Schandalig, ik vind dat die alsnog open moet, en deze dicht... beetje door slotjes heenposten en dan nog een verse openen ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Keshet het volgende:
Noh! Ik was mijn eerste SC eváh aan het openen BE.
slaapfeestje!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben een grote woonkamer.. denk dat er wel wat luchtbedjes inpassen als de tocht der tochten () doorgaat.... ooit.... Komt half OUD logeren?
Met z'n allen in de zitkuil... alhoewel... als mijn kont daar zit dan is de kuil vol, dus ik blijf wel aan de keukentafel hangenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef snoopy het volgende:
Dan komen we bij buuf logeren als gao weer naar huis is
Niet te hard dan hangen he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met z'n allen in de zitkuil... alhoewel... als mijn kont daar zit dan is de kuil vol, dus ik blijf wel aan de keukentafel hangen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Keshet het volgende:
Noh! Ik was mijn eerste SC eváh aan het openen BE.
Geen idee maar die wil pas een elfstedentocht als zij weer aan de andere kant van de wereld zit toch?quote:
Het waren er maar 2...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Als jij komt moet ik wel extra bier kopen
De kilometersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de nummers op die kaart eigenlijk betekenen?
Ik denk die lijn waar de rest van Friesland buiten de kaart valtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Buuf ik snap echt geen reet van je omschrijving? Welke lijn met welke knik?
Tis om de hoek!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Zien jullie wel dat dat heus heel ver is
Bij Sloten in de buurt haalde ik eruit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Hoppa.... Daar ging mn reputatie...quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoppa.... Daar ging mn reputatie...
Daar waar het gele lijntje (grens groningen) blauw wordt (grens Drenthe)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
is dat niet hoeveel kilometers het is? wij zitten trouwens een beetje rechts en van onderen van buuvquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de nummers op die kaart eigenlijk betekenen?
Met ieder kwartier 10 minuten reclame... en uiteraard zelfs ome Jan uit Noordwijkerhout met reclame op z'n schaatspak, en ome Jan hebben we ook de halve dag in beeld, omdat hij als laatste gaat eindigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Zul je zien, dan komt de elfstedentocht er echt weer een keer, wordt het zo kapót gehyped door SBS of weetikveelwat dat we d'r allemaal niks meer aan vinden.
Ik woon wel in de buurt van sloten ja, maar dat bedoel jij vast niet,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bij Sloten in de buurt haalde ik eruit.
Maar ja, wie in Friesland woont er niet in de buurt van sloten he.
ooit kocht ik die voor 125 gulden ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Keshet het volgende:
Zo dan! Kaartjes voor Lowlands gaan 185 euro kosten.
Das echt belachelijk..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Keshet het volgende:
Zo dan! Kaartjes voor Lowlands gaan 185 euro kosten.
You tell them!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, ik dacht al "Die buuf woont toch heul niet op de route"
dat ziet er nogal, ehm, zweefteverig uit. harpen en elfjes. niks te metal en grunten zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das echt belachelijk..
http://www.castlefest.com is ook leuk...
Hmm, dat is nog enigszins in de buurt ook. Ik hou 't even in de gaten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das echt belachelijk..
http://www.castlefest.com is ook leuk...
Dat maakt mij niks uit, ik ga ook niet naar Lowlands voor metal en grunten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat ziet er nogal, ehm, zweefteverig uit. harpen en elfjes. niks te metal en grunten zeker
Het is een beetje alternatief ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat ziet er nogal, ehm, zweefteverig uit. harpen en elfjes. niks te metal en grunten zeker
Jarno? Toen hij nog wel sportte?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Met gebakken ei op kleffe bolletjes en natte washandjes in plastic zakjes en heel veel spullen en koelboxen enzo? ( dat laatste is nutteloos, i know, maar gewoon voor het beeld)
Zo gingen we Jarno ook al eens aanmoedigen dacht ik?
Compleet met een V&A hoekje, waar we de wandewagenvoetenzakken en skipakken uitwisselen omdat het kind zit te vernikkelen....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef Keshet het volgende:
Zullen we een OUD!tribine maken langs de elfstedenroute?
AH, kijk.. Ik ben er ook dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ga wel staan met glühwein en jägerthee
Ja, van toen de dam tot dam.quote:
Wel Gluhwein van Ikea hč, het liefst met brokjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ga wel staan met glühwein en jägerthee
Maar faalde?quote:
Hij ging niet. Blessure dacht ik?quote:
En de gebruikelijke motivatiedip...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij ging niet. Blessure dacht ik?
Dat is toch z'n gebruikelijke motivatie-niveau? met af en toe een klein uitschietertje naar boven?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de gebruikelijke motivatiedip...
En jij? Jij rent nog wel he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat is toch z'n gebruikelijke motivatie-niveau? met af en toe een klein uitschietertje naar boven?
Doen we er ook bij!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel Gluhwein van Ikea hč, het liefst met brokjes
(rozijnen en amandelen dus, in de Glögg) dan zou je willen dat het elke dag vroor, en maak ik mijn eigen lever-traan
Onze motivator..quote:
Broodje gebakken ei? T zitnog maar driekwartdag in de koeltasquote:
Ja hij heeft de eiwitten wel nodig denk je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Broodje gebakken ei? T zitnog maar driekwartdag in de koeltas
Je wordt toch niet zwangerder van slikken?quote:
Tieten in mn fobo.quote:
Je die hebben we idd wel jah!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef Saffier het volgende:
Wat een raar beleid Me_Nicole.... Of heeft de gemeente een ijsbaan die gespekt moet worden soms
Bedankt voor de tip!quote:
Eeeeej! Niet naar andere vrouwen kijken!quote:
Kijken mag..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Eeeeej! Niet naar andere vrouwen kijken!
Yep.. vanmiddag nogquote:
Met die Tocht der Tochten hebbie toch helegaar geen koeltas nodig?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Broodje gebakken ei? T zitnog maar driekwartdag in de koeltas
Dat weet ik, maar zoals ik zelf al zei: die gaat mee omdat het zo hoort!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef Fannie het volgende:
[..]
Met die Tocht der Tochten hebbie toch helegaar geen koeltas nodig?![]()
En ik ga op de tribune wel bij Snoopy staan, met Gluhwein!
Op zich was dat wel een tof verhaal geworden:"Waarom heeft tante phluph maar 9 tenen?" "Oh dat komt door de elfstedentocht, kind". En daar is je heroische tocht....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef phluphy het volgende:
Ik ben een keer gaan kijken naar de Elfstedentocht. Op gympen met een dunne zool.![]()
Wat je ook doet, doe dát niet!Het is een wonder dat ik mijn 10 tenen nog heb!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat die teen dan tentoongesteld ligt in het Elfstedenmuseum
Op een mooie sokkel, achter glas.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat die teen dan tentoongesteld ligt in het Elfstedenmuseum
samen met de afgevroren tenen van de tocht uit 1969 ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
On hold. M'n saldo was nog triester dan gehoopt. Komt misschien ook een beetje omdat ik vandaag toch maar ff langs de kapper ben geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Heu Ssserptente, hows the schoenenjacht?
De action heeft het zeker. En niet duur. De zeeman durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
On hold. M'n saldo was nog triester dan gehoopt. Komt misschien ook een beetje omdat ik vandaag toch maar ff langs de kapper ben geweest.
Ik wil morgen wel nog even thermo-ondergoed kan halen. Zou de Zeeman dat hebben?
Nice, Be! Doe eens een linkje?
Lidl heeft ze soms ook, hier lagen er nog in elk geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
On hold. M'n saldo was nog triester dan gehoopt. Komt misschien ook een beetje omdat ik vandaag toch maar ff langs de kapper ben geweest.
Ik wil morgen wel nog even thermo-ondergoed kan halen. Zou de Zeeman dat hebben?
Nice, Be! Doe eens een linkje?
Beide met iPad, tv aan, kan warme thee erbij. Alleen wel koude handen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Zul je altijd zien!! Lekker tuttelen in bed.
Ja heb der ook gezegt dat ik er maar 15 euro voor hoef te hebben dat ze dan ook geen nieuwe moet verwachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
Dan verwijs je haar naar Prenatal voor een nieuwe buggy
Oh man, wat een rukochtend! Vanavond lekker in bad?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:55 schreef Sorbootje het volgende:
Goed. Vanmorgen was het in ons dorp ongeveer -1000 graden. B. sliep elders in het land, dús ik versliep me (ik kan de wekkerverantwoordelijkheid gewoon niet aan). Haasten haasten en Isabeau een ontbijtje gedwangvoederd. Veel te laat op het station..... rijdt de trein niet, om onduidelijke redenen. De trein daarna reed wel langs, maar stopte niet wegens te vol. Onzin vond ik, ik had best wel even zoiets willen doen:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk drie kwartier op het station staan blauwbekken voor ik alsnog het hierboven vertoonde kunstje mocht gaan opvoeren in de trein die wél stopte.
Het is inmiddels bijna één uur en ik heb het nóg koud.
Hmmpf. Mopper enzo.
Maar goed, het elfstedenijs groeit mooi aan dames.
Ik heb zojuist weer met de laptop in de tuin gestaan, Skypend met twee uiterst verbaasde kinderen: "Wooooowww, kijk naar die ijspegel. Wwwooooooww wat veel ijs in die emmer. Wwwoooowww de zon schijnt. Wwwooooowww, waar is de sneeuw nou?"quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoonlief laat weten dat de schoolvijver prima te betreden is, dat je er op kunt fietsen/springen/voetballen
Waarvan akte. Gaat prima met dat elfstedenijs.
+29. En het is half 8 's avoids, de zon is al een paar uur onder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, het moet voor hen wel heel bizar zijn.wat is de temperatuur "thuis"?
Een Weber!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:20 schreef Estrys het volgende:
he brrr Diaan, lekkere timing.
Wij hebben een nieuwe tuinhaard gekochthet strand moet nog even wachten maar met een lekker glaasje glühwein is het ook goed te doen. Dit weekend maar eens aansteken.
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nee, gaat goed. Buizen waren bevroren. Heb een vorstbeschermer gekocht, kacheltje van de buren geleend en met de föhn de buizen verwend. Na ong een uurtje ging hij weer branden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, ben je al bevroren?
Tico, goed geregeld!
Sorbo, hopelijk warm je snel op!
Ik wil nog een nieuw tuinstel voor erbij, ow en een grasveld en een vlonder met loungebank achterin de tuinquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh mooi zijn die, en goed ook! Staat nog op mijn lijstje voor in de tuin.
Eerst dubbel glas, spouwisolatie, daarna een andere bank, en een ander bed en dán....
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoonlief laat weten dat de schoolvijver prima te betreden is, dat je er op kunt fietsen/springen/voetballen
Waarvan akte. Gaat prima met dat elfstedenijs.
Het nieuwe quoten. er is ook al een deel 2 trouwens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
uiteraard! Heuj, what the flying f*ck is er met m'n Fok! aan de hand? zo een heul popupinvoerschermpje en alles?
Buiten het ijs jouw hart ook even gok ikquote:
Ik dacht al...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:02 schreef Saffier het volgende:
[..]
Buiten het ijs jouw hart ook even gok ik
Edit; het hart van de buurvrouw bedoel ik he
Dat staat gewoon in de post... ik vind het eigenlijk niet zo heel anders dan eerst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar hoe zie je nou wie ik gequote heb dan? ik snap er natuurlijk weer eens geen reet van.
Als ik op quote druk, krijg ik een pop-up scherm met bovenin pi's, en in het tekstvak komt de tekst te staan die ik quote. Daaronder de smiley's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:05 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, die post van mij, was dus een quote hč, én nnéé daar zie ik dus niet wat ik quote. Heb ik het weer stuk gemaakt?
Okay. Volgens mij heeft het met instellingen te maken...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb het al even elders uitgezet.
Ach welnee dat heeft er geen ruk mee te maken, maar om een nieuwe, nog niet uitgebreid geteste bug feature bestaansrecht te geven stellen ze graag van dat soort vragen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee, het is weer iets raars. De vraag is of ik een adblocker heb, maar dat heb ik niet. hmmm.
Vreemd...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
geen idee, het is weer iets raars. De vraag is of ik een adblocker heb, maar dat heb ik niet. hmmm.
Aangezien mijn vader die dingen verkoopt zijn ze natuurlijk ontzettend goed!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:10 schreef Estrys het volgende:
[..]is dat goed of slecht?
Hij is mooi! Nu nog een toonbare tuin
als ie bijna leeg is gaat ie vanzelf piepenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben mijn foon kwijt. het ding staat op stil en ik heb werkelijk geen idee waar ie zich bevindt.
help, wat nu?![]()
dat stelt geen bal voor helaas. dat hoor je haast niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef moussy het volgende:
[..]
als ie bijna leeg is gaat ie vanzelf piepen
Ik schop geen zwangere vrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef Sorbootje het volgende:
Wie schopt mij? Ik moet opruimen en onze nieuwe () kast inruimen enzo...en ik doe NIKS.
hormonster!quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:56 schreef Sorbootje het volgende:
Hmpf.... dus ik moet mezelf schoppen?! Maar ik vind AliB op volle toeren zo'n lief programma <3 Dus dan blijf ik zitten.. :S
Snotneus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau zou dan stug volhouden: 'Is niet koud mama, isse lekker weertje, zonnetje schijnt.'
Lennon wil zijn sjaal niet om en al helemaal geen muts op. Vandeweek wilde hij ook geen handschoenen aan. Nou ja, hij heeft het zelf koud. We hoefden maar een klein stukje op de fiets.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:16 schreef Estrys het volgende:
Ik heb Seb gisteren zijn snowboots meegegeven naar het Kdv. De leidster was er blij mee. Veel ouders geven niet eens een muts of sjaal mee zei ze. En dan kunnen ze niet naar buiten. Zo sneu.
Zo direct hijs ik Seb in zijn skibroek, snowboots, muts en alles en gaan we even naar buiten. misschien doe ik zelf ook mijn skibroek wel aan,
kan mij het schelen. Lekker warm
Voorlopig niet, want mijn telefoon wil niet met m'n laptop pratenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:13 schreef trui het volgende:
nou vooruit dan maar.laat je nog even wat foto's van die brei & haak-productie zien?
(en ja, leuk he! de breiende klok vind ik wel 't allermooist. en wat dacht je van die gebreide condooms!)
Je kan nu juist heel veel verstelbare schaatsen kopen. Dan gaan ze wel 4 maten meequote:Op donderdag 2 februari 2012 09:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Voorlopig niet, want mijn telefoon wil niet met m'n laptop praten
En ja, het idee achter de klok vind ik ook prachtig.
Heeft er iemand trouwens een idee voor een tienjarig verjaardagskadootje? Ze wil graag schaatsen, maar ze is afgelopen maand 4cm gegroeid, en zo vaak schaatsen we niet (duh!).
Ja, zo doe ik het ook. Een soort van 'ik heb laatst iets gezien, waar was dat ook al weer'. En op deze manier vervuilen de gewone bookmarks niet zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het ideaal, ik pin van alles, gewoon zodat ik het ooit terug kan vinden. Veel gemakkelijker dan mijn favorieten in IE en zeker gemakkelijker dan op de iPad met die bladwijzers.
de supermarkt was dicht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ken je die geap van die vrouw die boodschappen ging doen?
ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ken je die grap van die vrouw die boodschappen ging doen?
Ja, ze ging niet want heur portemeniks lag nog thuisquote:
Ik ga Moussaka maken volgens recept van Janneke vreugdenhil.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook moed aan het verzamelen om boodschappen toe doen. Ik wil eigenlijk iedere dag even naar buiten met Senna, maar i heb er zoo weinig zin in. En we moeten ook eten hebben voor vanavond.
Als we het toch over eten hebben: wat wordt er gegeten? Ben even inspiratieloos.
ik de zaterdag ervoor al... Weekmenu ftwquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:22 schreef MeNicole2 het volgende:
Dat jullie dat nu al weten. Ik bedenk me dat om 16:00 altijd pas
hier ook. op vrijdag ga ik lekker ff zitten voor het weekmenuutje van de week erop en dan op zaterdag doen we (meestal met zn allen) boodschapjes voor de hele weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik de zaterdag ervoor al... Weekmenu ftw
Ja dat hebben wij ook tijdje geprobeerd. Maar we hadden nooit zin in dat wat op het menu stond. Nu koop ik ook elke vrijdag voor de hele week en gooi alles in de vriezer. En dan om 16:00 bedenk ik waar ik zin in heb en pak wat ik daarvoor nodig heb!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik de zaterdag ervoor al... Weekmenu ftw
Nee idd, spierreuma, en varkensvlees gaat wel vaker niet goed samen met reumatische aandoeningen, en gezien we eergisteren al boerenkool met spekjes en worstquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:58 schreef Saffier het volgende:
Volgens mij valt het varkensvlees bij jou niet goed LeandraBeterschap!
Mijn pauze is weer op, aan het werk
Dit werkte dus bij ons niet, want dan kan ik me echt niet meer herinneren wat ik nou ook al weer gekocht had en waarvoor precies.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij ook tijdje geprobeerd. Maar we hadden nooit zin in dat wat op het menu stond. Nu koop ik ook elke vrijdag voor de hele week en gooi alles in de vriezer. En dan om 16:00 bedenk ik waar ik zin in heb en pak wat ik daarvoor nodig heb!!
Nou iets minder mag bestquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Niet doen hoor Tico, dan val je om tijdens het sporten!
Ja dat heb ik ook wel vaak. Maar zoek gewoon iets bij elkaar en eind van de week is de vriezer altijd weer leeg. Soms krijgen we wel op donderdag dingen op tafel die niet bij elkaar horen maar ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit werkte dus bij ons niet, want dan kan ik me echt niet meer herinneren wat ik nou ook al weer gekocht had en waarvoor precies.
lekker man, bietjes met rijst en een rookworst!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:39 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel vaak. Maar zoek gewoon iets bij elkaar en eind van de week is de vriezer altijd weer leeg. Soms krijgen we wel op donderdag dingen op tafel die niet bij elkaar horen maar ja.
Haha nee zo erg is het gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:44 schreef moussy het volgende:
[..]
lekker man, bietjes met rijst en een rookworst!
Satésaus kan overal op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
Of spaghetti met satésaus en gekookte worteltjes
Ja het kán overal op, maar ik word er toch niet gelukkig van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Satésaus kan overal op!
Ik eet chili con carne, gisteren gemaakt door de chef hier. Luiheid jeuj!
Ik heb altijd trek...quote:
Hear, hear.quote:
Zit er een leeuw inquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Sorbootje het volgende:
Nu niet over kibbeling praten! *spreekt brullende leeuw in buik streng toe*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |