Schandalig, ik vind dat die alsnog open moet, en deze dicht... beetje door slotjes heenposten en dan nog een verse openen ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Keshet het volgende:
Noh! Ik was mijn eerste SC eváh aan het openen BE.
slaapfeestje!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben een grote woonkamer.. denk dat er wel wat luchtbedjes inpassen als de tocht der tochten () doorgaat.... ooit.... Komt half OUD logeren?
Met z'n allen in de zitkuil... alhoewel... als mijn kont daar zit dan is de kuil vol, dus ik blijf wel aan de keukentafel hangenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef snoopy het volgende:
Dan komen we bij buuf logeren als gao weer naar huis is
Niet te hard dan hangen he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met z'n allen in de zitkuil... alhoewel... als mijn kont daar zit dan is de kuil vol, dus ik blijf wel aan de keukentafel hangen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Keshet het volgende:
Noh! Ik was mijn eerste SC eváh aan het openen BE.
Geen idee maar die wil pas een elfstedentocht als zij weer aan de andere kant van de wereld zit toch?quote:
Het waren er maar 2...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Als jij komt moet ik wel extra bier kopen
De kilometersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de nummers op die kaart eigenlijk betekenen?
Ik denk die lijn waar de rest van Friesland buiten de kaart valtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Buuf ik snap echt geen reet van je omschrijving? Welke lijn met welke knik?
Tis om de hoek!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Zien jullie wel dat dat heus heel ver is
Bij Sloten in de buurt haalde ik eruit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
Hoppa.... Daar ging mn reputatie...quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoppa.... Daar ging mn reputatie...
Daar waar het gele lijntje (grens groningen) blauw wordt (grens Drenthe)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:13 schreef Sorbootje het volgende:
is dat niet hoeveel kilometers het is? wij zitten trouwens een beetje rechts en van onderen van buuvquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de nummers op die kaart eigenlijk betekenen?
Met ieder kwartier 10 minuten reclame... en uiteraard zelfs ome Jan uit Noordwijkerhout met reclame op z'n schaatspak, en ome Jan hebben we ook de halve dag in beeld, omdat hij als laatste gaat eindigen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Zul je zien, dan komt de elfstedentocht er echt weer een keer, wordt het zo kapót gehyped door SBS of weetikveelwat dat we d'r allemaal niks meer aan vinden.
Ik woon wel in de buurt van sloten ja, maar dat bedoel jij vast niet,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Keshet het volgende:
[..]
Bij Sloten in de buurt haalde ik eruit.
Maar ja, wie in Friesland woont er niet in de buurt van sloten he.
ooit kocht ik die voor 125 gulden ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Keshet het volgende:
Zo dan! Kaartjes voor Lowlands gaan 185 euro kosten.
Das echt belachelijk..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Keshet het volgende:
Zo dan! Kaartjes voor Lowlands gaan 185 euro kosten.
You tell them!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, ik dacht al "Die buuf woont toch heul niet op de route"
dat ziet er nogal, ehm, zweefteverig uit. harpen en elfjes. niks te metal en grunten zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das echt belachelijk..
http://www.castlefest.com is ook leuk...
Hmm, dat is nog enigszins in de buurt ook. Ik hou 't even in de gaten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das echt belachelijk..
http://www.castlefest.com is ook leuk...
Dat maakt mij niks uit, ik ga ook niet naar Lowlands voor metal en grunten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat ziet er nogal, ehm, zweefteverig uit. harpen en elfjes. niks te metal en grunten zeker
Het is een beetje alternatief ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef simmu het volgende:
[..]
dat ziet er nogal, ehm, zweefteverig uit. harpen en elfjes. niks te metal en grunten zeker
Jarno? Toen hij nog wel sportte?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Met gebakken ei op kleffe bolletjes en natte washandjes in plastic zakjes en heel veel spullen en koelboxen enzo? ( dat laatste is nutteloos, i know, maar gewoon voor het beeld)
Zo gingen we Jarno ook al eens aanmoedigen dacht ik?
Compleet met een V&A hoekje, waar we de wandewagenvoetenzakken en skipakken uitwisselen omdat het kind zit te vernikkelen....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:19 schreef Keshet het volgende:
Zullen we een OUD!tribine maken langs de elfstedenroute?
AH, kijk.. Ik ben er ook dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ga wel staan met glühwein en jägerthee
Ja, van toen de dam tot dam.quote:
Wel Gluhwein van Ikea hè, het liefst met brokjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef snoopy het volgende:
Ik ga wel staan met glühwein en jägerthee
Maar faalde?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |