Duidelijk! Ga ik morgenochtend doen als ik tijd heb. Zal foto's plaatsen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh, dat ze nu onder de schroef klemmen op een enkel koperatoom? Je hoort er een rondje van te maken om de schroef heen.
Ik wil ook graag heel veel maar als je geen verstand van zaken hebt moet je niet gaan experimenteren en zeker niet met zoiets als electra...haal er een vakman bij om het prutswerk te herstellen voordat je straks een keer geroosterd in je bed ligt.quote:
Ik wil het graag zelf repareren om mijn zelfredzaamheid te vergroten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef Bart het volgende:
Ik zou die hele meterkast vervangen. Gelijk automaatjes erin, ben je af van die achterhaalde schroefpatronen.
ok trollin' hier...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik wil het graag zelf repareren om mijn zelfredzaamheid te vergroten.
Ga eerst maar eens een paar jaar droog oefenen op een MBO-opleiding voor elektriciens...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Als zijnde TS is straks FOK!-user af als het misgaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:54 schreef crowone het volgende:
Ik zie het probleem niet , dit kan alleen maar beter worden.
@Borbit is dit eigendom of huur en waar is de elektriciteitmeter. Of is dit een onderverdeling in een studentenhuis?
Lol ik heb ook het hele topic doorgesjeesd, zoekend naar Vonkenboer's reactie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:07 schreef kingjotte het volgende:
* kingjotte wacht met smart op de reactie van vonkenboer
Vertel ons dan eerst wat het is en wat het moet worden, is het eigendom, is het tijdelijk en waarom maar 4 groepen. Waar zitten de hoofdzekeringen en de meter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat was precies mijn eerste gedachte bij het zien van die fotoquote:
Nu snap ik ook hoe huizen spontaan afbranden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat was precies mijn eerste gedachte bij het zien van die foto![]()
Oude kast er af, direct een nieuwe kast op laten zetten.
Deze was voor mijn gevoel 15 jaar geleden al zo goed als afgeschreven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |