One night standquote:
100 gquote:
neuhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet er penetratie hebben plaatsgevonden?
Jup lolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Telt het ook als het overdag is geweest? Dan ja.
Gewoon, festival, drank, leuke jongen, iets te makkelijk et voilaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok.. Seks op de eerste avond telt ook mee. En ik wil weten hoe je dan zo ingepalmt bent / iemand hebt ingepalmt.
Dan heb ik er een gehad. Of telt het als je met dezelfde meerdere keren afspreekt?quote:
Sletje ben je ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:27 schreef ValHallen het volgende:
Voor pinda had ik enkel One night stands.
Meisje kwam naar me toe in de kroeg. (Niet De Kroeg)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt..
Mooi tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje kwam naar me toe in de kroeg. (Niet De Kroeg)
Ja, was wel leuk. Gebeurt me niet zo vaak, dus was wel wennen. Was geen geslaagde avond overigens.quote:
Waarom? What happend?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Gebeurt me niet zo vaak, dus was wel wennen. Was geen geslaagde avond overigens.
Vakantie, geen bekenden dus de remmen los.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt..
a'la ibiza?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vakantie, geen bekenden dus de remmen los.
Was lichtelijk aangeschoten. Arme meid had een tenniselleboog en lamme kaak na afloop.quote:
Arm meisjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was lichtelijk aangeschoten. Arme meid had een tenniselleboog en lamme kaak na afloop.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was lichtelijk aangeschoten. Arme meid had een tenniselleboog en lamme kaak na afloop.
Wilde die niet omhoog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Initiatief moet dus altijd bij de jongen liggen begrijp ik om dat bij jou voor elkaar te krijgen? (en bij de meeste meisjes denk ik... Kaneel is gewoon een gelukzak)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon, festival, drank, leuke jongen, iets te makkelijk et voila
Ik ben ook gehosseld, soort van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Initiatief moet dus altijd bij de jongen liggen begrijp ik om dat bij jou voor elkaar te krijgen? (en bij de meeste meisjes denk ik... Kaneel is gewoon een gelukzak)
Wat voorn praatje houdt zo iemand dan? Ik vind het toch wel knap.
Kenia, Brazilie, Mexico, Egypte, Venezuela, Dominicaanse Republiek, Las Vegasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom jij aan met Kenia, Brazilië, Las Vegas terwijl ik 1x heb gevlogen in mijn leven.
Zijn tent was bezet door een vozend stelletje, dus hij kwam bij mij slapen. We hadden al gezoend, meerdere malen en tja, beetje knuffelen, handjes waar ze niet horenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Initiatief moet dus altijd bij de jongen liggen begrijp ik om dat bij jou voor elkaar te krijgen? (en bij de meeste meisjes denk ik... Kaneel is gewoon een gelukzak)
Wat voorn praatje houdt zo iemand dan? Ik vind het toch wel knap.
Ja. Gelukkig nooit meer gezien. Ik mocht ook niet blijven slapen. Jammer, want het was koud buiten.quote:
Wacht maar tot jou het eens gebeurd. Kijken wie er dan lacht.quote:
Nee.quote:
Anders heb je geld teveel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kenia, Brazilie, Mexico, Egypte, Venezuela, Dominicaanse Republiek, Las Vegas
Oeps dat is wel nasty.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig nooit meer gezien. Ik mocht ook niet blijven slapen. Jammer, want het was koud buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |