een gegeven moment een nieuwe Herr Flick kregen, de oude was stukken leuker
quote:David Croft.
Op zaterdag 18 oktober 2003 03:36 schreef trekpop het volgende:[..]
Is toch ook door dezelfde persoon geschreven?
quote:Hij zegt 'tler, als in een afkorting van Heil Hitler. Wellicht omdat-ie het niet meende of gewoon omdat hij lui was
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:49 schreef Red_Dog1 het volgende:
Inderdaad een superserie. Kan iemand me misschien vertellen wat die Hans (Die erin zat voordat die Italiaan erbij kwam) nou zei als er 'Heil Hitler' werd geroepen? Het klonk altijd als iets van 'Club!'. Ik heb het nooit echt goed kunnen verstaan en er zijn hier thuis heel wat discussie's over gevoerd.
quote:en om compleet te zijn:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:56 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Hij zegt 'tler, als in een afkorting van Heil Hitler. Wellicht omdat-ie het niet meende of gewoon omdat hij lui was
What does Hans say when everyone else says "Heil, Hitler?"
We now have the definitive answer. No more mystery, folks - at last! It's true: Hans says "TLER". He says it very fast and very loud, so it sounds kind of like "klop". Hans is too lazy a fellow to say all of "Heil Hitler", so he tries to make it sound as though he was saying it, by joining in at the end of the ritual and just saying the last syllable. It's the same principle as just saying "cher" instead of "Good Morning, Teacher" with the rest of the class at school.
We have now confirmed this in two ways: first, the subtitles in some of the foreign editions show it as "Tler". Since the subtitlers often are working from the scripts, we suspect they know what they're talking about. And secondly, and even more definitively, Sam Kelly himself wrote me to say that he said "Tler".
The endless rumors about what he was saying ("klop" or "klach") were wrong, as were the rumors about why. He said the rumor about him refusing to say it because he was Jewish was particularly silly - he said that's part of being an actor. He wouldn't get very many roles if he went around refusing to say lines because they were offensive. The other theories ("it sounds like boot clicking", "he's saying 'gleich' which means 'same' or 'me, too'", etc) never really made a lot of sense to me, but until we had proof, I listed them all. Now that we know what's what, I'm happy to post this final, definitive answer for everyone to know! Hans says "TLER"!
quote:oeh dat wordt weer kijken
Op donderdag 11 december 2003 14:00 schreef gathering_storm het volgende:
Het is weer op TV![]()
quote:Waar?
Op donderdag 11 december 2003 14:00 schreef gathering_storm het volgende:
Het is weer op TV![]()
quote:Nu! Op rtl 5, om 19:20 begonnen
Op donderdag 11 december 2003 21:08 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Waar?
quote:
Op maandag 5 januari 2004 22:50 schreef ThE_ED het volgende:
Weet iemand waarom die Hans altijd iets van "Klop" zegt ipv "Heil Hitler" ?
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:58 schreef Woodpecker het volgende:
Hij zegt 'tler, als in een afkorting van Heil Hitler. Wellicht omdat-ie het niet meende of gewoon omdat hij lui was en om compleet te zijn:What does Hans say when everyone else says "Heil, Hitler?"
We now have the definitive answer. No more mystery, folks - at last! It's true: Hans says "TLER". He says it very fast and very loud, so it sounds kind of like "klop". Hans is too lazy a fellow to say all of "Heil Hitler", so he tries to make it sound as though he was saying it, by joining in at the end of the ritual and just saying the last syllable. It's the same principle as just saying "cher" instead of "Good Morning, Teacher" with the rest of the class at school.
We have now confirmed this in two ways: first, the subtitles in some of the foreign editions show it as "Tler". Since the subtitlers often are working from the scripts, we suspect they know what they're talking about. And secondly, and even more definitively, Sam Kelly himself wrote me to say that he said "Tler".The endless rumors about what he was saying ("klop" or "klach") were wrong, as were the rumors about why. He said the rumor about him refusing to say it because he was Jewish was particularly silly - he said that's part of being an actor. He wouldn't get very many roles if he went around refusing to say lines because they were offensive. The other theories ("it sounds like boot clicking", "he's saying 'gleich' which means 'same' or 'me, too'", etc) never really made a lot of sense to me, but until we had proof, I listed them all. Now that we know what's what, I'm happy to post this final, definitive answer for everyone to know! Hans says "TLER"!
Briljant die serie, ik probeer het atijd te volgen als het erop is.
En ja ik moet eigelijk eens alle afleveringen op video/dvd zien te krijgen.
Wat truwens ook wel leuk is dat als je ouder bent meer grappen gaat zien (oa de veel aanwezige sexuele ondertoon).
quote:Hehe, zoals boven jou reply, The towns queer
Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef Sassie het volgende:
Er is ook een desktoptheme: http://www.beebfun.com/allo.htmWat truwens ook wel leuk is dat als je ouder bent meer grappen gaat zien (oa de veel aanwezige sexuele ondertoon).
[Dit bericht is gewijzigd door Ronhui op 06-01-2004 14:04]
quote:"I was just pissin by"
Op dinsdag 6 januari 2004 12:52 schreef Atreidez het volgende:[..]
Hehe, zoals boven jou reply, The towns queer
Maar ook het vele 'gebang' .
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 06-01-2004 23:15]
quote:Op dinsdag 6 januari 2004 00:36 schreef Sassie het volgende:
Wat truwens ook wel leuk is dat als je ouder bent meer grappen gaat zien (oa de veel aanwezige sexuele ondertoon).
Je vergeet de Italiaanquote:Op zondag 13 juni 2004 20:36 schreef Fixers het volgende:
Even een kleine inventasisatie van de accenten:
Gewoon engels = frans
overdreven engels = engels
engels met een overdreven nep frans accent = slecht frans uitgesproken door een brit
engels met een duiste ondertoon = duits
Volgens mij zijn er nog meer...
En uiteindelijk, na de oorlog, trouwde hij met Helga.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:Ik kwam er echt pas later achter de Gruber homo was
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En uiteindelijk trouwde hij met Helga.
(BBC Comedy Guide)quote:In January 1990 Kaye's enormous popularity was demonstrated by the public's response following a horrific car accident that left the star with serious head injuries. The accident occurred just days after newspaper revelations of Kaye's homosexuality, but fears for his reputation proved groundless with thousands of cards and messages being sent to his hospital by well-wishers.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Baba-O-Riley het volgende:
* dubbel *
quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Officer Craptree" heeft ook zijn eigen site, voor het geval je geïnteresseerd mocht zijn: http://www.arthurbostrom.com/
De hele serie? [ * S-Two heeft interesse ]quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:15 schreef RDC het volgende:
Ik heb hier een hele stapel dvd's liggen. Helaas zijn ze niet legaal verkregen.
Klop ja, zie het als een soort *Yo* of *hetzelfde*.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:13 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde van een vriend van me dat de serie ook te koop was op dvd, ga dat miss wel ff doen als het niet te duur is. Mijn favoriete personge is Hans denk ik. Wat zegt ie nou elke keer als ze "Heil Hittler" zeggen? "Klop" ofso
En Maria is ganz geil
Hij zegt geen "KLOP". Het antwoord staat al 2x in dit topic. Hans zegt: "TLER", omdat hij te lui is om "HEIL HITLER" te zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:17 schreef Jim.Beam het volgende:
Klop ja, zie het als een soort *Yo* of *hetzelfde*.
kilkquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:28 schreef S-Two het volgende:
Hoeveel series zijn er eigenlijk? En elk van hoeveel afleveringen?
Mag die wel wat duidelijker a-r-t-i-c-u-l-e-r-e-n, ik hoor het toch echt als klopquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Hij zegt geen "KLOP". Het antwoord staat al 2x in dit topic. Hans zegt: "TLER", omdat hij te lui is om "HEIL HITLER" te zeggen.
in de reprise dan maar om luie Fok!kers te plezieren. Het is tenslotte een warme zomer nietwaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2003 21:58 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
en om compleet te zijn:
What does Hans say when everyone else says "Heil, Hitler?"
We have now confirmed this in two ways: first, the subtitles in some of the foreign editions show it as "Tler". Since the subtitlers often are working from the scripts, we suspect they know what they're talking about. And secondly, and even more definitively, Sam Kelly himself wrote me to say that he said "Tler".
The endless rumors about what he was saying ("klop" or "klach") were wrong, as were the rumors about why. He said the rumor about him refusing to say it because he was Jewish was particularly silly - he said that's part of being an actor. He wouldn't get very many roles if he went around refusing to say lines because they were offensive. The other theories ("it sounds like boot clicking", "he's saying 'gleich' which means 'same' or 'me, too'", etc) never really made a lot of sense to me, but until we had proof, I listed them all. Now that we know what's what, I'm happy to post this final, definitive answer for everyone to know! Hans says "TLER"!
Thanx, 85 zijn het dusquote:
Als ik het me goed herinner heeft de acteur die Hans speelt ooit in een interview gezegd (ik geloof TROS TV Show) dat hij principieel weigert om Hitlers naam uit te spreken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Hij zegt geen "KLOP". Het antwoord staat al 2x in dit topic. Hans zegt: "TLER", omdat hij te lui is om "HEIL HITLER" te zeggen.
Mimi is niet leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Voor Maria komt een vervangster... de pittige Mimi Labonq.Ook leuk.
Hans verdwijnt volgens mij ook. Voor hem komt Captain Bertorelli.
Hans speelde mee van seizoen 1 t/m 3... maar hij komt terug in seizoen 7 in de aflevering 'Hello Hans'.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:06 schreef S-Two het volgende:
Maria is nu dus uit de serie
En Hans ook? (Laten we het hopen van niet, hij is de beste!)
quote:Rene and an airsick Edith land in England where British Intelligence tries to find out why they aren't the Airmen. An officer from Deep Intelligence is brought in, and he turns out to be none other than Hans Geering. In the intervening time, Hans has become a British citizen with his knowledge of the Nazi army (and a little bit of brainwashing).
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef Hansnr8 het volgende:
Bertorelli: "ah, i kisza da wife and kisza da mother in law"
Madam Edit: "I am his wife!"
Bertorelli "Whata mistaka to maka"
(ofzo)
Lees trouwens op imdb dat lt. Gruber ook nog rolletje heeft gehad in Pirates of the Caribean(aan het begin, als johny depp in die zinkende boot de haven binnen komt varen spreekt 'Gruber' hem aan dat hij moet betalen), dit was ik vergeten ja.. Toen ik hem zag had ik gelijk zoiets van "![]()
"
Hij was inderdaad erg leuk ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:18 schreef fratsman het volgende:
Vandaag René als Heinrich Himmler met dat zweepje!![]()
Same here, ik hoor toch echt klop, wat waar ook staat vermeldquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:49 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Mag die wel wat duidelijker a-r-t-i-c-u-l-e-r-e-n, ik hoor het toch echt als klop
Wat lul je nou man, is al een aantal maanden bezig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Herald het volgende:
RTL7 is er vandaag weer mee begonnen (of vrijdag al?). Omdat zoals iemand anders al zei, het plot vrijwel altijd hetzelfde is en de karakters zo herkenbaar zijn dat je niet veel informatie nodig hebt om het te begrijpen, vraag ik me dus af of er eigenlijk wel een begin aan die serie zit.
Vandaag was er een episode over gestolen geld van de Gestapo gebruikt als losgeld om de Kolonel, Gruber en die Italiaan die waren ontvoerd door Communistische verzetsmeisjes. Ondertussen krijgt Rene ook nog eens twee schilderijen van Van Klop en van Van Gogh. Maar die schijnen dus niet de echte te zijn. Aangezien die Italiaan pas in seizoen 4 meedoet zijn ze dus weer ergens midden in de serie begonnen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:15 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat lul je nou man, is al een aantal maanden bezig hoorEn gewoon vanaf het begin
![]()
Het was er al een aantal maanden ofso voor op RTL5quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:44 schreef Herald het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vandaar dat er nog zo recent geleden in was gepost
Leukquote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef zoom het volgende:
Er komt een Allo Allo reunie in Nederland![]()
27- 28 mei 2006 , De Druiventros Berkel-Enschot (vlak bij Tilburg)
Zie www.dutchstarcon.nl
De gasten :
Vickey Michelle (Yvette)
Kim Hartman (Helga Geerhart)
Kirsten Cooke (MichelleDubois)
Arthur Bostrom (Officer Grabtree)
Richard Gibson (Herr Otto Flick)
Er zijn ook andere gasten uit bv Star Wars : Kenny Baker (R2D2) en Jeremy Bulloch (Bobba Fett)
Ik zag het ook, en toen de kolonel dat ie daarna snel een wippie met Eva kon makenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef fratsman het volgende:
Als lt. Gruber niet eens komt....
Gruber deed ook een geniale Hitler-immitatie gisteravond!![]()
![]()
![]()
Gruber komt nu ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:18 schreef fratsman het volgende:
Als lt. Gruber niet eens komt....
Gruber deed ook een geniale Hitler-immitatie gisteravond!![]()
![]()
![]()
Goede service van the dutch starconquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:31 schreef zoom het volgende:
Nu maar afwachten waneer de foto met Flick op het net gezet word :kon ivm tijd niet meer uitgeprint worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |