staat een kraampje jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:50 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?
dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.
Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
kaartverkoop is idd gelijk kortingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Raar. Paar jaar geleden ging er gewoon direct een tientje af. Hoefde je niets meer voor te doen.
Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
en daarom beantwoorden we datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ja weet ik veel,. er staat n kraampje waar je iets kan inwisselenweet ik veel waarvoor dat is
Net zeg je nog dat er een kraampje staatquote:
WTF?. Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar op een manier alsof ik volslagen debiel ben ja
CJP KORTING =quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat er een kraampje staat
Als je het niet weet, zaai dan geen verwarring.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?. Zoals de waard is, vertrouwt 'ie zijn gasten.
Lekker alles negatief lezen, daar kom je ver mee.
weet ik veel waarvoor dat cjpding is en het is juist slim t zo te doen, grote groep heeft geen zin in de rij te staan om korting te innen/vergeet het, KASSAquote:Er zijn ook iets van 5.000 of 10.000 CJP-kaarten. Dat gaan ze daar dan toch niet regelen?
Ja joh, maar dat is niet wat je zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef leeell het volgende:
[..]
CJP KORTING =
#1 = KAARTVERKOOP
#2 = KRAAMPJE OP LOWLANDS WAAR JE JE TIENTJE TEGOED VOOR MUNTES KAN HALEN
Eh..jawel... "CJP korting van tijdens het bestellen". Dat is er toch echt maar 1. Dat is wat anders dan een tegoed dat in te ruilen is voor muntjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef leeell het volgende:
ze specificeerde toch niet aan welke korting ze refereerde
ik hoop toch wel dat Nem op LL wat vrolijker is dan de zuurpruim die altijd op FOK is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
People People,
Ik snap dat de zenuwen erg toeslaan zo'n 23 uur voor de VVK. Maar laten we het gezellig houden zoals we het gezellig maken op Lowlands
Dan snap je toch het hele principe van die CJP (www.cjp.nl)-kaart niet. Dat ding is een kortingskaart om jongeren cultureel aan te zetten. Dan gaan ze toch niet proberen zoveel mogelijk mensen uit de korting te naaien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
weet ik veel waarvoor dat cjpding is en het is juist slim t zo te doen, grote groep heeft geen zin in de rij te staan om korting te innen/vergeet het, KASSA
korting is toch korting, in welk jasje ze t ook steken? of dat nu met terugwerkende kracht is of niet, het is kortingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap je toch het hele principe van die CJP (www.cjp.nl)-kaart niet. Dat ding is een kortingskaart om jongeren cultureel aan te zetten. Dan gaan ze toch niet proberen zoveel mogelijk mensen uit de korting te naaien?
Voor jou misschien, maar voor ieder weldenkend mens is het gewoon duidelijk. KORTING..niet MUNTJESTEGOED.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:12 schreef leeell het volgende:
"hoe zit t btw met die cjp? die korting moet je toch op lowlands zelf terug gaan halen?"
lijkt me redelijk vrij interpreteerbaar
Ja, jij vindt mij altijd een zuurpruim en ik ben alles behalve dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat Nem op LL wat vrolijker is dan de zuurpruim die altijd op FOK is.
Absoluutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef leeell het volgende:
vergeet niet, lees eens de berichten van vorig jaar terug
toen de reguliere kaarten waren uitverkocht waren er ook nog maar een paar CJP kaarten, dus zelfs met die dingen moet je opschieten
maar muntjestegoed is òòk een vorm van kor.......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar voor ieder weldenkend mens is het gewoon duidelijk. KORTING..niet MUNTJESTEGOED.
[..]
Ja, jij vindt mij altijd een zuurpruim en ik ben alles behalve dat.
Maar ik reageer op mensen die een beetje vreemd/niet zo snugger bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |