Jajong heb ik geen last van, die hoor je haast niet en die bouwt lekker. Jij integendeel... nouja zegt genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:28 schreef bobbernaut het volgende:
apart dat jajong wel mag en ik niet..
Leukere mensen? Jij komt gelijk binnenvallen met bullshit, om vervolgens ook nog te lopen schelden en te ragen. Geen zin in die shit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Banned, wat is dit voor kankertrieste zooi. Drumpie heeft zijn vinger nog niet Tom en Naantje zijn endeldarm zitten. En de leukere mensen worden gebanned.
Mensen met zo'n epische username zouden niet geband moeten worden...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
Banned, wat is dit voor kankertrieste zooi. Drumpie heeft zijn vinger nog niet Tom en Naantje zijn endeldarm zitten. En de leukere mensen worden gebanned.
..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jajong heb ik geen last van, die hoor je haast niet en die bouwt lekker. Jij integendeel... nouja zegt genoeg.
[..]
Leukere mensen? Jij komt gelijk binnenvallen met bullshit, om vervolgens ook nog te lopen schelden en te ragen. Geen zin in die shit.
Seriously gast, je negeert me compleet nadat ik je 3x wat vroeg. En dan zeg je dat Maurice niet zo moet stoken, terwijl naantje zich als een autist gedraagt tegenover alles wat hem niet aanstaat. Je laat je weer lekker opnaaien door Tom & Co. Ik dacht dat jij wel wat beter in elkaar zat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jajong heb ik geen last van, die hoor je haast niet en die bouwt lekker. Jij integendeel... nouja zegt genoeg.
[..]
Leukere mensen? Jij komt gelijk binnenvallen met bullshit, om vervolgens ook nog te lopen schelden en te ragen. Geen zin in die shit.
Ja, ik ben bloedserieus.quote:
Ik ben ook hartstikke druk met genoeg andere zaken dan alleen de server, ik lees de chat half om half. Als je echt wat nodig te vragen hebt gebruik je /ticket of DM, PM je. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Seriously gast, je negeert me compleet nadat ik je 3x wat vroeg. En dan zeg je dat Maurice niet zo moet stoken, terwijl naantje zich als een autist gedraagt tegenover alles wat hem niet aanstaat. Je laat je weer lekker opnaaien door Tom & Co. Ik dacht dat jij wel wat beter in elkaar zat.
lol...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik ben bloedserieus.
[..]
Ik ben ook hartstikke druk met genoeg andere zaken dan alleen de server, ik lees de chat half om half. Als je echt wat nodig te vragen hebt gebruik je /ticket of DM, PM je. Ik zie het probleem niet.
Reden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben iig weg van de server, sorry maar hier heb ik geen zin in. Ik ga weer lekker zombiemaps maken.
kom bij ons?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben iig weg van de server, sorry maar hier heb ik geen zin in. Ik ga weer lekker zombiemaps maken.
Onzin, je hebt alleen mijn berichten echt wel gelezen. 2x geef je een onserieus antwoord. En nu ga hier alles proberen goed te praten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik ben bloedserieus.
[..]
Ik ben ook hartstikke druk met genoeg andere zaken dan alleen de server, ik lees de chat half om half. Als je echt wat nodig te vragen hebt gebruik je /ticket of DM, PM je. Ik zie het probleem niet.
Onserieus antwoord? Vind ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Onzin, je hebt alleen mijn berichten echt wel gelezen. 2x geef je een onserieus antwoord. En nu ga hier alles proberen goed te praten.
Jajong doet toch niks verkeerds? Joost komt als een bom binnen man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat Jajong erin zit en iedereen die er slachtoffer van is gebanned wordt
Bobbernaut doet tenminste echt niks verkeerd, jajong verpest de hele sfeer gewoon. Heb er geen last van, behalve als er mensen door hem gebanned worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jajong doet toch niks verkeerds? Joost komt als een bom binnen man.
Jajong merk je niet eens op, hij bouwt rustig en af en toe chat hij. Het is meer iets persoonlijks denk ik dan. Ik ga jajong niet bannen of van de whitelist afhalen omdat hij niets verkeerds doet?
We leven niet in de omgekeerde wereld vriend, dat zou wel het geval zijn als lieve bobbernaut op de server zat.
Jajong stookt alles op, hij gaat lekker zitten provoceren tegen Rijswijk. Nadat hij boos was dat de map was gereset, ga Jajong lekker zitten trollen bij hem.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jajong doet toch niks verkeerds? Joost komt als een bom binnen man.
Jajong merk je niet eens op, hij bouwt rustig en af en toe chat hij. Het is meer iets persoonlijks denk ik dan. Ik ga jajong niet bannen of van de whitelist afhalen omdat hij niets verkeerds doet?
We leven niet in de omgekeerde wereld vriend, dat zou wel het geval zijn als lieve bobbernaut op de server zat.
46.105.108.19:25597quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
Lol wilde binnenkort ook hier maar eens beginnen, maar niet echt zin in meer zo.
Bobbernaut? Wil je weten hoevaak die gewaarschuwd/geband/gekicked is om dingen die hij verkeerd deed en alsnog op de server mocht?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Bobbernaut doet tenminste echt niks verkeerd, jajong verpest de hele sfeer gewoon. Heb er geen last van, behalve als er mensen door hem gebanned worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |