abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107454460
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Niet? Je was er zeker niet toen ik dronken op MC zat.... Maar thats besides the point. Maar dan nog, als je iemand buiten sluit over de manier waarop diegene chat dan is dat een zwaktebod. Je bent dan namelijk niet in staat geweest als server administratie om het probleem op een volwassen manier op te lossen. In plaats daarvan loop je weg voor de problemen. Of dat nou Mordcai is, of Bobber, of Power, of trollende users, of mensen die mekaar niet echt mogen, of mensen die elkaars gebouwen lelijk vinden, of menden die mekaar uitschelden etc etc

Nee in plaats daar van wordt de server gerest, alsof je daar mee de achterliggende problemen oplost? Nu is er een community die goed liep kapot gemaakt. Er liepen geweldig toffe projecten van meerdere mensen, Metro, Stadjes project, etc, mensen voelde zich over het algemeen best wel tof op de server. Ja er waren problemen, maar dat hoort nou eenmaal bij een server, als je dat niet wilt dan moet je lekker een server hosten met z'n drieën ofzo.

En dan nog even over het argument dat het zoveel geld kostte. Ik heb 30 euro gedoneerd in December, en ik was best bereid iedere maand dat bedrag neer te leggen voor de lopende FOKcraft server. Nu betaal je +/- 12,50 per maand, en heb je een zak vol donaties om de server te hosten. Dus dat dit goedkoper voor jou is, dat is natuurlijk een kul argument.
Site, jij bent een oldbie en van jou zijn we het gewend. Lor is gewoon TE aanwezig. Waarom zou ik het op een volwassen manier oplossen als ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken? Dan maar liever weglopen.

Map reset is niet voor de achterliggende problemen, het is omdat het leuker is en haast iedereen daarmee instemde.

Me prioriteit was om het op mijn server gezellig te hebben, dat is gelukt. Of het goedkoper is maakt me niet zoveel uit, dat is alleen maar mooi meegenomen.
If not now, then when.
pi_107454502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.
Maar was dat een reden om de server te resetten?
Of had men een reden nodig?
Wat kwam eerst, de gedachte om Lor/Bobber weet ik wie nog meer buiten te sluiten.
Of de gedachte om de server te resetten?

En kom niet met 1.7 dit 1.7 dat, dat argument is dood.
De reden was om kleiner en gezelliger te gaan, 1.7 iig een beetje back krijgen. Dat gaat tot nu toe prima.
If not now, then when.
pi_107454504
Drumpie jongen, doe normaal. JE HEBT NIET EENS GEPROBEERD OM MET ME TE PRATEN.

Gast?!

Jezus mina, jullie zijn echt zo triest.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_107454540
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef Lorrelies het volgende:

Gast?!
Wat ik niet snap is dat je nog aan het ragen bent terwijl het op Berend ze server leuk is.
If not now, then when.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:32:39 #205
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_107454551
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Site, jij bent een oldbie en van jou zijn we het gewend. Lor is gewoon TE aanwezig. Waarom zou ik het op een volwassen manier oplossen als ik bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken? Dan maar liever weglopen.

Map reset is niet voor de achterliggende problemen, het is omdat het leuker is en haast iedereen daarmee instemde.

Me prioriteit was om het op mijn server gezellig te hebben, dat is gelukt. Of het goedkoper is maakt me niet zoveel uit, dat is alleen maar mooi meegenomen.
Nou ben ik hier al een tijdje niet meer geweest, maar zo te zien in m'n uurtje hier terug is volgensmij niet haast iedereen het eens met een reset
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_107454582
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Nou ben ik hier al een tijdje niet meer geweest, maar zo te zien in m'n uurtje hier terug is volgensmij niet haast iedereen het eens met een reset
De mensen die geen toegang hebben gekregen zijn het er niet mee eens.
If not now, then when.
pi_107454590
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat je nog aan het ragen bent terwijl het op Berend ze server leuk is.
:D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107454658
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De mensen die geen toegang hebben gekregen zijn het er niet mee eens.
Weinig mensen die toegang hebben gekregen en een aantal die niets meer met je te maken willen hebben =]
Suikoden heerst
pi_107454684
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef Lorrelies het volgende:

Gast?!

Jezus mina, jullie zijn echt zo triest.
"Jullie" in de zin van?
pi_107454711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Weinig mensen die toegang hebben gekregen en een aantal die niets meer met je te maken willen hebben =]
Alsof ik daar wakker van lig, iedereen is in staat om voor zichzelf te beslissen waar ze willen spelen.
If not now, then when.
pi_107454765
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Alsof ik daar wakker van lig, iedereen is in staat om voor zichzelf te beslissen waar ze willen spelen.
Das ist toll Herr Führer!
Suikoden heerst
pi_107454772
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Kijk es wie we daar hebben
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107454780
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Mordecai het volgende:

[..]

Das ist toll Herr Führer!
Mooi. :D
If not now, then when.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:36:40 #214
350337 Pindakaaspot
Geen inspiratie...
pi_107454793
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vanwege bepaalde redenen tijd niet kunnen spelen. Ik wil weer gaan spelen alleen ben ik niet white-listed. Kan iemand mij white-listen?
pi_107454813
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Pindakaaspot het volgende:

[..]

Vanwege bepaalde redenen tijd niet kunnen spelen. Ik wil weer gaan spelen alleen ben ik niet white-listed. Kan iemand mij white-listen?
Wat was je in-game naam?
If not now, then when.
pi_107454827
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En ik snap niet dat jij niks hebt gezegd, dat níemand iets heeft gezegd, maar dat je zelf altijd beweerd dat mensen een tweede kans krijgen bla bla bla. Er valt prima met me te praten, maar als je zelf al zo bevooroordeeld bent en denkt "nou die verandert toch nooit", dan is er echt iets mis :N
Het kan me verder weinig schelen nu ik merk hoe jullie echt zijn. Het is gewoon jammer dat dat allemaal op deze manier moest, in plaats van op een volwassen manier met elkaar om te gaan.

Maar zal jullie je zin geven en mijn mond maar houden. Het is toch verspilde energie. Stel je voor dat je eens rustig zou luisteren.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:37:42 #217
350337 Pindakaaspot
Geen inspiratie...
pi_107454842
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat was je in-game naam?
Pindakaas_pot
pi_107454862
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Pindakaaspot het volgende:

[..]

Pindakaas_pot
Done.
If not now, then when.
pi_107454887
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

En ik snap niet dat jij niks hebt gezegd, dat níemand iets heeft gezegd, maar dat je zelf altijd beweerd dat mensen een tweede kans krijgen bla bla bla. Er valt prima met me te praten, maar als je zelf al zo bevooroordeeld bent en denkt "nou die verandert toch nooit", dan is er echt iets mis :N
Het kan me verder weinig schelen nu ik merk hoe jullie echt zijn. Het is gewoon jammer dat dat allemaal op deze manier moest, in plaats van op een volwassen manier met elkaar om te gaan.

Maar zal jullie je zin geven en mijn mond maar houden. Het is toch verspilde energie. Stel je voor dat je eens rustig zou luisteren.
O+
If not now, then when.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:38:56 #220
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107454910
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus ik mag dingen doen die irritant zijn, en andere mogen dat niet, hmm, hoe heet dat ook al weer.... help me eens...

quote:
Heb je mij horen juichen? Heb je bijvoorbeeld Mender horen juichen? Ik zie een beperkt groepje mensen die het een goed idee vinden, waarvan er een aantal niet eens actief waren, of die ik niet eens ken, dan een groep mensen die wijselijk hun bek houden. Dan een paar 'zwarte schapen' die nu de dupe zijn. Dat lijkt me niet een goede definitie van 'iedereen'.

quote:
Me prioriteit was om het op mijn server gezellig te hebben, dat is gelukt.
Gezelliger, ja, voor een beperkt groepje mensen, mooi je doel bereikt, de helft van je users kwijt raken om het 2 maanden gezellig te hebben.

quote:
Of het goedkoper is maakt me niet zoveel uit, dat is alleen maar mooi meegenomen.
Voor jou ja, en al die mensen die gedoneerd hebben dan? Die deden dan niet voor de kat z'n kut toch? Ik deed dat niet om een reset te steunen, ik deed dat voor het vele goede werk wat jij deed.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107454944
Als je je gewoon goed had gedragen zoals mij dan zat je nog bij drump. :7
pi_107455126
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dus ik mag dingen doen die irritant zijn, en andere mogen dat niet, hmm, hoe heet dat ook al weer.... help me eens...

[..]

Heb je mij horen juichen? Heb je bijvoorbeeld Mender horen juichen? Ik zie een beperkt groepje mensen die het een goed idee vinden, waarvan er een aantal niet eens actief waren, of die ik niet eens ken, dan een groep mensen die wijselijk hun bek houden. Dan een paar 'zwarte schapen' die nu de dupe zijn. Dat lijkt me niet een goede definitie van 'iedereen'.

[..]

Gezelliger, ja, voor een beperkt groepje mensen, mooi je doel bereikt, de helft van je users kwijt raken om het 2 maanden gezellig te hebben.

[..]

Voor jou ja, en al die mensen die gedoneerd hebben dan? Die deden dan niet voor de kat z'n kut toch? Ik deed dat niet om een reset te steunen, ik deed dat voor het vele goede werk wat jij deed.
Dat zeg ik niet, jij noemt jezelf irritant, dat vind ik dan weer niet.

Ik heb je niet horen juichen, met Mender heb ik gepraat en hij gaf toe dat hij niet bij deze groep hoorde. Ik en Mender waren het dan ook vaak oneens over bepaalde beslissingen, dat is voor mij al een no-go, je moet het wel met elkaar eens zijn.

Ik beperk de server niet, het kan steeds gezelliger worden of niet, dat is aan de toekomst om dat te bepalen.

De mensen doneerden om de server te steunen, daar heb ik ze ook vriendelijk voor bedankt. De meeste donateurs spelen dan ook nog op de server. En ik verricht nog steeds goed server werk.

Ik ga niet verder in discussie omdat ik je mag en het niet door dit wil laten verpesten.
If not now, then when.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:43:13 #223
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107455146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef MineraalWater het volgende:
Als je je gewoon goed had gedragen zoals mij dan zat je nog bij drump. :7
Ja, wat iedereen die nu op de server zit zijn lieve kleine jongetjes, die iedere dag een goede daad doen, altijd hulpvaardig zijn, nooit mensen kwetsen, nooit cheaten, nooit geband of gekickt zijn...... iedere dag met hun kleine kittens spelen, van roze kleertjes houden, alleen maar ranja drinken, iedere week de helft van hun zakgeld inleveren voor de arme kindertjes in Nigeria, en altijd braaf op tijd naar bed gaan...

o wacht...

Al hoewel roze wel goed bij Tom past ws...
pi_107455239
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ja, wat iedereen die nu op de server zit zijn lieve kleine jongetjes, die iedere dag een goede daad doen, altijd hulpvaardig zijn, nooit mensen kwetsen, nooit cheaten, nooit geband of gekickt zijn...... iedere dag met hun kleine kittens spelen, van roze kleertjes houden, alleen maar ranja drinken, iedere week de helft van hun zakgeld inleveren voor de arme kindertjes in Nigeria, en altijd braaf op tijd naar bed gaan...

o wacht...

Ga je nu mij haten omdat je je dagelijkse portie ontspanning na je werk weg is?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107455278
Ik vind roze anders ook bij je passen.
pi_107455316
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind roze anders ook bij je passen.
pi_107455332
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind roze anders ook bij me passen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107455343

OFNIET DAN JONGUH!!
pi_107455364
Sorry, ik probeer maandelijks wat te posten. Dus ik deed dat maar.
pi_107455373
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]

OFNIET DAN JONGUH!!
Nee.
En cees leeft ook weer.
pi_107455384

[ Bericht 100% gewijzigd door Ceees2 op 31-01-2012 20:47:28 ]
pi_107455387
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef Sitethief het volgende:

[..]

o wacht...

Dat zei ik niet.

Maar goed, Ik snap best waarom jajong gewoon in de server zit.
Die jongen zegt niets, Je merkt niet dat hij erin zit, behalve als er tegen hem gepraat wordt zegt hij wat terug.
pi_107455417
Tom, je hoeft je niet te schamen

pi_107455418
Tevens was mijn TT goed totdat iemand weer begon te zeuren.
pi_107455426
Ik lurk vaak in dit topic, maar zie geen reden om te posten.
pi_107455549
quote:
[ afbeelding ]

OFNIET DAN JONGUH!!
:D
If not now, then when.
pi_107455570
quote:
[ afbeelding ]

OFNIET DAN JONGUH!!
Ja heel erg.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:51:19 #238
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107455587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Ik ga niet verder in discussie omdat ik je mag en het niet door dit wil laten verpesten.
Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.

Als je ballen hebt bel je haar en leg je het haar uit. En dan mag je dezelfde argumenten gebruiken die je in dit topic gebruikt en kijken of dat de pijn verzacht.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:52:32 #239
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107455647
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dat zei ik niet.

Maar goed, Ik snap best waarom jajong gewoon in de server zit.
Die jongen zegt niets, Je merkt niet dat hij erin zit, behalve als er tegen hem gepraat wordt zegt hij wat terug.
Ik heb zijn hele naam niet genoemd.
pi_107455729
hmm nu 2 dagen later komt de ekte rage pas.

pi_107455749
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.

Als je ballen hebt bel je haar en leg je het haar uit. En dan mag je dezelfde argumenten gebruiken die je in dit topic gebruikt en kijken of dat de pijn verzacht.
Arm meisje. Je kunt beter Slachtofferhulp inschakelen. Dergelijk misbruik is funest voor een gezonde adolescentie.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:54:38 #242
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_107455753
quote:

[..]

aawh dat vind ik echt zielig ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_107455783
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef gogosweden het volgende:
hmm nu 2 dagen later komt de ekte rage pas.

[ afbeelding ]
en nu krijg ik verdomme zin in popcorn :')
pi_107455807
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef gogosweden het volgende:

[..]

en nu krijg ik verdomme zin in popcorn :')
WAT QUOTE JIJ JEZELF
Groetjes, Ezio.
pi_107455816
quote:

[..]

Dat is ook heel erg sneu ja, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk.
If not now, then when.
pi_107455855
Suikoden heerst
pi_107455860
quote:
8s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

WAT QUOTE JIJ JEZELF
ja, want ik heb zin in popcorn ;(
pi_107455891
Smurfen zijn leuker dan Muppets? Eens/oneens?
Groetjes, Ezio.
pi_107455935
quote:

[..]

AWWWWWWWWWWWWW :'(. Wat SUPERZIELIG man.

[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107455950
Nou jongens, Ga maar lekker verder als je wilt. Ik ga lekker op deze muziek minecraft spelen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')